Nejste přihlášen/a.
Babiš s vládou vítá na letišti přílet hadrů z Číny. Nestačím se divit této komedii. Co vy k tomu a názor. Děkuji.
Jasně, úžasná Čína...víte vy vůbec, čím se ti komunisti vyznamenali? Koronavirus se objevil už v prosinci...tamní doktoři před ním varovali už od toho prosince. Soudruzi samozřejmě tak, jak to soudruzi umí, pozavírali "rozvraceče" systému a problém ignorovali. Když už to začalo být tak špatný, že to ani oni ignorovat nemohli, co udělali? Srovnali místo objevení nákazy se zemí, takže se nedá zjistit, odkud se ten virus vzal a měli to za vyřízený. A co udělali soudruzi potom? Uspořádali obrovský oslavy Nového Čínského roku a do epicentra nákazy pozvali tisíce lidí. Super, co? Až když začali lidi umírat tak, že se komunisti báli o svoji reputaci, tak se začalo něco dít a my jsme se něco dozvěděli. Jenže to už se nemocní Číňané rozutekli do světa. Na Čínu, která nám milostivě prodala respirátory a roušky názor fakt měnit nebudu a klidně je používat budu, přece jsem za ně zaplatila i já ze svých daní.
Ke konci roku 2019 o koronaviru skoro nikdo nevěděl. Když se dostal do Evropy, došlo k překvapivému zjištění, že ochranné pomůcky se z velké části vyrábějí v Číně. Reakce trhu se dala předpokládat: ceny šly nahoru a objevili se podvodníci, kteří si nechali zaplatit a zboží nedodali. Sebevědomé a samostatné Česko chtělo odvolat čínského velvyslance. Naštěstí se to nepodařilo a tak jsme mohli Čínu požádat o pomoc, nakoupit tam ochranné pomůcky a získat povolení pro vstup našich letadel do jejich vzdušného prostoru. No, až nám otrne, tak si to s velvyslancem vyřídíme. Pojedeme na Taiwan, vyvěsíme tibetskou vlajku a přejmenujeme nějakou ulici u ambasády na Čankajškovu. Ať má Čína vzteka.
etana včera 19:59
Jsou chvíle, kdy lidé s takovými příspěvky, jaké máte Vy , by měli raději mlčet. Máte snad jiný návrh, kdo nám pošle zdravotnický materiál za miliardy zdarma? USA a evropské státy mlčí a sami se obracejí na Čínu. Takže mlčet se mi zdá ted nejvhodnější. Vratte se k důchodcům a jejich deštníkům, tam Vám to také šlo dobře. Zaujalo mně také, že spousta lidí je v důchodu a hraje si na pracující, soudím tak podle toho, že neustále visí na počítači. Jako pracující jsem na to neměla vůbec čas.
klera včera 20:25
Ted koukám že i kléra ví, kde získat zdravotnický materiál a nejlépe zdarma.
Svěřit by se měla vládě, ta zatím měla uspěch jen u Číny...
Svět kleká před smrtící pandemií, ale někteří naši lidé pohrdají čínskou pomocí,
přestože sami nedávají žádné návrhy, jak to zařídit jinak a zadarmo.
Na téhle otázce jsem si udělala názor na lidi, o kterých jsem se domnívala,
že mají čím myslet. Můj názor admin smaže, protože obhajovat, že Česko dělá
co může a hlupáci mají jen hloupé řeči se nenosí.
Na druhou stranu jsem si udělala i názor na lidi, jako je trump, nebo obětavé šičky masek,
na lidi, co se bojí o své staré příbuzné a nenapadají je, jsem ráda, že existují i takoví lidé,
svět je pak snesitelnější. Tady skoro vždy souhlasím se suzymon..
Nikdo vám komentář nesmaže...to je paranoia. Nečekám, že nám někdo něco dá zadarmo (i když my jsme Číně roušky a respirátory zadarmo posílali), ale když nám někdo z Číny ty respirátory prodá, tak na ní a její poskoky fakt nebudu měnit názor, když je za tu pandemii zodpovědná.
klera dnes 12:44
Proč rozšiřujete hoaxy, že je zodpovědná za nákazu Čína?
Všechno se ukáže, až po skončení pandemie, jak to bylo opravdu.
Protože v současné době je každý zahlcený nenávistí k Číně,
protože hltá média a nepřemýšlí...
Já jen nevím, kdy konečně američané pošlou ten lék, co slibovali...
První případy hlásí i Angola - není to dobrá zpráva...
tam to mohli brát jako chřipku, jako to bralo nejdříve hodně států
a ted se probudili...a testují.
Prosimvás...tak nečtěte názory novinářů, ale zkuste si zjistit názory doktorů, co žijou ve Wuchanu a komunisty upozorňovali na nebezpečnou nákazu, co připomíná SARS, už v prosinci. Prý budeme vědět...spousta lidí ví už od ledna, že to Čína po*rala. Hlavně ti, co už od toho ledna umírali a komunisti nedělali nic.
