Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Názory některých lidí na cestování, koronavir

Od: kaktus123* odpovědí: 20 změna:

Dobrý večer

Zaráží mě některé názory lidí v souvislosti s koronavirem na cestování.

Hodně lidí obzvlášť ze starší generace hlásá takové názory že kdyby lidé seděli doma na prdeli tak se nic nešíří apod.

Nechápu to, je to zvyk hodně lidí prostě celé volno prosedět/proválet na gauči u televize.

To jako můžou myslet vážně? Já si nedovedu představit takový život, až do studuji tak mám v plánu cestovat co to jen půjde a to už bude tohle léto. Doufám že si to do léta dá taky pokoj a věřím že dá. Zatím jsem se ale nijak neomezju akorát nám zrušili Ženevu kam jsem měl v plánu jet a se školou jezdíme každý rok.

Žiju abych svět poznal a procestoval celý...

Aktuálně se bojím jen toho že někomu přeskočí a zavřou mi školu a nebudu ji moct nějakou dobu dodělat. To je moje jediná obava. Na životě se ohrožený být necejtím.

Co si o těhle názorech myslíte?

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lipanek
hodnocení

11x

Žijte a cestujte, je to Váš život, žijte, abyste byl spokojen.

Jako se Vám příčí lidé, kteří sedí doma na zadeli, tak se zase těm, co sedí u televize příčí takoví, kteří obletěli celý svět.

Každý ze svého úhlu pohledu.

Každý má na to jiný názor.

Někdo leze do jeskyň, někdo se rýpe v půdě na zahrádce, někdo plete ponožky atd. ...

Člověk, který zrušil dovolenou, aby náhodu něco nepřivezl a bere tak ohled na sousedy - tak to klobouk dolů. Považuji to za velkou zodpovědnost.

hodnocení

10x

Každá sranda něco stojí. Zrovna kvůli takovým rozcestovalým lidem se spíš připravte na to, že toto léto vám to s tím cestováním nemusí vyjít, to už bude epidemie nejspíš celkem slušně rozjetá.

hodnocení

4x