Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Petice: Chcete 160 km/h na dálnicích

Od: ar* odpovědí: 60 změna:
60 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

No a odkaz nedám *zed*. Omlouvám se tady je autoweb.cz/...

miljan*

Kde jsou u nás dálnice?

pavka76*

1. Osobáky na 160km/hod. Náklaďáky ale můžou max 80km/hod. Fyzika je jasná.

2. Naše dálnice ani řidiči na to nejsou stavěni.

3. Povoleno 130-jedu 150 . Povoleno 160 -jedu 180.

To je můj pohled na věc

hany*

Pokud je nesmyslně rychlost omezována nevhodným dopravním značením, logicky bude neustále překračována. Až toto bude pochopeno příslušnými orgány, nebude třeba kriminalizovat slušné občany platící daně.

jara1

160 Km/h *stop*

- průměrný věk aut v čr je cca kolem 15 let
- dálnice nejsou stavěné na 160 Km/h
- jsou krátké připojovací pruhy na dálnici (představ si, že to někdo bude mastit 160 i víc a připojující se auto se sotva rozjede na 80km/h)
- dálnice jsou samé výmoly, stružky a koleje
- bude to jako dnes, povolená 130 a prasátka jezdí 160-180Km/h, když se povolí 160 kolik budou prasátka jezdit?
- je to neekologické
- je to nebezpečné (s ohledem na agresivitu řidičů)
já jsem tady PROTI

Osobně raději vyrazím o 30 min dřív a pojedu v klidu, než abych jel jako prase a ohoržoval sebe i ostatní.

 

hodnocení

0x

A proč když se tam nedá jezdit kolikrát ani 130 protože je dálnice v takovém stavu že je to minimálně o tlumiče (a zuby).
Takže mě by stačilo opravit dálnice a silnice a taky aby se policie zaměřila na něco trochu jiného než hlídání povolené rychlosti na rovinkách na čtyřproudovce, číhání těsně u značky začátek obce atd ale raději na některé řidiče- za víkend jsem byl skoro setřelen dvěma řidiči a to prosím po městě na čtyřproudovce (každý den jeden a ten dnešní když jsem si dovolil upozornit na jeho prasečinu zatroubenim tak mi ještě zadup brzdy- služební auto jedné velké strojírenské firmy)

 

cyril*
hodnocení

0x

Aspoň 200, jinak to nemá cenu!

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Petici jsem si přečetl, a signoval. Prasata budou stále jezdit jako prasata a slušní jako slušní. Jde o ústupek ze zákona, proti současnému stavu, s úpravou souhlasím!*palec*

doplněno 28.03.10 22:15:

... a odkaz rozeslal všem rozumným řidičum, na které mám kontakt...

hany*

Můžete mi prosím vysvětlit, proč by to měl být "ústupek?"

 

celp*
hodnocení

0x

Vážení přátelé.Ano.Proč ne.Pro zkušeného řidiče to není problém,ale letňáci co každoročně vyrukují s pěkným počasím.Nevím.

petr123*

Jo. Ale nejhorší je, že právě ti nejhorší řidiči si o sobě právě myslí, že ONI jsou ti zkušení řidiči.

arimas*

presne! ale tak je to se vsim ne jenom co se tyce rizeni :D

 

technikjirik*
hodnocení

0x

Ono je to úplně jedno jaká je povolená či nepovolená rychlost. Jestli chce jet někdo jako blázen, pak tak pojede bez ohledu na pokuty. Nikdo nepřinutí pitomce jet ohleduplně pokud k tomu není vychován a represe ze strany policie nejsou výchovné. Spíš než se patlat v takové pitomosti jeko je zvýšení dovolené rychlosti, bych se zaměřil na to komu se řidičák vydává. Když to kolikrát pozoruju jak někdy někdo jezdí, pochybuju že je to svéprávný jedinec schopný odhadnout své možnosti a možnosti vozidla svého i jiných řidičů. Pokud budou řidičáky vydávány jen zralým osobnostem co umí krotit svůj testosteron a jsou schopni přijmout zodpovědnost jak za sebe tak za ostatní účastníky provozu, pak at si je dovolena rychlost třeba neomezená, ale to zas bude už jedno, protože zkušený řidič ví jak jezdit a zodpovědný řidič ví že jet 160 je hodně neekonomické, nebezpečné a neefektivní a když budou na silnicích jen ti zodpovědní, tak 160 pojede jen ten kdo je opravdu v presu a má k tomu hodně dobrý důvod.