@klera - Z webu the Herland Report - (zkráceno ode mne) "Zhao Lijian byl přitom i naprosto konkrétní, když své obvinění spojil s vojenskými hrami ve Wu.chanu v říjnu 2019, kterých se účastnila 300 členná americká vojenská delegace. Shao přítom zmínil ředitele amerického Centra pro kontrolu chorob a prevence R. Redfielda, který, když byl minulý týden dotázán, zda byl v USA koronavirus posmrtně zjištěn u některých zemřelých, odpověděl, že "některé z případů byly skutečně takto diagnostikovány". Zhao Lijianův explozivní závěr tedy je, že KOVID-19 žil v USA už předtím, než byl diagnostikován ve Wu-chanu – což je možno dát do souvislosti i s dokumentovanou neschopností USA testovat a ověřovat rozdíly mezi viry koronaviru a chřipky. Zhao Lijian dodal, že vzhledem k tomu, že pozdější genomové modifikace koronaviru v Iránu a v Itálii byly už odvozené, a jak bylo zjištěno, nepatří k oné modifikaci viru, který infikoval Wu-chan, kladou nyní čínská média své otázky otevřeně a poukazují hlavně na logickou souvislost loňského srpnového uzavření "nebezpečné" vojenské biozbraňové laboratoře ve Fort Derricku s vojenskými hrami ve Wu-chanu a následně i s wu-chanskou epidémií. Na ty otázky z hloubi USA samozřejmě nikdo neodpovídá. Bez ohledu na původ viru, který nebyl ještě zcela autoritativně stanoven (o němž však Trump zatvrzele tweetuje jako o "viru čínském"), staví před nás KOVID-19 nesmírně vážné otázky o biopolitice i o bio-teroru."
@dvd999 Text působí odborně a nevím nic o tom zdroji, co jste uvedl...čím se řídím já v tomhle případě je to, že jakmile zjistím jednu lež, celej ten text pro mě padá, protože kdo je schopnej napsat jednu lež (nebo neúmyslně nepravdu), může lhát o všem. V tomhle případě to je tvrzení, že v čínských médiích se o tom mluví otevřeně. Snaží se to působit jako že je to hotová věc, když o tom mluví otevřeně v čínských médiích; myslí si to hodně lidí, tak to přece není nějaký hoax. No, proč vím, že je to lež nebo alespoň přehnaný? Mám čínskou kamarádku, odletěla do Číny, sedí týden v karanténě v hotelu a nonstop kouká na zprávy, protože se nudí. Na čínské zprávy samozřejmě. Žádné tyhle informace nemá. Takže počítám, že se akorát trolové snaží promořit český sociální sítě nějakym hoaxem o USA.
Já očekávám že se euro soudružka klera zastane té EU jako vždy a ono nic.Vždy jsou tu od ní komentáře jak je EU super,jak nám EU pomáhá a jak jsme bez ní nemožní...Najednou o unii ani slovo jak kdyby neexistovala.Kde je ta unijní solidárnost?
Tyjo, vy mě nějak sledujete. A to jsem EU neřešila fakt hodně dlouho...možná i rok. To abych si vás taky začala víc všímat. Poslala bych vám sem všechno, co EU udělala od začátku krize, počet miliard, co nám poslala, miliardy co poslala do výzkumu na objevení léku proti koronaviru, změny v legislativě, co by podpořili lidi v nezaměstnanosti do budoucna atd...ale vy už máte dávno udělanej jasnej názor a fakta vám ho nezmění.
Ted se v to ztrácím.
Chceme EU, nechceme EU.
Chceme aby měla EU větší pravomoci a více nám zasahovala do života, nebo nechceme.
Chceme z EU prachy nebo nechceme.
Nebo podle situace, jak se nám to bude hodit.
Dnes hlasovali a Evropská komise chce rozdělovat peníze, které patří daňovým poplatníkům členských států. Chce je rozdělovat, aby zvýšila svoji autoritu v naději, že tyto prostředky budou naivními občany vnímány jako dar z laskavosti. Kromě toho nemám důvěru ve způsob rozdělování a rozhodování o adresátech této pomoci. Evropská komise chce posílit svůj politický vliv a omezit kompetence členských zemí a demokratická práva lidu členských zemí. Nařízení EP a rady ...za účelem poskytnutí finanční pomoci členským státům a zemím, se kterými se jedná o přistoupení k Unii, jež jsou postiženy závažným ohrožením veřejného zdraví Kromě toho se jasně ukázalo, že většina států EU se v případě pandemie COVID-19 zachovala relativně kompetentně, odhlédneme-li od skutečnosti, že nezajistila pro takový případ předem dostatečné strategické zásoby zdravotnických prostředků a kapacit a nezajistila další strategické komodity. Každá země má možnost si pomoc vyžádat a víme, že nejpostiženější zemi Evropy Itálii nepomohla neschopná Evropská unie, a jen málo její státy samostatně, ale pomohly země vystavené sankcím a ostrakizaci – Kuba, Ruská federace, Čína a kromě nich USA. (USA ovšem odvezly své zásoby roušek a dalšího materiálu ze svých vojenských základen v Itálii.) @vilik - 4 dny byl klid, už jsem si myslel, že jsem vyhrál, škoda!
