Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Alkohol při stresu

Od: ales20 odpovědí: 11 změna:
Dobrý den, je mi 19 let a studuji gymnázium. Již delší dobu mě trápí takové depresivní stavy. Jsem smutný, nemám chuť do života, připadám si osamělý a méněcenný. Občas si pomáhám alkoholem. Během jedné přestávky, kterou strávím celou v kabině na WC, jsem schopný vypít půl litru tvrdého alkoholu (vodky). Zazvoní na hodinu, vyjdu ze záchodů, vezmu si žvýkačku, aby ze mě někdo ten chlast nahodou necítil a potom se cítím úplně jako jiný člověk. Nálada se mi působením alkoholu rázem změní a je mi dobře. Problém je, že se z toho pomalu stává pravidlo. Ráno jdu do školy, ve večerce si koupím nějaký pití a těším se až se zase opiju. Doma potom ještě večer kolikrát piju víno. Často mam chuť na alkohol, těším se až si dám. Pořád na to myslím a sbíhají se mi sliny, představují si jak to polykam a nemůžu se dočkat. Zároven mám strach, že na to někdo přijde - že piju ve škole. Jednou jsme jeli na exkurzi vlakem. Ráno jsem si koupil slivovici a dal si lahev do batohu. Tu jsem na záchodech na nádraží skoro vypil. Zbytek, který jsem už nemohl tak rychle vypít, jsem vylil a lahev vyhodil. Při exkurzi jsme procházeli bezpečnostním rámem a na obrazovce bylo vidět, co máme v batohu. Došlo mi a úplně jsem se vyděsil, že kdybych tu lahev nevyhodil, je asi jasné, že bych mohl mít velký problem. Myslíte, že je to už závislost? Jak to mám prosím řešit?

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Píšeš: těším se, sbíhají se mi sliny, nemohu se dočkat, představuji si, jak to polykám...To znamená opravdu těžkou závislost, kdy už bez chlastu nedokážeš existovat. Dokážeš být třeba 2 volné dny bez sebemenší kapky alkoholu? Pokud ne, jedeš v tom a to fofrem.