Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zdraví - Laboratorní testy jako samoplátce - jak se nenechat vysát (doslova :-

Od: tojefuk odpovědí: 10 změna:

Jako samoplátce si chci nechat udělat nějaké testy více věcí z krve. U medeor laboratoří asi:
Home
Zde je jejich ceník:
medeorlaboratore.cz/...
Už jsem si jednou u nich nechával jako samoplátce dělat testy více dílčích věcí... Co mě tenkrát zarazilo a čemu bych chtěl tentokrát předejít je to, že jsem si jako laik z toho jejich seznamu (ceníku) vybral více věcí co mě zajímají a na jaké mi mají udělat testy. Sestřička, pokud si dobře vzpomínám, mi ale tenkrát vzala snad 3 celé zkumavky krve... (nebo možná i 4 už fakt nevím, pamatuji si ale, že mě to množství trochu překvapilo a lehce vyděsilo :) ). To mě celkem zarazilo, protože mi snad vždy brali jen 1 zkumavku (když jsem měl nějakou tu žádanku přímo od doktora na odběr krve (a nebyl tam tedy jen jako samoplátce))...
Rád bych si nyní nechal udělat ještě více testů než předtím (jako samoplátce opět, bez nějaké žádanky od doktora), ale trochu se bojím, aby mi nevzala sestřička "roboticky bez přemýšlení"(protože to tak bylo v tom lejstru-ceníku od mě prostě zaznačeno a ona nad tím nepřemýšlí) nakonec těch zkumavek krve třeba 6+ :)... Nikdy se mi nedělalo z odběru krve špatně ale nechci nic pokoušet že.
Pokud by snad těch zkumavek mělo být více než je standardní nebo "bezpečný"objem odběrů na jedno sezení, tak by mě snad sestřička upozornila... (?) Ale po různých zkušenostech k tomu (CZ zdravotnictví) nemám zas až takovou důvěru...