Od narození jsem se občas potkával s jedním klukem, který bydlí ve stejné vesničce, jako já. Je o 7 let starší. (Mně je 21, jemu 29.) On nějak, prý podle mého chování (ačkoliv jsme se s ním nikdy nebavil), poznal, že jsem gay, což je pravda. Asi před měsícem mi přes Messenger poslal smajlíka s pusinkou (srdíčkem) a já jsem mu jen ze srandy také na to zareagoval stejným smajlíkem. A pro něho to byl podnět k tomu, že mi pak neustále ten měsíc psal, jestli bychom nešli na procházku. Hned, když jsme si psali poprvé, mi napsal, že se mu líbím, a že na procházce si nemusíme jenom povídat, ale že mě naučí líbat...atd. On pracuje v Praze a já v Praze studuji, tak jsem mu napsal, že se můžeme potkat a popovídat v autobuse, hned se se mnou domluvil v kolik a odkud pojedu a potom v busu si sedl ke mně. Chvíli jsme si povídali a asi po hodině jízdy mě začal šimrat prsty na stehno. Seděli jsme úplně vzadu, takže nás nikdo neviděl. Potom mi dal celou ruku na stehno a začal mi stehno jakoby pevně stiskávat. Bylo mi strašně trapně, ale po chvíli jsem mu to taky oplatil, simrali jsme se na rukách a nohách a hladili se. V Praze se se mnou hned domluvil na vecer, já jsem mu to neodmítl a večer jsme se šli projít. Pak jsme si sedli na lavičku a po chvíli opět jako v busu - ruku mi dal na stehno a po chvíli jsme se začali líbat. Dlouhé líbání, líbání na krku, na uších, zuby mi uši jakoby skousával...atd. A asi dvě hodiny jsme se takhle mazlili. Nemohu říci, že nic nebylo příjemné, ale na mě to bylo strašné všechno rychlý a už bych se s ním nechtěl setkat. Je mi sice sympatický, je hezký, ale já necítím žádnou lásku k němu a nechápu, jak může být tak rychlý - poprvé v životě se spolu bavíme. Chtěl bych to ukončit, nepsat si s ním, mít od něj klid, od jeho řečí, jak jsem hezký, jak mám sexy nohy, zadeček atd. Nechci ho ale zranit, protože je dle mého názoru hodně citlivý. Jak bych se měl zachovat? Nechci na něho hrát to divadlo a nevím, proč jsem si s tím začal. Ale zase si uvědomuji, že