Nejste přihlášen/a.
Zajímá mě cyklistika a rád bych provedl takový malý průzkum.
Jsem neregistrovaná, tak do diagramu nemohu přispět. Půl života jsem bydlela na vsi, půl ve městě, a pokaždé jsem se pohybovala na kole + téměř každou dovolenou. Teď po 70 s endoprotézou více na na el-kole. Auto léta nemám, nedovedu si život, ba jediný den, bez kola představit. I když nikam nespěchám, tak se ráda projedu krajinou, protože kolo léčí!
Jsem z města a jezdím na kole
Asi docela ano.
Leto zatím 7600km+ na MTB a těch 8500-9000km bych dát mohl.
Je samozřejmě otázka, co znamená "umět jezdit na kole"?. Udržet rovnováhu a nespadnout? Ujet 5,10...XX km? Umět přeskočit 15cm ležící kmen stromu?
Ovšem u odvodu na vojnu byla v dotazníku otázka "Umíte plavat?" s dodatkem, že umět plavat znamená uplavat alespoň 50m (to není chyba...50m).
Jsem z vesnice (dědiny, městisu, samoty) a jezdím na kole
TWL on je někdo (zdravý), kdo neumí jezdit na kole?
To jsem zvědav, kdo se k tomu přizná.
K čemu je takový průzkum dobrý?
Znám několik starších paní, které se mi svěřily, že v dětství na kole jezdit nezačaly a teď nemají odvahu.
Jsem z města a jezdím na kole
No takhle...
Zhruba 80% lidí co na kole jezdí, na něm jezdit neumí.., ale udrží základní rovnováhu a nespadnou.
Jsem z vesnice (dědiny, městisu, samoty) a jezdím na kole
Tímto měřítkem bráno taky neumím jezdit na kole. Jsem na tom v tomto ohledu podobně jako @pb. Plavat mě naučili, ale nic jiného než prsa a znak nedám a stylově je to dobré, tedy za 3. Na kole jezdím, ale skákat jsem se nikdy nenaučil, atd. Do těch 80%, co nepadají se rovněž nemůžu počítat. Pády přes řidítka jsou, doufám,minulostí, ale občasná jízda po zaddní nebo přední části těla se v mém případě nevylučuje.
Jem z města, umím jezdit na kole, ale nejezdím
V anketě jsem odpověděla, ale hned dodám, že pokud bych dnes někam jela, asi bych si do současného provozu na silnicích musela vzít pampersku . Jsem jedináček, v dětství jsme bydleli v městě sice malém, ale na nejrušnější ulici. Z obav o mé zdraví mi rodiče kolo nekoupili. Naučila jsem se na cizích. Když jsem jednou spadla přímo pod auto (jen modřiny, nic horšího), s ježděním jsem na čas přestala. Jako dospělá jsem si kolo pořídila a jezdila do práce i na výlety. Později kolo zabrala dcera a moje jízdy až na výjimky přestaly.
Jsem z města a jezdím na kole
Jezdím stále několik let, poslední dobou na elektrokole, neb jsem si při úraze poničila koleno.
Jsem z vesnice, umím jezdit na kole, ale nejezdím
Jsem z vesnice, na kole jsem se naučila ve svých 6 letech, kdy jsem dostala starší kolo Pionýr. Jezdila jsem hodně a ráda, prakticky do práce celý život. Ještě kolem padesátky jsem jezdila denně 20 km /10 km jedna cesta do práce/.
Pak mě začalo zlobit koleno, následovala totálka a ke kolu jsem se už nevrátila. Mám pěknou černou Babetku, já jí hrdě říkám "motorka", i když má určitě blíž ke kolu. Je rychlejší, než kolo, vcelku spolehlivá, na nákup do vedlejšího městyse jedinečná. Musím se přiznat, že mé kdysi tolik oblíbené kolo mi nějak už nechybí. To se raději projdu pěšky. Jaga.
Velice ráda zdravím protijedoucí motorkáře jejich pozdravem - levicí zvednutou do strany. Vždycky mi slušně odpovědí. Jestli se mi smějí, nevím, v těch přílbách jim není vidět do obličejů.
Hezký den. Jezdil jsem velmi aktivně do doby než jsem si opatřil řidičský průkaz. Dnes prakticky všude jezdím automobilem a jízda na kole je pro mě osobně nesmyslná. Bude to tím že někdy pracuji také fyzicky a raději si na tuto fyzickou práci šetřím energii. Což samozřejmě neplatí u lidí kteří pracují čistě hlavou - ti kolo zcela správně používají často pro udržení dobré fyzické formy a také to má samozřejmě nezanedbatelný psychologický efekt - člověk co se fyzicky hýbe má daleko menší pravděpodobnost že by se zbláznil nebo jen řešil nesmyslné negativní stránky života se kterými často stejně nelze nic provést
Jsem z města a umím jezdit na kole, a myslím, že velmi dobře, neboť jezdím tak asi od dob odložení tříkolky (ta měla šlapky na předním kole a strefovalo se s ní úžasně do branky). Způsobila to lokalizace chajdy na samotě u lesa. Teď už fiktivního lesa, neboť ho sežral kůrovec a klády odvezli do Čínské republiky. Všude je to nejmíň dva km daleko mezi občany, a okolí je nádherné i na projížďky jen tak, a to i v podzimním nečase. Po městě by to bylo rovněž príma, ale je na sedmi kopečkách, s kočičími hlavami, a s minimem řádných cyklostezek. Takže nutná sprcha v práci kvůli zpocení...
Moje trekové kolo má modrou metalýzu, má blatníky a nosič, ten je na nákupy a vybavení na plovárnu v 10km vzdáleném městě. A má mnoho světýlek, i modré. Nejkrásnější cyklisté jsou v dánském městě Kodani, jezdí velmi vzpřímeně na městských kolech a také mají blatníky a nosič s nákupem. Nejlépe vymyšlené cyklostezky jsou ovšem v Holandsku, tam auto z principu dává spíš přednost (většině).
Zdravotně doporučuji kolo pro začátek hubnutí, neboť pohyb nezatěžuje klouby tolik jako chůze. I Gaučo s BMI 50 může vypadat sportovně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.