Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hrubky ve zpravodajství

Od: honzas1® odpovědí: 15 změna:
Dobrý den, jsem jediný, koho udivují psane texty-zpravy? Ja konkretne pouzivam novinky a to je otresne. Jak si to vubec nekdo muze dovolit vypoustet bez kontroly a jak to muze nekdo opakovane tolerovat z rad vedeni serveru? Vzdyt ta uroven je naprosto zalostna. Mnohdy mě vytoci ne obsah zpravy, ale to prase, ktere to psalo.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Jak si to vubec nekdo muze dovolit vypoustet bez kontroly a jak to muze nekdo opakovane tolerovat z rad vedeni serveru?

Vy si jako fakt myslíte, že tam je někdo, kdo je schopen něco takového kontrolovat?! Není. A už vůbec ne ve vedení. Probuďte se. Šéfují nám pologramoti s ostrými lokty a pokřiveným žebříčkem hodnot.

smode*
07.04.20 23:17

*palec*

To je pravda. Včera jsem byla v čekárně lékaře, v té jejich reklamní televizi tam běžely rady ke koronaviru. Teď se to pouští všude, po celé zemi. S údivem jsem četla, že se jedná o zprávy o koronaviruSU. Dále tam pak upozorňovali, aby lidé nedávali roušky do mikrovlnky, že by se mohly ZVNÍTIT.

Pak jsem to znechuceně přestala sledovat. Čím větší inteligent, tím větší trouba. Aspoň v tomto případě ano. Jaga.

hodnocení

2x

Nehci tímto urážet vysokoškoláky, ale znám dva, kteří nedokáží sesmolit dopis bez hrubek.

A jen tak mimochodem. Jednou jsem napsala šéfredaktorce jednoho časopisu, že jsem v jedné povídce našla 12 gramatických chyb, zda to nemůže někdo před tiskem zkontrolovat. Z její odpovědi jsem zůstala doslova paf.

"Vážená paní, já si myslím, že čtete náš časopis pro zábavu. Pokud Vám vadí pár chyb, pročítejte si raději českou mluvnici, tam je snad nenajdete".