Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vypadá svítící pečené kuře?

Od: pansvacinka® odpovědí: 5 změna:
avatar pansvacinka

*nevi*

Svítí na palubovce žluté pečené kuře? To je blbý, asi neprojdete emisema. U francouzských aut je to něco jako běžný provozní stav. Taky to je pořádná kokotina, protože svítící pečené kuře znamená pouze tolik, že se výstup nějakého prvku řízení emisí ocitl mimo stanovené meze. Neznamená nutně, protože by emisní systém nepracoval. Kuře svítí, když je v paměti řídící jednotky zapsaná nějaká chyba, těch chyb je více kategorií (ta nejměkčí z nich dokonce nemá ani za následek nahození kuřete).

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar diesel

Kolik jste těch Francouzských aut kde je to BĚŽNÝ provozní stav měl, že píšete že na palubce svítí ŽLUTÉ PEČENÉ KUŘE? Mám už v pořadí sedmého frantíka (2x Pug /405,106/5x ctr/BX,X1,X2,C4 a C5/ + v práci služební 4 francouze 2xpug/307SW a Partner 2x R-scénic/ ) a v ŽÁDNÉM nebyllo na palubce žluté pečené kuře, a svícítcí již vůbec ne ! Jediné auto na kterém za cca5 let svítila nosntop ona kontrolka - přezdívaná ponorka nebo Kuře - závada emisního systému,byl VW Caddy (typ 9K).

Jen malý dovětek-tři ze služebních frantíků jsou těžké bezúdržbáky-307 přišla do firmy se 70 000km na tachu a dnes má málo , jen na crcačkách v rámci okresu najeto bez vážných závad přes 200 000km.Tak nepište voloviny, nebo si vybírejte autio se znalcem daného modelu!

 

hodnocení

1x
avatar promon

Nevím jak Vy, ale já žádné pečené kuře na palubce nemám. Pokud tím myslíte kontrolku motoru, tak u mého francouze (Peugeot Partner Tepee 1,6 BlueHDI) to normální stav není. On snad ani kontrolku motoru nemá - vypíše to na dipleji infoteimentu . Ano, v současnosti vypisuje Závada motoru, nechejte vozidlo opravit. A ano, zneklidnilo mě to na tolik, že jsem v pátek nechal auto napíchnout na dia - abych zjistil, že je v tom ( jak nečekaně *smich*) opět ekoterorismus. Ono totiž to auto sice napíše, že je nízká hladina AdBlue, jenže kromě močky je tam ještě nádrž s aditivem na vypalování FAP - a podle dia je právě tohoto prevítu málo. Takže zítra jedu po ránu do servisu na doplnění - práce na půlhoďku.

Ale s kontrolkou motoru jsem si užil své právě u ,,koncernofky´´ - měli jsme jako služebáky Octavie 1.6MPi, jenže náš tehdejší šéf v rámci škudlení nechal tyto auta předělat na LPG ,,vodborníkům´´ z Hradce, ti to podle mě dost zprasili a tak byla oranžová kontrolka dost setrvalý stav, který vyústil v podpálené ventily a pod.

BTW - tomuto říkáte kuře?

Jak vypadá svítící pečené kuře?

U koncernu tomu říkáme ˇžlutá ponorka" . naopak jsem asi před měsícem volal servis, když zničehonic asi na 300 km zhasla *smich*

hodnocení

Já to nepsal, tu citaci. Je to z jedno webu o autech, kde se o tom pojednávalo.

Auto dlouho nemám a už ani nechci, tak se ptám *nevi*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]