Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Trump nebo Biden

Od: malejdawe® odpovědí: 130 změna:
avatar malejdawe

Lidi USA mezi nás nepatří to já vím ale co se bude dít na západní straně se nás týká.

Co si myslíte Vy osobně? Lepší Trump nebo Biden?

zámek
kapkanadeje uzavřel tuto otázku

 

 

130 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar dabel

Trump

Jestli to vyhraje ten co tvrdí že žárovku vynalezl černoch tak sbohem ameriko

 

dejv111*
hodnocení

4x

Myslím, že bude dámy a pánové ještě veselo. :) Podívejte se na video. Vypadá to, že demokraté plánovali podvod dlouho dopředu. Pokud se podle lístků a chybějících vodoznaků prokáže, že hlasy byly falšované, bude to pecka. Otevřete pivko a popkorn, show za chvíli začne. *smich*

Zapněte si titulky.(CC)


youtu.be/...

007cz

Ano i v USA jsou blázni, Aeronet má o čem psát a Český konspirator bude mit dlouhou noc u popcornu.

dejv111neprihl

Ano agente, nezklamal jste, a něco k věci by nebylo? Zjistil jste si, kdo je pán na videu? Ten by si lhaní, podle mě, jen tak dovolit nemohl. Krom toho aeronet to video pouze přeložil, takže do něj kopete zbytečně. ☺ Myslím, že se také ukáže, co zač je ve skutečnosti korespondenční hlasování, jaké je to podvodné svinstvo. A ten graf s náhlým nárůstem hlasů pro Bidena o 138000 hlasů a pro Trumpa 0, jste asi náhodou neviděl, že? To vám dává nějakou logiku?

007cz

Možná ten Biden vládne nadvesmirnou silou, nebo jak tomu říká lmám Stalin. Dejve jsi zmanipulovaný chudák a bohužel nejsi sám. Různé Okamury, Davidy, Klause ml., Foldyny a další blázny nemusí Aeronet bohužel překládat ,pomatenci jsou na celém světě i u nás.

dejv111*

V pořádku agente, je to váš názor. Budoucnost ukáže, kdo měl pravdu. Doufám, že pak jako chlap uznáte, že jste se mýlil a případně se i omluvíte. ☺

007cz

dejve tady jsem ti rozklíčoval záhadu náhlého nárustu hlasu...a přitom taková blbost že?

eu.usatoday.com/...

Jen tak na okraj, kdy začíná ta akce "STING"?...komici.

007cz

Tak a tady máš zbytek toho tvého hoaxu.

m.facebook.com/...

Ted počkáme na výsledek a pak se zachováme jako chlapy...bereš?

dejv111neprihl

Beru agente, ruku na to :) *placni*

007cz

*placni* koukám že ti youtube smáznul hoax.

dejv111*

To je poslední dobou tipické pro youtube. Admin aeronetu napsal v diskuzi, že jim přišel email od YouTube o smazání za porušení pravidel, ale prý nenapsal i o jaké porušení se jedná. Taky by mě zajímalo, co bylo porušeno. I tohle je tak trochu důkaz, ze někomu se video nehodí do krámu. ☺ Pokud by to bylo bezcenné video, které nemá žádnou váhu, nikdo by si ho ani nevšiml. Google, YouTube, Facebook poslední dobou cenzurují jak o závod, svoboda slova jim už nic neříká. Video je dále dostupné na stránkách aeronetu.

senior

Natrefila jsem nyní na toto video, náš člověk. Nevím proč, ale věřím mu víc než Čt1.

ac24.cz/...

Už v průběhu voleb se ukázalo pár podvodů, které prováděli přívrženci Bidena.

007cz

Takže i Andrej byl zvolen podvodem, to je skvělá zpráva, doufám že i u nás dojde k přepočítání hlasu a spravedlnost zvítězí. Já jdu na toho panáka, tohle už je i na mě příliž...Smažte to než to budou sdílet !... nebo naopak..

007cz
07.11.20 18:36

"š". ;)

donpapa

Nevíte někdo, jestli už Biden telefonoval našemu nejvyššímu veliteli ozbrojených sil, aby ho pozval do Bílého domu na oficiální státní návštěvu?

007cz

Pan president nemůže brát telefony, ovce servíruje puding.

007cz

dejve je to dlouhé ale zkus to dát a přemýšlet u toho.

twitch.tv/...

Jo a akce "STING"...už to začalo?

dejv111*

Uf agente, to tlachání je hrozné a zdlouhavé, to se fakt nedá, nezlobte se. Když tak to zkuste shrnout do nějakého kratšího celku, nemám fakt na toto čas. Každopádně kdybyste sledoval pozorně zahraniční zprávy z usa, tak byste se dověděl o stále nových nesrovnalostech. Proč jste se nevyjádřil k videu se Sydney Powell o softwaru, který falšoval hlasy? Dále se dá najít video, kde soud vyslýchá svědka - programátora, který byl zapojený právě do falšování hlasů. Je toho spoustu, jen musíte chtít hledat. A něco vám poradím, takovou malou nápovědu, kdy bude jisté, že byl doopravdy zvolen prezident USA a to až budou gratulovat ti nejvýznamější státníci - prezidenti, mezi které patří bez pochyby jak čínský prezident Si, tak ruský prezident Putin. Ti se, pokud je mi známo, ještě nevyjádřili (pokud už ano, opravte mě) a moc dobře ví proč. Např. mexický prezident uvedl oficiálně něco v tom smyslu, že je předčasné gratulovat vítězi, dokud se situace nevyjasní po právní stránce. Do voleb se, jak je vám jistě známo, zapojil i nejvyšší soud. Teď nemá zpětně smysl rozebírat ty skoky hlasů pro Bidena i když jsou zvláštní a zvláštní byly hlavně proto, že Bidenovi přibyly a Trumpovi nikoliv, což prostě navenek smrdí a není potom divu, že se toho lidi chytili. To teď nechme stranou. Teď není na místě spekulovat, ale sledovat zprávy (ne ale ČT) nejlépe přímo z USA a pokud možno né ty korporátní mainstreamové, které byli chtě nechtě už před volbami jasně pro Bidenovské, ty vám prostě z principu zprávy o případném protibidenovském tažení nebo Bidenovo selhání či podvádění nepřinesou nebo přinesou ale s polopravdami... A operace Sting? No prý začala, tak se nechejme překvapit, co z toho bude. :) Nechávám to otevřené, čas ukáže...

