Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
já se tady chci víceméně vyzpovídat, jsem v posední době dost na dně a dneska přišla ta poslední kapka. Je mi 21, studuju na VŠ, pracuju a vždy jsem si představovala svou budoucnost v růžových barvách. Studuju učitelství matika-fyzika, vždy to byla moje vášeň a jednou jsem chtěla založit vlastní Montessori školu. Já vím, hloupé dětské sny, ale člověk potřebuje nějákou životní vizi... Ale poslední dva roky se všechno kazí. Začalo to dědečkovou smrtí. On pro mě byl hrozně důležitý, rodiče hodně pracovali a víceméně mě vychoval on s babičkou, vždy se mnou blbnul a pomáhal mi. Díky němu jsem si našla cestu i k té fyzice, on byl elektrikář. Když jsem měla ze ZUŠ každý rok vystoupení, vždy stálo v prví řadě a natáčel mě. Nezmeškal ani jeden koncert. Jeho život vyhasl kvůli ženě, která do něj na křižovatce narazila autem, jela 140/hod a děda byl na místě mrtvý. Sotva jsem se trošku oklepala z jeho smrti, moje mamka začala mít problémy. Začal to lehkým třesem ruky, poté i rukou, svalová ztuhlost... diagnóza Parkinsonova choroba. Hned jsem si začala vše o této nemoci studovat a zapřísahala jsem se, že se o ni postarám, ať se děje co se děje. A pak jednou jsem si všimla, že táta má na zádech divné mateřské znaménko. Chtěla jsem, ať si s tím zajde ihned k lékaři a on mi odpověděl, že o tom ví a že je mu to jedno, ale ať se prý nebojím, že se možná dožije mé promoce. Musím uznat, že tohle mi psychicky nepřidalo, ale mamka mu také dala ultimátum, buď si s tím zajde, nebo se s ním rozvede. Táta si zašel a diagnóza jasná- melanom s metastázami do plic a kostí. Momentálně táta podstupuje léčbu a já se o něj i vzhledem ke Covidu hrozně bojím, koneckonců má oslabenou imunitu.