Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
je mi 22 a nyní pracuji jako mistr výroby v místní hutní společnosti. I když mě práce celkem baví a plat taky není nijak zlý (ne že by nemohl být lepší :D), ale tato práce mě nijak nenaplňuje. A tak přemýšlím, a už mě to drží delší dobu, že bych chtěl být řidičem u záchranné služby. Nějaké podmínky jsem si našel, ale chtěl bych se zeptat jestli je možné to zvládat i když člověk nemá zdravotní vzdělání? Mám maturitu z automobilové průmyslovky. A tak bych se chtěl zeptat jestli nemá někdo zkušenosti s tím, že by to dělal člověk z "nezdravitnického" oboru?
Děkuji za odpovědi a přeji krásný zbytek dne.
je mi 22 a nyní pracuji jako mistr výroby v místní hutní společnosti. I když mě práce celkem baví a plat taky není nijak zlý (ne že by nemohl být lepší :D), ale tato práce mě nijak nenaplňuje. A tak přemýšlím, a už mě to drží delší dobu, že bych chtěl být řidičem u záchranné služby. Nějaké podmínky jsem si našel, ale chtěl bych se zeptat jestli je možné to zvládat i když člověk nemá zdravotní vzdělání? Mám maturitu z automobilové průmyslovky. A tak bych se chtěl zeptat jestli nemá někdo zkušenosti s tím, že by to dělal člověk z "nezdravitnického" oboru?
Děkuji za odpovědi a přeji krásný zbytek dne.
7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení
1x
Jinak uz to nedělá neni to žadnej med spousta hodin fyzická námaha taháš se s imobilními pacienty práce o výkendech a vejplata na múj vkus za tu práci docela mizerná
To už je lepší dělat funebráka ale na to musí mít člověk povahu a žaludek
minsk
0x
A nešel byste výplatou o dost dolů?
Máte vzdělání v oboru, pracujete jako mistr - myslím, že nynější práce bude o nějakou třídu výše, než uvažovaný řidič.
nsp.cz/... = prostudujte podmínky
Porovnejte, platově možná níže, ale pokud tam budete spokojený. Všude je určité rozpětí, záleží, kam se dostanete, kde Vás zaměstnají.
Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: