Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaké je vaše vzdělání?

Od: salekscajem odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, v rubrice škola se často řeší, kam jít na školu, domácí úkoly, tak by mě zajímalo: jaké máte vzdělání? Jste rádi, že jste vystudovali to, co jste vystudovali?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tabletka*
hodnocení

0x

Jako dítě mě škola moc nebavila, ale přemáhala jsem se. A postupně jsem v tom začala nacházet zalíbení. Několikrát za život jsem měnila zcela zásadně obor své činnosti a vždy k tomu vystudovala patřičnou školu. A jsem ráda, bavilo mě to a zúročilo se jak v práci, tak mimo ni. Nyní, ač stará jak metuzalém studuji další školu a užívám si to. Co máš v hlavě ti nikdo kromě dr. Alzheimera nevezme, narozdíl od hmotných statků. Ale mám pochopení i pro ty, co je škola nijak zvlášť nebavila. Jediné, co fakt nesnáším jsou rádobypřemoudřelí absolventi tzv. Vysoké školy života :)

hodnocení

0x

Moje vzdělání? Dostatečné. Vyšší jsem nikdy nepotřeboval, učení čehokoliv přímo nesnáším *blee*. V současnosti je mi už vzdělání k ničemu, důchod mám slušný ;).

Jsem rád, že jsem vystudoval to, co mě bavilo (mechanik eletronických zařízení) a pár let jsem se tím živil. Elektrice jsem zůstal věrný, i když v trochu (dost) jiném oboru.

hjgkhjgkjgk
hodnocení

0x

czso.cz/...

Mého žijícího dědu vyhodily z Gymnázia, nebyl blbý, byl kulak. Jsem rád že mohu studovat, studuji vysokou.

Soudě podle psaného projevu - jde zřejmě o pověstná plzeňská práva, že ...*smich*

vilik*
Třeba myslí, že ho vyhodily ty ku.vy, to by pak bylo správně.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.