Nejste přihlášen/a.
Už vám někdy opravdu poradna pomohla?
Vedle v rubrice jsem se ptal na čistící aplikaci do mobilu a udělali si ze mě legraci a prý kup si sapon a hadr a utři display...co dodat ----neporadili.
Já jsem se k poradně dostal právě proto, že jsem potřeboval poradit. A radu jsem skutečně dostal. Je to o tom, že jsou zde skutečně velmi kvalifikovaní rádci z mnoha oborů a velmi si vážím jejich ochoty poskytovat rady.
Co se Vás týče - zbytečně se ježíte, radu jste skutečně dostal - ve zkratce - čistící app do mobilu jsou na nic.
Ano, mnohokrát. Občas se stydím, protože vím, že si nad mými technickými problémy leckdo pomyslí něco o hloupé staré bábě. Ale pak seberu odvahu a ptám se. Snad nejvíc mi rádcové pomohli, když zlobilo čerpadlo u kotle. A jsem naprosto přesvědčená, že u jiných důležitých dotazů tazatel dobrou pomocnou radu dostane.
Mnohokrát kdo neradí ale dělá si legraci toho můžete nahlásit ,je to tu poradna na cokoliv a ne aby si tu někdo léčil mindrák
Ano, několikrát. Ovšem taky jsem několikrát dostala odpovědi v tom smyslu, že jsem blbec a dnes je vše jiné.
Ano, mně teda tady lidé mnohokrát pomohli. Ale abych pravdu řekla, a to myslím opravdu vážně, tak před několika lety to tady bylo asi o něco lepší, protože tady bylo méně těch trollů, co sem vkládají opravdu ubohé otázky a co se baví tím, že je tady lidé berou vážně. Ale možná, že je to jenom můj dojem, nevím.
Ono také je důležité, jak tázající položí otázku. To si kolikrát dva dny rádcové lámou hlavu a pošlou řadu rad a teprve pak se dozví důležitou skutečnost, jako tř. když se paní nemůže zvednout ze země a teprve po mnoha radách z ní vyleze, že má svalovou atrofii od 12ti let. Nebo ex přítel nesouhlasí s výchovou a teprve nakonec se dozvíme, že současný chodí v dámských šatech a lakuje si nehty. Bez zásadních informací se špatně radí.
Tak sem se podival na sve nemnohe dotazy zde a
5 dotazu, kdy sem skutecne dostal napomocne odpovedi
3 marne, kdy sem ale ve vsech trech pripadech ani prilis neocekaval, ze by byl nekdo schopny poradit
2, kdy vetsina odpovidala uplne mimo misu.
Takze 50%.
Pro optimistu docela dobre, pro pesimistu nic moc, pro realistu OK v pripadech, kdy sem odpoved dostal a na prd v pripadech, kdy ne.
Chodím sem už přes 11 let a ty užitečné odpovědi bych těžko spočítal.
Samozřejmě, pokud položím zmatenou, nepřesnou, nebo dokonce blbou otázku, koleduju si o zmatenou, nepřesnou, nebo blbou odpověď. I to se mi občas stává. Nerozčiluju se proto, občas se i docela pobavím. Ale souhlasím, že urážet, zesměšňovat a příliš rozvíjet diskusi mimo téma otázky by se tu nemělo.
poradili a radím také, zrovna jsem objevil v radě pro jiného APP na tisk z mobilu, až ba ty reklamy ale ja free tak se nelze divit a funguje,,,
No jasně že pomohla. Ne na každou otázku se zde našla odpověď, poměrně často se zde člověk dozví, že je vlastně úplně blbej, že se ptá (toto sdělení bývá zřítkady doplněno konkrétní radou), ale zbývá tak 1/4 dotazů, na které se našla rada. Někdy naprosto geniální. Např. ďáblova rada na můj dotaz ohledně zlobícího centrálu v autě. Práce se vším všudy na hodinu, když člověk ví, co má dělat. Pokud ne, muselo by auto do servisu. Nebo způsob otvírání zalepených elektrokrabic za pomocí máčení v isopropylalkoholu. Oproti mechanickému prořezávání je úspora času tak 90%.
Každý se v něčem vyzná a tady je to taková burza informací.
Tak to napravte, aby procento schopných rádců se zvedlo. Zatím máte 3 ohodnocené odpovědi, musíte přidat, jinak nic neovlivníte.
Ted mi zrovna poradna pomohla. Kdybych náhodou potřebovala známku na dopis, nepůjdu pro ni trapně do trafiky. To jsem do ted nevěděla.
Právě jsem koukl na dotaz a objevil tam soft na spojení mobilu a PC a česky. Náhodou jsem byl zvědav a ejhle, takže zde je odkaz... poradte.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.