Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak to na vás působí?

Od: karlaa odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

začala jsem chodit s jedním klukem. Je mu 23, jako mně. Já studuji humanitní školu, on naopak lékařskou fakultu.

Vím, že na okolí mých přátel nepůsobí úplně dobře. Třeba, když ho viděla poprvé moje kamarádka, tak si prý myslela,

co je to za mentála. Další moje kamarádka mi řekla, že je divný a nikdy jí nebyl sympatický. Posledně jsem šla ven s

ním a přáteli ven. Bavili jsem se o všem možném a já jsem pak řekla, že se bojím krve a nemohla bych být doktor. Na

to mi řekl:,, No to víš že jo, no to říká každý". Ten náš jeden společný kamarád, když to slyšel tak jsem viděla jak úplně

protočil očima, když něco takového řekl. Trochu mi bylo trapně, přiznám se. Nebo jsme si chtěli koupit zmrzlinu a já

jsem podala svému příteli kartu, abychom měli slevu. Na to mi řekl:,, No tak proto to tam dávám.,,.

Nebo jsem se zeptala jestli půjdeme zaplatit a on mi odsekl:,, No,,.

Jak to na vás působí?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

joudic*
02.04.21 13:48
hodnocení

4x
blbe
ruzena*

Já nevím, ale ti pubertáci dneska už nemají žádné opravdu vtipné nápady, bud jsou sprostí, nebo smrdí rádoby erotikou, takové je to už otravné a nezajímavé..Kdyby aspon uměli česky, bože...

Tohle odněkud zkopírovali, už jsem to někde četla ...jdu raději číst zajímavou knížku, kterou napsali chytří lidé. Tak zatím...

liska5
hodnocení

1x

Já tomu nerozumím, já v tom věku byla vdaná

ruzena*

Myslím liško, že jsme obě žily opravdový, reálný život, dneska se už moc dlouho žije virtuální život.

Moc bych za to nedala, že dnešní mladí manželé sedí v jednom obýváku a komunikují přes chytrý telefon - chceš ohřát ty špekáčky? A on jí podobně odpoví - ne, měl jsem je včera v hospodě...