 

senior
hodnocení

3x

Asi je to jedno, protože při volbách nastaly takové skoky, že jsem přesvědčena o manipulaci a za mě bych volby v roce 2020 prohlásila za neplatné.

Za mě Trump.

pravyprostor.cz/...

pravyprostor.cz/...

---------------------------------

Zde trošku jiný náhled, jak by to všechno mohlo dopadnout.

Biden bude kvůli zdravotnímu stavu odstaven a na jeho místo nastoupí

K. Harrisová.

A třeba to bude ta lepší možnost, jak se píše ke konci příspěvku.

zvedavec.org/...

------------------------

Každopádně nepokoje budou tak, jako tak, ale při zvolení Trumpa by nepokoje dosáhly o hodně větší intenzity.

Ono se to mele stejně, tady zajímavý článek, kam až ta slavná Amerika došla se svojí demokracií.

zvedavec.org/...

On se také bojí? Bill Gates má několik takových bunkrů pod svými usedlostmi ve státech Kalifornia a Washington.

Trump

Harrisová je o dost větší liberálka než Biden (i když ani ona nepatří k silně levému křídlu demokratů).

bublaaa*
Odskoky jsou racionalne vysvetleny. Jedna se o dezinformaci. Trump lže takovym zpusobem, ze mu televize ukoncuji predcadne zive vstupy z projevu aby udrzely objektivitu.
A mimochodem, pravyprostor je znamy dezinformacni web. Dobre vam radim, neverte tamejsim informacim.
dejv111*

Bublo, žádné demokratické médium si přeci nemůže dovolit típnout prezidentovi a vůbec komukoliv přenos tímto způsobem, to jde proti svobodě slova a práva vyjádřit svůj názor. A už vůbec nemají právo rozhodovat o tom, co je a nebo není pravda a rozhodovat o tom, co je, nebo není objektivní. (Profesionální reportér má pouze uvést zjištěná fakta, osobní názory a postoje do zpravodajství nepatří). O tom si má udělat obrázek sám posluchač či dívák z dodaných informací, popřípadě soud z dodaných důkazů. Ale bohužel takovou retoriku už pomalu přebírá i zpravodajství ČT, viz Jakuba Železného, který by okamžitě oponenta, jdoucího proti jeho světonázoru, vyhazoval ze studia. Takového reportéra je nutné, dle mého názoru, okamžitě vyhodit...

etana*

Jistě, antisemitský portál Zvědavec, ten to "objektivně" zhodnotí. A kdo se do mne pustí, odkud to vím, tak znám "majitele", už před patnácti lety psal neuvěřitelně nenávistné texty, jeho velký duchovní kamarád byl A.Bartoš...atd.

 

hodnocení

2x
Trump,ale asi to nevyjde

 

willybrandt*
hodnocení

2x

Ale se skřípáním zubů. Samozřejmě je to naše věc, týká se nás to ať chceme nebo ne.

 

hodnocení

avatar malejdawe

Nwbo Vás to nezajímá?

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Je ti jasný, že na takovouhle otázku není odpověď. Že se shodnou jen přívrženci jednotlivých kandidátů. Tedy ve všem to je půl na půl.
Ať vyhraje kdokoliv, tak ta poražená část bude nadávat na vítěze a vyhrožovat naprosto čímkoliv. Taktéž bude tvrdit, že ho polovina nechtěla. Na druhou stranu se dá říci, že ho vlastně chtěla jen polovina národa.

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Nezajímá mě to. Není to naše věc.

 

xxk
hodnocení

0x

Tak je to pořád jakési nevyrovnané, jednou nahoře, jednou dole. Ae zatím jeden z nich neumí prohrávat. Chová se jako malé dítě.

 

aicha*
hodnocení

0x
Ať je to stařec nebo nafoukanec mě to je jedno

 

007cz
hodnocení

0x

Tak už tu máme první ostudu...jen taková blbinka no.

Trump nebo Biden
willybrandt*

U Zemana si čím dál více říká: Proč mluvíš, proč vůbec mluvíš? :D

No, ale jakto že nereaguji naši hlidací psy, ale jen papouškují*smich*

tn.nova.cz/...

novinky.cz/...

dejv111*

Možná je to naschvál a prezident tím vyjadřuje, co si o "zvoleni" Bidena myslí... Kdy uděláte takovou chybu? Když něčemu nevěnujete 100% pozornost, a nebo když píšete něco, co pro vás nemá velkou důležitost. Tak to vidím já. Zeman nikdy nedělal nic jen tak, můžete si o něm myslet, co chcete, ale on nejlépe z nás vidí do zákulisí. Krom toho je tu další vypuštěná informační nálož - software měnil počty hlasů. Bohužel mi nejde na tabletu vložit odkaz na youtube. Napište Sydney Powell software hammer and scorecard was used to chang voting numbers. Říkám, ze bude ještě veselo. ☺

007cz

Tady to ovce ještě neopravila..

twitter.com/...

Taky se vám to trošku popletlo, né?

007cz

dejve Zeman ani neví že jsou v USA nějaké volby, vše za něj píše ovce.

dejv111*

Agente věř, že to tak není... Moc dobře ví, co dělá, moc dobře. Možná, že vypadá jak zchátralá troska, ale ještě mu to myslí. Jinak text už na hradě opravili.

dejv111*

Tady je video s vyjádřením Sydney Powell:


youtu.be/...

dejv111*

Pánové! Mám teď ještě větší dojem, že jméno Bidenovi zkomolili opravdu záměrně! Ono totiž slovo rovinette v italštině znamená ruina! :-D :-D Ten Zeman, ač ho osobně moc nemusím, je jinak vážně lišák! :-D

dejv111*

Pardon, v italštině je to rovinetti, ale to je celkem jedno... Podstata zůstává stejná... :)

senior

ac24.cz/...

Těch pochybení ať úmyslných či neúmyslných je velké množství, za mě by se měl Biden k tomu všemu postavit čelem. Ale ve své zaslepenosti to samozřejmě nikdy neudělá.

