Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dopad ruských raket na Polsko

Od: adam* odpovědí: 115 změna:
Jaká je pravděpodobnost, že bude aktivovaný článek 5 v souvislosti s tím co se dneska stalo na hranicích Polska s Ukrajinou (článek ct24.ceskatelevize.cz/...
A kdyby se článek 5 aktivoval, co vše se budu dít?
zámek
milancukrar uzavřel tuto otázku
nedržíte se tématu otázkyJak myslíte pánové.

 

 

115 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

etana*
hodnocení

8x

Ať už dopadly ruské či ukrajinské (pokud tedy to není dárek ze Slovenska, jak správně podotkl Ben), tak na vině je v každém případě ten, kdo hází bomby na Ukrajince, zejména včera se vyznamenal, mstivý skřet. Bez té války by se to stalo jedině jako akt nepovedeného cvičení a byl by to diplomatický problém, nic víc. Ale když si zloprcek myslí, že naštvat obří Polsko je moudré, no, uvidíme, jak se s tím popasuje. Dobře ví, že NATO se do nějakých odvetných akcí pouštět nebude, nejspíš to skončí skutečně jen nějakým "bububu" odsouzením. Na druhou stranu, Putin není Hitler, i když by rád, je to vojevůdce na baterky(a jeho armáda horda žebráckých bordelářů) a Blitzkrieg už prošvihl, takže teď nejspíš sedí ve svém krytu a hnědo má nejen v hlavě, ale i v kalhotách.

jawacek350

Nevím, kdo Vás boduje kladně, asi stejně přemýšející, ale z Vaší odpovědi nevyčtu hlavu ani patu, tedy ještě jinak, je to snůška zvláštních výplodů, zakládajících se na... vlastně na čem? Aneb za všechno může stejně Putin i za Vaše neštěstí... Jak příznačné pro Vaši skupinu stejně myslicích... Prostě si musíte nějak vybít vnitřní frustraci, a tu Vám bohatě poskytují media v podobě Ruska a Putina. Jak smutné... Napíši Vám fakt, který se stane. Rus Na Ukrajině vyhraje, ať se Vám to líbí nebo ne. Okolnosti tomu nasvědčují. Ono se upřímně v globálu ani tak nejedná o Ukrajinu, ale to je na delší diskuzi a stejně, jak Vás čtu, k tomu ani nejste informačně vybavená, bohužel... Zkuste zjišťovat i informace dál než je Ukrajina a jiných odvětví. Ono totiž vše souvisí se vším... (finanční sektor a pod.) Když Vám napíšu, že Rus jde ekonomicky nahoru a my naopak dolů, co napíšete? Vysmějete se mi, že plácám? :) No tak si počkejte a za rok (?), dva...kdo ví, si můžeme znovu napsat. :) A nemá to nic společného s tím, jestli mám nebo nemám rád Rusko, dávám do placu jen holou skutečnost, bez ideí, ideologií a víry. Ono, když odbočím, i toho nanáviděného Kollera je dobré si poslechnout, dá Vám docela reálný vhled do konfliktu na UA a jak se věci mají... hledejte, zjišťujte, ale SAMA musíte... Ne si v sedm zapnout lži ČT a brát to jako dostatečnou dávku informací. Ujišťuji Vás, že tomu tak není...

 

ben®
hodnocení

3x
avatar ben

Dobrý den, spíše z toho bude polský ostrý protest, předvolání ruSSkého velvyslance ve Varšavě k vysvětlení, požadována omluva a odsouzení tohoto terorismu státy EU a NATO. Zdravím!

007cz
No, já myslím (doufám), že to teroristům z Russka tak lehce neprojde.
jawacek350

Nevím vy chytráci, ale p-rezident Biden sám řekl, že raketa z Ruska nepřiletěla, takže proč tady plkáte nesmysly? Zřejmě každý, kromě vaší skupiny "Za všechno může Putin" už ví, že rakety odpálili Ukrové. Ale tak ego pohlazeno, kopli jste si, karavana jede dál, že jo... :-D

ben®

jawacek350 - Vy mně taky .

 

hodnocení

3x
avatar milancukrar

Čas ukáže, kde je pravda, ale asi to nebude od Rusáků, jak se večer, pár minut po dopadu střely, většina domnívala. Ješte dnes ráno, některé televize měli titulek, dopadla Ruská bomba, někdi již psali, že to mohla být ruská bomba vystřelená z Ukrajiny.