Je možno zveřejnit zdroj toho nesmyslu?
vilik Ano je to hod luštěninou na budovu, dám na vaši radu.
dolga..."Já jen nevím, kdy konečně američané pošlou ten lék, co slibovali.." ..lék od zlých imperialistu je tady, a zdá se že zachrání lidský život. Možná je to váš oblíbený hoax od prolhaného politika, nevím. Pokuste se uklidnit, zapomente na paniku vyvolanou vládní garniturou, uvažujte chladnou hlavou...nebo raději mlčte.
Mysli hlavou kašpare. Co ty jsi udělal v této chvíli pro lidi. Takové chytrolíny by měli někam zavřít, aby neotravovali "ovzduší". Vláda dělá maximum možného.
trump: Nikoliv. Za 3 854 dní co jsem zde na Poraďte.cz, jsem ani náznakem nikoho neosočil ani neurazil a mohl jsem zde tisíckrát nesouhlasit Toť z mojí strany k mému příspěvku vše.
Jaký hadry? Je to zdravotnický materiál pro zdravotníky, sociální pracovníky, obyvatele atd..
Já to od Babiše a jeho suity považuji za gesto slušnosti. Číňané si tohle dost považují. Na to, co vyváděl Hřib, tak je potřeba ukázat vděčnost, bude potřeba další spolupráce na tomto poli.
Přiletí materiál i z USA, nebo z nějaké země EU? Německo spíše náš materiál zadrží! Samozřejmě, až se kontejner najde, tak se ukáže se jenom zatoulal!
Asi takhle, koloušku.
ČR skoro odpovídá průměrnému okresnímu městu v Číně. Lze se tedy obávat, že by byla za běžných okolností hluboko pod rozlišovacími schopnostmi čínských náčelníků.
V Číně skučí o pomoc světové velmoci. To, že jsme něco dostali a ještě mezi prvními, je důkazem vysokého nadstandardu. Kašpárkovat chvíli na letišti, je to nejmenší, co může někdo udělat.
Možná ještě budete rád, že ten čínský hard budete vlastnit. Babiš nevítá na letišti přílet hadrů, ale vítá je premiér. Myslíte, že Fiala by je nevítal co by jako premier? Je to vyjádření poděkování. To by se mělo.
Mně vůbec nevadí, že rouška je z Činy nebo odkudkoliv. Já jen koukám, jak se snaží vytřískat politický kapitál i z takové situace (nedostatek zdr. materiálu), za kterou jako vladnoucí "elita" a premiér nese odpovědnost.
afoj 13.32 - Probuďtte se a zajímejte se o celé dění po sametové revoluci a po vstupu do EU. Neházejte to na Babiše a dnešní vládu. Tohle se táhne od 89. roku.
Zničení soběstatečnosti, likvidace armády, školství, zdravotnictví /zaplaťpánbůh, nakonec to ještě pořád funguje/, branné výchovy, skladových rezerv - to není otázka posledních pár let.
Tu zodpovědnost, by měl nést hlavně ten, kdo odsouhlasil tak malé zásoby těchto věcí ve SHR v době krize, ale když to nevidíte jinak, než politicky, tak to je mi vás celkem líto! Ve slušné společnosti, chodí poděkovat nejvyšší představitelé státu, že se ukplakánci nepřidají, je jejich minus, ztrácejí politické body (řečeno vaším jazykem)!
Právě proto že nám jde o "kejháky" by tuto situaci neměl nelegélně koordinovat prolhaný brouk pytlík a kluk s plakátu.
Prodlení po třech měsících?
240/200 Sb. (Krizový zákon)
HLAVA II
ORGÁNY KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ
Díl 1
Vláda
§ 4
(1) Vláda při zajišťování připravenosti České republiky na krizové situace, při jejich řešení nebo k ochraně kritické infrastruktury
a) ukládá úkoly ostatním orgánům krizového řízení, řídí a kontroluje jejich činnost,
b) určuje ministerstvo nebo jiný ústřední správní úřad pro koordinaci přípravy na řešení konkrétní krizové situace v případě, kdy příslušnost ke koordinující funkci nevyplývá z působností stanovených ve zvláštním právním předpisu, 7)
c) zřizuje Ústřední krizový štáb jako svůj pracovní orgán k řešení krizových situací,
d) stanoví průřezová a odvětvová kritéria pro určení prvku kritické infrastruktury,
e) rozhoduje na základě seznamu předloženého Ministerstvem vnitra o prvcích kritické infrastruktury a prvcích evropské kritické infrastruktury, jejichž provozovatelem je organizační složka státu.
..
fugass citace z wiki, novinky jen spekulují o duvodech a máně také moc nevěřte. Mě duvody fatálního selhání představitele státu nezajímají, to si musí vyříkat se svým egem. Fakt je že tu hazarduje se zdravím a životy spoluobčanu.
ustřední krizový štáb aktivuje předseda vlády,
Neznám kroky představitelu těch zemí, ty budou soudit lidé těch státu. Doufám že ta žaloba bude, a doufám že ti mrtví nebudou.
Nikde nemluvím o žalobě za smrt nemocného, doufám že žádný nebude. Pokud máte nějaké detailní informace ze zahraničí, podělte se. Jen prosím ne 20 sekund. šot ze zpráv, či komentář Máni.
