Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Na omikron dvě dávky k ničemu?

Od: nanynka odpovědí: 168 změna:
Dobrý den, jsem naočkovana dvěma dávkami.Na omikron jsou mi dvě dávky bez třetí k ničemu? Děkuji.
zámek
maverick uzavřel tuto otázku
Tato diskuze už se stala jen zdrojem napadání, zcela mimo původní dotaz. Uzavírám

 

 

168 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pb®
hodnocení

17x
Obávám se, že na omikron jsou vám k ničemu všechny dávky světa. Tahle varianta prý obchází protilátky všechny, po očkování i po nemoci. Ty po očkování asi více, protože klesají proklatě rychle, že by za chvíli lidi museli vakcínu za sebou tahat v kapačce, aby měla nějaký účinek. Po prodělání máme ještě slizniční imunitu a protilátky klesají podstatě pomaleji případně i rostou, to jak se člověk setkává s pozitivními jedinci. No zkrátka budem to mít všichni a třeba už konečně bude konec. Někdo na to umře, někdo bude mít těžký průběh, každopádně veškeré varianty zvládlo 99% nakažené populace samo doma bez léčby, aniž by je doktor viděl. Omikron má být ještě mírnější, takže bych si s ním nelámala hlavu. Holt budete mít pár dní nachlazení.
orion*

Tyhle dotazy působí na antivaxery jak bonbon na mravence. Nasáčkují se do diskuse a šíří tam své nesmysly. V současnosti používané vakcíny Pfizer chrání proti všem variantám sars-cov-2, včetně omikronu. Omikron je vysoce infekční a podobně jako delta umí nakazit i očkované, ale zkušenosti ze zemí, kde omikron převládl hovoří jasně, očkovaní se z nemoci rychleji vyléčí, málokdy mají těžký průběh a tzv. postcovidové zdravotní potíže. Samozřejmě se najdou dobrodruzi 50+, kteří si myslí, že jim se přece nemůže nic stát a covid je něco jako nachlazení, tak jim přeju, aby nedopadli jako třeba Etzler.

Naozaj fungujú?

veci-verejne.sk/...

orion*

Ano, fungují.

idanova*

@orion, a vy se sem sáčkujete proč? Toto není vlákno diskuse! Navíc nejste ani registrovaný = základní slušnost. A ty vaše pravdy máte odkud, že jim tak věříte a vnucujete je ostatním jako pravdy jediné? Proč má ministr zdravotnictví už potřetí kovid? A proč hlavní hygienička taky? My, neočko, jsme kovidem prošli ještě před érou očkování, a od té doby se nás vůbec nechytá přesto, že přicházíme do styku s nemocnými i s očko-onemocnělými. Jsme stále zdraví. Není tu něco špatně? Ida

@idanova. Je tu něco špatně. Jak názorně ukazuješ, registrace není patent na rozum. Měla by ses nechat očkovat a nešířit bludy.

orion*

@idanova
Pokud jste mladá a silná a ke všemu jste již covid prodělala, můžete mít dostatečnou imunitu na to, abyste neonemocněla, nebo měla nemoc jen s mírnými příznaky. Pochopte, že každý nemusí být takový nadčlověk jako vy a další antivaxeři, kteří v té pandemii kráčí bez sebemenší újmy, zatímco statistiky se plní zemřelými. Kdyby byli stejní suveréni a odmítači i starší nebo nemocní lidé, tan krematoria nestíhají.
To ostatní ponechám bez komentáře, musel bych použít ostřejší slova a k ženě by se muž měl chovat ohleduplně.

idanova*

No, nejsem ani mladá ani silná, a máme mezi sebou i lidi starší 90let, ale jsme zdraví (co se kovidu týká). Tak proč bychom měli do sebe nechat něco píchat? A co jsou ty bludy? Že ministr zdrav. i hlavní hygienička – ač oba plně očkovaní, mají kovid opakovaně? Vždyť to hlásili na ČT 1! Tak se máme nechat taky očkovat, abychom měli kovid taky každou chvíli? Bože, vždyť se už za ty 2 roky ledacos ukázalo. Tak by se vyplatilo taky trochu přemýšlet a všímat si i dění mimo EU... Ida

zaseja

orione, a vztahuje se to i na hloupé ženy?

To je zase show...*smich*. Dozvěděl jsem se, že patřím k antivaxerům, šiřitelům nesmyslů. dobrodruhům, nenormálním, hloupým a jsem nadčlověk... Hezké. Tak si třeba budu myslet, že ti bojovníci za očkování asi sežrali hada, uvěřili, že jedna dávka udělá tečku za coronavirem ( pardooon, tečku za těžkým průběhem) a když jednou, tak vždycky. Tak jdou na třetí, čtvrtou, osmou dávku. A to jen proto, aby nemuseli přiznat, že od té první dávky byli za co? Za osvícené,věřící ve správnou věc anebo za pitomce?...*smich*. Tím se omlouvám těm, kteří diskutují slušně a bez urážek a cílím na ty šílené bojovníky za včeličku... Kdo se pozná?

monarc
Je úsměvné sledovat neúnavné zastánce vakcín i když se jim celá očkovací agenda sype den co den pod rukama. :) Nová data z německého Kochova institutu hovoří jasně, přesto vlak nejede. Už je na stole 4. dávka a pořád další a další do úmoru. Co mám dělat já bez jediné dávky, stále živ a zdráv? Kovida jsem nedávno nejspíš prodělal jen se ztrátou čichu.:)
Povídám, lidi... Pokud nezískáte slizniční imunitu, jak by to přirozeně mělo být, zapomeňte na ochranu pred nemocí. Vakcíny proti kovidu vám slizniční imunitu neposkytnou a naruší přirozené fungování IS a udělají z vás akorát závisláky na látce, bez které budete mít nefunkční IS a bez níž vás skolí každá malá rýma jako při AIDS. Mají to výrobci gen. terapie dobře vymyšlené. :)

Jj fungují a proto v Izraeli už bude 4. (česky ČTVRTÁ ) dávka

007cz
Co je nestandardního na přeočkování několika dávkami?
vakciny.net/...

Nic, tedy pokud to není v rozpětí pár měsíců a je to funkční, zde evidentně ne, což ale spousta lidí nevidí a nechce vidět!

 

orion*
hodnocení

11x

Nezáleží na počtu dávek, ale na době, která uplynula od té poslední. Po očkování si organismus vytvoří dostatek protilátek proti tomu, aby člověk měl těžký průběh nemoci, jenže se bohužel zjistilo, že tyto protilátky mizí z těla rychleji, než se původně doufalo. Proto se doporučuje přeočkování po půl roce, kdy už bývá v těle protilátek málo a hrozí rizikový průběh po nakažení. Na omikron vakcína naštěstí také funguje.