Po těchto volbách v roce 2020 nastal čas přestat komukoliv, jakékoliv vládě věřit.

V a B jsou na klávesnici vedle sebe, takže překlep, ale stejně měli s gratulací ještě vyčkat. I když to je úsměvné, co vyšlo.

007cz

Dejve pokud ve slově "láska" změníš 4 písmena a jedno vynechaš máš slovo "pivo", to nemůže byt náhoda. Sdilejte než to smažou.

dejv111*

Nevadí agente, že to nechápete, Zeman prostě ví, že se Biden prezidentem nestane. ☺ Krom toho, oficiálně je US prezident zvolen kdy, no? ☺

 

07.11.20 22:28
hodnocení

0x
avatar ildika

Trump

Trump nebo Biden #2
bublaaa*
Cituji z webu Manipulátoři.cz
.
" V Michiganu přes noc našli více než 100.000 hlasů pro Bidena?
Tato dezinformace se nejčastěji šíří v podobě screenshotu výsledků, kdy najednou Joe Biden poskočí o 153.710 nahoru, zatímco všichni ostatní zůstanou na stejných číslech. To sugeruje, že někdo přes noc „dosypal“ hlasy Bidenovi. Screenshoty nejsou z oficiálních výsledků zveřejňovaných volební komisí státu Michigan, ale z jednoho zpravodajského kanálu, který je reportoval, konkrétně Decision Desk HQ. Pracovník při přepisování dat z oficiálních údajů udělal chybu a u jednoho volebního okrsku mu i Bidenových hlasů zůstala nula navíc, takže místo 15.371 hlasů pro Bidena se připočítalo (a zveřejnilo) 153.710 hlasů pro Bidena. Rychle si chyby všimli a opravili ji, takže počet Bidenových hlasů poskočil najednou o 138.339 (153.710-15.371), ovšem směrem dolů. Dezinformátoři to zachytili a časovou posloupnost obou snímků otočili, aby to vypadalo jako skok nahoru. Na oficiálních výsledcích státu Michigan samozřejmě žádná takováto změna nikdy nebyla. Prezident Trump zmanipulovaný screenshot sdílel na svém Twitteru."
zdroj: manipulatori.cz/...
007cz

Já to sem dával včera 11,44 jen z jiného zdroje...je to marný...

Trump

Já jsem sledovala průběh voleb na zahr. stránkách - byly tam ukázány aktuální křivky výsledků. A tento skok v Michiganu tam skutečně byl (směrem nahoru) po celou dobu.

Trump

Jinak ten graf, který jsem viděla já, nebyl až takto přehnaně jednoznačný, jako na obrázku - to je spíše legrace. Osobně si myslím, že tam nějaké čachry machry být mohly, ovšem spíš vzhledem k intenzivní celosvětové anti-trumpovské kampani.

bublaaa*
... ano je to marný :-D

Trump

Teď jsem se podívala na ty grafy na internetu (jak říkáte, zfalšované). Bidena podezřívají v manipulaci hned v dvou státech -v Michiganu a ve Wisconsinu. Takže při počítání se stejným způsobem spletli v obou těchto státech? *klik*

007cz

"ne všechny okrsky reportují výsledky průběžně, zvláště přes noc. Když ho některý okrsek dá ráno výsledky najednou, tak se to na grafu ukáže ne jako postupný nárůst, ale okamžitý skok vzhůru."

Na základě čeho si myslíte že tam nějaké "čachry machry být mohly"? Máte nějaký dukaz? Podělte se. Nebo to jen někdo, někde napsal.

bublaaa*
Nechci se s vámi paní ildiko přít o věcech, o kterých nikdo z nás nic neví. Někoho nařknout bez důkazů je hrozně snadné a uchylují se k tomu většinou jen zbabělci.
Myslím, že následujícíh pár týdnů nám ukáže Trumpa v pravém světle. Už teď se snaží Trump s bejzbolkou snaží rozdmýchat vášně a nastartovat násilí v ulicích. Sledujte QAnon, v následujících týdnech a měsících se IMHO prokáže jejich přímé napojení na Trumpa.

Trump

Nemám žádný důkaz (ani netvrdím, že to tak musí být). Ty obrázky jsou opravdu spíše legrace a pokud by něco podobného (zmíněná křivka) mělo být důkazem, bylo by potřeba to řádně prošetřit. Mě spíš od počátku zaráží agresivní propaganda demokratické strany USA, která se na nás valí ze všech stran, dokonce i v ČR. Toto se mi, popravdě, nelíbí - novináři by měli být nestranní (a pokud natolik hromadně nejsou, dost možná za tím vězí něco, co může mít i jiné projevy). Jinak nepatřím k obdivovatelkám Trumpa, ani si nemyslím, že konkrétně Biden je to nejhorší, co mohlo Ameriku potkat. Ovšem podívám-li se na současný stav ve dvou hlavních amerických stranách, nemám žádné pochyby o tom, jak bych hlasovala na místě am. občanů.

dejv111*

Lidi fakt nevím jaký, druh člověka může hlasovat pro Bidena. Je to úchylák a pedouš... Dá se najít ještě jedno delší video, možá jich je víc, dál jsem radši nehledal, pač bych se z toho chlíváka asi pogrcal.


youtu.be/...

bublaaa*
to dejv111: Takhle můžete mluvit o druhém člověku, kterého ani neznáte, jen pokud jste troll, sprostý dezinformátor, nebo hlupák. Přičemž ani jedna z možností se vzájemně nevylučuje.
dejv111*

Ale vy ho evidentně také neznáte a přesto byste ho volil... Na základě čeho? Já uvedl, proč bych ho nevolil a z lidského hlediska, to co vidím na videu, by mi to stačilo... A jak jsem psal, jsou další videa, kde je jeho úchylné chování ještě patrnější. A to jste viděl nedávné video s Bidenem (evidentně již dementním), kde uváděl, že před ním stojí jeho (už zemřelý) syn a přitom před ním stála jeho dcera? Ten člověk je pro prezidentování, vzhledem ke svému stáří a pokročilé demenci, nepoužitelný.

