Nejste přihlášen/a.
Sestra je nyní v evidenci na pracáku.Předtím rok po škole pracovala jako servírka u našeho známého,který měl horskou chatu-restauraci s ubytováním a kvůli vládním restrikcím, kdy měl šéf omezenou klientelu, též velmi nízké tržby, musel proto ukončit svojí činnost vyhlášením osobního bankrotu a propustil své zaměstnance po 16 letech svého podnikání.Též jsem tam jako studentka vypomáhala s úklidem jen o víkendu, kdy jsem měla ke svému studiu více času, ale starší ségra to měla na HPP. Na pracáku ji zprostředkovatelka objednává v intervalu 2x do týdne a dává jen dvě doporučenky.Je to běžný interval objednávání u většiny nezaměstnaných na ÚP.kdo má nějaké zkušenosti nebo by schůzky měly být více častější kvůli větší šanci získání na trhu práce třeba každý druhý den?
Tj. nějaký šikanozní interval ! Běžné je třeba jednou za měsíc nebo i jednou za dva měsíce. Asi nemají na pracáku klienty a tak jen extra častými pozvánkami vykazují činnost, aby nebyly panmámy taky brzo na místě vaší sestry.
Jak pro koho-vím o úřednici z ÚP, která mne objednávala 1x měsíčně a mého kolegu od krachnuvší firmy pak 1x týdně. Jedna a táž úřednice,ale -jestli to u něj bylo prot , že byl OBZP nebo ID? nwn vímjen že měl ale zkrácenou prac dobu a další rozdíl -už při registraci jsem ji doložil místa kde jsem již byl a kam se chystám-nedala mi žádnou doručenku a dokonce jsem ani nemusel na "motivační sezení".Jinak on tam byl delší dobu a já jen asi 2 měsíce (bral jsem to jako dovču a na dodělání restů co jsem měl naslíbené meloušky!
To je správný interval, když je někdo na pracáku, je za něj placeno zdrav.pojištění, případně dostává podporu z rozpočtu, měl by hledat práci velmi intenzivně a to denně, ne jít na jeden pohovor měsíčně a zbytek leháro.