Jasne,že funguje,ale len podľa Pfizera.

topky.sk/...

orion*

Ano, fungují, je potřeba si ale najít věrohodné informace. Je potřeba vymačkat ze sebe alespoň trochu rozumu a informace si z té změti vyfiltrovat. Někteří z nás toto bohužel neumí a baští i s navijákem kdejakou hovadinu od různých excentriků či pomatenců (bohužel i mezi lékaři se tací najdou).

max*
Orione, Robert Koch Institut jsou taky pomatenci dle Tebe?
Na omikron dvě dávky k ničemu?
orion*

Nerozumím vám. Institut nevrdí nic v rozporu s tím co píšu.

max*
No jen tech nakazenych je daleko vice ockovanych, proto tedy jaksi nefunguje.
Ajeje. Máme tady analytika verohodnych informací. Diky bohu za to. Tomu se neda nic jineho nez jen smat. Vite ono je dost mozne, ze kdyby jste se sli naockovat proti chripce, tak ucinek by byl beztak stejny. Ockovat se proti variante viru, ktera uz tu davno neni, to musi byt hodne dlouhe zdimani rozumu. Vypada to ze spis vysla zluc nebo tak neco. Ale vklidu. Pfizeru staci mesic na vyvoj nove vakciny. To pecou jak rohliky v troube. A fanousci si chrochtaji.. rozume, rozume, kde ses poděl...
orion*

max:
Najděte celou informaci, a nikoliv tento nicneříkající zlomek. Především je potřeba vědět, z jaké množiny lidí byl tento údaj zjištěn, tuším, že to bude údaj z hospitalizovaných a pak by to vypovídalo o něčem jiném. Pak se o tom můžeme pobavit. Tohle je totiž přesně práce antivaxerů, vybrat si z komplexní informace jen to co se hodí a pak nad tím onanovat.

Ony to jsou totiž neúplné informace, jak píše sám IRK. rki.de/...

Celkem bylo případů 10443, očkování je potvrzeno u 4020 z nich, neočkování u 186. O zbylých šesti tisících nevíme nic, ale dezinformátoři mají jasno...

max*
Ale ten pomer ocko a neocko je velmi zajimavy. Tak hlavne, ze nam zmizela chripka a anginy, uz mame jen ten omicron.
monarc
Chřipky nezmizely, jen je započítávají ke kovidu kvůli absolutně nevhodné metodě testování PCR zvolené k detekci sars-cov2, nemluvě o nesprávně volených počtech cyklů větších jak 35, které poté zajistí jistou falešnou pozitivitu. A kdo z vás tady má data, jak laboratoře vyhodnocují testovací tyčinky a kolik cyklů provádějí? :) To víte, že CDC - centrum pro kontrolu nemocí v USA už nepovolilo od 31.12.2021 nouzové užívání metody RT-PCR pro detekci sars-cov2 a doporučilo používání jiné metody testování, která bude spolehlivěji rozlišovat mezi covid a chřipkou? Uvádějí to oficiálně na svých stránkách, tak si to přečtěte. :) Takže si lehce "zakonspiruji" a zeptáme se: Nemůžou díky tomuto problému být uměle zvyšována čísla nakažených a politiky tak volena nepřiměřená omezující opatření občanů a cílené ničení podniků a ekonomiky?
max*
Monarc, vsak to s tou chripkou a anginou byla ironie. Vaxeri to nechapou a nekteri zacinaji byt agresivni. O testech si myslim sve uz rok a pul. A porad cekam na studii Isoprinosinu, co vlada slibila podporit od zari 2019! Kdyz vidim rouskare, oni budou nosit rosky s nadsenim 5 let, vzdyt jim prece slibili jen 2 tydny omezeni a bude vse opet v poradku. Hahaha

 

joudic*
hodnocení

9x
k nicemu vam bude i ta 4., mutace probihaji presne v mistech, kam se zamerila selektivne tato vakcina, respektive genova terapie.. je to jen vip vstupenka, tzv. udrzovaci davky, ale k udrzeni epidemie v peknych cislech, protoze ockovany se volne pohybuje, ackoli nakazi ostatni uplne stejne jako neocko.. zdravotne je to k nicemu a nekterym slabsim to naopak pomuze leda do hrobu.
Takova afera to kdysi byla s Rittigem s temi par haleri z kazde jizdenky, a co myslite kolik je to z kazde davky ted, a komu to tece a kam :) Takze rychle rychle jeste podojit, nez se to rozsype jak domek z karet.

Meleš nesmysly.

joudic*
to jsem si vsiml spis u vas, dle vasich vykriku v diskusich to vypada, ze mate strach, a bojite se jen pomyslet, ze vas to ochrani asi tak stejne jako strouzek cesneku na topince

česnek je vynikající staletími prověřené přírodní antibiotikum

 

jenda22
hodnocení

6x

Sice její očkování na Omikron nepůsobí ale má odškrtnuto. To je hlavní...

Zase lžeš.

Dam na google omikron dve davky a vyskoci plno clanku, ze dve davky na omikron nestaci. A nevypada to na zrovna antivaxerske clanky. Tak kdo tu pak lze? To mi tedy hlava nebere. Nekteri pri tom ockovani dostali i jako bonus patent na pravdu a delaji nam tady analyzy informaci. *zmateny*

Je to proto, že každý normální člověk má druhou dávku už skoro půl roku. Kdyby ji měl čerstvě, třeba měsíc, samozřejmě by působila i proti omikronu. Ty studie se zabývají právě těmi, kteří mají tu druhou dávku už cca půl roku. To, bohužel, na omikron kvůli klesajícímu účinku dostačující není, je třeba podat posilující, třetí dávku. Ale abys mohl dostat posilující dávku, logicky už musíš mít ty dvě v sobě. Proto věta "sice její očkování na omikron nepůsobí" je lež.

orion*

Už bylo snad úplně všude psáno, snad ani naprostým ignorantům to nemohlo utéct, že vakcíny neochrání proti nákaze současnými variantami delta a omikron, ale dávají velmi vysokou ochranu proti fatálnímu průběhu nemoci (pokud neuplynul příliš dlouhý čas od poslední dávky). U starších lidí již imunita funguje nespolehlivě a vakcína je neochrání ani před hospitalizací. Tito lidé tedy navzdory vakcinaci často končí s covidem v nemocnicích. Jenže zatímco ty očkované si rodina většinou odveze domů, ti neočkovaní putují do krematoria. Neočkovaní cca do té padesátky v nemocnici končí výjimečně, ale občas mívají tzv. postcovidové zdravotní problémy, což očkovaní nemívají.

nox®
Než před omikronem utíkat a cpát do sebe každých pár měsíců další dávku vakcíny, bude lepší si na něj vytvořit přirozené protilátky.
Tak ja nevim. Prijde mi ze mate hroznou potrebu napadat lidi kteri nejedou na stejne vlne. Maximalne je to veta zavadejici, protoze asi ani vy, ani jenda nemuzete vedet, kdy presne byla naockovana. Predpokladejme, ze se jedna o toho vasehho takzvaneho normalniho cloveka. Tak opet se ptam? Kde je ta lez?
monarc
@genehowkins: Normální člověk má mít už druhou dávku? Pobavil jsi, jako vždy.:) Z jakého titulu je očkovaný druhou dávkou normální? Pro mě je takový člověk (mladého a středního věku) naopak hazardér se svým zdravím a zvlášť když si píchne experimentální a nouzově schválenou vakcínu jen z důvodu, aby měl tzv. klid a nemusel být šikanovaný vládními restrikcemi. Takových lidí máme v kanclu 90%, nekecám! Na tomto příkladu je vidět, co je celá kovidová agenda zač a že o zdraví tady prostě nejde. Včera jsrm si volal se svým kamarádem z kolejí a dostalo se na kovid a očkování. Sám mi řekl, že té vakcíně vlastně ani moc nevěří, ale už ho nebavilo to testování a omezování, tak že prý jen kvůli tomu si to nechal píchnout a půjde dál na třetí dávku. No paráda ne? Takových lidí je mi moc líto. :(
03.01.22 03:32

monarc *palec2*

píchne experimentální a nouzově schválenou vakcínu
Ale to tak přeci není a mnohokrát to bylo vyvráceno. Ale chápu Vás, že se Vám to líbí a používáte tyto slova. Já zase používám sdělení, že nemáte pravdu.

minsk

sukl.cz/...

