Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak byste se zachovali v této situaci?

Od: xlejlax odpovědí: 11 změna:

Hezké odpoledne,

dělám práci ke zkoušce, studuji tvůrčí obor a přiznám se, že jsem teď trochu v koncích. Asi ještě nemám dostatek životních zkušeností... :) Jak by se nejpravděpodobněji zachoval muž v této situaci: je po rozvodu, jeho partnerka si našla někoho jiného, odvedla si i dospívající dceru. Tak i on si po čase našel přítelkyni, aniž by to jeho dcera věděla. Ta se s ní setká při nečekané návštěvě otce a tak trochu "dělá dusno", ale zase žádná přehnaně vypjatá scéna. Každopádně přítelkyně je rozumná a myslí si, že by bylo lepší, kdyby se zvedla a odešla a nechala je spolu o víkendu, aby si celou věc vyřešili mezi sebou. Tak navrhne, že odejde. Na to konto dcera odpoví, ať si klidně zůstane, že půjde ona a nebude jim překážet teď ani jindy. Koho by v tu chvíli rozumný a vyrovnaný mužský poslal domů? Dceru, aby si nemyslela, že mu může diktovat anebo přítelkyni, protože ví, že ona se nenaštve a ty volné dny s dcerou by mu v tuto chvíli přišly vhod, aby si všechno v klidu vyříkali? Co je nejpravděpodobnější verze? Já bych nechala odejít přítelkyni... Když to sama navrhne, bez toho, aby to bylo uražené gesto, protože je pohodová a ví, že její partner by o dceru nerad "přišel" i po citové stránce, když už mu ji matka vzala a vychovává ji s novým manželem. Což by se mohlo asi stát, když by ji nechal odejít místo přítelkyně.

Budu vděčná za každou radu nebo postřeh, opravdu.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

4x