"Dle mého, tam jejich představitelé dělají mnohem, mnohem méně než u nás" na základě čeho máte tento názor? Informace o počtu obětí přece nemají žádnou relevanci. V Zimbabwe mají jednoho nakaženého, je to tak užasnou Zimbabskou vládou? Žaloba se doufám bude týkat nedodržení práva a ustavy.
Co se kde děje, kde to vidíte? Mána? Ano i A.H. chtěl pomoci svému národu.
dnes 19:11... asi se budu opakovat, proč nekonal? Proč si mastil ego, diletant a superstar zvládnou pandemii, lhal a lže, vše bagatelizoval, až mu teklo do bot, kdy si zdravotníci šili roušky z podprsenek, otevřel galanterie aby si národ ušil ochran. pomucky z trenek, aktivoval krizový štáb a odborníky. Jste slepý, hluchý či to řešíte s Mánou?
Jaká opatření? Ten zákaz všeho? Nad tím musel dlouho přemýšlet než to vymyslel. Tady je potřebná pomoc všem složkám pomáhajícím lidem, ta je kde? Vám vyhovuje takový premiér? Zlatý Milda Jakešu.
"Jednou byl demokraticky zvolen tak ho akceptujme" Demokratická volba nedává nikomu mandát či právo chovat se jako diktátor nebo majitel voliču.
Vlevo: Zdravotník na příjmu - obyčejná bavlněná rouška (nedostatečná). Vpravo: Hochštapler, shodou okolností i premiér a miliardář - FFP3 respirátor Cover Guard.
Zeman ani Babiš nejsou státní symboly...jsou to lidi, které jsme zaměstnali a kteří si respekt musí zasloužit.
klera, von jen tak neškodně hejtuje, prostě pod každý muj komentář musí napsat nějakou svojí hloupost. Má pocit že je zajímavý.
trump včera 12:35 - bod pro Vás !
Jo, Praha trpí pod hlupáky - Hřib, Novotný...plné huby keců, míchání se do zahraniční politiky a například Hřib dodnes nechápe, proč tam vlastně je.
Ted spousta lidí a nejen z Prahy se na víkend rozjelo po Česku na chaty, aby ohrožovali ty, kteří na nákazu nejsou zvědaví.
Mně je z lidské hlouposti opravdu těžko. Neustálé napadání důchodců lidmi bez mozku, kteří nechápou, že kdyby byli oni v rizikové skupině, tak by stát ochránil i je.
Nebot ani nemáme tolik volné kapacity ve zdravotnictví, aby nám lehli i skoro všichni důchodci, protože tam by byl průběh těžký. Krematoria by nestíhala. Je tedy potřeba silná prevence a vláda postupuje správně..
Ted je zpráva na ČT 24, že z Číny letí ukrajinské velkokapacitní letadlo s nákladem zdravotnické pomoci a v noci přistane u nás v Pardubicích.
Ted jsem tu četla kecy, že jakápak pomoc, když si to musíme zaplatit. Jde o zdravotnický materiál a cesty letadly v hodnotě miliard. Dotyčná má snad dojem, že by nám EU nebo USA něco daly něco zdarma?
Opravdu lidé nepoužívají mozky a zalykají se nenávistí k prezidentovi, díky němuž jsme dostali přednost v Číně, ačkoliv se na ně obrací nejen evropské státy, ale i USA.
A na závěr jedna zvláštnost, ti, co se zalykají nenávistí k Číně, počinaje Hřibem, tak ale nebyli schopni nic udělat, aby pomohli lidem, zdravotnictví, jen plkali ty svoje fuj tajbl názory. Jako umělci, viz Klus, Hrušínský a další hlupáci...
Já se nestačím divit. Vy pane 007, byste určitě v této situaci dokázal všem obyvatelům vysvětlit jak to opravdu je a co pro ně uděláte, aby se nemuseli obávat o budoucnost a nakažení tím hnusným virem, protože Vy velmi dobře víte jak to udělat. Dokonale se vyznáte v ekonomice a ve zdravotnictví a víte jaká správná opatření musíme přijmout. Pan Babiš je vůl a nic neví, nic neumí a ještě ke všemu je to miliardář, což je fakt svinstvo. Je to strašné, jak všichni tápou, nikdo z vlády neumí správně rozhodnout a tím nás strašně poškozují. Já Vás jménem všech kteří s Vámi souhlasí prosím, abyste vystoupil z anonimity této poradny a jděte na zasedání vlády a už to těm pitomcům konečně vysvětlete, protože bez Vaší pomoci tady asi všichni vychcípáme. Mockrát Vám děkuji.
Paní suzymon, Já bláhový si myslel že člověk už muže mít svuj vlastní názor. Ted nejde o Babiše ale dám přiklad, jeden diskutující chce mít A.B. prezidentem, já chci opak, kdo má pravdu? Který názor je ten správný?
"Vy velmi dobře víte jak to udělat. Dokonale se vyznáte v ekonomice a ve zdravotnictví a víte jaká správná opatření musíme přijmout"...ale to není pravda, jak jste na to přišla? Jen mi vadí lháři, zloději a amaterismus, to se také nesmí říkat nahlas?
Co dodat, snad jen "Tož demokracii bychom už měli, teď ještě nějaké ty demokraty."
