Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Z jakého důvodu byste někomu nedovolili se omluvit?

Od: ada* odpovědí: 11 změna:

ahoj, kdyby vám někdo ublížil je jedno jak a po čase si svou chybu uvědomil chtěl se aspoň omluvit neříkám zachránt přátelství to už stejně nešlo tak z jakého důvodu by jste mu to nedovoily.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

9x

...nedovolili se omluvit...

A jak by si jako chtela nekomu zabranit v tom, aby se Ti omluvil? Ty muzes omluvu prijmout nebo neprijmout, tezko ale komukoliv muzes zakazovat se Ti omluvit.

hodnocení

6x

Z žádného za normální věci.

Kdyby udělal něco strašného (třeba vražda), tak asi proto, že bych ho nemohla slyšet a vidět.

72mona
hodnocení

3x

Aby bylo jasné, že tomu člověku nechci věnovat už ani minutu svého času. M.

iz*
hodnocení

1x

Jednou jsem dceři nedovolila napsat trest, který všichni dostali za to, že se bavili, když paní učitelka opravovala úkoly. (A zašla jsem paní učitelce sdělit svůj názor na takový trest.)

doplněno 27.07.20 20:38:

A samozřejmě jsem dceři vysvětlila, že se nemá za co omlouvat. (Proč se ptáte jen žen a dětí?)

Neumí česky.

etana*
hodnocení

1x

Podstatné je, o jaké jde provinění. Chybovat je lidské, odpouštět je božské a kromě jediné věci, kdyby někdo vědomě ublížil mému dítěti si nedovedu představit prohřešek, který by mi zabránil vážně míněnou omluvu nepřijmout. Můžu pak být k dotyčnému rezervovanější, ale to je tak všechno. Také jsem se s někým za život rozkmotřila, s někým pár let nemluvila, ale to, co tu čtu (že nikdy neodpustíte), to nechápu. Tak zapšklá a mstivá nejsem. Nikdy nevíme, kdy něco pos...eme my a budeme to muset urovnat.