Vakcína Comirnaty od firem Pfizer a BioNTech získala

podmínečnou registraci

Možná jsou i jiné výstupy schválení?

Super 50% má placebo.

minsk

50% má placebo. Tak se ptám, jak mohou být s placebem chráněni? Jak potom mohou mít zelenou tečku v mobilu nebo papírový glejt? A všude chodit jakoby byli opravdu zaočkováni?

Do tohoto hodnocení bylo celkem zařazeno cca 44 000 osob. Polovina z nich dostala vakcínu a polovina injekci bez léčivé látky. Nikdo z nich přitom nevěděl, zda dostává vakcínu, nebo injekci bez léčivé látky.

Tyhle zkoušky byli vždy prováděny před většinovým použitím. Tohle jsou lidi jako pokusní králici. Kdy to lidi pochopíte.

Držte se svého názoru, nenechte si ho vzít.

minsk

Není to názor, ale skutečnost. Logika.

@minsk: Meleš pátý přes devátý a jsi úplně mimo.

Těch 50 %, co kvůli zkouškám dostalo placebo, bylo po ukončení studie přeočkováno vakcínou.

Nevím, čím se zabýváš, co je tvoje odbornost, ale měl by ses toho držet...

minsk

V odkazu o tomto nikde nic není, navíc se provádí další studie další dva roky.

cituji: V době, kdy je vakcína Comirnaty doporučena pro podmínečnou registraci, bude společnost obchodující vakcínu pokračovat v předkládání výsledků z hlavního klinického hodnocení, které bude pokračovat 2 roky.

Přestože byla vakcína podána během klinických zkoušek relativně velkému množství lidí, mohou být některé nežádoucí účinky odhaleny až poaplikaci milionům osob.

Co tedy bude za 3-5 let?

Takže pořád to jsou zkoušky a navíc u nás v republice nebyla vyhlášena žádná pandemie, používané testy jsou absolutně nevhodné na detekování těchto mutací. Ale to už uvádějí jiní světoví odborníci a jsou šmahem označováni za dezinformátory.

G enehawkins® Nepovyšuj se a dej odkaz, kde se praví, že byli doočkováni. Nebo příště napiš, že v oboru pracuješ.

 

ltz
hodnocení

6x
Brát to tak, že očkování chrání z velkého procenta před nepříjemným těžkým průběhem. Zrovna tak jako tomu bylo nebo je s očkováním proti chripce. Není to 100 procentní, ale aspoň něco.

 

tabletka*
hodnocení

4x

The Epoch Times / rossaprimavera.ru to je zas zdroj. Kdo to prosím je, ten expertní inženýr? Na co je expert a jak k tomu došel?

Já asi neumřu na covid, ale smíchy...

 

hodnocení

4x

Každý den se najde někdo, kdo vypráví svůj názor. Teď jsem doposlouchala nějakého profesora, který samozřejmě tvrdil "očkovat a očkovat"..., jako "učit se a učit se..." což prý bylo heslo pana Lenina, a přitom on sám se moc neučil, a dnes už víme, co to bylo za člověka. Je mi líto, ale už tomu vůbec nevěřím. Osobně očkovaná nejsem, protože v mém způsobu života to není nezbytné, jelikož restaurace, kina, divadla, letadla a tak dál nenavštěvuji. Přitom se denně stýkám s lidmi, chodím normálně na nákupy a kolikrát si zapomenu okamžitě umýt ruce, když přijdu domů. *hi* Covid jsem dostala loni na jaře, ztráta čichu a chuti na týden a bylo po všem. Nechápu, jak může každým dnem přibývat stovky až tisíce nakažených tím Omikronem, když už je skoro celý národ proočkovaný a to několikrát. *co*

Neshodnou se odborníci, ale většina je pro očkování.

Lenin to neřekl, to říkali o něm jen komunisté

Milane, však já vím, že to Lenin neřekl, proto také píši "prý". Byla to propaganda a proto jsem to použila, protože tato situace mi přijde hodně podobná. Ale to nevadí. Vy mne znáte a doufám, že už o mně víte, že bych nekecala. Takže já se zde veřejně přiznávám, že očkovaná nejsem, a pokud mne k tomu nějak nedonutí, tak nebudu. Žiji tak, jak jsem popsala, a jestli to chytnu, tak já se přiznám a řeknu zase pravdu. Mně nedělá problém se omluvit a přiznat veřejně, že jsem se mýlila. A to Vám tady slibuji. Jestli budu mít nějaké problémy a znova něco chytím, napíšu to. Suzy. :)

Suzy, nemám důvod Vám nevěřit a respektuji Vaše návr a rozhodnutí, neočkovat se.

 

hodnocení

3x

Ano, dvě dávky k ničemu. Absolutně.

...nojo,dvě dávky *smich* . No, já už musím běžet, služba je služba...


02.01.22 09:30

amper :-D

 

idanova*
hodnocení

3x

Zdravím. Je dobré vědět, jak to vidí ti, co rozhodují. Stačí vydržet poslouchat 12 minut:


A kdo má ještě 7 minut času, takto to začalo a probíhalo:


K tomu nevím, co dodat. Ida

A tu je pokračování...nebo předchůdce výše uvedeného videa.

Z odkazu

Další skvělý sestřih vláních lží - pikantní na tom je, že nám ho YT právě smazal jako "zdravotnickou dezinformaci".
Tedy to, co v průběhu roku tvrdili "odborníci"a politici jsou dle YT a "factcheckerů"oficiálně lži a dezinformace.

Takže uvidíme,jak dlouho video vydrží tady

A ještě něco k Milanovi....

007cz
Bojujte, nevzdávejte se, s tímhle materiálem máte šanci.

youtu.be/...
nox®

007cz: Vy si libujete ve vládních nařízeních, omezeních a protizákonných opatřeních?

