Nejste přihlášen/a.
Zdravim, vite někdo jak je to podle zákona s 14 deni lhutou na vraceni zboži bez udani důvodu?
Koupila jsem v Elektrowordu v Praze Zličín věc ktera se neověrila. Po 10dnech jdu vratit, a vůbec se se mnou nikdo nechce bavit. Pry penize nevraceji, jen můžu si pry vybrat něco jineho . Můžu s tim něco dělat? mate zkušenosti?
Pokud je zboží nerozbalene tak by nemel byt problem. Spousta prodejscu to chce v neporušenem obalu a to u nekterych vyrobku, zvlaste mixery a drobna elektronika ktere jsou zavakuovane v plast. obalu nejde. Kdyz jdu něco reklamovat k neochotnym prodejcům a chovají se jako idioti, tak jim oznámim, že pokud mají problém, donesu jim třeba učet za benzín a proplatí mi cestu k nim a zpet domů a to 2x. Jednou kdyz tam reklamovanou vec vezu a po druhe kdyz si jedu pro ni. Na toto ma zakazník nárok a malo kdo to ví. Prodejce se chova hned jako beranek... Takže bych na ně zkusil udelat bububu...
Pokud jste věc koupila přímo v obchodě a vyzkoušela, nemáte právní nárok ná vrácení peněz. Je jen benevolencí obchodů, že použitou věc vezme zpět a vrátí peníze, třeba formou možnosti výběru jiného zboží.
Nechtějí se s vámi bavit naprosto oprávněně. 14 denní lhůta na vrácení opravdu platí pouze na zboží zakoupené po internetu. Buďte ráda, že Vám chtějí nabídnout něco jiného. Jak by se Vám líbilo, kdyby si u Vás někdo něco koupil a pak chtěl vrátit peníze?
Obecně, Electroword dělá při výměně zboží fóry, narozdíl třeba od Globusu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.