Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dojíždění do školy

Od: lukas9 odpovědí: 3 změna:

Setkávám se s názory, že jsem padlý na hlavu, proto bych se chtěl prosím zeptat, jaký máte vy názor ohledně toho, že bych tři dny v týdnu dojížděl necelé tři hodiny do Prahy a necelé tři hodiny i nazpět. Nyní bydlím v Praze, ale bohužel se plánuje zvýšení nájmu i energiií a já mám největší chuť se odstěhovat domů a začít takto jen třikrát do týdne (školu mám jen třikrát v týdnu) dojíždět, neboť mě to vyjde levněji než bydlení v Praze.

Dalším důvodem, proč bych chtěl začít dojíždět je, že v Praze mám brigádu v advokátce, která mě ale vůbec nebaví, připadám si tam zbytečný, nevidím v práci žádný smysl a navíc vůbec nesouvisí s mým oborem, který studuji. Jinou brigádu dlouhodobě sehnat nemohu.

Bohužel v této práci trávím více času než ve škole a mám i pocit, že na tu práci i mnohem více myslím, a škola, která pro mě byla vždy na prvním místě, je teď až to vedlejší. A to mi hrozně vadí - nestíhám se průběžně připravovat, číst povinnou literaturu atd. Jenže bez práce bych v Praze bydlet vůbec nemohl.

Rodiče mi dojíždění nechtějí povolit, hádám se s nimi pořád. ale já už jsem z té práce hrozně unavený, kolikrát i úplně bez motivace, jen ležím a přemýšlím, jak to vyřešit. Jsem ale bezradný, nevím, co mám dělat.

Co byste mi poradili? A myslíte, že s tím dojíždením je to skutečně hloupost?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

omg
hodnocení

1x

A kde je problém, že se ti nechce makat na brigádě a raději to chceš prosedět v autobuse na mobilu že?

A kdo zaplatí ten autobus?! Myslíš že ti rodiče zaplatí tuhle flákárnu? Až se budeš financovat sám, tak si můžeš rozhodovat sám! Hádám že celý problém je jen v tom, že se ti nechce pracovat? Přitom jinou práci najít neumíš.?