bublaaa*
To, co tady tvrdíte, jsou jen zlé smyšlenky a pomluvy. Nezlobte se, ale s vámi si nemám co říct. Vy nestojíte o debatu jen chcete očernit Bidena i za cenu laciné lži. Na to vám tady nikdo neskočí.
dejv111*

Nejsou to smyšlenky a každý si to může najít. A mluvte za sebe a ne za druhé.:)

bublaaa*
Člověče a to se nestydíte tady takhle lidem lhát? Pokud je dezinformace vaše práce a vyděláváte si tím na chleba, tak budiž, to jsem ještě ochotný pochopit. Sice to děláte hodně špatně, svým stylem vyjadřování a argumentace tady můžete zaujmout tak maximálně naivní ildiku, nebo konspirativní seniorku.
Ale jestli opravdu věříte tomu, co tady píšete, tak si dovolím konstatovat, že jste tedy hodně laciný ... Uvědomte si prosím, že přesně na takové lidi jako vy cílí dezinformační scéna. Na lidi, kteří uvěří i sebevětší hlouposti, která tak nějak zhruba zapadá do jejich vidění světa a šíří jejich dezinformace ZADARMO dál. Jste nádeník dezinformátorů, který pracuje absolutně ZADARMO! Jste s tím spokojený?
Kdyby někdo chtěl zmanipulovat mě, tak by tedy musel sáhnout hodně hluboko do trezoru.
dejv111*

Já že jsem lhář? Tak níže je důkaz. Akorát se omlouvám, uvedl jsem chybně, že před Bidenem stála dcera. Stála před ním vnučka. Sám jste lhář a právě ten, co je zmanipulovaný a zase se opakuje co v jiném vlákně. Podezírám vás z toho, že jste zde na foru nasazen na rozeštvávání a ničení diskuzí s určitými kontroverzními tématy - takže troll. Splňujete všechny parametry. Jdete do osobních útoků, a znevažujete názory protistrany a samotné diskutující, nemluvě o tom, že někomu i potom vyhrožujete fyzickým násilím, že. Věřím, že váš cíl je uzavřít toto vlákno, ale to se vám tentokrát nepodaří a doporučuji všem, nereagujte na trolla s nickem bublaaa, je to veš v kožichu a nedá se s ním diskutovat. ;) Ode mne je to poslední reakce na něj.

dailymail.co.uk/...

A vysvětlení, proč se moje příspěvky zobrazují ve více barvách je to, že jednou jsem přihlášený a jindy píšu jako nepřihlášený, to je celá věda.

willybrandt*
Někdy mě fakt mrzí, že lidé, co by podpořili Trumpa, plácají neověřené nesmysly. Vždyť i republikáni (např. Mitt Romney) mírní Trumpovy výkřiky a volá po pokoře, a takových si také vážím. Politika není o tom, že vyhraje vždy vámi preferovaný kandidát. Děláte nám pitomou vizitku, pak se nedivím, když napíšu, že jsou mi bližší republikáni, lidé mají výchozí představy, že věřím koncpiracím...ne, fakt to tak neprožívám a nebaštím to. O regulérnosti voleb nijak nepochybuju, ať se mi to líbí, nebo ne.
Mám jiné republikány, které bych viděl ve White House. Jejich práce (i nyní) byla velmi dobrá.
007cz

Pánové s bláznem se nediskuje. Jen jsem zvedav, až se to trochu projasní, jestli se dvoubarevný dejv zachová jako chlap, jak slibil. Nebo stáhne ocas a na nějakou dobu zase někam zaleze, jak je u něj zvykem.

Mimo téma, v Rusku naštěstí takové problémy nemají.

Trump nebo Biden #3
bublaaa*
Máte pravdu pane agente, s bláznem a ryzím hlupákem se diskutovat opravdu nedá. Ten člověk nežije v normálním světě, ale v jakési vlastní vyfabulované bublině, která mu jako jediná dává smysl, když už není schopen racionálně pochopit skutečný svět.
Já jsem jen trošičku doufal, že si třeba něco uvědomí, že třeba alespoň jediná moje věta doputuje tím jeho pidimozečkem na správné místo. Ale je to skutečně marné, vzdávám to. Nejhorší na tom je, že na tyto lidi se nevztahuje žádný zákon, není možné ho poslat do blázince, protože ryzí hloupost není bohužel lékařská diagnóza. Musíme se s mířit s tím, že žije mezi námi. I když mě to opravdu reálně děsí. Kdyby žil v mém bezprostředním okolí, přiznám se, že bych s ním byl hotový za jedinou vteřinu.
výtka
Upozornění od sys kapkanadeje 09. 11. 2020 14:09:44
Prosím o slušnou diskuzi, bez vzájemných urážek a napadání! Díky!
willybrandt*

Ta narážka na ruské volby je trefná. Líbilo se mi, jak Rusové měli srandu z těchto amerických voleb. Přitom ti si o demokratických volbách mohou nechat jenom zdát, tam je vítěz předem jasný.

dejv111*

Pánové agente a bublo, vaše silná slova jsou obdivuhodná a docela vám závidím vaši odvahu tak silně a sebejistě mluvit o vaší pravdě (a o nepravdě druhých), zvlášť v momentě, kdy se do voleb v USA zapojily soudy a tudíž výsledek voleb bude na 100% jistý, až tyto soudy rozhodnou na základě dodaných faktů jednotlivých protistran. Ono kdybyste měli trochu filipa, tak by vám docvaklo, že pokud začnete nějaký (jakýkoliv) soudní spor, jdete do něj s tím, že máte nějaké páky a důkazy o chybném konání druhého. Tahle diskuze už není diskuzí na téma, ale osobním napadáním, bohužel hlavně z vaší strany. Takže navrhuji, počkat a pak se můžeme bavit dále. Veřejně prohlašuji, že nemám sebemenší problém přiznat, že jsem se mýlil. Rád bych slyšel i potvrzení od vás, že v případě výhry Trumpa, a nebo v případě potvrzených podvodů ze strany demokratů, učiníte totéž a ještě se mi omluvíte za urážky na mou osobu. "Ruku" na to? ;)

bublaaa*
I když to přiznávám nerad, tak ta vaše tučná věta se mi celkem zamlouvá. Ok, když pak chybu uznáte, jsem ochotný svůj názor na vás přehodnotit. Sice nevím jak to v hlavě reálně provedu, půjde to jen s velkou nevolí, ale já si s tím už nějak poradím.. Nuže ujednáno.