007cz
Noxi nelibuji, ale to neznamená že se musím projevovat jako debil...
nox®

Ale vy děláte, jako kdyby nějaká potrhlá paní, kterou zde uvádíte, byla prototypem člověka, který nesouhlasí s jednáním ze strany státu. Přitom labilní a fanatičtí jedinci jsou na obou stranách a podle mě je tedy daleko nebezpečnější, když takový jedinec třeba zastává vysoce postavené místo nebo si vydupe nějaké zásahy do práv a svobod lidí nebo jejich přesvědčení, než člověk, který jen chce žít svobodně. Pokud něco chcete prosadit, budete se muset ozvat. Pokud sklopíte hlavu a šoupete nohama, těžko se něco změní. A já třeba nechci žít další roky v labilní společnosti s nejistou vidinou, kdy si nějaký ministr například umane, že mi zavře podnik, protože rýma. Ty dva týdny a uvidíme totiž trvají už dva roky a nezdá se, že by s přípravovanou novelou pandemického zákona a zvýšením pravomocí do rukou jedné osoby, měla přijít nějaká změna k lepšímu.

007cz
Trochu si to upřesníme, ta potrhlá ženská je jeden z čelních představitelů antivax. komunity. V které zemi si nějaký ministr umanul že zavře podnik "protože rýma"?
A na to jste prisel jak prosim vas? Histerky me nezajimaji. Bylo by dobre vytahnout hlavu z mist kde slunce nesviti a ne si hledat argumenty proc ji tam mit.

Podívejte,co na nás chystají naši... Pandemický zákon... blog.echo24.cz/...

 

hodnocení

2x
nox®
Z osobních zkušeností by mě zajímalo, na kolik jsou ty statistiky opravdu reálné. Protože co vidím kolem sebe nebo kolem přítelkyně, zaměstnání atd., tak za poslední období slyším o nejvíce případech právě z řad lidí, co mají už i posilující dávku.
orion*

Děkuji milancukrar. Pěkný článek s názornými daty. Jenže podobná data byla tehdy s deltou, takže ani toto nejspíš na antivaxerech nezanechá žádné stopy, oni si žijí ve svém alternativním světě. S těmito lidmi pohne jen těžký průběh covidu jejich nebo v rodině.

nox®
Orion: "papír snese všechno"
orion*

nox:
Máte recht. Všichni ti doktoři a vědátoři jsou banda prolhaných zaprodanců.

nox®
Co ty víš. Za pár melounů bys taky třeba zpíval.

Orione, já respektuji, že mají odlišné názory, že ve svém okolí vidí to, co vidí a nevidí to co vidí většina. Pokud neporušují zákon, neuráží druhé, nenadávají sprostým slovem, ať píšou co uznají za svoji pravdu.

nox®
Většina vidí jen čísílka, které jim dovolí říct v médiích vůbecnezaujaté spolky jako meses a podobně. Já alespoň řeknu to, co se kolem opravdu děje. Něco, jako když lidé chytají panické záchvaty nad zaručeně autentickými fotkami komparzistů z nemocnic, pohřbívání pytlů a podobně.

 

fram
hodnocení

2x

Dvě dávky chrání asi z 12%, což je nic. A souhlasím s názory, že očkovaní si běhají po světě volně s nákazou, kterou roznášejí, mávaje certifikáty. ZAtímco neočkovaní jsou ostrakizováni. A vláda ČR pospává, rozvolňuje, jako obvykle před novou vlnou - to nevidí např. jak je nervózní Francie? To zas bude bugr, pozdní zakazování, mekty.

My už to tady máme, Praha - Západ drží se západem*zima*omikron. Prý prošel myšima vir, proto je tak jiný - říkal vědec z ÚMG AV ČR.


doplněno 03.01.22 17:26:

Účinnost popis např.: kurzy.cz/...


doplněno 03.01.22 17:37:

zde ...účinnost dvou vakcín pod 19%...: imperial.ac.uk/...

Dvě dávky chrání asi z 12%, což je nic

prosím o zdroj této informace.

Děkuji

03.01.22 17:45

Děkuji

orion*

fram:
Všude možně už bylo psáno, že proti nakažení deltou a omikronem vás vakcína neochrání. Ochrana spočívá v tom, že na covid nezhebnete. Kdypak už to konečně pochopíte. Přečtěte si ten článek pozorně. Píše se tam, že kdo prodělal covid, je před onemocněním omikronem ochráněn s odhadem 19%. U vakcinace je to ale jiné, píše se tam, že před symptomatickým onemocněním omikronem ochrání původní dvě dávky 0% - 20%, kdo má posilující 3 dávku, je ochráněn 55% - 80%. Očkovaný člověk je tedy po posilující dávce vakcíny mnohem lépe chráněn proti omikronu, než neočkovaný člověk, který covid prodělal.
Pro vysvětlení, symptomatický průběh nemoci je takový, kdy se nemoc projeví nějakými příznaky.

cnn.iprima.cz/...
Neco pro zenske osazenstvo.
orion*

Dobrá ukázka lidské psychiky.
Před vakcinací jsme své problémy přičítali tu nachlazení, jindy stresu, někdy únavě, občas úrazu, věku... Po vakcinaci za vše může vakcína :-D

nox®
A ti, kteří po vakcíně prokazatelně zemřeli, to měli také jen v hlavě?
orion*

noxi, noxi, já o voze, vy o koze

Vy znáte případ "prokazatelného úmrtí na vakcínu"? Nahlašte to na SÚKL.
. . . . .

Z tisku:
SÚKL do listopadu 2021 eviduje celkem (od počátku epidemie) 122 hlášení možných úmrtí, která nastala po aplikaci vakcíny proti koronaviru. V nahlášených případech o úmrtí se zatím jedná pouze o podezření na vztah k očkování. Všechny ohlášené případy bude důkladně vyhodnocovat farmakovigilanční výbor pro hodnocení rizik léčivých přípravků (PRAC) Evropské agentury pro léčivé přípravky (EMA). Nejzávažnější možné vedlejší účinky jsou velmi pečlivě sledovány a hodnoceny, jak v Česku, tak i na celosvětové úrovni.
Je třeba si uvědomit, že v celkovém nahlášeném počtu úmrtí v důsledku podezření na nežádoucí účinky očkování jsou i případy nakažených covidem po první nebo druhé dávce (tito lidé tedy mohli zemřít na covid a nikoliv na vakcínu).

nox®
A celosvětově? Předpokládám, že také nikdo nic neví a všechno je to jen v hlavě. :) Kolik vůbec za tu bezhlavou propagaci a ochranu vakcín lidé kasírují?
orion*

V součtu to už bude ve světě hezkých pár desítek tisíc lidí, politici, vědci a lékaři... co doporučují vakcinaci proti covidu. A představte si tu drzost, v USA úřad FDA převedl vakcínu od Pfizeru do režimu "full approval" (plné schválení). Šmejdi podplacení! Jestli se to vůbec Pfizeru rentuje, celou tuhle bandu podplatit :-D

nox®
Není divu, že to zrychleně schválili. V Americe se dost razantně tlačí na povinné vakcinace v kompletní státní sféře a v mnoha korporacích. Zájem je tam určitě podstatně lukrativnější. Na faktu, že vakcíny nemají dokončené klinické studie to ale nic nezmění. A s plným schválením takový nátlak půjde schválit podstatně snadněji. Snad si nemyslíte, že tady těm farma firmám jde i vaše dobré zdraví a všeobecné blaho?
idanova*

Jojo, farmaceutickým společnostem jde o zdraví lidí asi tak, jako zbrojnímu průmyslu o světový mír. Ida

