Nejste přihlášen/a.
Podívej se na téhle stránce doprava až nahoře. Vidíš tam políčko Hledat. Stačí do něj napsat třeba "Balík zásilkovna"a zjistil bys, že tohle téma se tu před pár dny prob/... docela vyčerpávajícím způsobem. Co ty na to?
Asi ty tvoje maily došly už pozdě, kdy už nebylo možné objednávku stornovat, proto jí asi odesali. Jestli to je seriozní obchod, tak by ti odpověděli, že zásilka již byla odbavená. Když jí nevyzvedneš, můžou po tobě chtít uhradit náklady za poštovné.
Nevím jak to dopadlo, ale objednávku můžete stornovat až do chvíle, dokud Vám nepřijde email, že byla vyexpedována. Pak už je pozdě a zásilku musíte převzít, nebo nepřevzít, ale pak může obchod požadovat zaplacení nějaké pokuty. Každý internetový obchod na tohle upozorňuje a je to vždy napsáno v podmínkách. A je to i logické. To, že si to člověk někdy rozmyslí a už tu věc nechce, je normální, ale v tom případě musí reagovat předtím, než je zásilka expedována. Tak jestli jste reagoval včas, tak byste měl normálně od toho prodejce dostat e-mail o tom, že storno bylo přijato a vyřízeno. Ale pokud jste už dostal avizo od zásilkovny, že byl balíček převzat do přepravy, tak je pozdě. Ale Vy jste vlastně zatím zásilkovnou upozorněn nebyl, tak by to mělo být v pohodě.
Další troll nebo ... Jinak řečeno díky takovým co objednají a nevyzvednou se neustále zdražuje poštovné a balné.
Nebrečím ubožáku. Jedině mne serýnkuje ža takové trolly nemůžu blokovat a mazat všechny jejich dotazy a příspěvky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.