PS: Ani dnes si nikdo nedělá hlavu z rychlosti na dálnici. Když jedete 150 tak si vás stejně ani nevšimnou.

marenka*

Technikujiriku *palec*

ar*
hodnocení

Mařenko mařenko to bych rád viděl jak váš manža dodržuje 130 na dálnici s A8 a obsahem 4,2 *smich*

technikjirik*

znám takovélidi.. jsou to zodpovědní hospodáři ve své zemi, firmě a rodině. Ti ostatní jsou jen testosteroni s naduc...duc..duc...ducaným egem... Nicméně je to věc názoru a nikomu ten jeho nevyvracím, ale za úvahu stojí fakta o haváriích a hrdinech nebo jejich obětech co jsou jich plné hřbitovi.

ar*
hodnocení

Pane jiri jen pro zajímavost moje "žďuchnutí" do mařenky nebylo myšleno ve zlém a trochu souvisí s jiným vláknem, to jen naokraj.

Já taky nikomu nevnucuji svůj názor a proto i při pokládání otázky jsem zůstal neutrální. Přesto s některými vašimi argumenty nesouhlasím. Pokud někdo bude vyloženě koukat na hospodárnost těžko si koupí benzíňáka s velkým obsahem( to nebylo do mařenky). A když zmiňujete fakta o nehodách tak je zajímavé se podívat kolik lidí se zemřelo na dálnicích a kolik mimo. Ono se nechá jet bezpečně 160 a taky se nechá jet jak prase 60tkou.

Jenom vás upozorňuji , že jsem si nikdy nekoupil celoroční dálniční známku a 10ti dení jsem koupil za ty roky asi 2x. Prostě rád jezdím mimo dálnice a kroutím si tím kolečkem.(bohužel se služebním jsem někdy nucen jet taky po dálnici) Přesto stou 160kou souhlasím. Pokud by byly zavedena ,což pochybuji ,tak to nikoho nenutí tou rychlostí jezdit. Jinak ne každý kdo jede rychleji musí být zrovna testosteron duc...duc.. Kolikrát je nejnebezpečnější dědek v klobouku a na zadním okně plato vajíček.

technikjirik*

Co máte s paní Marenkou do toho mi nic není, jen mne to evokovalo k reakci...

S těmi pány v klobouku to máte recht... a když nemá klobouk na hlavě tak jej má vedle sebe...

Jednou jsem si to jel přes prahu v koloně, předemnou taxík. Posouváme se přískokem a plazením vpřed tak jak to je v Práglu běžné. Pak se z vedlejší přišoural žigulík s "kloboučníkem" za kolečkem a statečně se přilličkoval a přibrzdil před taxíka. Pak začel řidičský horor. Kolona se hnula mohutně vpřed až do úseku kde byl zařazen kloboučník. ten se asi bál nebo co a tak stále jen přiskakoval a neskutečně dlouho se rozmýšlel na křižovatkách do které když už najel tak mu to chcíplo... prostě zkoušel trpělivost co jsme stáli za ním. Pak jej konečně předjel taxík, zablokoval jej. Taxikář vystoupil přešel ke kloboučníkovo žigulu a počkal až děda stáhl okýnko. Pak sáhl dědovi na hlavu, strhl mu klobouk, který hodil na zem a začel po něm skákat a pak jej nakopnul až odletěl do křoví... dědek jej zaaraženě civěl... taxikář se uklidnil nastoupil do svého vozítka a ujel... byla to satisfakce pro nás všechny... myslím, že ještě dnes děda přemýšlí jestli si vezme klobouk za volant. Bylo mi jej líto, až když jsem byl z Prahy venku, ale v té chvíly... to ne.. to mi jej líto nebylo..

Přeji všem mnoho štastných kilometrů

marenka*

To bych mu musela dát do auta kamerku *smich*.. ale když jedeme spolu, kolikrát juknu a máme tam těch 130. Je fakt, že při předjíždění radši nekoukám *hi* Ale zase, je vyježděnej a neriskuje, žádná masírka *bum* (0 bodů, bez pokuty :-P)

petr123*

Jízda v presu = pravděpodobně nesoustředěná a nervózní jízda. To by nebyla dobrá kombinace s rychlostí nad 160 ;)

hany*

Já osobně jsem ve stresu, pokud jsem nucen se po dálnici plazit díky bezohledným jedincům 130...

