Nejste přihlášen/a.
Časté nehody na železnici ukazují že jeden nestačí. na parních lokomotivách býval strojvedoucí a topič. OBA sledovali návěstidla. Topič sledoval když neřikládal.
Není to v počtu strojvedoucích, ale v kvalitě lidí, z kterých se dnes strojvedoucí stávají. Strojvedoucích je trvalý nedostatek, takže berou i ty, kteří by se na mašinu před mnoha lety ani nedostali. Dnes to často nejsou lidé s odpovídajícím vzděláním, ale namátkou - bývalý učitel, číšník apod., kteří jen projdou nějakými kursy. Škoda mluvit. Jinak představa, že se někdy podaří vymýtit všechny nehody, je vpravdě dětinská.
Opravdu netuším, kolik mohl mít topič na parní lokomotivě času na sledování trati . Myslím, že moc ne, takže to bylo zase jen na jednom člověku - strojvedoucím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.