Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Prvni menstruace

Od: 12345* odpovědí: 29 změna:

kdy?

výtka
Upozornění od sys spider 16. 06. 2010 21:33:51
A stručněji by to už nešlo?*cert*

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hop®
hodnocení

0x

Nejsem odborník, typuji mezi 11.a 14. rokem děvčete.

doplněno 16.06.10 21:33:

...ale opravdu je to jen můj osobní odhad statistického průměru...

lidus*

odhad je v normě.Také trochu záleží na váze obvykle to jistí věk a 45kg.

hop®

Ano, samozřejmě jsou ve hře také genetické předpoklady, a mnoho dalších záležitostí, prý i sport, a možná může počátek urychlit i úraz. Ale to raději nechci předjímat, ona si s tím příroda většinou sama poradí nejlépe!

fidonet*
hodnocení

0x

Chlapec >> tazatel je příliš zvědavý, ale neumí napsat, že je kluk a že by ho to zajímalo ze zvědavosti. Stačí ale pohledat v poradte.cz na tyhle otazky a dokonce i obsáhleji jsme již nejednou odpovídali.

hop®

Nevím, zda je to chlapec, spíš myslím, že je to patnáctiletá slečna, ale tím vůbec nechci říci, že mám pravdu!

fidonet*

hope: patnáctiletá slečna, má již v 15 vyšší stupeň vzdělanosti, tedy informovanosti, nežli by se Ti mohlo zdát. Rozhodně by to nezjištovala tímto způsobem v pul deváté večer a ještě vše vystihujícím dotazem KDY?

Už tu byl jednou jeden chlapec, který se přiznal, že opoměl tuto skutečnost sdělit ( pohlaví ) a pak se ve vší slušnosti vyptával a taky obdržel dostatečné množství vystihujících odpovědí. Stačilo by pohledat ...

Ten chlapec jsem byl já.

fidonet*

To už si ani nepamatuji, jen vím, že to byly dobré dotazy a odpovědi, vrámci rozsahu slušnosti a informovanosti ...

12345*
hodnocení

proc si mislite ze sem 15 ti leta holka .. jsme holka ale 10 let

hop®

Myslel jsem, že jsi 15-tiletá slečna, protože mi to nedávno "někdo"s nickem "12345"tvrdil při řešení jiného tématu. Asi jsem se opravdu zmýlil (?)... *nevi*

doplněno 23.06.10 20:35:

Asi nezmýlil, poradte.cz/... ... :(

12345*