Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

UPC internet-zas nové tarify

Od: knopka* odpovědí: 8 změna:

Takže:kdysi před léty když jsme si pořizovali internet tak v té době jsme zvolili tarif EASY-za rychlost 4M jsme platili 550kč.Za pár let udělali nové tarify-10 M za 494 a 20 M za víc,už nevím kolik.To ale platilo pouze pro nové zákazníky! Nám starým to vykompenzovali tak že už to snížit nešlo! tak abysme nezuřili tak navýšili rychlost aby to odpovídalo té ceně 550kč-rychlost dělala 13 M.Budiž.Mezitím zdražili DPH takže momentálně za rychlost 13M platím 575kč.No a ted mají zase nové tarify *zed*,akorát jsem koukala že za 599 kč je rychlost 25M! Akorát z těch jejich stránek nemůžu pochopit zda to platí pro nové zákazníky nebo si to můžu navýšit.Ono platit o 24 kč víc a mít rychlost z 13 na 25M je docela rozdíl *zed*.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

A co jednoduše zrušit smlouvu a hned novou?

 

toireasa*
hodnocení

0x

Brečíš na špatném hrobě... *frajer* Co zkusit tam zavolat, říct, že jsi stálý zákazník a že se cítíš znevýhodněna oproti novým zákazníkům? Případně pohrozit odchodem ke konkurenci... Většinou to funguje...;)

camelot*

Ahoj, pokud stale plati politika UPC, pak k navysovani dochazi automaticky jak starym tak novym zakaznikum, je to jedna stava, uz jste si merili rychlost pripojeni? Ono neco jineho je zmena tarifu, ale k navysovani ve stalych tarifech dochazi prubezne. Nevyhovuje-li Vam stavajici, zmente ho!

Pa Camelot

knopka*
hodnocení

Právě že už skoro rok máme to navýšení,ale tady zřejmě opravdu půjde o nový tarif.

 

knopka*
hodnocení

Já jsem počítala s tím že tam zavolám,akorát ještě před tím než budu čekat 20 min na operátora jsem chtěla zkusit jestli to někdo už nezkoušel.Je tam akční nabídka že půlroku se bude platit půlka ale je tam psáno že akce platí pro nové zákazníky-což jsem pochopila jako tu půlku ale já bych teda brala těch 25M!No určitě tam zavolám nebo případně to zkusím i přes online formulář a uvidím co udělají.Každopádně děkuju za odpovědi :).

mathe

Nedávno jsem u UPC měnila analogový příjem TV na digitální. Nejprve to byl děs: nekonečně dlouho čekáte na spojení s operátorkou a, když vás konečně spojí, operátorka sdělí, že váš požadavek převzala a předá jej technikům, kteří se ozvou, aby dojednali termín návštěvy. Dva týdny se nic nedělo. Znovu jsem volala, znovu celý kolotoč a další týden nic. Tak jsem to zkusila potřetí, to se operátorka omluvila a že se následující den určitě ozve ona. Opět deset dnů nic. Tak jsem zavolala počtvrté s tím, že už nemám zájem o žádné (ani stávající) služby, smlouvu ruším nejen na příjem kabelovky, ale komplet na všechny ostatní služby. Do hodiny mi volali, nabídli výhodnější ceny a druhý den přišel technik. Teď mám rychlejší internet a širší programovou nabídku digitální TV za cenu nižší než před změnou *smich*. U těchto služeb naštěstí upozornění na to, že přejdete ke konkurenci, je velmi účinné.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

web.upc.cz/... Vyplnit, poslat a oni se sami ozvou.

knopka*

Díky,už čekám na smlouvu :)!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]