Uvidíme.


doplněno 16.11.22 08:48:

idnes.cz/...


doplněno 16.11.22 09:04:

novinky.cz/...

prik

Odjakživa píší to co slouží někomu jinému. Stejně ale za všechno může Jára Cimrman.

 

liska5
hodnocení

2x

Tohle není na diskusi, to je jen na odsouzení odporné zrůdnosti.*stop* Ani nepřekvapuje načasování do začátku mrazů. A v Gruzii to utečení Rusové, co se chtěli vyhnout mobilizaci, oslavují s arogancí vůči hostitelům. Že prý i tam jsou doma. Nečekám protitah, jen nějakou nótu.

break
Proto je správné tu ruskou pakáž nepouštět do Evropy.
michalverner
No a dnes se v tisku píše že to odpálili Ukrajinci.
kluk770
Ale píšou všude zřejmě
ben®

michalverner - nějak jste zapomněl dodat, že pokud to startovalo z Ukrajiny, tak to nebyla ukrajinská útočná raketa na Polsko, ale možná to byla dobrá práce (tedy, bohužel pro ty dva Poláky, kteří zahynuli) ukrajinské protiraketové obrany. Ta raketa (možná vypálená z Běloruska) mohla zabít mnohem více lidí. Ovšem, ono to vlastně není tak důležité - to podstatné je, že za to může Vladimír Vladimírovič z Kremlu.

Banderovci Bene, banderovci.

ben®

ra252 - jo jo, já vím. A Milada Horáková uklouzla ve sprchách a u toho si nešťastně omotala provaz kolem krku, že? Vy jste v tom bolševickém přesvědčení snad pevnější, než skála (pardon Skála).

liska5

Já si myslím, že ať to udělal - úmyslně nebo neúmyslně - kdokoliv, je důležité říct, že to nebylo Rusko. Jde o to nevyprovokovat agresora k rozšíření konfliktu. Prostě "diplomacie".

ben®

liska5 - a RuSSku se omluvit za pomluvu, že?

liska5

Nemluvím o omlouvání, nýbrž o obezřetnosti. Prostě takového nevypočitatelného jedovatého hada nebudu dráždit, protože je ve své krvelačnosti všeho schopen. A vůbec bych mu neříkala pan...

 

hodnocení

1x

Banderovcům teče do bot. Gleiwitz se dá čekat ..

ben®

ra252 - no, jasně. On to není žádný med v těch zákopech a v tomto počasí. Holt, někdo má mokro v botách a jiný má banderovské výkaly v mozku .

inspa*
16.11.22 16:32
Dopad ruských raket na Polsko

 

antiterorista
hodnocení

0x

Článek jsem nečetl, reportáž neviděl, ale tak je jasné kdo to udělal. Byly to ty rakety s plochou dráhou letu? Vyšetřování asi nebude problém z nalezených střepin se dá snadno zjistit co bylo příčinou a kdo byl viníkem pokud to byly rakety s dalekým dosahem. Ale pokud to byly drony shaheed tak pak je otázka koho vinit a proti komu by se mělo NATO postavit jestli proti RF nebo proti Iránu.

A chtěl jsem se zeptat jak dopadlo hlasování v parlamentu o označení RF za teroristický stát nebo to bylo přidání na seznam teroristických zemí...? Prostě kdo sledujete dejte vědět.

 

hodnocení

0x

To je zaujímavé,celá východna europa vie,čie to boli rakety len Poľsko a Pentagon to nevie.

ben®

slavco31 - že by to tam letělo ze Slovenska?

Bene, to si stačilo prečítať,viac zdrojov a urobiť si úsudok. Veci si treba preverovať a najmä v dnešnej dobe,nie sa dať strhnúť davom. Dnes už celý svet vie,že to nebolo odpálené Rusmi. Zelenský vyzýva na uplatnenie 5.článku NATO,no akosi to vychádza,že Ukrajina napadla Poľsko. Takže teráz hurááá, a ide celé NATO bojovať proti Ukrajine. Ja si myslím,že treba rozmýšľať rozumne a uvážene.

ben®

slavco31 - uvážlivost je jistě na místě. Ovšem, uvážlivý měl být pan Putin, když včera poslal nad polovinu ukrajinského území rakety. Pan Putin je prostě grázl a musí být zastaven (a později souzen a odsouzen).