Přestaňte se urážet navzájem, nebo se to zavře.

Děkuji.

bublaaa*
Ano máme filipa a proto nám došlo, že cílem není tyto soudy vyhrát, ale jen je začít. Je jedno jak to dopadne, vždy se to dá využít, pokud jste dostatečně obratný lhář.
Např. pokud se důkazy nenajdou: "Je to důkaz spiknutí Bidenovců na nejvyšší úrovni soudnictví, oni ty důkazy zatajili, záhadně se ztratily!"
ALternativ se dá vymyslet více, nespíš pak Trump použije tu aktuálně nejvhodnější vzhledem k situaci. A krasojízda dezinformací bude vesele pokračovat.
Tipnu si, že i když prohraje všechny soudy, tak bude až do smrti tvrdit, že to byl podvod. Takhle totiž přemýšlejí sociopati. Nikdy nepřiznají svou chybu, vždy za to může někdo jiný. A pokud sociopat chybu uzná, tak jen proto, aby tím něco získal.
senior

Je možné, že USA budou mít dva prezidenty.

Další z podfuků na Světle Boží - Sčítací software používaný ve 30 amerických státech překlápěl v Michiganu hlasy Trumpových voličů pro Bidena, bylo jich překlopeno skoro 6 000, a to pouze v jednom jediném okrese ze 47 dalších, které používají ten samý software!

Binden, už proto že žárovku nevynalezl Edison ale jakýsi černoch

007cz
007cz

senior Mužete mi prosím popsat jak funguje takto upravený software a kdo ho upravil?

dejv111*

Než odpoví senior, odpovím vám také. Tohle je předmětem žaloby, takže si musíte počkat na rozhodnutí soudu. Mluvila o tom ve videu Sidney Powells. Prý mají důkazy, takže zatím nám nezbývá nic jiného, než to brát jako fakt. A nečekáte snad, že vám někdo z nás ty důkazy přinese, když jsou předmětem vyšetřování... :)

007cz

Tady někoho z podvodu obvinuje senior, tak se ptám jaké má dukazy. Žádné nemá, nebo je tají, nebo nás i svět překvapí nějakým senzačním odhalením.

senior

aeronet.cz/...

Myslíte, že to je hoax?

Podívejte se výše na anketu, i tady by bylo více lidí pro Trumpa.

Trump, i když je pro někoho neotesanec, tak je vlastenec, pronárodní, v porovnání s Obamou nezapříčinil tolika vpádů do cizích zemí.

Zvolením Bidena se chystá válka s Ruskem.

Nastává nový věk, kdy právo, čestnost, spravedlivost přestává platit.

Bude právo silnějšího, fyzicky i finančně.

V USA si to musí vyřešit, porovnat sami, my tady budeme jenom mlátit prázdnou slámu, nic neovlivníme.

007cz

senior Autor se zapoměl podepsat,i já mužu tvrdit že Trump podváděl ve volbách ale bez dukazu budu lhát a budu lidem pro smích. I když dle jedné z vašich teorií se Trump přiznal, že cinknul volební lísky. Takže přepočteme a vyřadíme ty cinknuté, neplatné a milého Donalda šoupneme do vězení za falšování uředního dokumentu...nemají ty vaše hoaxy drobné nedokonalosti?

bublaaa*

Paní seniorko, výsledek zdější ankety bych spíše bral s velkou rezervou, ti chytřejší, jejichž nejvýraznějším rysem bude fakt, že by nevolili lumpa, tak buď dělají něco užitečnějšího, než sedět u poradny, nebo jim zdejší debata prostě nestojí za to. Stačí si přečíst první reakci hned na vršku a každému je hned jasné, co ho tady čeká. I já jsem vlastně jen omylem, protože sedím přes den sám doma kvůli covidu, nudím se a jsem naštvaný na covid, tak se klidně pohádám, aspoň mám nějaký ventil. *afro*

A jakmile opatření skončí, tak se tu po mě jen zapráší a hloupost tady beze mne opět začne vládnout *smich*

Pak už mě najdete opět jen v PC sekci *pozdrav*

Kde mimochodem i varuji před Aeronetem. VK už byl v podstatě usvědčen novináři, že píše tyto výmysly na AE jako druh podnikání, protože lidí, kteří tomu věří a jsou ochotní mu posílat peníze na provoz webu, je velmi mnoho a on vlastně nepotřebuje vůbec chodit do práce a ještě splácí dluhy.

senior

Já Vám názor neberu, každý máme svůj. Také se nudím a nemám co dělat, ale jak nick napovídá, tak to mám nafurt.

007cz

Já už sedím v druhé karanténě, všichni okolo už jsou postcovid, já nic, bože kolikrát ještě..:-D*placni*

senior

Nevím, co mám myslet pod slovem ,,cinknul,,, ale co jsem zaznamenala, tak prohlásil o tajném vodoznaku na volebních lístcích. Tedy ty by měly být pravé.

007cz

Každý stát si tiskne své volební lístky i s ochrannými prvky, pokud je někdo opatřil vodoznakem /cinknul/ jak lže hoax, tak je zfalšoval čímž spáchal federální zločin.

bublaaa*

Paní seniorko, podívejte se prosím na tento seznam dezinformačních webů: nfnz.cz/...
Najdete tam všechny, ze kterých jste tu do této chvíle citovala. Jen mě zajímá jestli víte, z jakých zdrojů čerpáte informace. Jestli to víte a věříte jim i přesto, tak nemám nic proti, je to vaše svobodné rozhodnutí. Myslím, že jestli jste v důchodu, tak máte za sebou za celý život velký kus práce a na stará kolena si klidně zasloužíte si trochu zablbnout, případně "zavěřit"i blbostem, když vám to vyhovuje. Proti gustu ... :)

senior

Nikdo z nás nic neví konkrétně, myslím, že všichni čerpáme z nějakých médií, co nám kdo naservíruje.

