Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Brzy budu mít narozeniny a doma padla otázka, co si přeju (jsem ještě studentka). Nepotřebuju akutně nic, maminka mi tedy navrhla, jestli nechci jenom peníze, ať je potom utratím dle svého. Ale říkám si, není blbý chtít k narozeninám peníze? Co myslíte?
Není, zvláť když to navrhla sama maminka.
Než aby ti koupila něco, co by ti neudělalo radost, sama si koupíš dle svého uvážení a vkusu.
Kdybych byla studentka a některé obchody byly zavřené, souhlasila bych s penězi jako dárek. Přijde mi to praktické, až budeš něco potřebovat, nebo se ti bude něco hodně líbit, v pohodě si to koupíš. Hlavně si to koupíš podle svého vkusu. Někdo to bude třeba kritizovat, ale jestli ti to vyhovuje, tak ber peníze.
Když jsem slavila padesátiny, sama jsem rodinu poprosila o nějaký finanční příspěvek. Dosud nikdy jsem neseděla v letadle, chtěla jsem si k těm narozeninám nadělit nějakou pěknou, ale levnější dovolenou u moře. Tolik peněz jsem, samozřejmě nečekala ani nedostala, ale byl to pěkný příspěvek, ostatní jsem si doplatila sama.
Letěla jsem na přelomu srpna a září na 14 dní do Bulharska. I když jsem se vydala na cestu sama /manžel v té době nezřízeně pil/, neztratila jsem se, líbilo se mi tam. Pěkný pokoj v penziónu sama pro sebe, s balkónem k moři, zajištěná polopenze a tak mě čekaly jen plavání, opalování a výlety. Poznala jsem tam řadu bezvadných lidí, ať už manželských dvojic, nebo partu důchodkyň, které byly super!
I když se nějaký čas poté manžel své závislosti zbavil a byli jsme několikrát u moře spolu, přesto na tu svou první "samostatnou" dovolenou vzpomínám nejraději.
Takže je lepší, když dostanete peníze a sama si rozhodnete, za co je utratíte, než dostat dárek, který Vám je malý, nelíbí se, stejný už máte...atd. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.