To, že se pane vilik za mne stydíte Vy, tak to mi teda vůbec "žíly nerve", to mi jistě odpustíte. Za další, v mém příspěvku není ani jedno slovo sprosté, na rozdíl v tom Vašem, i když jste použil tečku. A pak, já přece názor mám, jasně jsem ho vyjádřila. Poprosila jsem pana 007, aby se odebral do sněmovny, jelikož má obrovské znalosti a hlavně má plno kritických a pádných připomínek a ví kde to je špatně. Nakonec ho tam můžete doprovodit i Vy. Já bych byla moc ráda, kdybyste se Vy dva objevili vedle sebe na obrazovce a vysvětlili národu ne co ti druzí dělali špatně, ale hlavně co budete dělat Vy dva. Nakonec si to už můžete zkusit nanečisto tady. Co teda Vy a pan 007 navrhujete za řešení?
A stářím člověk nezmoudří, to se jen tak říká. Kdybyste se trochu zamyslel, tak byste si musel uvědomit, že když je někdo s prominutím blbec, tak jím zůstane až do konce života. Ale je fakt, že stářím přibývá zkušeností, to ano. Ale nikdy ne moudrosti. A v tom je velký rozdíl.
suzymon Jistě víte že vstup do p. sněmovny a právo projevu v ní má určité zákonitosti. Jak si to technicky představujete?
Mužete mi např. říci svuj názor na p.europoslance Davida, který jako jediný hlasoval proti návrhu vyplacení pomoci EU v krizi? /26.03.20 21:43/, asi vlastenec. Není kritika na místě, nebo se kritizovat už zase nesmí? Já tu vyjádřil svuj názor, byt kritikou, na rozdíl od vás která mě tu ironicky osočujete...to je váš téměř jediný "názor" v téhle diskuzi. děkuji.
Tak na rozdíl od většiny našich europoslanců, je David vlastenec, ostatní hájí jen své bruselské koryto. Tady máte jeho důvod, proč tak hlasoval: hlavně si to přečtěte, aby jste tady opět nepsal, že je škoda to číst, když se ptáte? Děkovat mi nemusíte.
Podle vás je to vlastenec, dle mého je to pacient.
Chápete tu užasnou věc jako je svoboda projevu a názoru. O tom je diskuze, a např. na infantilní kydy typu "fugass" opravdu nejsem zvědav...omluva za nick
007, já jsem svůj názor přímo k otázce vyjádřila 27.03. a na něm si trvám. Za další. Většinou se pouštím do debaty, pokud je racionální a mám naději, že se něco někam posune. Ale debata, která se zde následně rozvíjela je naprosto neplodná a zbytečná. Proto jsem se jí více neúčastnila, protože to co se tady pak řešilo, je jenom plácání klackem do vody. Jen bych ještě chtěla podotknout, že Vy jste sem vložil "doslovný" přepis projevu Babiše a to mne teda trochu zarazilo, protože to je samozřejmě hoax a bylo mi divné, že Vy, tak moudrý znalý člověk jste to neodhalil, když zrovna tento článek je ubohou a průhlednou provokací. Tak se nedivte, že jsem o Vašich znalostech začala lehce pochybovat, protože takových mudrců jsou za normálních okolnostech plné hospody. Tam se u piva ví absolutně všechno a všichni vědí kde dělá vláda chyby. Ale pak se odpotácí domů a když se z toho vyspí, tak jdou druhý den zase pokorně makat tam, kde na to stačí. Nakonec i Vy zde podotýkáte, že do sněmovny byste se tak jednoduše nedostal. A právě s tím s Vámi souhlasím. Tak až dosáhnete takové autority, že Vás do sněmovny pustí, tak pak teprve Vás budu brát vážně a začnu Vám třeba i připomínat, co jste kdysi vykládal na poradně.
To je ta svoboda projevu, že vyjádřil svůj názor a hlasoval proti a máte tam i zdůvodnění, proč tak hlasoval. Nepatří mezi ty vlastizrádce, kteří nehájí zájmy ČR, ale jen své koryta a mohlo by se pokračovat, vlaječkami to začalo a bude hůře...za nick se neomlouvejte, jen jste se zařadil na mou stranu: "A prosím vás o alespoň tu základní slušnost, že tu nebudete vystupovat pod více identitami. Považuji takové jednání za důkaz, že diskutující je buď troll, a nebo člověk, který má v makovici nastláno. Děkuji." Alespoň nejsem sám, co má v hlavě nas.áno!
suzymon Já si na svých názorech také trvám. Vysmívám se někde těm vašim? Pokud by jste si tuhle debatu, které jste se nezučastnila, přečetla , zjistila by jste že je tu vícero parodií na veřejně činné osoby. Podle vzorce "kdo je ve sněmovně toho beru vážně" koho berete vážně zde na poradně? Do hospody spoustu let nechodím, co se tam řeší, nemohu sloužit.