 

hodnocení

2x
cnn.iprima.cz/...
Neuvěřitelné!*afro*
doplněno 04.01.22 22:14: Nejde o tom, co se tam říká. Jde o to, že tito kovid kacíři byli po celou dobu poměrně úspěšně cenzurovani, dehonestovani formou oznacovani za dezoinformatory, nebyl jim ve verejnosti poskytovan temer zadny prostor. Rozhovory povetsinou dostupne na ruznych pokoutnych webech a uzavrenych skupinach. Proste byli drzeni v chladku aby se k nim bezny televizní hltac temer nemel sanci dostat a nedejboze si je vyschlechnout.
Tudíž mi prijde naprosto neuveritelne, jak toto minimalne prima mohla pustit do verejneho prostoru v plne parade. Vetsinou kdyz uz, tak se to sestrihalo tak, aby bylo idealne vse vytrzene z kontextu a pusobilo neduveryhodne.
zaseja

A co se ti na tom zdá neuvěřitelný?

nox®

Možná to, že se po dvou letech plandemie konečně začíná dostávat prostoru i nějaké diskuzi a možnostem, že napíchat všechny hlava nehlava, ať už dotyční chtějí nebo ne, nemusí být nutně jediná správná cesta.

monarc
Kovid cirkus je pomalu ukončován, proto dostávají prostor i lidé z druhé strany a je to dobře. Už musí skončit neustálé strašení lidí a ničení lidských životů. Jen doufám, že někdy budou aktéři a posluhovači tohoto kovid podvodu patřičně potrestáni.
zaseja

Já myslel, že se ti nelíbí, že někdo, kdo pracuje a je hodně v kontaktu s hodně lidma, jako policie, hasiči, pracovníci ve zdravotnictví, učitelé,... mají v sobě tu drzost odmítat povinné očkování.

minsk

Je pravda, že CNN občas dá slyšet i opačným názorům a zve do svých pořadů i oponenty, jež je nazýváte kacíři.

Dnes na ajronetu, všeobecně zatracovaném, názor držitele Nobelovy ceny = potvrdil, že mutace koronaviru vznikají v tělech očkovaných osob v důsledku propuknutí ADE syndromu! Víte, vezměme to logicky. Pokud hlavní mainstream nedá příležitost oponentům, mnohdy opačného názoru, tak kde mají tito mnohdy uznávaní vědci, lékaři prezentovat své výzkumy a názory. To, že tohle někdo zásadně nečte, tak jede jenom v jednom módu, neboli s klapkami na očích. Jenomže si musíme uvědomit, že doba, kdy jsme mohli skoro všemu věřit, je již dávno za námi. Asi tak před 33 lety.

Ale každý má nárok na svůj názor.

@minsk

dnes 07:41

Je pravda, že CNN občas dá slyšet i opačným názorům a zve do svých pořadů i oponenty, jež je nazýváte kacíři.

Dnes na ajronetu, všeobecně zatracovaném, názor držitele Nobelovy ceny = potvrdil, že mutace koronaviru vznikají v tělech očkovaných osob v důsledku propuknutí ADE syndromu! Víte, vezměme to logicky. Pokud hlavní mainstream nedá příležitost oponentům, mnohdy opačného názoru, tak kde mají tito mnohdy uznávaní vědci, lékaři prezentovat své výzkumy a názory. To, že tohle někdo zásadně nečte, tak jede jenom v jednom módu, neboli s klapkami na očích. Jenomže si musíme uvědomit, že doba, kdy jsme mohli skoro všemu věřit, je již dávno za námi. Asi tak před 33 lety.

Ale každý má nárok na svůj názor.
...

Naprostý souhlas a navíc s těmi mutacemi na tom něco je. Očkuje se jak o život a pořád čísla stoupají a dělají se další a další mutace.

minsk

gumidek - jsem jenom obyčejná ženská z vesnice, ale čtu všechno. Nemohu nic ovlivnit, ale na internetu v diskuzích jsem se snažila. Tak jsem ráda, že i výše postavení a vzdělaní lidí už mají větší slovo, které snad dolétne tam, kde bude potřeba.

Nejen na PL, ale včera i přímý přenos na FB:

parlamentnilisty.cz/...

nox®
zaseja: Vždyť ano. Nechápu, proč by mělo být povinné očkování, které ani pořádně nefunguje a nezajišťuje to, čím povinné očkování musí být.

@minsk... já jsem taky velice rád.

Předtím co se dělo mi přišlo jako vláda jedné strany s jedním názorem, který musí být pravdou za každou cenu.

zaseja

Ten uváděný článek mě je jenom k smíchu, věříte tady lidem, kteří ani neumí počítat, ale co se týká nebezpečné nemoci, kterou v pohodě dál úmyslně roznáší neočkovaní policajti, když někam vlezou mezi skupinu antirouškařů a antivaxerů, tak těm jeho řečem věříte.

Na jednoho antivaxera je potřeba ihned koment propagujícího vaxera *smich*

minsk

zaseja = Pokud se bojíte a věříte proklamované ,,tečce,,, nechte se očkovat, všemi doporučenými dávkami, noste respirátor třeba třetí třídy, stříkejte se dezinfekcí, vycházejte minimálně ven do společnosti více lidí, nákupy si nechte dovážet domů ,,Košíkem,, choďte na procházky do lesa.

Žádná pandemie tady nebyla vyhlášená. To, co detekují tyčky do nosu je kdoví jaká chřipka, nachlazení. Záleží, kolik se udělá cyklů.

Kdyby ochořelí lidé nachlazením, chřipkou dostali řádné vyšetření přímo v ordinacích lékařů a ne po telefonu /vezměte si Paralen/, dostali levné, účinné léky, tak je po nemocnicích volno.

Čekat, až se udělá nemocnému doma špatně, převézt na jednotku, připoutat ho k lůžku, nacpat do něj trubku je špatně. To je prostě zanedbaná péče.

Dopručuji zinek, vitamíny C, D, E, B, čerstvou zeleninu, ovoce, ořechy, tučné ryby, denodenní vycházky, topit na 18 stupňů, otužovat se, cvičit u otevřeného okna, zhubněte, pokud máte nadváhu, nejezte sladké věci a bílé pečivo, knedlíky. Upraví se Vám vysoký tlak a nebudete muset brát léky na snižování. Nebudete tím pádem ohrožená skupina.

nox®
Zaseja: Vy se vyjadřujete jako nemocný člověk.

Někdo má jiný názor, tak se označí za nemocného?

Divná tolerance názoru jiných.

nox®
Pane Cukrář, já jsem taky označován za antivaxera, uražen a dehonestován, nemám stejné práva jako očkování. Tak nevidím důvod, proč bych si o někom se zvráceným a pokrouceným uvažováním nemohl něco myslet a veřejně to prohlásit. Obzvlášť, když se jedná o naprosto absurdní nesmysl.
Milane, naprosto souhlasim. S tou toleranci jineho nazoru je to na bodě mrazu. A to predevsim toho odborneho. Tam je tolerovan jen ten jeden spravny .
orion*

Ano, to je ta dnešní cochcárna, tedy pardon demokracie. Každý si může tvrdit a psát co chce a valit šrouby do hlav lidí. Klidně může tvrdit, že Země je placatá a někteří mu ještě za to budou tleskat. Dříve jsem si myslel, že lidi mají dostatek rozumu k tomu, aby dokázali rozpoznat pravdu od lži, že dokážou rozeznat dezinformaci tím, že ji porovnají s ostatními informacemi, no byl jsem naivní, někteří toho schopni nejsou a uvěří doslova čemukoli.

