Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Brigáda k VŠ

Od: nobody* odpovědí: 8 změna:
Dobrý den, mám otázku na studenty, anebo bývalé studenty VŠ. Momentálně studuji druhým ročníkem VŠ a sháním brigádu/práci na částečný úvazek. Zrovna končím v jedné řetězové kavárně, kde jsem byla rok a půl a už jsem nezvládala ten přístup, strašně malé peníze a neustálé uklízení (polovinu směny jsem vždy uklízela). Vzhledem k času to byla ale práce ideální. Mívala jsem zhruba 1 - 2 směny týdně, což bylo něco, co mi se školou plně vyhovovalo.
Rada bych se tedy zeptala, jestli nevíte o nějaké práci, kde bych mohla být jen třeba 1x - 2x za týden? Vím, že mám vysoké požadavky, ale bohužel chodím do školy každý všední den a ráda bych školu zvládla.
Nejlépe bych šla někam na recepci, protože i kdybych tam byla klidně těch 20 hodin týdně, tak bych se zde mohla učit.
Bohužel se ale setkávám jen s nabídky, kde chtějí noční a já nejsem z Prahy.
Předem děkuji za všechny odpovědi.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Nemáte ve škole něco jako studentské projekty? Nemůžeš se stát neakademickým pracovníkem? Tak bys se učila i si vydělala. Nebo zkoušela jsi někoho doučovat? Měla bys málo hodin za hodně peněz a při těžší látce by Ti to také něco dalo.

id
hodnocení

0x

Hodně lidí není z Prahy a dojíždí na noční. Ale na recepcích se obvykle dělají 12ti hodinové směny a vy chcete pracovat jen 20 hodin týdně, což je nesmyslný požadavek na zaměstnavatele.

dolga*