Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Sraz Poradte.cz 2010

Od: ladislavtikal* odpovědí: 58 změna:

zdravim nebude sraz z poradte? ale udelat kdyztak nekde u Prahy co vy na to?

 

 

58 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fidonet*
hodnocení

0x

U Ostravy?:) To by bylo blíž :)

papene*

*nevi*Myslím, že už to někde admin navrhoval.Ale kde to bylo?

pepyk93*

Myslím,že admin navrhoval někde uprostřed ČR. ;)

Škoda,že to mám tak móóóc daleko...*plac*

pravdomluvny*

A měl na mysli tenhle střed?

microsoft.com/...

Ale tam je jen nějaká trubka v poli :) Lepší by asi byla nějaká restauračka :)

doplněno 24.03.10 18:48:

Oprava..nějak zklamala schránka :) Nebo spíš já..

astro.cz/...

pepyk93*

No to máte pravdu,vím co chcete říct,jen ten odkaz je jaksi asi trochu OT...;)

doplněno 24.03.10 18:50:

I když to pole...*smich*

slonbonjohn*

V číhošťském geostředu se sjíždí 4kolkáři a pole jim nevadí. A hospoda ve vesnici je taky.*smich*

 

alf*
hodnocení

0x

jsem pro okolí Prahy

papene*

:DTrocha zeměpisu.Kde je střed české republiky?

papene*

GEOMETRICKÝ STŘED ČR

Po rozdělení Československa na dva samostatné celky vznikl problém s novým vytyčením hranic České republiky a tím i stanovením jejího geometrického středu. Hranice Čech, Moravy a Slezska určují odedávna uzemí osídlené českým národem, hledání středu ČR má tedy význam nejen geometricko - geodetický, ale i národní. Geometrickým středem republiky je těžiště plochy vymezené státními hranicemi, přičemž tuto plochu považujeme za výškově stejnou, t.j. nebereme v úvahu horstva a nížiny. S nepřesností několika kilometrů stanovíme těžiště plochy ČR pomocí tvr dého průhledného papíru ,na který překreslíme obrys ČR nejlépe podle mapy v měřítku 1 : 1 500 000, a vystřihneme. Model pak umisťujeme na špičatý předmět tak dlouho, až se ustálí ve vodorovné poloze. Místo dotyku špičky předmětu na papíře představuje těžiště plochy . Přenesením tohoto bodu (např. propíchnutím jehlou) zpět do mapy, zjistíme geometrický střed ČR leží v prostoru mezi Ledčí nad Sázavou a Leštinou, několik kilometrů od vrchu Borovina - severozápadním směrem na obec Č Í H O Š Ť. Metod na zjištění geometrického středu ČR je jistě více. V naší obci byl určen STŘED ČR z několika nezávislých zdrojů Bylo by vhodné vybudovat zde národní středisko jako středobod nejzápad- nějšího slovanského národa a zároveň rekonstruovat 45 m vysokou retranslační věž na blízkém vrchu BOROVINA na rozhlednu s vyhlídkkovou plošinou ve výšce 750 m , z níž by bylo možné spatřit značnou část ČR. Myšlenka na zřízení národního střediska u Obce Č í h o š ť je zcela opod- statněná i pro záměr ČR vstoupit do Evropy, sjednocené v rámci EU, v jejímž středu český národ odedávna sídlí. Vybudování tak rozsáhlého díla jako je ROZHLEDNA je však pro OBEC ČÍHOŠŤ příliš velkou finanční zátěží.

cihost.cz/...

doplněno 24.03.10 21:01:

:)To ano.Ale byla by to zlatá střední cesta.Jinak jsem také pro blízko Prahy.

alf*

otázka nebyla kde je střed republiky ale zda neudělat sraz poblíž Prahy.

malvinka*

Většinovým hlasem hlásám pro Prahu a okolí.

 

fidonet*
hodnocení

0x

a protože se země zaoblená, je geometrický střed 219 metrů pod zemí. Takový dobře umístěný vinný sklípek, by nebyl marný :)

binka*

Dobrá, kde byly poslední srazy? Nikdy jsem na žádném nebyla,tak nevím. Chtělo by to střídat - jednou sever, potom západ, no však víte,jak to myslím...