Pane noxi, odbíháte jinam. Označil jste člověka s jiný názorem, že je nemocný. Vy se tak cítíte?

zaseja

noxi, nějak mi chybí tvoje vysvětlení, jak můžeš věřit někomu, kdo neumí ani počítat,

navíc ani ty na tom nejsi nejlíp, když si myslíš, že slovo antivaxer je nadávka, je to přece oficiální název člověka, který je proti=anti vaxinám=vaxer

zaseja

noxi, ještě dodám, že vy antivaxeři pořád útočíte na nás a potřebujete se tady ze svých mindráků vykecat, my ostatní jenom občas zareagujeme, aby jste dostali zase nějaký důvod se rozepsat.

nox®

Milancukrar: Nikoho jsem neoznačil jako nemocného člověka. Ale pokud se někdo ohání naprosto absurdními názory nebo někoho osočuje a uráží, není dle mého názoru takové jednání projevem zdravého rozumu.

Orion: Ano, napsal jste to přesně. Teď ještě, kde je ta pravda, že? Protože ty šrouby do hlavy si valí všichni navzájem. Navíc, co byla dřív, dost možná ještě aktuálně je dle stránek ministerstva zdravotnictví, desinformace, to je dnes už realita a naopak. A právě nedostatek nějaké diskuze a nátlak prosazování jednoho správného názoru z lidí udělal to, co se tu dnes a denně řeší. Čemu jste uvěřil vy? Že vakcína je tečka? Že se naočkujete a neonemocníte? Že s vakcínou budeme zase žít normálně?

zaseja: Antivaxer se dnes už obecně nabízí jako dehonestující narážka na člověka, který je třeba plnohodnotně očkován a žije normálním a naprosto zdravým životem, jen nemá zájem o dobrovolné očkování (pokud se tomu tak dá říkat), které je mu nátlakem nuceno, je mu upíráno některých základních práv a svobod a navíc ještě vyhrožováno povinností a případnou ztrátou zaměstnání. Takové označení se používá bez ohledu na jeho názory nebo přesvědčení, prostě se zaškatulkuje a hotovo. A mindráky? No já nezačal s rozdělováním společnosti na očkované a neočkované, zvýhodňování, upírání práv atd. Neočkovaní si nevybrali, že na ně budou v médiích útočit a osočovat z viny za neschopnost řešit situaci rozumem. A ano, mindrák, že dva roky žijeme v zemi, kde se soustavně porušují zákony a práva lidí, to asi má už hodně lidí.

nox®

dnes 11:08 [nahlásit]

Zaseja: Vy se vyjadřujete jako nemocný člověk

nox®
Velmi dobře. A chápete význam toho psaného textu? Viz můj předchozí komentář.
Noxi. Milan omylem zvyraznil spatne slovo. Kdyby zvyraznil slovo "jako" misto "nemocný", vse by urcite bylo jasne.
orion*

Noxi, já také nemám radost z toho, že vědci a lékaři hned vše nevěděli, že udělali spoustu nesprávných závěrů a tvrdili nám něco, co se později ukázalo jako sporné, nebo dokonce nepravdivé. Já ale chápu, že před touhle situací stojí lidstvo poprvé a v některých věcech holt postupujeme systémem pokus omyl. A vidím i to dobré, co se lidem povedlo, a sem řadím i vakcíny, které už stihly zachránit miliony životů, většinou těm starším, rodičům či prarodičům. Také jsem samozřejmě frustrován z toho, jak nás tenhle virus tahá za fusekli, jenže já svoji frustraci neřeším tím, že začnu dopřávat sluchu různým zvěstovatelům nesmyslů, zpochybňovat práci lidí, kteří tuhle situaci hlavně nesou na svých bedrech, nešířím po netu lži a nesmysly a neházím písek do soukolí, které má chránit naše zdraví.

nox®

Orion: To je právě ono. Nese někdo tu situaci na bedrech? Je to porušování práv a zásad, nařizování totalitních praktik opravdu jen a pouze pro dobro a zdraví lidu? Nebo si jen někdo využívá situace a vy jste přesvědčen, že je to správné?

 

tabletka*
hodnocení

2x

Tak co je dnes nového na ru.webech?

007cz
tomaso
"Bluetooth moduly s podporu MAC síťových adres!"
*smich* *smich*

Tak to je slušná ptákovina. Už chápu...

 

hodnocení

1x

Jasne,že k ničomu. Tak ako aj tretia alebo ďalšia dávka. Niekde to už pochopili a niekde to už začínajú chápať.

aktuality.sk/...

aktuality.sk/...

007cz
Tohle se nehodí?
aktuality.sk/...
007cz
Niektorý to pochopit nechců.
aktuality.sk/...
A další otázky... ohledně vakcín cnn.iprima.cz/...
007cz
echelon-inc.com/...
Máte ještě nějaké otázky?
Jako očkovanému mi nedává smysl postoj výrobce:
Pět německých profesorů a odborníků na léčiva si veřejně stěžuje, že společnost BioNTech, která jako první spolu s americkým farmaceutickým koncernem Pfizer zaregistrovala vakcínu proti COVID-19, odmítá přesně informovat o jejích substancích a vlastnostech. A pokud už někdo z BioNtechu reagoval, vyvolávají odpovědi podle německého deníku Berliner Zeitung další otázky a nejasnosti.
Nejde mi o nic jiného, než o jasnou odpověď výrobce...
007cz
Odpověď výrobce jakýchsi lipidových nanočástic je v odkazu výše. Jaký mají slovutní profesoři problém s odpovědí na svoje otázky mě jako očkovanému nechává chladným.

007cz, dúfam, že "Ťa to necháva chladným" je myslené len obrazne. :)

minsk

Pro očkované třetí dávkou je doporučováno si nechat udělat nově test na AIDS. Zaplatila bych si navíc i D-dimer test.

A jeste ubytek kury mozkove.

 

 

hodnocení

0x

Na omikron je momentálne nič. VIDEO Šokujúce sl/...

minsk

No neke!

Ale vždyť to na jedničce nehlásili, tak to nemůže být pravda.

Zase hoax.

------------------

Ironie prosím.

007cz
Minsk,Vlado, pokud neporozumíte těm barevným sloupečkům, rád vám objasním co znamenají.
seznamzpravy.cz/...
minsk

Kéž by to byla pravda. Bohužel to je už jen samá lež. V Rakousku se lidi odmítají očkovat, kdyby to byla výhra, tak sami skáčou na jehly. Proč tam povinně?

Zdravotní sestry to proflákly. Vše se upravuje podle potřeb a zadání.

Proč se lidi bouří na celém světě?

ac24.cz/...

-----------

Na jipkách leží jeden neočkovaný v těžkém stavu - blesk, foto, rozhovory, vypíchnutí jak lituje.