Bene a ako sa volajú menom tý blázni,čo zbombardovali, Juhosláviu,Irak,Líbiu alebo Afganistan? O Vietname a starších veciach radšej už pomlčme., alebo sú dva druhy metrov?

ben®

slavco31 - evidentně máme každý jiné hodnoty a světonázor. Já chci vidět pana Putina před tribunálem, protože je toho strůjcem. Vy chcete vědět, jak se jmenoval ten voják, který tu raketu odpálil.

Slavco, Zelenský vyzýva na uplatnenie 5.článku NATO,
Nebyl to náhodou polský premiér hned večer? Páč od Ukrajinců to nezaznělo, od polského premiéra ano...

Bene,ja chcem vedieť mená tých kto nariadil to bombardovanie, jednú stranu poznáme,len tej druhej sa akosi stále vyhýbate odpovedať. Tu nejde o svetonázor ale o obyčajných ľudí,ktorí týmto trpia a človekom je ako Ukrajinec,tak aj Srb,Chorvát,Irákčan,Líbiec, alebo Rus.

Milancukrár, možno to bol o prvé Poľsko,kto to povedal,no bol to aj Zelenskyj,čo to vyriekol.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Mě by zajímalo proč by to Rusko dělalo?
A co vy na todle?
ct24.ceskatelevize.cz/...
etana*

Omylem? Při té včerejší kanonádě by nebylo divu, ne všechno doletí přesně tam, kam má. Stejně tak to mohlo být ukrajinské dílo, zapírat to budou obě strany. Ale pořád platí, že kdo začal, ten nese odpovědnost.

michalverner
Etana...to Vaše "platí kdo začal nese odpovědnost " to se aplikuje vždy,všude a na vše nebo jen jak a komu se to hodí?
Nekde sem čet že se to povedlo uk protivzdušny obraně prej netrefili co meli a vlitlo to do Polska no uvidime co z toho zas vyleze
michalverner
Dabel...co vyleze je dopředu jasné.Pokud Rusko používá "ukořistěné" střelivo Ukrajinců a Ukrajinci "ukořistěné" střelivo Ruska bude vyšetřování zbytečné a tak se použije verze která se "bude hodit".
Pokud se přeci jen náhodou vyšetří kdo to byl.Tak ze strany Ruska půjde o agresi a ze strany Ukrajiny o omyl který je omluvitelný.
Co tak čtu komentáře tak se dozvídám,že Ukrajina vlastně může trefit cokoliv,kdekoliv a zabít kohokoliv jelikož se brání.Vina za vše jde vždy na účet Ruska.
Dle tohoto přístupu by tedy člověk při obraně mohl např. vypálit celé město,zmrzačit kolemjdoucí a vždy by to bylo v pořádku jelikož šlo o obranu.
Michale ať je ta raketa ukrajinská či ruská je vcelku jedno.
Kdyby slizký kremelský had nepřepadl Ukrajinu, tak se vůbec žádná raketa nikam nemusela střílet.
Tudíž kdo za to může?
ben®

michalverner - máte pravdu. Kdo se brání agresi, tak k tomu může beztrestně použít všechny prostředky. Velká škoda, že Ukrajinci (zatím, ještě) nemají takové rakety, které by mohly dolétnout do Moskvy (ani bych netrval na tom, že by musely trefit přímo Kreml).

Pane bene nestrašte, co kdyby se náhodou otočil vítr, a ta dalekonosná raketa změnila (ne)šťastnou náhodou směr.;)

Obranná ... Polsko,

Útočná (dalekonosná) ...,?

michalverner
Ben...takže Ukrajinci mohou beztrestně použít všechny prostředky k obraně.Obyvatelstvo z oblastí které tvrdí že je utlačováno Ukrajinci také mohou beztrestně použít veškeré prostředky?

veškeré prostředky

tak to určitě nikdo netvrdí...

V kterých oblastech obyvatelstvo tvrdí, že je utlačováno Ukrajinci?
ben®

jenyk - v ukrajinských "sudetech". Jak se to stále opakuje, vrací a používá (osvobození utlačovaných krajanů).

michalverner - oko za oko, zub za zub (žádné ohledy a milosti).