Pane 007, já se Vám ale nevysmívala, já jsem Vás jenom poprosila, abyste ty své nápady šel uplatnit na místa, kde by mohli být lidem prospěšné. Ne já, ale Vy tady máte mnoho připomínek k tomu, jak špatnou máme vládu a vložil jste sem třeba přepis toho vyjádření Babiše, kde se úmyslně zdůrazňuje jeho neznalost veřejné komunikace a jazyka českého. Ale ani Vy ho moc neznáte, když napíšete "aby jste". Zapamatujte si jeden základní princip. Když se budete chtít do druhého takzvaně "obouvat" a vytýkat mu nedostatky, tak si musíte být Vy sakra jistý tím, že na tom nejste ještě hůř, než ten, koho chcete kritizovat. A když na tom budete hůř, nikdo, až na vzácné výjimky lidí kteří na tom budou stejně jako Vy, Vás nemůže brát vážně. A to jsem Vám vlastně chtěla komunikovat. A za další, jako správný a všehoznalý politik, byste měl vědět, že lid český všechno řeší v hospodách. Tam se nejvíc ozývá hlas lidu. A pokud to chcete někam dotáhnout, tak byste je měl začít navštěvovat a tam byste měl začít svou kandidaturu. Ale až po karanténě, jestli to teda ve zdraví přežijeme.
A nepřipadá Vám to za současné situace adekvátní? Když tam nebudou, objeví se dotazy, co je to za komedii, když se ani nezajímají o tak aktuálně důležitý náklad.
Afoj a co měl podle Vás dělat? Měl se na to vykašlat, vůbec tam nejít a poslat tam třeba Vás, nebo svou domovnici abyste přijali zásilku? Nebo tam podle Vás neměl být vůbec nikdo? Já někdy žasnu, co se může lidem vylíhnout v mozku. Je naprosto pochopitelné a normální, že tam byl. A nevím proč ty roušky nazýváte "hadry". Vy snad máte doma v garáži lepší roušky? Jestli ano, tak sem s nima. A jestli nemáte nic, což předpokládám, tak buďte rád, že to přivezli Číňani. I kdyby to přivezl sám pekelník, tak by mi to bylo jedno, hlavně že by to přivezl.
A teď si představte ještě "horší" scénář. Číňané vyvinou lék a vakcínu na koronavirus. Zajímalo by mne co byste dělal, kdyby se ten lék pak dostal i k nám. No já si myslím, že správně zrovna vy byste měl raději bídně zemřít, než se ponížit tak, abyste přijal pomoc od Číňanů.
Tak tento k.ndolog, ten se opět vyznamenal včera, on je přesně ten typ, který umí jen radit a nic jiného nedělat, protože by to dopadlo špatně! Ano, byl koronavirus v té době ve zprávách, ale jako posměšek, s čím se musí ta zlá Čína potýkat! Nebojte, koblih bude po mnoho dalších let hodně. A co mají schodky státního rozpočtu společného s tímto problémem? Snad jedině to, že se nerozkradlo ještě více peněz.
Vždyť je to na Západ od naší hranice "in" , žít na dluh a zadlužovat další generace. Máte přislíben bilión korun na vše, je to sice jen polovina toho, co použila ČNB na snižování kursu kč/euro v minulých letech, ale alespoň něco, tak tady nerozšiřujte, že nebudou mít příjem. Vidíte a na západ on naší hranice, jste s jakoukoliv rouškou podezřelou osobou, že jsme k tomuto problému přistoupili (většina) zodpovědně, tak to je naše veliké plus, o proti jiným zemím. Mám souseda instaletéra a ten se chodí domů jen vyspat, co má práce. Vy mne berte klidně, jako trolla, nebo člověka, který má v makovici nas.áno (nebojím se to použít), máme přeci kapitalismus a demokracii! Spíš bych to nazval socialismus, s kapitalistickou tváří, každý máme jiný úhel pohledu. Děkovat mi nemusíte, já jsem tento stav nezpůsobil.
Je mi líto strejdy, ale je vidět, že vařil u neseriózního podniku, v těchto dobách se nejlépe poznávají charaktery lidí, ale i podniků! Až jednou procitnete do reality, tak přestanete podsouvat tu zaslepenost druhým. Na rozdíl od vás jsem tady i registrovaný a nestydím se za své názory a že nejsme všichni na jednom břehu je dobře, ale existuje určitá mez, kterou ten druhý břeh nerespektuje a proto stále bude prohrávat! A nechte si rady se změnou nicku, také vám neradím, že se váš nick se k vám vůbec nehodí.
@trump - Takže ty komunistické roušky a respirátory pořízené čínskými agenty v Říši zla demonstrativně a hrdě odmítnete používat.
Ano. Ne "demonstrativně a hrdě", ne proto, že jsou, jak píšete "komunistické", ale protože jiní je potřebují víc a já si ty "hadry" umím ušít. Až budete mít v rodině záchranáře, možná pochopíte.
Alespoň zamaskujete nečinnost nadřízených, u vašeho rodinného zachranáře. Bohužel peníze jsou na prvním místě, zdraví až na dalším! To je ta demokracie?
Nazývejme věci pravými jmény, je to "čínská chřipka” a díky chování čínského establishmentu se jí nakazil celý svět. A nám všem teď bude Čína draze prodávat ochranné prostředky.
Belgie dostala svou objednávku 5 milionů respirátorů včera. Na letišti ji vítal ředitel letiště. ČR dostala svou objednávku 1 milionu respirátorů dnes. Na letišti byla půlka vlády, aby si poslechla proslov zástupce ČLR a poděkovalala za možnost si dodaný materiál koupit.