 

petr123*
hodnocení

0x

Osobně mě rychlost kolem 130 vyhovuje, většinou jezdím na dálnici kolem 120-130km. Nejde o to že auto by víc nejelo (maximálku má kolem 190 km/hod), ale nad takovou rychlost kromě jiného díky odporu i extrémně stoupá spotřeba.

Takže i při povolené 180 bych nejezdil rychleji a nestojím ani o to, aby mě někdo ve 180 "sestřelil" protože pojedu "jako šnek" 130.

 

lidus*
hodnocení

0x

Až budou pořádné dálnice tak proč ne 160 a víc? Osobně bych to ještě omezila věkem-v silných vozech jezdí tatínkovi mazlíci co mají řidičák ještě mokrý, také řidiči co mají 60 let a víc by už měli jezdit opatrněj-pozor, nikoli se plantat po silnici 50 když je tam 100. Ono je to složitější než se zdá, někdy jedete 120 ma máte toho po výmolech plné kecky a z toho máte pocit, že můžete rychlej a všichni ostatní se vám tam motají.Shrnu to-jsem pro více pruhové dálnice, kde by byl jeden pruh jen pro ty co chtějí jet víc jak 130.

No já bych raději zvýšil rychlost mimo obec, nebo na rovnýcha přehledných úsecích, i když to třeba ještě obec je. Ale táhnout se padesátkou po 15 kiláků dlouhý vesnici, která má pár baráků se mi zdá nesmyslný. Dálnice tady žádná není, jen aby se mohli platit dálniční poplatky, tak tomu říkají dálnice.

newcity, trošku bych s Vámi souhlasil, ale opravdu jen trošku. Jinak "padesátkou po 15 kiláků dlouhý vesnici, která má pár baráků"
to je blábol.

Nemyslím po celém úseku, ale jsou taková místa. Raspenava: Zhruba 3 km po výjezdu z lesa od Oldřichova (směr od Liberce). Opravdu je sem tam domek a ještě (kromě jednoho) jsou asi 50 metrů vzdálené od silnice. Kromě dvou zatáček je to přehledný a rovný úsek... A takových míst bych našel víc. Denně tudy jezdím do a z práce... *smich*

Petr

 

1jara*
hodnocení

0x

Jsem pro, ale povolil bych to jen důchodcům.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Nejsem jen pro povolení 160km na dálnici, ale pro aby mohl příslušný orgán místní úpravou zvýšit rychlost mimo obec maximálně o 30km za hodinku. (tak jako je to i v obci).

A to je velký rozdíl.

ar*
hodnocení

Tak ktomuto názoru nemám co bych dodal a plně souhlasím s každým písmenkem *palec*

Milane všiml jsem si o weekendu ,že jsi nějak pauzíroval, doufám že zdravíčko slouží.

víkendy trávím mimo počítač a internet.

Již mnoho let. Nemám připojení na chaloupce.

 

ukulele*
hodnocení

0x

Zásadně ne *bum*

to platí k důchodcům, nebo mě?

1jara*

Milane, jestli myslíte ten příspěvek, tak na vás jsem to samozdřejmě nemyslel.

To jen tak všeobecně. na našich dálnicích se 160km většinou bezpečně nedá projet.

Kdyby se povolila 160. tak by někteří (nesvé právni) jedinci jezdili přes 200km.

 

bena*
hodnocení

0x

To si zase něco naše vládnoucí garnitura vymyslela. Ty dálnice na to nejsou dobrý. Díky vládnoucí garnituře u nás je cena stavby dálnic jedna z nejdražších v Evropě.

A co nato vládnoucí garnitura? "To je nám buřt.""Ještě budeme chtít místo klasických dálničních známek zavést elektronické viněty(ty jsou mnohonásobně dražší)."

Sdružení pro republiku - Republikánská strana Československa už dlouhá léta usilovala o zřízení státního podniku pro výstavbu dálnic.

doplněno 01.04.10 21:55:

republikani.com/...

republikani.webnode.cz/...

ar*
hodnocení

Benoušku řeknu ti to takhle JDI S TÍM SLÁDKEM UŽ DO PRDELE pokud možno co nejhlouběji.

bena*

Za prvé já nejsem Benoušek *cert*, ale kdyžuž tak Béňa, ju?

Co se týče tohoto "JDI S TÍM SLÁDKEM UŽ DO PRDELE" - já tuto stranu propaguji protože v televizi nebo v rádiu oni ani neuslyšíte. Nazval bych to jakýmsi mediálním embargem na SPR-RSČ. SPR-RSČ se musí vrátit do parlamentu jinak to tady špatně dopadne...