Bene, ano. Ukrajinské "Sudety".
U nás, do doby nežli přišel Hitler a Konrád, tak spolu žili Češi a Němci naprosto v pohodě. Děti chodily každý rok na "handl" a podobně. Pak to Němci rozeštvali a výsledek všichni známe. Na Ukrajině to je to samý. Dokud do toho nezačal šťourat někdo zvenku, vcelku to fungovalo.
Ovšem to zdejší pátá kolona nechce vůbec slyšet.
michalverner
Ben...oko za oko?Doporučíte to i rodinám těch kteří zemřeli vinou dopadu Ukrajinské munice?To co píšete je pouze alibismus.
michalverner
Milancukrar...tvrdí to Ben

Chlapci, domnívám se, že příčina byla již objasněna a teď je již opět nadávaní na toho druhého pro jiný názor. K tomu se přeci nesnížíte a respektujete druhý názor, i když s ním nesouhlasíte.

michalverner
Milancukrar...vše je vysvětleno .Bohužel raketu odpálila Ukrajina a proto je lepší vše uzavřít a raději se o tom už nebudeme bavit.Viz. můj komentář výše...nic se vlastně nestalo.Pouze omyl který nemá cenu komentovat.

Michale, bavit se o tom klidně můžeme. Jádro problému je kde? V přepadení Ukrajiny Ruskem. Kdyby se tohle nestalo, nemusíme tu řešit vystřelenou raketu, ostřelování elektráren, měst a všeho jiného. Jasný jako facka.

michalverner
Jenyk...to ovšem neznamená že Ukrajina ve jménu obrany bude střílet způsobem "kam to spadne-tam to spadne",můžeme vlastně zabíjet kde chceme a následně tvrdit "já to říkal",je to agrese Ruska proti Polsku.

Michale, klidně se o problému bavte, ale to Vám nikdo nezakazuje. Já i v jiných debatách se snažím, aby se jádro pudla vyřešilo, hlavně aby se poradci neuráželi. Vy máte nějaké přesvědčení, jiní taky. Přesvědčí Vás někdo o změně názoru? Ne, jako Vy nepřesvědčíte jiné. Proto považuji debatu za již zbytečnou, aby nedošlo k urážení. Ale klidně pište dál, bez urážek a osočování.

VŠICHNI.

Michale a Rusko může střílet kam se mu zachce?

JENYK:

Ano, pokud by nebyla válka, tak žádná raketa do Polska nepadne, ale Vaše slova by se daly nazvat "konspiračními argumenty" (?) Vysvětlím Vám, proč některé lidi nechápete, ale názor si klidně mějte, je to Vaše právo, bohužel a zároveň bohudík.

Ve spěchu sedáte do auta, jedete a po chvíli sestřelíte malé dítě, protože jste jel rychle a dítě vám vběhlo do cesty, nedobrzdil jste to, ale primární důvod rychlé jízdy byl ten, že vás naštvala manželka. A PROTOŽE kdyby vás nenaštvala, tak byste odjel o 10 minut později, a to sražené dítě nemuselo být vůbec sražené, protože v tento čas by bylo již na jiném místě (to samé platí pro dva zasáhnuté lidi v Polsku). Může za to Vaše manželka? Ano, v podstatě může, ale VY jste řídil a VY se tímto stávate viníkem v morální i právní rovině (Ukrajina). To že manželka Vás naštvala (RUSKO) neznamená, že může za všechno, co uděláte. (CO BY KDYBY nefunguje). GOOD? Vysvětluji princip objektivity, samozřejmě že VÍME, KDO TADY KOHO NAPADL, ALE TO S TÍM TEĎ NESOUVISÍ, PROTOŽE BYLA ZASÁHNUTA ZEMĚ, KTERÁ V KONFLIKTU FYZICKY NEFIGURUJE.

Tak ještě jednou. Rusové můžou zabíjet a roztahovat se v cizí zemi?

To se ptáte mě?

Třeba. Zatím všichni zastánci ruské agrese a slizkého hada neodpověděli. Jen to různě omlouvají, vysvětlují a snaží se to zahrát do autu.