Vedle v těžkém stavu a na patře leží deset očkovaných s problémy, různorodými. O těch ticho po pěšině.

Nemusíte nikdy pochopit, teror, diktatura, pokud nevyhrajeme my neočkovaní, prohrajeme všichni. Bojujeme i za vás. V úterý u směnovny v 7 hod., proti trvalému pandemickému zákonu, proti koncentračním táborům /jako jsou v Austrálii a Číně/.

007cz, nerozumiem tej poznámke o objasnení a smerovaniu na odkaz, pretože sa netýka zadanej témy omikron. Bolo by vhodné držať sa jej, prípadne vytvoriť nové vlákno.

minsk

007cz v 00:36 - budu muset čistit poprskanou klávesnici a monitor - výborný popůlnoční odkaz seznamzpravy.cz, že v Rakousku jsou barevné sloupečky podobné.

A dnes vidím tento článek o Rakousku - 60 % výstupů o nákaze falzum!

Podvodníci. Přiznání.

cz24.news/...

-------------------------

Z toho vyplývá, že mnoho desítek informací o počtu nákaz covidem jsou falšované i u nás.

007cz
Kdo falšuje data u nás? Rusové nepíší?

minsk, falšuje se i provedení očkování (výkony). Mnoho zpráv, že se to stříklo do kontejneru na jehly či do polštáře. Tuším Kroměřížská nemocnice.

minsk

Nějaké fejkové očkování?

mobile.twitter.com/...

Když si to zvětšíte, tak sestra kryje nepřirozeně bod vpichu a navíc snad opomněla sundat kryt jehly.

Však se psalo, že jsou i tečky na prodej. V zahraničí, ale možná i u nás.

Však jo. Systém se očůrává, akorát se o tom moc nemluví, proto je tolik důvěřivců.

minsk

*smich2*Pfizer se z toho pose-e. Takhle kazit výstupy. Teď aby začali znova!

23.01.22 13:23

*smich*

tomaso
Minsk: a ten expertní inženýr Štefan je jako kdo?
Já sem zase profi expertní specializovaný inženýr a tvrdim pravý opak! Verite mi?
To vás ale nezajima,co? Stačí když to napíšou rusaci na internetu a hned tomu jako ovecky verite a bečíte dál...
minsk

Tomaso - ono to není jenom na jedné webové stránce.

Je toho všude hafo.

Hodně se s lidmi o tom bavím a většina lidí je nastavena na jednu stranu a druhá menšina naopak.

Věří a nevěří. Ti co věří, je s nimi těžká diskuze, ale oni zase tvrdí, že jsme zase my divní, neinteligentní apod..

Ti, co věří vládě, zdravotníkům, očkování atd, tak se nechali očkovat. A myslím, že to nějak účinkuje na jejich myšlení, jednání, víru, postoje.

No a my na druhém břehu, co třeba čteme dezinformační weby, používáme intuici, léčíme se alternativně bylinkami, které sami nasbíráme, objímáme stromy, psy a kočky, chodíme bosi, hřejeme kameny na slunci, nabíjíme ve svitu měsíce, v covidu vidíme světový podvod.

Nikdy tady nebylo od druhé světové války, takhle moc velké a zásadní rozdělení. Komunisti rozdělovali také, ale tohle je o moc horší.

tomaso
Jojo, Rusové se snaží na plno webech a každé druhé diskuzi. Tady jich taky bude dost.
Ale mate pravdu, je tady většina, co věří lékařům a vědě a pak mensina, co věří tomu,co nekdo napíše na internet.
Je mi celkem jedno, čemu kdo věří,ale jedno mi vysvetli. Proč máte pořád potřebu vsechny přesvědčovat o své pravdě stejne jako vegetariani? Proč spamujete všechny diskuze informacemi o tom covid podvodu?
Nebo snad čekáš,že někdo změní názor,když mu pošleš odkaz na nějaký ruský web? Ty snad změnis názor,když ti pošlu odkaz na článek z ct24?
zaseja

minsk -

No a my na druhém břehu, co třeba čteme dezinformační weby, používáme intuici, léčíme se alternativně bylinkami, které sami nasbíráme, objímáme stromy, psy a kočky, chodíme bosi, hřejeme kameny na slunci, nabíjíme ve svitu měsíce, v covidu vidíme světový podvod.

Myslím, že zrovna tohle tvoje popsání tvojí skupiny hodně napoví o zdravém rozumu tý skupiny.

A zrovna týhle skupině se má věřit, že má pravdu?

Mě moje intuice říká, že neumíte přemýšlet logicky.

zaseja

to svědčí o vaší inteligenci a ochotě věřit jen tomu co vám aktualně vyhovuje

Podle mě přestáváme být vůči sobě tolerantní a navzájem zbrojíme. Vegani, kuřáci, covid, politické strany, atd...

že se neshodnete? Ale aspoň je o čem psát.

minsk

Proč brojíme? Já třeba proto, že mi jde o zdraví lidí, a proto nabádám, aby si každý rozmyslel, co do sebe nechá napíchat, že to jsou jedovaté směsi o kterých nikdo neví nic a ani výrobce nechce jít s pravdou ven.

A to co uniklo, není nic pozitivního.

Ano, bojím se, že očkovaní opravdu začnou umírat během pár let na různé nemoci. Bojím se, že tohle je biologická válka proti lidstvu.

Nejsou to klasické vakcíny, nemůžeme je srovnávat. Bohužel.

Věřím S. Pekové, Paralelní lékařské komoře a jiným.

Není to moje skupina, je to za mě, za moji osobu.

Dobře, už toho bylo dost, tohle vlákno je opravdu dlouhé.

tomaso
Zastánce ploché země se nás taky snaží přesvědčit,že je to pravda a ochránit,abychom nepřepadli přes okraj do vesmíru. Znamená to snad,že ho máme poslouchat a pořád nás má zásobovat informacemi a přesvědčovat?
Proč máš pocit,že stojíme o tvou pravdu?

Neobjímám stromy, ale co píše minsk věřím. Nejsou to klasické vakcíny.

zaseja

nunici

teď napíšu něco, co mi milancukrar určitě smaže, ale musím.

Mě by nevadili ani tak antivaxeři a popírači, ale kdyby aspoň byli ohleduplní k ostatním a nosili poctivě nasazené náhubky a neprskaly to všude kolem sebe.

On ten sobecký a nezodpovědný dobytek doteď nepochopil, že jsme se dostali do tak velkého průseru jenom kvůli nim a protože na všechno serou, tak se musíme my ostatní očkovat, abychom měli aspoň nějakou šanci to přežít.

Oni nepochopili, že všechna omezení jsou kvůli jejich aroganci, vláda může jenom za to, že jim ty necelý 2 roky ustupuje a furt to kvůli nim na chvilku - dovolená, pak lyže, potom vánoce a tak pořád dokola - uvolňuje a tím se to zbytečně prodlužuje.

Nejvíc řvou ti, kteří nic nedodržují a nepochopili, že je to kvůli nim.

nox®
Možná ty respirátory nosíte příliš přitažené, jinak si nedovedu vysvětlit ten rapidní úbytek racionálního uvažování. Jen si to poslušně nasaďme, uvidíme za dva tydny... nebo roky, už nevím. A raději budu teda volně dýchající dobytek než nemyslící idiot.

