Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co vás ovlivní pro ONLINE nákup

Od: martindostal odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, dělám průzkum, co se týká eshopů s potravinami (konkrétně se jedná o eshop s ořechy, sportovní výživa, zdravé potraviny atd.)

Co Vás ovlivní při nákupu? (cena, grafika webové stránky, doprava, platba)

Co Vám na většině eshopech chybí?

Děkuji, Martin

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar elisa24

Cena je samozřejmě nejlepší zápas s konkurencí - slevy a slevové kupony přilákají zákazníky. Grafika asi v e-shopu nemusí být dechberoucí, ale nesmí být stránka nepřehledná, nesmí se stát, že zákazník nezvládne dokončit objednávku. Doprava zdarma nebo zdarma nad určitou částku je dobrý lákač. Platba - čím více druhů, tím lépe. Každý e-shop má popis výrobku a složení (chybělo by to tak, ale valná většina to tam má), některé mají k tomu nějaké recepty/tipy, ale to asi zásadní nebude.

 

lmgify
hodnocení

3x

Web, který psalo čuně (pomalý, stahování megabajtů dat, obrázků, skriptů a knihoven, neintuitivní ovládání stránky, chybějící informace o provozovateli a osobním odběru, triky s uváděnými cenami nebo dostupností výrobku, nefunkčnost s AdBlock, ...) je okamžité Ctrl-W (zavření tabu) a přechod na další e-shop ve výsledcích.

Chybějící země původu: to, že je na pytlíku "Vyrobeno v Itálii", ještě neznamená, že tam tamější imigranti z Číny jen nenapytlíkovali nějaký šmejd dovezený po kontejnerech od bratranců z Číny.

Pokud je cena +/- v rozsahu několika obchodů, tak vybírám ten s nejlepší pověstí. Nové, masově nevyzkoušené e-shopy musí být výrazně levnější, abych to s nimi risknul.

 

hodnocení

3x
Dopravu bych potřebovala mít uvedenou co nejdříve. Stalo se mi, že jsem kvůli vyšší ceně dopravy objednávku několikrát vzdala. To bych ale neprohlížela zbytečně tak dlouho sortiment a našla jiného prodejce hned.
U platby mne zajímá, jestli se dá zboží koupit a zaplatit až při převzetí balíčku.
Důležitý je pro mne dostatečný popis zboží. Teď kupuji míčky, ale vůbec netuším, jak jsou velké, vím jen materiál a barvu. Ale nejdou koupit jinde. U ořechů bych potřebovala popis hrubosti mletí a jestli jde o samotné ořechy nebo směs s ořechy na pečení a procento ořechů ve směsi. Potraviny ale také nějak nekupuji přes eshopy, máme blízko dobré obchody. Objednávám rostliny, dárky a sportovní vybavení. Někdy něco z bazaru.

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Zatím mě žádný eshop s potravinami neoslovil. Tudíž mi to je jedno.
Ale jistě se najde mnoho lidí co tam nakupuje.

 

kmet
hodnocení

0x

Většina lidí příjde přes reklamu, srovnávač nebo vyhledávač, grafika není podstatná, pokud zapadá do současnéých trendů. Výhodou bývá přehlednost. Dnes jsou lidi navyklí na levné dopravy, takže s dopravou na adresu za 100+Kč jsi out. Možnosti dopravy včetně cen je dobré uvádět hned na hlavní straně, nejlépe všude, doby, kdy byl člověk ochotný pročítat obchodní podmínky, nebo udělat zkušební nákup aby ho to hodilo do volby dopravy a zjistil ceny jsou ty tam, nikdo to dneka dělat nebude. Hlavní pro konverzi je důvěryhodnost webu, kyždý eshop je předem podezřelý a jakákoli indicie, že za ním nestojí podvodník, nebo ňouma s finančními problémy je dobrá a v podstatě nezbytná. Dobré je mít opravdová hodnocení od koncových zákazníků. Ze všeho nejdůležitější je dát důvod nakupovat, tedy buď mít výhodnou cenu a klidně prodávat stejné věci jako jinde, nebo mít neobvyklý sortiment a k němu působit na navýšení objednávky o běžný sortiment za nicmoc ceny. Slevy! Sleva dává (falešný) pocit, že zákazník kupuje kvalitní produkt za cenu méně kvalitního. Navíc sleva podvědomě znamená jednat rychle, dokud sleva je. Neklamat falešným vypršením slevy, spousta webů do dělá a dělalo a zaplakali, není to, co bývalo s boomerama. Popisovaný eshop budou navštěvovat hlavně mladí mazaní lidi.

 

liska5
hodnocení

0x

Že to u nás na periferním maloměstě není a spěchám s nákupem, že to chci třeba jako dárek. Samozřejmě pak kvalita a cena. Většinou dám na reference známých, nebo chci své osvědčené.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben
Dobrý den, ovlivnit se nechám tím, zda to zboží na e-shopu opravdu potřebuji, ale také se stane, ze to zboží, které opravdu potřebuji, na většině e-shopů chybí. Zdravím!

 

lee*
hodnocení

0x
Cena určitě, poštovné, možnosti doručení (mám nejradši boxy - bez nutnosti komunikovat s nějakou ne vždy příjemnou obsluhou, 24h denně). Nesnáším, když jsou stránky "debilní". Neumím to popsat odborně, ale když se na nich špatně hledá, moc obecné kategorie, malá možnost filtrů, styl zobrazení (třeba 10 produktů na stránku a při použití filtru 17 stránek výsledků). Nedostatečné informace o produktu, nekvalitní fotky. Můžu se zjevit, když potřebuji kontakt a není to někde intuitivně vystrčené, ale člověk musí prohledat všechno.

 

bbbureau
hodnocení

0x

Přehlednost, cena, recenze. Ubývá možnost platit v hotovosti při osobním odběru zdarma. To, že se eshop za zboží nestydí a reklamace vyřizuje osobně bez nutnosti poštovního pingpongu, posiluje důvěryhodnost.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]