Jenyk, z Vašich slov mi naznačujete, že jsem proruský a že podporuji ruskou agresi? Vzpamatujte se, tohle není jen tak nějaká hospodská urážka... Já Rusko nikdy neměl rád, tak mě neosočujte z něčeho, co vzniklo ve Vaší malinké hlavičce. To stejné mám s Ukrajinou, nikdy jsem k jejich mentalitě nepřilnul. Zkuste si ještě jednou přečíst, co jsem napsal, anebo raději víckrát, protože pochopíte (asi), že na Vaši otázku jsem odpověděl, jelikož jste se zde již ptal vernera. Ale odpovím vám tak přímočaře, jak je podaná Vaše otázka a myšlenky: NE, RUSKO SI NEMŮŽE STŘÍLET NIKDE NA CIZÍ PŮDĚ, TO STEJNÉ PLATÍ PRO UKRAJINU, A I KDYŽ TO BYL OMYL, TAK BY MĚL ZELENSKÝ SPÍŠE HODIT ZPÁTEČKU, NEŽ VERBOVAT ČLÁNEK 5 a dostat do konfliktu všechny, když je jednoznačné, že Polsko byl omyl či nedopatření, chcete-li.

007cz
Tak nějak si to infantilní představuje.
Dopad ruských raket na Polsko #2

007:

Přesně tohle kdyby řekli Rusáci, tak je to stejná věc pro mě, jako s Váma a Jenykem. Asi neumít číst oba. Končím. Chováte se podobně jak ti bolševičtí lháři..

infantilni, jestli se chovám jako bolševičtí lháři, pak by mě zajímalo, jak se chovají skuteční bolševičtí lháři.

A tu malinkou hlavičku - budu dělat, že jsem to nečetl, dokáži se nad ledasjakou urážkou lehce povznést.

no co vy na to?

Podle analýzy střepu rakety, která dopadla na polský venkov se jednalo o střelu 5V55 systému S-300. Dolet, je pouhých 45 kilometrů.

Nikoliv nešťastná náhoda s obranným výstřelem proti ruské raketě, ale ukrajinská provokace, která měla posílit odpor západních "hloupých nevojáků" proti Rusku. Tak analytik Štěpán Kotrba ve svém komentáři rozebírá výbuch na východě Polska, který zabil dva farmáře.

Jednalo o "operaci pod falešnou vlajkou". "To nebyl ani obranný výstřel proti letící ruské raketě. V okolí žádná nedopadla," vysvětluje.

Žádná ze střel systému S-300 nedoletí přes celou Ukrajnu. Čili nemohla být vypálena Rusy," zdůrazňuje.

Prakticky se ale podle všeho jednalo o ukrajinský výstřel z druhé strany hranice, ze vzdálenosti nějakých třicet kilometrů.

A Kotrba zastává názor, že směr na Polsko, respektive na neobydlený polský příhraniční venkov, byl i původně zamýšlený. Záměrem mělo být "vyvolání ,ruského útoku na Polsko, během probíhajícího ruského raketového útoku na funkční zbytky ukrajinské energetické infrastruktury".

Cílem této ukrajinské provokace měli být hloupí nevojáci v západních zemích, kteří se měli rozhořčit nad nelidskostí Putinova režimu. Reakce českých vládních politiků podle něj ukazuje, že tato úvaha málem vyšla.

U naší ministryně války Černochové, která chrlí závěry rychlostí světla se tato provokace chytla na 150%. Je tedy otázkou, zda-li nedosadit na tento důležitý post někoho, kdo nejdříve zjistí fakta, pak myslí a až nakonec kecá.

ben®

dabel - to je ten pan Kotrba, který píše do Parlamentních listů? Tak děkuji za osvětu, ale nechci .

007cz
Ano, je to ten Kotrba, příznivec M. Zemana, velký obdivovatel Russka. Nic jiného napsat ani nemohl.
ben®

007cz - tak už víme, kam si pro ta "moudra" zdejší kolaboranti chodí .

007cz
Štěpán a " noční vlk" :).
Dopad ruských raket na Polsko #3
break
16.11.22 23:02
Pakáž!

Aha, pakáž. A raketa s doletem 40 km přeletí Ukrajinu. Aha. Předbíháte událostem ..

007cz
Teroristé z Kremlu už zase pálí rakety, tentokrát míří na plynovou infrastrukturu. Konec hlášení.

už aby jim došly zásoby..