P.S.: SPR-RSČ není jenom PhDr. Miroslav Sládek. SPR-RSČ má víc členů než jenom Sládka ;)

Navíc toto je Volná diskuse, takže sem si člověk může psát prakticky všechno...

doplněno 01.04.10 22:02:

P.S.S.: Žádnou petici nebudu podepisovat... :)

výtka
Upozornění od sys maverick 02. 04. 2010 07:46:17
Bene, i když je tohle volná diskuze tak tě upozoňuji aby jsi ji nepoužíval k propagaci politické strany a zvláště v případech kdy diskuze o politice neni!
technikjirik*
01.04.10 22:29

*bzum*

ar*
hodnocení

Já nechci podpis, ale názor ne ovšem na vašeho Mr. Beana

Nato si zalošte svoje téma

bena*

Já si nepotřebuji zakládat nové téma, ale řekl jsem svůj názor.

Vždyť ty dálnice - je to hrbolaté, sem tam vytlučené, není to stavěný na 160 km/h.

Já bych tu rychlost ještě snížil na 110 km/h, protože opravdu ty dálnice na to nejsou.

Rychlost mimo obec bych snížil na 80 km/h, protože je to samý výtluk, hrbol, vyjeté koleje. Nejhorší je to snad na silnici I/53 ze Znojma do Pohořelic, to je hrůza.

Rychlost v obci - 50km/h je tak akorát.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Nejde ani tak o tu rychlost,ale spíše o ohleduplnost a toleranci.Pokud jste viděli toho sviňáka na dálnici,jak vyhodil to auto ze silnice.vzal bych kanon a odstřelil bych ho.

JABRAKA

arimas*

jestli se jedna o to co bylo vcera ve zpravach tak to je sileny a hlavne ironie byla, ze narazil do betonoveho pamatniku nekoho kdo na tom useku taky zahynul *sok*

ar*
hodnocení

Arimas Tady jde o jiný záběr z TV poradte.cz/...

arimas*

no zrovna ted mi to rekla kolegyne v praci ... tak z toho mi zustal rozum stat! co k tomu rict ... zbicovat do nemoty nebo ja fakt nevim fuj tajbl co to je za hovado *zed*

marenka*

Jabrako přesně tak *placni* ohleduplnost a toleranci. Máme dobré auto a silné. Kolikrát nás začal nějaký šílenec ve starém autě předjíždět, smrt v očích a naproti auto. "Hlavně že to mydlí." *cert*To pak jen vidím jak manža šlape na brzdu, aby se ten dobrák mohl zařadit. A i když dokáže jet hodně rychle, tak si nepamatuju že bychom i na dálnici jely 160. Při jejich stavu?

michalll*

Já jsem pro 160 na dálnicích, ale obojí 130 i 160 má svoje výhody i nevýhody...Přiznávám, že dálnice budou asi o trochu nebezpečnější, ale už dnes na dálnicích jezdí skoro každý jak chce a ne jak mu to zákon povoluje a alespoň by ubylo policejního vybírání pokud od slušných lidí, kteří jedou 150km/h ze slušným 2 roky starým autem a zkušenostma...

Ale spíše bych byl pro zavedení 60ky v obcích, to je věc, kterou nedovedu pochopit, když se mohlo za komunistů jezdit se škodovkama a podobnýma herkama 60, tak nevidím důvod proč by se nemohlo jezdit s dnešnímy auty, které mají brzdy a vše úplně na jiné úrovni...O pokud jde o řidiče, tak ti byli špatní i dobří tehdy i teď...

 

8976*
hodnocení

0x

ANO, JEDNOZNAČNĚ ANO!

Minimální rychlost 100, maximální 160 - úseky kde to jde bez omezení, zmizeli by pitomci a jiná verbež s veterány - at jdou na okresky...nevím na co restrikce ze strany státu - pokud si někdo auto rozbije a zabije celou rodinu - když tam bude omezující značka - jeho problém, způsobí nehodu potrestat - už to funguje - kozelná klauzule nepřizpůsobení stavu a povaze-, zabije zraní na co máme soudy...tak na co si tady moralizátoři furt hrajete jedte do venezuely k chávezovi tam je furt ještě diktatura a neopruzujte...tam vám budou diktovat na co se máte koukat a co máte čist běžte do Haj...

hany*

Vždy se musím mít velmi na pozoru, aby mi tam nějaké bezohledné a nezodpovědné hovado nevletělo.

Petice: Chcete 160 km/h na dálnicích
marenka*

to asi jo.