Vy máte svého favorita, a ostatní zase toho druhého.

Jak si to tam vyřeší, to je jejich věc, teprve čas ukáže, jestli to byla lepší volba.

My u nás říkáme jeden za 18 druhý za 20 bez 2.

senior

Bublaa - Samozřejmě seznam znám, čtu všechno. Nechybí tam třeba Délský potápěč, nebo E-sharp. Tchán říkal, budiž mu země lehká - ,,poznej svého nepřítele,,.

Trump brání svoji pravdu, ví, že se děly nepravosti /a hodně/ a bojuje. Tak to má být.

A dvakrát ho odstřihli. Tohle se nedělá, že ho vypnou.

Biden v 77 letech nadopovaný, pod vlivem podpůrných látek, nevidím v něm lídra, ale nasazenou figurku.

007cz

At bojuje, at se soudí má na to právo, tak funguje demokracie a to je dobře. Proč ho odstřihli? Proč se mažou videa na youtube? Protože lhal...to se nedělá

bublaaa*

To máte určitě pravdu, nikdo z nás nic neví konkrétně *palec* Počkáme a uvidíme, jak se to vyvrbí.

Jen jestli si chcete ověřit, jestli nějaká informace, která vás zajímá, není náhodou hoax, nebo dezinformace, tak jen tak lehce mrkněte na web Manipulátoři.cz Aktuální věci najdete většinou někde nahoře na první stránce hned na očích. Je to velmi uznávaný web, který pátrá po manipulacích, vyvrací dezinformace a odlišuje hoaxy od pravdivých zpráv. Pana Cempera (šéfredaktor) a jeho týmu si za tuto práci velmi vážím. Je to jeden ze tří webů, kterým posílám pravidelně příspěvek na provoz.

Ano souhlasímm s agente, Trump hrozně lže. Tučným písmem mám sice v příspěvku slovo Biden, ale skutečnost je taková, že bych volil i kačera Donalda, jen ať to není Trump. On je podle mého názoru závadný člověk, sociopat s chorobnou touhou po moci. Jeho zvolením prezidentem vidím jako sociální experiment, který nevyšel a je třeba ho nahradit kýmkoliv.

Děkuji Vám všem, že diskutujete jen slušně, bez urážek.

dejv111*

Agente? Kdo určil, že lhal? Kdo měl to právo vyřknout soud, že lhal? Byl mu nedemokraticky odstřihnut projev a to se ve slušné společnosti nedělá.

007cz

Dejve Pokud ti nic neříká etický a morální kodex novináře, právo na nezkreslené a pravdivé informace dostuduj si.

 

hodnocení

0x
Trump,za čtyři roky se vrátí, fandím mu,Biden je b.b
bublaaa*

Proč si myslíte, že Biden je blb?

dejv111*

Neházejte flintu do žita, ještě není nic rozodnuté. Teď jede soudní proces a klidně může být prezidentem Trump. Stačí si přečíst (ne)gratulace mnohých hlav států, které jsou spíše zdrženlivé, protože ví, nebo tuší, že s volbami nebylo vše v pořádku.

dejv111*

Trump uvádí, že počty neplatných lístků budou zřejmě větší než se čekalo. :)

twitter.com/...

Je to kovaný biznismen, může blafovat, ale v této vážné situaci mám spíše za to, že si to nedovolí a je si jistý v kramflecích.

007cz

Tak biznismen určitě není...no nic

bublaaa*

Možná najdou pár neplatných hlasů, co jsem četl, tak korespondenční hlasování nebylo konzistentní ve všech státech, každý si to řešil po svém. Možná najdou 100 neplatných hlasů, možná 3000 . Ale myslíte, že jich Trump z toho vytříská pár milionů, které potřebuje?
Já Trumpovi velmi zazlívám, že obviňuje bez důkazů. Je to nesmírně nezodpovědné k celému národu. On nemá v ruce nic, jen mobilizuje příznivce, kteří mu bohužel věří a čeká co z toho vyleze.
A co z toho zbude? Jen hořká pachuť a Biden v pozici, v níž nechce být asi nikdo, obvinění z podvodu bude doznívat jen velmi pomalu. Možná se to nepodaří ani za celé jeho volební období.

Kdyby byl Trump poctivý chlap, jak tady někteří věříte, zachoval by se takto? Je tohle vaše představa poctivého a upřímného člověka?

007cz

Neplatné hlasy jsou vždy a u všech voleb, někde jsem videl statistiku historie USA voleb, číslo bylo snad v tisicinach procenta. Mě osobně je celkem jedno kdo bude velet USA, nic převratného se nestane. Ale povolební chování Trumpa je tragické.

bublaaa*

Souhlasím agente, chová se jako malý fracek, který nedostal to, co chtěl. Tohle není státník ani omylem.
Mně je už předem hrozně líto těch lidí, kteří mu věří. To vytřízlivění bude bolet.

dejv111*

Tady to není o poctivosti, ale o tom využít svého práva na spravedlnost. Má tu možnost ji využít, tak tak koná. Druhá strana by se pravděpodobně zachovala stejně být v jeho pozicí. Proč si myslíte, že obvinuje bez důkazů? Jak víte, že žádné nemá? Kde tu jistotu berete? Víte něco víc než my? Podělte se s námi. ☺

dejv111*

Ano, neplatné hlasy jsou vždy u všech voleb, ale tady jsou předmětem sporu podvodné hlasy, které když se najdou, budou znemat zneplatnění voleb nebo masové přepočítávání a kontrolu hlasovacích lístků. Na to se hraje...

bublaaa*

Ono je to celkem logické dejve. Zatím skoro vše, co na téma podvodu řekl, všechna obvinění, která vznesl, byla vyvrácena jako nepodložená. Chytá se každého hoaxu, který se vyskytne, postuje na Twitteru dezinformační texty, grafiky, které byly vzápětí všechny racionálně vyvráceny. Pokaždé si vymyslí něco jiného a čeká, co z toho bude.

Choval by se takto člověk, který má nějaké důkazy? Navíc státník? Jen se chytá každého stébla.

