Nejste přihlášen/a.
dobry den, chci se zeptat zda mate nekdo zkusenosti s ukoncenim smlouvy u t-mobile, jde mi o to pred dvěma lety sem si u nich nechat z klasického tvystoveho čísla udellat paušál, a tedko když ho ukončím potřebuji aby mi číslo zustalo stejné a mohl si normalne dobiket kredit jako predtím, myslite ze v tom bude problem? diky za odpovedi
Přímou zkušenost nemám ale myslím si že by to neměl bejt problém. Nejlíp vám to ale řekne operátor. Vyzkoušel bych jich během měsíce ale víc. Zkoušel bych to tak 2x týdně.
Tady je informace ze stránky T mobile, sice z Twistu na tarif, ale když to jde tam, musí to jít zase zpátky, jak to potvrzuje i okopírovaná část cenníku na fotografii...
Přechod z Twistu na tarif
Přejděte z Twistu na tarif a získejte všechny výhody a služby, které nabízíme tarifním zákazníkům!
při přechodu vám zůstane SIM karta i shodné telefonní číslo
můžete získat nový telefon za zvýhodněnou cenu
Přechod z Twistu na tarif přes Zákaznické centrum T-Mobile 4603 Pro převod stačí zavolat na Zákaznické centrum T-Mobile 603 603 603 (4603 ze sítě T-Mobile) a nahlásit potřebné údaje: předplacenou kartu Twist, která má být převedena, telefonní číslo a číslo SIM karty (tzv. ICCID, které je vytištěno na kartě samotné).
Zároveň nám sdělíte údaje potřebné k uzavření smlouvy samotné, převod bude proveden během následujících dní (obvykle do druhého dne). O konkrétním datu přechodu na tarif budete informováni krátkou textovou zprávou. Zároveň vám zašleme k potvrzení předvyplněnou Objednávku služeb, svůj zájem na uzavření smlouvy potvrdíte jejím podepsáním.
Tolik z materiálu T - Mobile, teď ta fotka..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.