Když to bude blízko u nás, ráda se zúčastním... *smich*

doplněno 24.03.10 20:06:

Jinak souhlasím s ladislavtikal a s alfem,alespoň z něj konečně vymámím tu dietu jeho ženy...*smich*

Srazy byly v Bystřici nad Pernštejnem, Velké Meziříčí a ten další nějak marně lovím v paměti. Srazy se dělají někde k prostředku republiky, aby to bylo z obou konců tak nějak stejně daleko. Praha je tudíž mimo.

původní plán byl držet se relativního středu ČR, tak jako už 3x (fakt už tolikrát? *sok*)

Když o tom přemýslím, potkáváme se tam stále stejné tváře až na krásné výjimky. možná by nebylo od věci srazy dělat každý rok jinde, abychom potkali co nejvíce lidí, tedy i ty kteří neradí jezdí dál než 100km. Podle toho jak jsem posílal trička vím, že hodně lidí je z Prahy nebo jeho okolí. Jeden dokonce asi jen 3 km od našeho domu :-D

no, vážně jsem uvažoval, že pár triček roznesu osobně :)

Skoro bych navrhoval, že sraz v lichý rok bude v okolí Brna, v sudý v okolí Prahy... ale ještě o tom popřemýšlíme :) Vyvoláme jednání vrcholných představitelů Poradte.cz *haha*

fidonet*

Olomoucko je tak rozumné místo. Nebo Brněnsko. A´t to má drtivá většina přibližně stejně daleko?

mě je to skoro jedno, u Vinohradských hřbitovů parkuju a u Olšanských pracuju :) Když pojedu do Brna, vezmu to rovnou k rodičům a když do Olomouce, tak si ženou zavzpomínáme na koleje... *smich*

malvinka*

To bude jízda :D Kersko.


doplněno 25.03.10 14:07:

Co říkáš admine?

 

limetka*
hodnocení

0x

Já si "skromně" (jak jinak) myslím, že střed republiky je někde u nás na jižní Moravě ve vinném sklípku - tam si rádi zajedete i vy vzdálenější, no nemám pravdu?

doplněno 25.03.10 08:20:

Tak - ilustrační obrázek se tady nějak nezobrazil, hm...

 

ladislavtikal*
hodnocení

nemyslel sem hned Prahu ale misto kde clovek je za chvilku autem z dalnice a nebo z hlavniho tahu nejakeho ne jezdit po okreskach kdyz to bylo u Perstejna tak z Klatov je to docela uz dost ale treba ale urcite by sla nejaka mista vymyslet

alf*

tak byl bych pro Prahu východ, ať to zase nemají z Moravy přes celou zasekanou matičku. Třeba tahle oblast, tam jsou dálnice dokonce 3

doplněno 25.03.10 10:03:

levneubytovani.net/...

Sraz Poradte.cz 2010
mil®

Dobrej nápad oblasti srazu. *placni*

pravdomluvny*

Mildo, pokud pojedeš, mám návrh. První den bys mohl řídit a já bych se mohl napít. No a druhý den bychom to prohodili. Já bych pil a Ty bys prozměnu řídil. Co Ty na to?:D

 

hodnocení

0x
avatar hejkal

Rád bych se tohoto roku zůčastnil, je mi to jedno, kde to bude, či na Moravě nebo u stověžaté, mám jet 450 nebo 650 km, to už je pomalu jedno...

koukal jsem na alfův link, je tam plno ubytování v okolí levneubytovani.net/...

To máš teda hodně daleko. To než dojedeš, to aby jsi se už zase začal pomalu vracet ;)

koukej toho nechat nebo ještě cukne... *smich* Hejkale, závazek bereme *palec*

strach má velké oči...

večer naložím moji třešničku na autovlak, koupím si důchodcovskej lístek za pár šupů a ráno se probudím v Praze. Mám tam sestru, bráchance, rodiče, teda ti jsou na vinohradskejch hřbitovech, rád si osvěžím vzpomínky na prvních 25 let života.

doufám, že se nevychloubám, že to vyjde... život tropí hlouposti...

 

ladislavtikal*
hodnocení

a kdy ho udelat? co admin na to? jinak misto od alfa neni spatny po dalnici dofrci kazdy za chvilku

No vzhledem ke stavu našich dálnic, neustálým uzavírkám a denním havárkám to může dopadnout všelijak...

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

tam někde jsou Říčany?!?!?!

a někdy jsem viděl i nějaké obchodně zábavné centrum? s ubytováním parkovištěm, autobusy ke vlaku ...

 

hodnocení

0x
avatar axus

Tak aby se na kazdeho dostalo, tak udelat rovnou Poradte.cz tour 2010.

5 vikendu za sebou v peti koutech CR. Treba Plzen, Praha, Jihlava, Brno, Ostrava.

A je vymalovano...

alf*

a máme tu sérii dotazů

- manželka podala návrh na rozvod jak mu zabránit

- vyléčím se z alkoholismu vlastní vůlí

...