 

hodnocení

0x
Tvrdi ze to byli ukrajinci s raketou dodanou rusy, at jim to muzou hazet zpet. A rekl bych ze je moc netrapi kterym smerem to strili, hlavne ze strili. Ale pozor, zelenskyj nas varoval.
liska5

...raketou nedodanou Rusy, nýbrž raketou ruské výroby...

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Nebo to bylo jinak?

 

jendad
hodnocení

0x

Ony ty konflikty jsou i jinde na světě . Je hezké , že tam dají aspoň mapku , at lidé ve světě ví kde to vubec je :)


etana*

To jsou. Není ale možné spasit svět, to se dosud nepovedlo ani Ježíši. A tak je zcela normální, že se lidé víc věnují tomu, co je jim geograficky nebo kulturně blízké.

 

hodnocení

0x

Banderovci napadli člena NATO!

liska5

Nechte už těch provokací.

Lisko, ja myslim, ze pokud ukrajinci strili hlava nehlava a zabijou pri tom dva polaky, tak osobne bych nad tim rukou nemavnul. Zase bagatelizovani a prehazovani viny. Skecek by si misto vyskakovani mel sypat popel na hlavu
liska5

To není o těch raketách, škoda každého života a není to sranda. Já reaguji na ra252, který pořád opakuje o Banderovcích. Přitom kdyby Rusko nenapadlo Ukrajinu, tak se tohle nestalo.

Rusko jako vítězná mocnost v souladu s Chartou OSN provádí denacifikaci ..

A ukrajinší banderovci napadli Poláky. Opět ..

Liško,

Ještě Vás to baví přesvědčovat nepřesvědčitelné?

"Pozitivní" je, že USA oznámily, že jim docházejí rakety.Sklady vyprázdněny ..a výroba může jet dál

Ale to neoznámilo USA, ale někdo jiný. Vědí, kde je pravda?

prik

No Wikipedie píše, že Banderovci vraždili v Polsku ještě 3 roky po ukončení druhé světové války a k úplné likvidaci došlo až někdy v roce 1956

cs.m.wikipedia.org/...

V roce 2018 z nich prezident udělal válečné veterány. Už to nebyli vrazi.

michalverner
Liska5...kdyby Rusko nenapadlo Ukrajinu, tak se tohle nestalo.
Za dopravní nehody nemůžou tedy řidiči ale výrobci vozidel.Nebýt výrobců nebylo by dopravních nehod.
nox®

@michalverner: Tohle je odpověď facebookových odborníků, tedy tradiční demagogické srovnávání naprosto nesrovnatelného. Auta si kupujeme, protože je chceme/potřebujeme/využíváme k pohodlí. Výrobci se snaží vyrábět stále bezpečnější a bezpečnější vozidla a hlavně, nikdo je nikomu nevnucuje. Přála si snad Ukrajina, aby je Rusko začalo vraždit? Asi ne, že? Nejsem ani zastánce Ukrajiny, ale už vůbec ne Ruska. Nicméně absolutně nechápu, kdo má stále potřebu jakkoliv obhajovat jakoukoliv záminku ruského napadení a vraždění na Ukrajině.

michalverner
Nox...můj komentář souvisel s odpálením Ukrajinské střely do Polska.Podle mě je za odpálení odpovědná Ukrajina.To,z jakého důvodu tak učinila je irelevantní.Není možné aby se ve jménu obrany bezhlavě střílelo do států Evropy a vše se omlouvalo tím "za vše co uděláme může Rusko".

Ono to asi nebylo až tak bezhlavé. Prostě chtějí do konfliktu zatáhnout NATO na plno.

Něco, jako s tím malajským letadlem. Nebo Vrběticemi. Nebo Skripalem ..

ben®

ra252 - a co to?

Pane Bene, to je zbytečné, lepší nereagovat, ať si plácá každý co chce.

ben®

milancukrar - jo, to já vím, ale jenom jsem začal pro své pobavení používat otazník po vzoru @ra252, který má tento znak za velmi oblíbený (a tím často natahuje diskuzi, když začíná skomírat).