Naopak celkem přesně to zapadá do profilu sociopata, který prohrál.

dejv111*

Další novinky z Twitteru od zainteresovaných osob k podvodům při volbách: mobile.twitter.com/...

bublaaa*

Já tam vidím možná bordel v procesu hlasování a snahu si ulehčit práci u jedné úřednice. Ale uznávám, že pro vás to nejspíš bude nezvratitelný důkaz o falšování celých voleb. Kolik Trumpových obvinění už bylo vyvráceno, zamítnuto a dementováno? Děláte si čárky dejve? Sledujte tyto weby a budete v obraze:
manipulatori.cz/...
buzzfeednews.com/...
snopes.com/...

bublaaa*

Zajímavý postřeh: irozhlas.cz/...

Určitě také součást spiknutí. Ředitel Pfizeru bude určitě demokrat ;)

senior

Už to leze ven. Fakt, kdo tady lže a podvádí! Koukněte na video, to nepopřete, že to není originál a někdo nafilmoval fejk. Biden - dali jsme dohromady ...největší volební podvody ...Je to hned na začátku 15 vteřin!

A už jsem včera psala, že je zdrogovanej, pod práškama.

Teď jenom aby to oficiální média oznámila.

Ale víme, že ty to všechno zcenzurují. A straní Bidenovi.

aeronet.cz/...

V úvodu videa však najdete záznam z vystoupení Joea Bidena z jeho projevu v pořadu Pod Save America ze dne 24. října, kde se přiznal, že společně s Barackem Obamou a dalšími lidmi z Bidenovy kampaně dali dohromady největší organizaci na páchání volebních podvodů v dějinách americké politiky.

Média to okamžitě omluvila tím, že Joe Biden se pouze popletl, protože je starý a dobrotivý popleta, který plácá slova, prostě on to tak nemyslel, zapomeňte! Jenže, opak je pravdou. Joe Biden trpí pokročilou demencí, jejíž projevy jsou tlumeny injekcemi a medikamenty, ovšem vedlejším projevem demence jsou tzv. nekoordinované volní projevy, mezi něž patří nekontrolovaná upřímnost, nedomýšlení důsledků svých výroků, nedostatek kontroly nad kognitivními procesy v mozku. Joe Biden tak kvůli své nemoci velmi často říká to, co má na jazyku, to co je pravda, protože to nedokáže ovládat. Joe Biden se tak prořekl, že nachystali volební podvod, který americké dějiny nepamatují.

Njn, skoro osmdesátiletý dědek.
bublaaa*

To jsou věci *smich* Koukám že aeronet je lepší jak Trnky Brnky *smich2*

Každý věří něčemu jinému, jeden aeronet druhý manipulátori.cz
bublaaa*

A čemu věříte vy pane pavlosi? Vzhledem k té vaší romantické soukromé zprávě, kterou co jste mi včera poslal, si nejspíš myslíte, že jste velmi chytrý. Takže počítám že také čtete aeronet?

007cz

Tak ono v originále to zní uplně jinak, než pár vět vytržených z kontextu...a co jste čekal seniore.

politico.com/...


youtu.be/...

bublaaa*

Paní seniorko, víte kdo je to Marek Pešl?

Marek Pešl, je člověk, který píše na aeronetu pod přezdívkou VK. Je to člověk, kterého skuteční investigativní novináři našli a usvědčili, že je lhář. Celý aeronet je jeho podnikání. Náplň tohoto jeho podnikání je vymyslet si co nejkonspirativnější a co možná nejhůře ověřitelný nesmysl, kterému důvěřiví lidé uvěří. A celé to dělá proto, aby přiměl lidi jako jste vy, mu poslat peníze. On z toho žije! On se živí lhaním.

Všichni to víme. Proč to nevíte vy? Marek Pešl v podstatě patří do skupiny tzv "Šmejdů"

Jestli nevěříte mě, tak doufám, že věříte alespoň ČT24. Pročtěte si prosím tento článek: ct24.ceskatelevize.cz/...

Nechci se vám plést do diskuse ale furt se tu oháníte nejakým aeronetem.

Co to je vlastně za stránky,kde sídlí, atd...?

Dík J.

Jedni se zde oháníte nějakým Markem Pešlem,

Nadační fond zase tímhle,

"Web anonymně provozovaný takzvaným Vedoucím kolotoče v současné podobě funguje zhruba od roku 2014. Vydává jej American European News LLC, který sídlí v Trump Tower v NYC na 40 Wall Street.

Tak kde je vlastně pravda

hanss
Jo když věříš ČT,24 tak to jo, čtu všechny tvoje výplody tady a jsi silně pomýlený a přesvědčený jen o své pravdě a nebožka maminka mi vždy kladla na srdce, že s takovými nemám ztrácet čas.
senior

cs.wikipedia.org/...

Nastudovala jsem.

A stále s ním nemám problém. Jako nemám problém s jakýmkoliv proruským webem, čtu všechno.

Jsem narozená po druhé světové válce, a celou školní docházku se učila ruský jazyk. A tak nějak mám tuhle stranu pod kůží. Osvobodili nás a padli za nás a za jiné země milióny sovětských vojáků a jiných národností.

Nynější bojkot mě dost mrzí.

Dnešní mladá generace po 89. roce bude orientovaná holt na západ.

To je život. Jenom si mi nezdá ten boj za svobodu, práva v tom 89. a příklon na západ.

Opravdu mají obyvatelé Franciem, Německa, Švédska a jiných a možná i USA tak krásný, svobodný život? Nebojí se vycházet ven bez strachu o život, nebojí se říkat pravdu, nemají strach o práci?

-----------------------

My tady stejně nic neovlivníme, jenom si tady na poradte zkrátíme čas v nouzovém stavu.

bublaaa*

Ano, celkem věřím ČT24. Je to náš nejdůvěryhodnější zpravodajský kanál. A nemyslím si to jen já, ale většina národa ;)
A máš pravdu, opravdu věřím své pravdě. Je totiž výsledkem myšlenkového procesu, kterému se říká kritické myšlení.

S důvěrou médiím je to úplně jednoduché a je to statisticky prokázaný fakt. Čím vyšší vzdělání a IQ, tím větší důvěra v ČT24. Čím nižší vzdělání a IQ, tím větší důvěra Aeronetu a pod.

