Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lze se stát grafikem bez talentu?

Od: milan44 odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

momentálně studuji na střední škole. Grafika jako taková mě baví, zajímám se o ní, volných chvílích využívám čas samoučením a věcmi spojenými právě grafikou...

Bohužel mým největším mínusem je právě, že jsem v podstatě zcela bez talentu. Mé kreslení není na nejlepší úrovni.
Proto, bych jsem se v budoucnu chtěl věnovat odvětvím, jako jsou letáčky, webdesign či podobné věci (vyvarovávat se např. logů, na který vím ,že bych moc neměl)

Má otázka je především zaměřena na to, zda si ymlsíte, že mám šanci stát se alespoň dobrým grafikem, který by se třeba i dokázal v budoucnu tímto oborem uživit bez sebemenšího talentu? :)

Díky za reakce ;)

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mowla*
hodnocení

0x

Většina grafické práce je rutina, takže proč ne? - ale mělby ses naučit česky, lečáčky s chybami jsou úděsné (NE - "vyvarovávat se logů", ale např. ´ne vytváření ´log´!).

A - mimochodem - dobrý a i špičkový grafik nemusí zrovna umět kreslit, je spousta grafických technik, ale musí mít nápady...

Na druhou stranu i mnoho špičkových grafiků dneska o pořádnou práci ´nezavadí´, takže s nějakými horentními příjmy raději nepočítej.

doplněno 25.03.13 16:24:

Šmarjááá - *ee* - ale mělby ses naučit česky, lečáčky - opravuji na měl by ses naučit česky, letáčky ...

To jsem se ´vycajchnoval´...*smich*

petr123*
hodnocení

0x

Nebyl bys první ani poslední... ;)

joudic*
25.03.13 16:40

:d

figurek*
hodnocení

0x

nepropadej depkám a beznadějím, bez talentu je většina grafiků. Ale já bych ti spíš doporučil udělat si pořádnou technickou školu a pak se stát grafickým dizajnérem v nějaké průmyslové firmě. Dizajnéři jsou takoví lepší konstruktéři či projektanti, zaměření na vnější tvar a povrch. Je jich málo a jsou žádaní. S takovou kvalifikací by ses uplatnil a uživil bez problému.

joudic*
hodnocení

0x