Pane Bene, máte ještě pejska, páč se tu občas objeví i názor jeho psa, asi přeložen paní Arabelou.

nox®
@michalverner A je v tom snad nějaký rozdíl? Proč musela Ukrajina vypouštět rakety na eliminaci ruských střel?
michalverner
Nox...podle Vás tedy pokud dojde k přepadení např. obchodu se zbraní v ruce a náhodou pachatel vystřelí může prodavačka (ve jménu sebeobrany) postřílet beztrestně všechny nakupující,kolemjdoucí a ještě zapálit sousední obchod.

postřílet beztrestně všechny nakupující,kolemjdoucí a ještě zapálit sousední obchod.
tak to snad nenapíše ani hlupák...

ben®

milancukrar - *palec*.

michalverner
Milancukrar...přesně.Mě to také připadá jako hloupé a proto se mi nelíbí to praktikovat v souvislosti s Ukrajinou.

Pane Michale, když se Vám to zdá hloupé, proč to píšete?

Michale, to přirovnání Ukrajiny s přepadeným obchodem kulhá na obě nohy, že?

break
Michale: ty a ty tvoje nedomyšlený řešení jsou akorát pro smích. Táhni s tím někam ...
Stejně tak ten proruskej pošahanec.
007cz
Soudruh, pokud chtějí do konfliktu zatáhnout NATO pak tu máme řešení konce války...
Opět je situace jak dělaná pro aplikaci naší brilantní strategie. NATO by mohlo z dopadu rakety v Polsku obvinit Ukrajinu, aktivovat článek 5, obsadit Ukrajinu a dát Rusku ultimátum, ať vypadne z našeho nového území. A je po válce.
007cz
Russký terorista právě odstřeluje zákeřně útočící elektrárny v Záporoží, konec hlášení.

Rusko jako vítězná mocnost v souladu s Chartou OSN provádí denacifikaci
Serjožko 252, co to zase píšeš za nesmysly? Valné shromáždění tuhle vaši teroristickou válku odsoudilo, tak se neoháněj OSN. Podporu máte už jen od Íránu a Kim Čong-una.
Ukrajina je oproti tomu vašemu Mordoru ráj na zemi, kde lidi žijí svobodně. U vás panuje tuhá nesvoboda, udělejte si nejdříve pořádek doma a pak můžete ukazovat na jiné (ukazovat, ne vraždit!). Současné Rusko je odporný beďar na tváři Evropy.

ben®

007cz - pokud pan Putin označuje válku pojmem "speciální vojenská operace", tak lze při stejné "logice" označit elektrárnu za zbrojní výrobu, kterou je třeba zničit (protože elektřina umí člověka i zabít) .

007cz
Teroristé dnes stříleli na útočí místo výdeje humanitární pomoci v Bilozirovce v Chersonské oblasti. Konec hlášení.
michalverner
007...jaká je souvislost s raketou dopadlou v Polsku?
jendad

michalverener. 007 je typická ukáza manipulace médií . Za komanču by to byl největší svazák . Běžného člověka ale nezajímá zda se mlátí jeden ruský oligarcha s druhým . A svoboda? Vždyt nacionalismus je největším omezením svobody .

Není nad to, obvinit toho druhého z čehokoliv...

007cz
Vernere, pokud budou lidé,co si představuji válku a řádění teroristů jako jízdu v autě nebo přepadení večerky, pak je nutné prezentovat takové zprávy. Lži o jakési chartě OSN nevadí, to asi souvisí z otázkou.
Michale, takže radši řešit jednu zbloudilou střelu nežli stovky a tisíce jiných, které zabíjejí stejně jako ta jedna zbloudilá?
michalverner
Jenyk...já jen že posledně zde byli diskutující napomínáni že se nedrží tématu položené otázky.
michalverner
007...nedržíte se tématu otázky "dopad rakety v Polsku".

 

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

idnes.cz/...

už se to ví?

jawacek350

Aha, takže Polsko není suverenní stát, ale čeká na USA, co má vlastně dělat a říkat? No potěš...

 

jendad
hodnocení

0x

Trochu z jiného soudku . Svět jde dál a v Bankoku je sjezd APEC (62% světového HDP)

reuters.com/...

Je krásně vidět jak nám média servírují jen určité zprávy.


doplněno 18.11.22 19:39:

Tak hluboce se omlouvám Čt . Na internetovém zpravodajství zpravodajských deníku sem si toho nevšiml . Ale o kataru , že se nebude prodávat pivo píší :)

ben®

jendad - o tom už dnes odpoledne mluvili na ČT24 několikrát, tak klídek. A ta reportáž paní Šámalové bude jistě i ve večerních zprávách.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]