Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem snad jen pro smích?

Od: jann1517 odpovědí: 13 změna:
Řeknu to narovinu připadám si neschopný nic neumim, nic jsem nedokázal, a říkám si jsem tu jenom proto aby se mi vysmívali za všechno co zvořu nikdy jsem nebyl žák s dobrejma známkami, ale stejně jsem byl vzorný student. Za každý debilní přeřek co jsem udelal se mi vysmívají týdny a ještě se hromadí. Vzhledově nejsem taky nic moc a ktomu jsem plnější postavy, což taky moc nepomáha k tomu, aby si ze mě nedělali srandu. Kámoše nemám, už alespoň z mé strany po tom co jsem zjistil, že se vsadili s jednou holkou, co se mi líbila, že nevydrží se mnou mít vážnější vztah, a já debil si najednou řekl svět tak hrozný neni než to bouchlo z tohohle incidentu si dělají bývalí spolužáci srandu do dneška když je potkám na ulici. A zdaleka to není všechno co mi provedly. K tomu se pořát snažím být v něčem dobrý už vesluju dohromady 3 roky a stejně jsem horší než kluk co vesluje jen rok. nedokážu s ničím pomoct protože jsem také nemehlo. Chci se z této fáze života dostat ale nemůžu alespoň né sám protože jsem k smíchu jen že tohle píšu.
Jestli s myslíte že dokažete poradit napište.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

72mona3*
hodnocení

1x
Ono moc poradit nelze. Jen to, ať se vyprdnete na ostatní a věnujte se sám sobě. Spousta lidí se pohybuje v té šedé zóně, kdy ničím nevynikají. Někteří to řeší třeba netradiční tělesnou "výzdobou". Prostě nesoupeřte, nesnažte se zaujmout a vynikat. Prostě jen žijte sám pro sebe, ne pro výsledky. Oni se ti normální lidé nakonec ukáží a smát se nebudou. M.

hodnocení

1x

@jann1517 - se snažím být užitečný a nějakou formou aby si mě alespon trochu vážili a přestali si delat srandu z úplných prkotin jako je přeřek nebo špatná známka
A) Možná se snažíte až moc, okolí pozná, proč - a tak se chovají "na just" jinak.