Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neúspěšná reklamace obuvi

Od: jurasv odpovědí: 8 změna:

zdravím, koupil jsme si značkové sportovní boty ve Sportisimu a po třech měsících se mi prodřely paty až na plast (zezadu). Volal jsem do prodejny a prý reklamaci zamítli. Proto by mě zajímalo, kam se obrátit s prověřením reklamace. Má cenu hrozit ČOI při vyzvedávání reklamace? Nebo po čase reklamovat znova třeba na jiné prodejně? Znáte nějaké páky na toto?

Díky, Jiri

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

0x

Pokud ti prodejce (dovozce, výrobce) reklamaci odmítl, s opětovnou pravděpodobně také neuspěješ. Takže máš dvě možnosti - jednak se obrátit na ČOI či SOS a případně případ medializovat a nebo najít soudního znalce v danémobotu, nechat si zpracovat posudek a v případě, že posudek vyzní pro tebe příznivě zamítavé rozhodnutí rozporovat - přinejhorším až u soudu (s rizikem, že vše nakonec zaplatíš). Vlastně máš ještě třetí možnost - vykašlat se na reklamaci a vzít si z případu poučení.

ivetinka*

Já jsem taky koupila obuv a jsem zatím spokojená, kupovala jsem si i pernamentky a kše bylo v pohodě a spokojenost. Před časem jsem holce kupovala taky obuv normálně v krámě. A když jsem to reklamovala a musela jezdit do 20Km vzdálené prodejny, tak jsem to vzdala. Taky mi říkali, že ji dcera špatně používala. Nechala jsem to a už jsem tam v kolíně na zálabí nikdy nic nekupovala. Ale je pravda , že kdyby se obrátilo na SOS spotřebitele, tak dokážou poradit. Iva

 

k2
hodnocení

0x

COIka se neuznanymi reklamacemi nezabyva, pokud je reklamace vyrizena v zakone lhute (at uz kladne nebo zaporne), tak na tom nema co resit.

 

prudic
hodnocení

0x
Boty zahoďte, kupte si nové. Kupte si správnou velikost, naučte se používat lžíci na boty a zavazovat si tkaničky. A taky nenoste stále jedny boty. Pak se vám tento defekt NIKDY na obuvi neprojeví.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

pokud byly hodne drahe a mate cas se handrkovat , tak najit soudniho znalce udelat znalecky posudek , pokud bude ten posudek OK pro vas , dat je k soudu a vse vam pak proplati ;)

 

karjala*
hodnocení

0x

v každém případě to řešte v prodejně osobně a nechala bych si písemně napsat důvod zamítnutí reklamace. Nenechte se odbýt. S papírem (kopií, kterou si uděláte) se pak obraťte na SOS, případně i ČOI (dle zákona o ochraně spotřebitele na to máte nárok, jestli se tím budou nebo nebudou zabývat nevím).

 

dasah*
hodnocení

0x

..no to je ale náhoda...dnes jsem si vyzvedla boty nike v prodejně sportisimo po neúspěšné reklamaci, kterou jsem 3x opakovala.a právě hledám, jak bych měla postupovat dál. Boty jsou 3měsíce nošené a mají na patách na podrážce díry jako nehet u palce. Poradí mi někdo, jak postupovat dál?...moc děkuji Dáša

asd*

Znalecký posudek, kterým prokážete že opotřebení neodpovídá běžnému a jde o vadu obuvi.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]