Píchat si může co chce, ale bude se divit, až jeho neoblíbenec vyhraje volby s 45%. Na tom rozpisu je vidět, že umí jen oznamovat a tím to končí, skutek utek!
"Chceme cílit na to, aby tu nefungovali nějací překupníci, kteří obchodují se strachem. Je obrovská poptávka a my musíme zajistit ochranu pro české zdravotníky," prohlásil dnes český ministr zdravotnictví Adam Vojtěch, který si navíc postěžoval, že společné nákupy zdravotnických pomůcek nejsou "úplně svižné".
Od belgické ministryně zdravotnictví Maggie de Blockové si za to ale Česko a Německo vysloužily kritiku.
"Myslím, že bychom měli ukázat svou solidaritu, například při sdílení ochranných materiálů," uvedla de Blocková, kterou citovala agentura AFP. Podobně se k věci vyjádřil i její nizozemský protějšek Bruno Bruins, podle kterého je solidarita nezbytná obzvláště v době, kdy je materiálů nedostatek.
"Chápu, že některé země přijímají národní opatření, aby ochránily své vlastní zásoby. Myslím si však, že taková opatření neřeší ten stávající nedostatek, kterému celá Evropa čelí," uvedl.
***********************************************************************************
Zachovali jsme se naprosto správně. Přednost by dostávala Francie, Německo a u nás by umírali lidé a hlavně zdravotníci, protože jsme pro ně neměli zdravotnický materiál. Vláda s prezidentem se postarala tedy sama a dobře udělali. Zdravotníci by měli být už v bezpečí ochranných prostředků...
EU si solidaritu představuje jenom, aby nám sem vnutila sirotky, pokud si někdo myslí, že k tomu nedojde, je na omylu, protože je otázka času, kdy vir napadne běžence a tak naše snaha bude marná, nacpou nám sem pak nakažené lidi, aby je izolovali a chytneme další vlnu nemoci.
V tom já vidím velké nebezpečí, nesnáším Babiše, ale pokud zabrání tomuhle a naše lidi vyvede z krize nebezpečné nemoci bez velkých ztrát a diktátu neschopné EU, asi ho pak budu dokonce i volit, byl by to pak i schopný prezident.
Zase se budu opakovat "jen vás naivních je mi líto". Fugass nejdřív přemýšlej, pak piš.
No a abych ti to vrátil, fugass nemá co na práci, tak tu plácá nesmyly a zdržuje od práce 007, který maluje severní křídlo svého zámku, jelikož služebnictvo je v karanténě.
@007cz - měl jsem vás za inteligentního člověka, ale váš příspěvek z 00:00 mi to vyvrátil! Do důchodu se ještě nechystám, ale nechci zažít dobu, kdy takoví hlupáci povedou naší zem, kteří se snaží potlačovat naše národní hodnoty a nejen je a udělat z nás právě to stádo ovcí, závislých za tom vašem vzoru EU, která se v současné době odkopala, že může jen cinkat a rozdávat peníze! Každý normální člověk to vidí a Babiše jsem nikdy nevolil! Jen technická poznámka, myslíte si, že dostala Belgie ty respirátory zadarmo? Mícháte jablka a hrušky do jednoho příspěku.-(18:50)
007, jsem zvědav, jak si tu slíbenou miliardu plácnete na hubu a jak vás ochrání. Ty ochrané pomůcky jsou potřeba teď a chodí z Číny. Z EU chodí sliby.
Tak kvuli mě byl svolán Ustřední Výbor, to bylo zbytečné. Já ty vaše konspirační teorie, po pravdě ani moc nečtu.
Promeškala příležitost napsat jednoduše- EU je rigidní kolos a v mnohém neefektivní. Zbytečně tam míchá nějaká pohlaví, která ale máme v rámci EU jenom dvě. Vadí jí až moc práv, ale nepíše která práva konkrétně by si chtěla omezit...inspirace Čínou by asi stála za to nebo nás brzo všechny koupí, ale nejsem si jistá, jestli by tady někdo chtěl třeba koncentrační tábory a odebírání orgánů politickým vězňům, nebo bodovací systém, co hodnotí, jak moc vzorní občané jste. I když těžko říct, třeba by ji diktatura vyhovovala (nebyla by ostatně sama).
Dobrý den, jenom poznámka - on to není dar, ale normální obchod. Za let (dopravu) zaplatíme Číně 8 milionů Kč a za zboží přibližně 75 milionů Kč. Vzhledem k tomu, že Čína je největší výrobce těchto ochranných prostředků, tak bude mít slušný zisk z celého světa. Nám je zde předkládáno, že dodávky z Číny k nám jsou přednostní, protože zafungoval Hrad, který má v Číně své obchodní priority. Ovšem, jestli to je pravda a Čína třeba brzdí dodávky do jiných zemí lze těžko ověřit. Takže, ano, Číně patří poděkování za vyřízenou obchodní transakci (nic více). Zdravím!