@zaseja

a teď si to po sobě přečtěte a větu po větě si zdůvodněte . .. Nejsem antivaxer ale tyhle propagační bláboly nemají logiku .Jak je možné že je aktuálně ve špitálech více naočkovaných když je vakcina tak účinná? Kdo měl volný přístup všude? Kdo se nemusel testovat? Očkovaní..a tak pořád dokola *smich* Kolik lidí se nechalo očkovat ze zdravotních důvodů a kolik jen kvůli slibovaným výhodám?

Vsak uz davno to je epidemie ockovanych. Podivejte se na slavne portugalsko, ktere je na tom hure jak my a maji tam kalamitni stav Pry ze neockovani dobytci vsude prskaji... Haa tak to me pobavilo. Ja myslim ze hlavne ockovani meli dojem, ze naockovanim to pro ne skoncilo tak na to kaslali a vsude camrali a prskali. Jen si nalijte cisteho vina. Myslim ze tu ma hodne nerealny pohled na vec.
tomaso
Je smutné, jak si nedokážete ani správně interpretovat statistická data nebo se zamyslet nad sirsimi souvislostmi. Pak je cokoliv marné...
pb®
Jo nezodpovědný neočkovaný dobytek, to mě rozesmálo. Tak nám ten zodpovědný a očkovaný nedobytek v podobě třídní učitelky poslal do karantény celou třídu a nakazil 10 dětí, protože se jako očkovaná nemusela v práci testovat. A 2x očkovaný zodpovědný nedobytek kolega si covid pořídil před Vánoci a já nezodpovědný neočkovaný dobytek jsem za něj makala, protože jsem se nenakazila, jako už tolikrát, protilátky stále rostou. Ale vy prostě nepochopíte, že neočkovaný vůbec neznamená pozitivní, nakažený či nakažlivý. Víte co bych řekla já? Že za přeplněné JIPky mohli tlusťoši, co nedokázali za dva roky přestat žrát a zhubnout. A měla bych pravdu, obezita je hlavní komorbiditou u covidu pro všechny věkové skupiny.
tomaso
Pb: vy to bohužel o tlustosich říkat nemůžete, protože jak vy sami tvrdíte, jen vy máte právo si rozhodovat o svém těle, tedy oni mají právo být tlusti a vy je nemůžete nijak omezovat nebo jim doporucovat zhubnout...
To by bylo ale v poradku, kdyby svuj problem neprenaseli na ostatni zdrave netlustochy. Naockujme netlustochy at jsou tlustosi v cajku. No kde si k tomu ten vyzablik prijde ze. Jako dneska celkem vtipny den. Jeste jsem si poslechl horejsiho a tim uzavru nedelni kabaret.
007cz
Honzo, ač se snažíš sebevíc, je to zbytečné, vždy z tebe vypadne hovadina. Bohužel, komu není shůry dáno...
Ja myslim, ze ne vetsi nez z tebe, takze jsem uplne klidny.
pb®
tomaso ale vy srovnáváte dva odlišné póly. Zatímco tlusťoch si svým rozhodnutím být tlustý poškozuje zdraví a když ho neskolí covid, povede se to za pár let infarktu, tak já se svým rozhodnutím neočkovat snažím si svoje zdraví uchránit a nebýt poškozena vakcínou. Třeba proto, že covid už jsem měla ještě v době, kdy nebyla vakcína, byla to jen virózka bez teploty, od té doby mi protilátky stále rostou a už jsem se nenakazila i přes několikerý konakt s pozitivním. Očkovat se nefunkční vakcínou na covidovou rýmu už vůbec nemá cenu, navíc se bojím zhoršení RS, která mě nijak neomezuje. Má větší právo ten, co si zdraví poškozuje, nebo ten, co se poškození zdraví brání?
tomaso
On si ale taky může myslet, že to dělá pro své zdraví, že přece tloustici jsou veselejší s nemaji tolik stresu,má zásoby energie na horší casy atd...

@pb: Zatímco tlusťoch si svým rozhodnutím být tlustý poškozuje zdraví

Teda, pěkná averze. Jste aspoň ochotná připustit, že existuje jistá část obyvatelstva, pro které tloušťka není volbou, ale údělem? Že stejně jako Vás postihla RS, oni mají metabolické poruchy a další nemoci. Ne proto, že jsou tlustí, ale jsou tlustí proto, že jsou nemocní?

Amper, to je samozrejme pravda, akorat hodne lidi to ma jako argument a nic pro zmenu neudelaji. Vzdycky s tim jde neco delat, pokud clovek chce. Ale budte vklidu. Aby clovek nemel nadvahu, tak musi byt jako lunt. Takze vetsinou jsme lehce obezni. Co uz no. Ale bohuzel ta realita byla takova, ze na jipech podle vseho dominovali obezni lide. A aby se jim tam nekupili, tak chcou naockovat vsechny vcetne vyzabliku. Coz neni uplne vporadku. To byla asi ta pointa.
Praktik mi zdelil ze mam byt zodpovedny. Testuju se v praci kazdy den. Prvni kdo onemocnel byli ockovani. Nechtel jsem zbytecne provokovat a ptat se, v cem spociva ta zodpovednost, kdyz nam v praci odpadavaji s druhyma a tretima davkama. To mi moc smysl nedava jit se naockovat kdyz to ocividne nefunguje.
Gol byl známí- pár, kde on ortodoxni vystraseny ockovanec (treti vcelka) a ona tezce nemocna antivaxerka. Oba duchodovy vek. Jak si myslíte, ze probehla domaci epidemie koronaviru? Ti vnímavější asi tuší a tem ostatnim by to nic nedalo.
minsk

Slibný projekt B. Gatese. Délka pouze 4.15 min.

Již v roce 2005 experimentují, že formou nákazy virem chřipky by se mohly odstranit nápady náboženského fundamentalismu v Afghanistánu.

Nejednalo se tehdy ještě o nás.

Věda ale pokročila a je vidět, že výzkum a vývoj šel dál.

Jsme ovlivněni tím, co dýcháme, čím jsme nakaženi, co do občanů vstřikují, co injekce s ,,vakcénkami,, obsahují?

Proč 30 % lidí bezmezně věří bílým plášťům a jdou na další a další dávky bez otázek, 40 % je na vážkách a nechali by se přesvědčit, a zbylých 30 % jsou tzv. antivaxeři, kterými nepohne snad nic.

Video s B.G. snad nenapadnete, že to je dílo z archívu vyrobené pro Sputnik.

Byla bych ráda, kdybyste zkoukli a alespoň se trošku zamysleli.

Jestli opravdu nemáme pozměněné vědomí.

Možná to začíná už u malých dětí u povinného očkování.

Ztratili jsme kontakt s přírodou.

cz24.news/...

007cz

Tak sem si schválně dal do vyhledávače "Bill Gates Briefing to CIA"

A hádejte co?*mala*

reuters.com/...

google.com/...

tabletka*

je to mistryně hoaxů :)

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]