Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nemůžu najít práci

Od: ggxggs odpovědí: 18 změna:

Zdravím, rád bych se podělil o svůj boj s hledáním práce. Vystudoval jsem strojní inženýrství a mám titul inženýr. Za poslední 4 měsíce jsem byl na desítkách pohovorů a hledal práci v oboru. Vždycky jsem se slušně oblékl, přijel v umytém autě a snažil se vystupovat profesionálně. Všem se to vždycky líbilo, že "zatím jste nejlepší kandidát" a podobné kecy. Ani jedno z toho nevyšlo, výsledek byl vždy, že si nemyslí, že je práce pro mě vhodná, že jsem překvalifikovaný a že by mě to nebavilo. Vykašlal jsem se na tento typ kancelářských pozic a zkusil se hlásit na svářeče bez praxe, hlídače, kontrolora a všude mi řekli, že jsem zase překvalifikovaný anebo, ze něco takového ještě neviděli, že je to škoda a proto mi to nedají. Upravil jsem si životopis, smazal vysokou škoku, dovednosti a teď vystupuji jako středoškolák a snažím se získat místo údržbáře-mechanika. Pokud to vyjde, budu opravdu rád a s hledáním čehokoli jiného končím. Setkal se někdo s něčím podobným z vlastní zkušenosti?

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

molly
hodnocení

4x
Mám ve svém okolí 2 blízké známé. Jeden Ing. s velkou manažerskou praxí pro jednu z top českých firem. Někdy v 55 dostal "zlatý padák" protože firma se prodala a zrušili celé oddělení. Od té doby obcházel dost marně pohovory. Leckde byl překvalifikován, on tedy i tvrdil (na pohovoru na nižší pozici), že by i uvítal práci klidnější, byť méně placenou, protože kariéru a úspěch už má za sebou. Stejně ho nevzali. Do TOP managementu velkých firem už se taky nechytil. Nakonec šel kolem dopravních podniků a zeptal se jestli nehledají. Řekli že jo a od té doby jezdí s tramvají.