Dobrý den, včera večer jsem měl pozitivní test na covid. Antigen a dnes jsem volala své lékařce a ta mi řekla že mi na to nemůže dát neschopenku že když nemám příznaky mám normálně do práce. Dnes jsem si tedy vzal volno. Je to normální postup? Myslel jsem že musím zůstat 7 dní doma v případě pozitivního testu.
Asi jste měl nasimulovat příznaky. Ale je krásně vidět posun ve společnosti. Od nejsi očkovaný, jsi nezodpovědný, roznášíš covid a zabíjíš seniory kolem sebe, po jó pozitivní test a nic ti není, šupej do práce a je jedno, jestli někoho nakazíš.
Dnes mi moje také nedala neschopenku,ale jen proto, že jsem na DPN už 14 dnů.
Jinak proč , když nemáte příznaky plašíte a zbytečně kalíte vodu s testem?
Auto byste taky chtěl dát do servisu na opravu když by neprojevovalo žádnou závadu?To asi ne neboť tam by na to nehleděli a naúčtovali by ve výsledku pěknou sumičku. Vypadá to, že se Vám nechce pracovat-tak jste si vymyslel Covid!
josefb*
No jde o to že kolega mi v sobotu psal že má teploty a pozitivní test. V neděli jsem si tedy udělal test a vyšel pozitivní. S nadřízeným jsem se tedy domluvil že v pondělí si vezmu volno. A dnes ráno jsem volala lékařce.
A sdělil jste, alespoň mimo pozitvní test bez příznaků, kontakt s pozitivní osobou? Zřejmě Vás má Váš lékař jako hypochondra nebo jako simulanta...
PS vezměte se pro jistotu 10 dnů dovolené když nechete do páce a neschopenku Vám odmítají dát!
lee*
Problém je v tom,že ti bezpříznakoví pozitivní jsou roznašeči. Mě nějaký takový taky nakazil a mám za sebou 5 dní nepěkných horeček. Nejsem nijak Covid hysterická ale správný postup je podle mě poslat tazatele na PCR, dnes všude vezmou hned, výsledek ještě večer nebo druhý den, den neschopenky není snad problém a bylo by jasno
To by bylo takový dost jednoduchý, že? Nechce se mi do rachoty, tak zavolám doktorovi, že mám kovid a vyřízeno.
josefb*