A to píšu samozřejmě s vědomím, že se do mě teď všichni místní hlupáci a sponzoři marka Pešla začnou navážet a urážet mě. Jen podotknu, že hlupák mě nemůže urazit :-P

.

Paní seniorko, já vám úplně rozumím. Záleží na úhlu pohledu. Co pro vás znamená svoboda? Vím, že existují lidé, pro které nic moc neznamená, snad nejste jedna z nich?

senior

Proč píšete podruhé o penězích? Kdo komu, co posílá? To zase mi ještě krapet zbylo, trošku toho selskýho rozumu! Z mýho malého důchodu? *nene*

bublaaa*

To jsem moc rád, že mu nic neposíláte. Takový šmejd si nezaslouží ani korunu :) Já se jen teším, až na tyhle zmetky někdo vymyslí nějaký zákon, který jim zatne tipec. Momentálně nic takového bohužel není, tak si to jen musíme takhle vzájemně říkat a vzájemně se na to upozorňovat.
Nejde jen o to, jestli jsou jeho zprávy proruské, nebo ne. On nepíše jen proruské články. On si vymyslí cokoliv, co by mohlo zaujmout jeho sponzory. Určitá skupina našil spoluobčanů má tendenci takovým výmyslům věřit. A je jich bohužel tolik, že se u nás uživí ne jeden, ale celá řada dezinformačních webů. Je potřeba je postavit před důsledky svých činů a postavit je mimo zákon.
.
to juraja: Jestli vás zajímá, kdo stojí za Aeronetem, podívejte se na video v tomto článku a třeba si ho i přečtěte.
ct24.ceskatelevize.cz/...

o českých médiích

idnes.cz/...

O aeronetu se zase zminuje NFNZ jako o:

Web anonymně provozovaný takzvaným Vedoucím kolotoče v současné podobě funguje zhruba od roku 2014. Vydává jej American European News LLC, který sídlí v Trump Tower v NYC na 40 Wall Street.

nfnz.cz/...

Čt zase o nějakém nezaměstnaném čechovi

Tak kde je pravda?

bublaaa*

to juraja: Pravdu o Aeronetu vypátrali redaktoři ČT. Výsledek jejich práce najdete tady: ct24.ceskatelevize.cz/...

Podívejte se hlavně na to video, Marek Pešl (neboli VK - velitel kolotoče) je tam natočený. Ten blonďák v červené bundě, to je ten zmetek.

No dobře, jeden vypátral tohle, druhej zas toto.

A proto se tu rozčilujete?

Edit:

Vy se tu rozčilujete že mu lidé posílají peníze, no a co?

Vy zase posíláte manipulátorům, když sem hledal informace o nich, tak také nejsou taky žadní svatoušci.

bublaaa*

Já se vůbec nerozčiluji pane, ujišťuji vás, že si pouštím příjemnou muziku a jsem v zenovém klidu *srdce* Jen jsem zvyklý nazývat věci pravými jmény. A přiznávám, že nemám rád konspirativní lháře typu Marka Pešla a je mi líto každého, kdo mu věří.

Ano přispívám na web Manipulátoři.cz a jsem na to pyšný. Vážím si každého z nich.

Tak sem si dal přes google vyhledat oba, jak Marka Pešla tak Jana Cempra, a hádejte co - Podle mne, dva manipulátoři v Českém rybníčku.

O aeronetu sem věděl co je zač, o Cemperovy prozatím nee, ale už vím dík za info*palec2*

dejv111neprihl

Ježiši bublo, ty ses zase rozjel! :-D Prej, kdo sleduje ČT24 má vysoké IQ a ten, kdo Aeronet, tak nízké... Prosím nějakého zdejšího psychologa o určení diagnózy tohoto člověka. Tohle už není normální, co tento "člověk" vypustí za nesmysly. Jsi manipulátor nevyššího ražení. Dokud jsi se držel tématu, bylo to OK, ale teď jsi zase za hranou. Milane, co uděláte teď? Budete stále chválit za slušné diuskutování? Tohle je prostě za hranou... A nemažte zase kvůli jednomu pomatenému jedinci, co si nevidí h...y, celé vlákno, buďte tak laskav.

Vyslovil názor a Vy ho osočujete? jednomu pomatenému jedinci, co si nevidí h...y,

Zkuste neútočit na druhé, jen slušně argumentujte.

dejv111neprihl

Cemprův server je manipulativní web, kde vám uvedou jen to, co se jim hodí a nejsou vůbec nezávislí, jak někde píšou. Jsou nejvíce podporováni (ne)ziskovkou sdružením VIA, odkud tečou největší finance. A pak, když se přesunete k ziskovce Via, a podíváte se do její výroční zprávy, tak se nestačíte divit, co vše za firmy a instituce podporuje tuhle ziskovku, která má příjmy v desetimilionech ročně a se.re se, krom jiného i do politiky. A hádejte, kdo ještě tuhle ziskovku podporuje? No přeci naše známá a slavná US Embassy! Takže nezávislost je zde přímo zaručena, což Cemper prokazuje hlavně v proti ruském tažení...

 

dejv111neprihl

Milane, pokud vyzdvihuje inteligenci jedné skupiny, protože sleduje web A a druhou, protože sleduje web B hází do skupiny neinteligentů, tak ji uráží. To jste tak slepý, že tohle nevidíte?

bublaaa*

Napadá mě něco o potrefené huse *smich* Pouze jsem interpretoval výsledky z dotazníků z posledního sčítání obyvatelstva. Ale unávám, že je možné, že takové informace jsou mimo chápání potrefených hus *smich*

dejv111neprihl

A pro vaši informaci, ČT vůbec neodhalila identitu VK z Aeronetu, ale pouze správce, administrátora účtu. Takže smolík a právě jste se bublo zařadil ke lhářům, je mi líto.

dejv111neprihl

Seniorko jen tak dál, nenechte sebou manipulovat a užívejte selského rozumu a intuice jako doposud. A lidí, co vás podprahově hází mezi neinteligentní a takové, co mají ve svém věku nárok si tak trochu zablbnout tím, že jdou na alternativní weby, si nevšímejte, nestojí Vám za to. Fandím Vám... ;)

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]