Jinak jak mě tak napadla oblast Kerska, nemuselo by to být špatné, tam je mylsím pěkně a při vycházce jistě člověk nenarazí na kopec

malvinka*

doplněno 25.03.10 14:30:

EHM kdo má avatar Hrabal a dohlédne na uzení?


alfe, u konkurence je zateplená příčka

alf*

V jiném penzion v Kersku? Netáhne tam na záda?

doplněno 25.03.10 15:50:

už vím a reagoval jsem

lidka*

Axusi námitka! *hej* Není ještě vymalováno. 6 víkendů - zapomněl jste na sever Čech - třeba Liberec! *placni*

Liberec zapojime pouze v pripade, ze to o vikendu projedou s Plzni...jinak mas, Lidko, utrum.

Co se tyce zvysene rozvodovosti, tak na to se holt musi chytre...

A co se tyce alkoholiku...treba ja osobne s alkoholem zadne problemy nemam...pouze bez nej...

pravdomluvny*

Lidko připojuji se - Liberec, nebo rovnou Český ráj!

lidka*

To je nápad - Český ráj je skutečný ráj!! *tuc*

binka*

Ač bydlím blízko Prahy,Český ráj beru. Jezdila jsem tam jako malá holka - jinolické rybníky. potom mladá - Železnice / *hi* to nemělo chybu/ a teď s rodinou - Ještěd, Trosky, apod. Dokonce i v Liberci jsem často pobývala, kdyř jsem ještě nebyla doma s dětmi, měli jsme v Liberci obchod...jé,kde jsou ty časy...*plac*

mil®

Jasně, jak jinak. *palec*

slonbonjohn*

No jo, ale tam je všude drahý ubytování a často obsazeno. U nás, poblíž, by bylo zdarma, hodně fotek volných apartmánů už tu někde v jedné diskusi je - Most - Chanov.*smich*

Jihlava? Proč Jihlava a né Budějice. Tak to si vyřídíme :-P

 

25.03.10 19:45
hodnocení

0x
avatar milancukrar

Rasošky

*hej**hi*:)*ua*

 

bena*
hodnocení

0x

Já si myslím, že jeto docela zbytečné, ikdyž kdyby nějaký sraz byl, tak úpokud by to nebylo daleko, tak bych klidně přijel;)

 

hodnocení

0x

Lidi lid, já vám dám Praha :D Cožpak tady neni nikdo z jihu? Přesněji Šumava, Budějicko, Táborsko...

alf*

Kersko není Praha

 

technikjirik*
hodnocení

0x

Admine udělej anketu s třeba osmi návrhy na místo a druhou anketu na datum. Osobně navrhuju Plzeň nebo Budějovice...nebo Žernoseky nebo Velké Pavlovice... znalci zdravých nápojů už budou jistě vědět proč...

alf*

sice míst je méně, ale anketa zde;)

z našich zkušeností by se dalo říct, že čím více na výběr tím větší zlo... lépe říct jedno místo a kdo chce přijede, kdo ne, nepřijede. Stejně s termínem. Hledat kompromisy mezi tolika, je skoro nesmysl. Navíc kdo bude říkat A, neznamená že přijede a nemá smysl se mu tedy podřizovat ;)

Jasně, ozkoušeno za poslední srazy.

technikjirik*

Ctím osobní zkušenost před i nejlepším předpokladem... To je jak u nás ... šéf demokraticky rozhodl za všechny a kdo je proti má smůlu...(za předpokladu že šéfem jsem já)

skoro *smich* k diskuzi je jen zda na sraz zvolíme ve středu naší vlasti nebo okolí Prahy... popř. něco jiného, relativně výhodného pro všechny. Místa jako Aš apod opravdu padají :)

;) Prostějov by tam nebyl? Střed to tedy opravdu je...

 

 

jabraka*
hodnocení

0x

Za přítomnosti tolika stavebníků by nebylo k závidění použít nějakou volnou stavební parcelu a během srazu a za použití nápadů od srazistů postavit úhledný bungalovek.

JABRAKA

papene*

;)diskuze pro rok 2009: poradte.cz/...

doplněno 26.03.10 08:15:

poradte.cz/...

 

ladislavtikal*
hodnocení

anketa urcite super podle toho se pozna kolik lidi kam prijede jestli na stare misto nebo na nove a jeste by to chtelo datum kdy admin by to rad udelal? nebo nechat na kompromisu lidech na poradte?

 

ladislavtikal*
hodnocení

jak dopadlo hlasovani kde by se to mohlo uskutecnit?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]