To snad chápe každý normální člověk, že dary mohou dávat většinou jen tzv. šmejdi. Nám stačí i poděkování ze slovenské strany hranic, za pomoc s dodávkou z Číny, prostřednictvím Hamáčka! Jinak je to upřednostněný obchod, tam ještě není demokracie. Být to obchod ze západu, tak budeme ještě čekat na svou dodávku, až na nás přijde řada.
trump včera 15:08
Sdílím trumpe Vaše názory, jsme stejná krevní skupina a i já, jako Vy, chápu že záchrana z Číny nás může zachránit, protože nenávistní kecálkové nás rozhodně nezachrání.
A že se to musí zaplatit - myslím, že ani Vy jste neslyšel, že by nám EU nebo USA v této době poslaly zdravotnický materiál zdarma, oni sami žadoní všichni v Číně. Také ho budou platit, Čína není a ani nemůže být charita, jako i my bychom se nemohli chovat jako charita. Na to bychom neměli.
Oni nám neposlali žádný. Sami čekají na Čínu. Nevím o ničem, o žádné pomoci našich "přátel"..., protože to prostě ani nejde a nikdo z těch bezmozků nepíše, proč by to měla Čína dělat, rozdávat světu zdravotnický materiál za miliardy, vždyt tam jsou i na výrobu obrovské náklady, proč by nám to měli platit, já myšlení některých lidí opravdu nechápu, Čína jim zachranuje kejháky a oni se dusí nenávistí. Ti samí píší většinou i hnusoty kolem důchodců..jsou to prostě povahy, mozky mají, ale rozporuju, že by je i používali. Česko doufá, že neumře moc lidí díky té pomoci, co ještě chceme?
klera:
Zatím je fakt, že jsme podělaní blahem, že nám pomohli,
nebot jako vždy, naši spojenci se na nás vyflákli,
ale důležité je, že naši zdravotníci se už mají čím chránit.
Co si myslí pomatenci není vůbec důležité.
Pokud jste také plná nenávisti vzpomente si na jeden známý citát...
Proč se na mě zlobíte? Vždyt jsem pro vás nic neudělal?
Jestli vám není známo, tak se u nás vyrábějí např. respirátory, ale nestačí pokrýt nynější poptávku, tak se musí kupovat (abych nepsal vozit) z Říše zla, kde jsou naše objednávky přednostně vyřizovány, o proti jiným zemím. Přežít snad chtějí všechny země, ale u některých to vypadá, že spíš asi ne a potřebují svou evropskou rasu trochu promíchat, těmi novými doktory a inženýry!
Vy abyste sem nepřimíchal migranty...to je takový vděčný téma, co. Ano, v Číně se toho nevyrábí 100%, to jste napsal dobře. Já jenom doufám, že toho bude do budoucna víc.
Jen taková blbinka.
...pak bych tedy s dovolením dodal, že je zapotřebí také poděkovat adresně i francouzské firmě Coverguard® z Lyonu , jejíž filtrační polomasku při včerejším vítání letadla použil první ministr naší vlády.
Ano, toto jsem tady už někde psal, že se musí změnit celý krizový plán, aby nebylo ve skladech SHR jen 10 tisíc roušek, respirátorů atd. Bývala doba, kterou vy bohužel nepamatujete, ve které bylo na toto myšleno (jedna z mála věcí dobrá), že každý občan by něco dostal. Dnešní doba na toto vůbec nemyslí a potom jedna epidemie ukáže, jak je slavná EU na lopatkách, nabízí peníze, ale ty jsou k ničemu, protože není kde hned koupit! Něco mi to připomíná, dobu před 30 lety, ale to bude asi náhoda?
007cz - dnes 18:50
Belgie dostala svou objednávku 5 milionů respirátorů včera. Na letišti ji vítal ředitel letiště.
------------------------------
A na to jste přišel jak? Kde je odkaz na zdroj?
Žádný není co? Vyrábíte hoaxy.
**************
Zpráva z tohoto článku -
Zatímco v případě Česka akutní nedostatek zachraňovala firma PPF, v Belgii věnovala lékařům 500 tisíc roušek čínská společnost Alibaba. Obyčejní Belgičané pak byli vyzváni, aby své přebytečné ústenky věnovali lékařům.
Zdroj:
idnes.cz/...
Možná vyrábím hoax, to bych nerad, Možná lže politik, to je pravděpodobné. Nebo je problém jinde, ostatně váš projev a názory mi připomínájí jeden nápis na bráně "pracovního tábora"...rozporuplné.
Jo, tak, prolhaný Pospíšil...
Ten dává největší hoaxy, to je pravda
Přece nebude psát pravdu, že to letadlo
bylo pro Brusel, tedy pro EU,
že to byla charita z Číny.
Přijeli generálové, plukovníci a další odborníci...většina z nich sloužila v Africe a má zkušenosti např. s ebolou. Já jsem čekala, že jim přivezou zdravotníky, co nastoupí do první linie v nemocnicích a oni jdou nejspíš radit politikům jak postupovat nebo provádět výzkum. Tak snad to takhle italská vláda chtěla.
Proč muset umět rusky, když existuje internet, ne. V popisku je něco o Wehrmachtu, co se schovává za Alpama. Nejspíš odkaz na Němce, kteří otevřeli hranice pro nemocné Italy a léčí je ve svých nemocnicích. Aspoň, že v rozhovoru zaznělo, že účelem je kromě pomoci výzkum a ovlivnění názoru Itálie na Rusko kvůli zrušení sankcí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.