Nejste přihlášen/a.
Konečně jedna vynikající zpráva: Prakticky hned v prvním čtení byl v Rusku přijat zákon, který ruší povinnost absolvovat pravidelnou technickou prohlídku všem motorovým vozidlům do 3,5 tuny, které jsou v osobním vlastnictví a nejsou využívány pro komerční účely. Tato revoluční změna se tak dotkne asi 50 milionů automobilů, motocyklů a dalších vozů.
Kdy to bude v Česku? Je to největší podvod a buzerace jaká u nás existuje.
Není nic snažšího jak při zavinění nehody pro špatný stav vozidla takového řidiče náležitě opálkovat. STK co 4 roky by vůbec nebyla od věci. Dávno je doba, kdy tady jezdily vraky. Dávno. To ještě za socialismu. A když je někdo idiot, tak jezdí bez pojištění i STK i teď.
vidím to podobně, nehledě, že ža hodinu práce zaplatím skoro 2 tácy. Kdyby to bylo jako vozík, co 4 roky, to bych skousl
"Dávno je doba, kdy tady jezdily vraky."
Jistě, dneska moc vraků na silnici nepotkáte, ale je to právě díky pravidelným kontrolám. Když si vzpomenu s čím jsem dokázal v 70 letech jezdit po silnici, ještě teď mně běhá mráz po zádech . Je s podivem, že jsem to přežil ve zdraví. Jenže tehdy nebylo nic, co by mi v tom bránilo, tak proč bych nejezdil, že jo
. Že ohrožuju nejen sebe, ale i ostatní okolo mě tehdy ani nenapadlo.
Takže ano, STK po dvou letech v dnešní podobě je buzerace, ale je potřeba.
Technické prohlídky v klasické podobě cheli zrušit i komunisté, já si pamatuji jak na předposledním sezdu ksč vystoupil soudruh Husák s nápadem že technické prohlídky se mají absolvovat v autorizovaných servisech...že tam lidé stejne s auty jezdí a v servisu mají přeheld o stavu auta...dá se to dohledat v písemné podobě...bohužel přišel neschopný jakeš a na vše se zapomělo
Plně souhlasím s tazatelem. V současné době musí být přistavovány na STK prakticky bezvadná odosobní auta, o které jejich majitelé dobře pečují. Ceny těchto TP jsou nehorázně vysoké, je to zlodějna podporovaná naším parlamentem. Které závady ohrožují bezpečnost provozu? Jsou to závady brzdového systému a ojeté pneumatiky. Pokud se z výfuku neline viditelný kouř, tak jsou i emise motoru přijatelné. Závady tohoto druhu by mohli s klidem zjišťovat dopravní hlídky PČR přímo v provozu na silnicích za naše daně a posílat skutečné lajdáky na STK. Špatný technický stav vozidla je totiž patrný na první pohled. Nyní jsou v rámci údajně nepřípustné kolektivní viny na STK trestáni i všichni poctiví majitelé osobních automobilů.
Doufám, že STK nezruší. Lidi i tak jezdí strašnýma plečkama a rozhodně bych nechtěl potkat brzdící auto pouze ručkou nebo kouřící popelnice!
Asi máte jednu doma, když jásáte.
Tak radši bych ty 2k za technickou dal do údržby než aby to sežral vlastník stanice.. Nebezpečný závady se mi objevily mimo STK, přišel jsem na ně sám a i je opravil, čekat rok a půl až to tam najde technik se mi nepovedlo. A naopak přes STK projdou i vyloženě šroty. Asi jak exekutoři - myšlenka smysl má, ale provedení je děs. Mělo by to být pod státem a ne v soukromých rukách.
asd1, ale všichni nejsou zodpovědní.
Lidi dají 2k do hospody místo do rodiny a budoucnosti děcek.
Lidi dají 2k do automatů místo na nájem a živobytí.
Lidi dají 2k do benzínu místo do brzd a pneumatik.
...
Kolik bab si zaplatí odsátí špeků místo toho, aby utratili za lepší stravu a fitko.
Za všechny tyto články co jsem o tomto viděl na netu : garaz.cz/...
zdli je to novinářská kachna či seriozní či pravdivá zpráva nevím a jest mi to šumáka jako (ne)pravidvost všech článků o čemkoliv nejen na seznamu!
Ukončení STK u nás nevěřím, je to příliš dobrý kšeft. Buzerace vs. nutnost - myslím. že by STK měla být, ale ve formě kontroly stavu technických částí vozidla. V té formě, jaká se u nás praktikuje, to považuji za buzeraci. Např. před pár lety se najednou vyhazovalo kvůli chybějícímu štítku s údaji o vozidle na B sloupku. Byla to samolepka, která se dala koupit ve značkovém servise za asi dvojku. Nechal jsem si to vytisknout u reklamky za stovku... Druhý příklad - felicie pick up. Vyhozena z STK, protože neměla boudu. Provoz bez boudy byl schválen výrobcem, byla na to i spešl plachta. Jenže se změnila výška vozidla, auto neprošlo. Takže ano, hlasuji pro STK, ale mělo by se to trochu (hodně) zkrotit.
Pro odpůrce typu jezdí u nás vraky. Není to pravda. Už žádné vraky na silnicích nevidím.
Pokud je vozidlo v horším stavu, tak většinou jsou to vozidla stavebních firem.
Za ten horší stav vozidel, zase může STK. Úplatky jsou na STK běžné a díky nim jezdí v horším stavu vozidla prapopodivných firem.
Nebo vozidlo vůbec neprošlo STK a pohybuje se na silnice bez STK. Vůbec by nepřibylo těchto vozidel, pokud by byla zrušena STK. Pořád by to bylo stejné, jen bez úplatků.
Nicméně chtěl bych vidět statistiku dopravních nehod, které byly jako důsledek špatného technického stavu osobních aut.
Mám káru podle not rok výroby 1965, reál kolem 1970. Podle vás vrak? Bez potíží to prodám za cenu kolem 250tkč. Hezká cena za vrak, že? Podotýkám, nestojí schované, běžně s tím jezdím,...
Jo? Včera cigáni v meganu scenicu co vzadu svítilo jen jedno světlo a na druhém nic a to ani blinkr. Před týdnem transporter T5 (klučina, žádná stavební firma) a trvale svítící zpátečka i když jel dopředu.
Dnes Fabia 1 a nesvítící brzdová světla (pozná se podle rozsvícených třech kuliček ledek vlevo a v pravo na okrajích třetího brzdového světla).
Jako autoelektrikář si všímám. Vraky to nejsou. Stavební firmy taky ne a lidi prostě prdí na kontrolu vozu před jízdou. A kdo ne, tak rozhodně neumí zkontrolovat brzdová světla a málo kdo zařadí zpátečku a koukne se, zda svítí. Všichni jen zapnete obrysovky z potkávačkama a zapnete varovky a jdete se mrknout a finíto.
Kdo by chtěl zrušit STK/ME, tak to nemá v hlavě v pořádku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.