Petice: Chcete 160 km/h na dálnicích #2

Jasně... a pokud nějaké rychle jedoucí prase zmasakruje někoho z Tvé rodiny, taky to bude problém toho prasete - však půjde sedět, tak co?

Chápu to správně?

 

 

hany*
hodnocení

0x

160 km/h se u nás na dálnici jezdí zcela běžně a přesto se najde nemálo jedinců ochotných toto konání kriminalizovat a zarputile předkládat nepodložené argumenty o nebezpečí plynoucího ze zvýšení rychlostního limitu právě na 160km/h. Dobré je, že tu máme zářný příklad z německých dálnic - rychlost na převážné většině z nich neomezená a nehodovost přitom minimální.

1jara*

Zdárný příklad? Byl jste tam? Asi ne když chcete srovnávat ty naše tankodromy s německýma dálnicema.

hany*

Vážený pane, v Německu jsem několikrát týdně, takže zřejmě vím, o čem je řeč...

Krom jiného, bavíme se o zvýšení povolené rychlosti, nikoliv o zavedení rychlosti neomezené...

pavka76*

Předem se omlouvám,nejsu tolik zcestovalej,ale zajímalo by mě jestli je v D taky převážná část dálnicí o dvou pruzích? Nebo nějaky panelky,v lepším případě přetaženy asfaltem? Vyjety koleje v kterých se drží voda? Počítám,že ne, ikdyž nejdražší dálnice se staví u nás,sice se po 2-3 letech opravují ale proč to nesrovnávat. Prostě až bude mít dálnice 4 pruhy a bude trochu "sjízdná" (zákaz náklaďáků do dvou rychlých pruhů),tak tu ruku klidně zvednu.

 

kiaransalee*
hodnocení

0x

Jsem pro zavedení (na některých úsecích dálnic) 160-tky, ale bohužel ani potom nemůžete počítat s tím, ře se vám tam zezadu nevřítí nějaké nezodpovědné hovado, které pojede ještě o stovku rychleji a ještě se u toho bude fotit na mobil. To potom snad ani nemá cenu tady diskutovat o bezpečnosti. To už je na diskuzi s doktorem Chocholouškem. Ještě by tam dotyčný mohl připsat kde a kdy tak jel, a je to myslím i s tím obrázkem pro policii dostatečný důkaz k odebrání ŘP.

hany*

Jste jeden z mnoha, co by rádi trestali druhé, místo toho, aby se starali o sebe? Víte o tom, že nejvíce nehod na našich dálnicích je zapříčiněno nezodpovědnými, případně bezohlednými hovady, která klidně vjedou do levého pruhu bez toho, zda by se přesvědčili o bezpečnosti tohoto manévru? Proč se Vám toto nestane v Německu? - je to právě proto, že jsou si vědomi toho, že by mohli způsobit nehodu s vážnými následky. Proto dávají pozor a z toho plyne co? Přeci nižší nehodovost...

 

lucinkaf*
hodnocení

0x

chceme-li mít víc dárců těl, víc pomníčků v pangejtech a postupně snižovat populaci čé er, povolme 160 km za h*palec*

kytka*

já myslím,že nějaká petice zde nemá cenu ,mnozí jezdí jak do...k omezení neomezení

hany*

Milá slečno, až pojedete po dálnici, všimněte si prosím, že v levém pruhu většina vozidel jede právě rychlostí 160km/h. Takže, proč tuto rychlost nezlegalizovat, místo jejího kriminalizování?

 

stany*
hodnocení

0x

V prve rade se musí cesti ridici naucit jezdit, pak muzou zacit jezdit 130 na dalnicich a teprve az bude disciplina a ohleduplnost na denim poradku, muze se na nekterych usecich dalnice povolit 160. Dale, ti, co nyni jezdi 200 budou jezdit 200 i kdyz bude 160 na vsech dalnicich a ti, co dnes jezdi 130 - 140 touto rychlosti budou jezdit taky nadale. Ono je totiz docela dost velky rozdil zastavit ze 130 a ze 160 takrka na 0. Mnozi toto nevi a pak se velice divi, kdyz se jejich plechovka podiva do kufru auta pred ni. Spise nez 160 anoe bych resil jak naucit lidi ohleduplnosti a discipline

hany*

Bohužel český řidič se bude cítit ukřivděn a poškozen, pokud bude mít nabouraný kufr. Přitom je to obvykkle právě on, kdo se nepodíval do zrcátka a vjel do levého pruhu...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]