Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Může být někdo hrdý na tuhle zemi?

Od: jezevec* odpovědí: 148 změna:

Nechci vyvolat nějaký spor nebo hádku, ale normálně se ptám. Může být někdo hrdý na to, že žije v zemi, jejíž prezident se neštítí odmítnout účast na oslavách kulatého výročí pádu totalitního režimu? Může být někdo hrdý na to, že třetina jeho spoluobčanů označí za nejoblíbenějšího politika třicet let po skončení totality bývalého komunistického fízla a agenta Státní bezpečnosti? Na to, že si do svého čela zvolili dva bývalé členy zločinecké organizace propagující ideu, jež měla v celosvětovém měřítku na svědomí více obětí, než nacismus?
Prosím pouze o konstruktivní debatu, proč si myslíte, že tomu tak je. To se opravdu tolika lidem stýská po zadrátovaných hranicích, po komisích rozhodujících o tom, jaká kniha smí vyjít a jaká kapela smí hrát? Po věznění osob, které se provinily jenom tím, že se jim nelíbila vláda jedné strany?
Děkuji předem všem slušným diskutérům. A ty neslušné, kteří mi chtějí jen vynadat za to, že nechovám úctu k hlavě státu, prosím, aby založili novou diskuzi, třeba "vzkazy pro jezevce"...

 

 

148 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

10x
avatar martincakl

Lidé přicházejí a odcházejí...země zůstává..a její historie taktéž.

Máme být na co hrdí...a měli bychom být.

 

hodnocení

9x

Ano, může.

 

ben®
hodnocení

9x
avatar ben

Dobrý den, na zemi (její národ) hrdý v podstatě jsem (nejsem nacionalista, ale umírněný vlastenec). Ovšem, na její současné vrcholné politiky hrdý nejsem. Je to spíše smutné až ostuda, že nejsilnější vliv na politiku má 30 let od pádu totality zase KSČ(M) - utrpěla nejhorší volební výsledek, má po volbách nejméně poslanců, ale pan Babiš (ANO) jim umožnil, aby měla zásadní vliv, protože bez podpory této strany by nevládl (KSČM drží vládu pod krkem). Činnost pana Zemana snad ani nemá význam komentovat. Zdravím!

 

hodnocení

6x

Ano, může. To, že Vy s tím máte problém a blábolíte nesmysly, je jen Vaše starost.

 

hodnocení

5x
avatar jethro

Nedávám rovnítko mezi zemi a její (současné) představitele.

sc
Taky bych nedával "rovnítko" k zemi a dočasným vládcům:) Chápu zapřísáhlé odpůrce kohokoliv, ale to bývá neobjektivní. Je u nás hodně pamětníků, kteří se dříve cítili lépe než dnes a doufají ve změny, nenávist je nedusí. Naše země je krásná až na nedostatky způsobené lidským faktorem a to se postupně lepší. Já bych nemohl žít třeba v bordelu USA a oni tam jsou přitom hrdí až nenormálně s jejich vlajkou a velikášstvím. Zeman má své chyby, ale je to chytrej chlap a na nic si nehraje a Babiš je kvalitní ekonom, znáte snad lepšího? Politika byla vždy špinavá, s tím nic nesvedou ani nejčistější volby *jasne*

 

klera*
hodnocení

5x

Já chápu, že se po komunismu někomu stýská. Vy a já máme v hlavě místo na popravený a perzekvovaný lidi, třeba se angažoval někdo z našich příbuzných atd. Obyčejný lidi ale žili obyčejný životy, viděli, že skoro všichni se mají stejně jako oni, tak byli spokojení (i když třeba nebyly banány nebo došly vložky a toaletní papír v obchodech).

Dneska ti samí lidé vidí, že se někdo má o hodně líp a oni se jim v podstatě musí podvolovat...tihle úspěšnější rozhodujou o tom, co si budou nakupovat, jak bude vypadat místo kde žijou atd. Svět je k tomu všemu rychlej, složitej a nebezpečnější. Zprávy jsou zahlcený negativitou, protože ta prodává a lidé, co nemají čas nebo zkušenosti na to uvědomit si, jak je všechno zkreslený, jsou zděšený. Pak si přečtou o tom, jak politici podvádí a že kvůli nim chudí lidé ztratí střechu nad hlavou a to je vyděsí (samozřejmě)- cítí se zranitelní.

Chápu, že když potom přijde Babiš (jeden z těch boháčů) a přesvědčivě sám sebe prodá jako někoho, kdo je na jejich straně a že on sám je v podstatě takovej chasník, co rád nosí svetry a sám je terorizovanej těma nebezpečnýma a zlýma lidma, tak jsou nadšený...Oni prostě jenom chtějí zastání a klid na život.

Jinak jsem hrdá na spoustu lidí, co si říkají/říkali Češi/Čechoslováci..napadá mě T.G.Masaryk, Karel Čapek nebo naši letci ze světových válek. No a všichni z nich byli velkou částí našich spoluobčanů někdy nenáviděný (někteří dokonce poslaný na smrt). Tak to už se mi chápe o dost míň. Spousta politiků (nebo mluvčích, haha) například na Masarykovi dneska rejžuje politický body a spousta lidí jim to žere a taky Masarykovi fandí. Jsem si jistá, že ti samí lidé budou do morku kostí Masaryka nenávidět, až tihle politici (nebo mluvčí) otočí a začnou na něj házet špínu. Asi to bude v tom, že obecně mají Češi problém uvěřit ideálům/hrdinům a tak rádi skočí po každý pomluvě a řeknou si- Ha! Já to tušil!

 

klidak
hodnocení

5x

pro jezevec...už první věta...prezident se štítí jít na oslavy? ano? a co by tam dělal, poslouchal urážky nenávistného, zmanipulovaného davu? Jestli ti je přes 40, tak prd víš, jaké to bylo s STB...tam byl kdokoli, aniž o tom věděl..třeba i tvůj fotr. Tak hrdej nebud. Moc kecáš a prdlačku víš.

jezevec*
hodnocení

Ano, můj fotr byl u StB mockrát. Na výslechu...
A co by tam dělal prezident, Třeba by uctil památku těch, kdo se o pád komunismu zasloužili (i když chápu, že jeho to, coby bývalého komunistu, zase až tak nezajímá...)

lucie*

...i když je odpověd vcelku útočná, musím souhlasit, že by tomu tak bylo. Lidé využijí tenhle svátek ke svým nenávistným projevům a svoboda a tolerance kterou budou oslavovat se stejně zvrhne k nenávisti. Lidé jsou dost nenávistní a neumí se chovat slušně. To snad musíme souhlasit všichni a žádné "ale" to neomlouvá !

klera*

@lucie Lidé jsou obecně nenávistní...je to jedna z vlastností lidí. Ale když už jsou to davy, tak "bude něco shnilého ve státě Dánském" a zrovna Zeman se svýma výrokama jako třeba, že "Hitler byl vegetarián a abstinent a ani jeho sexuální život nebyl normální" nebo že "pražská kavárna jsou frustrovaní lidé zklamaní životem" atd. atd. si přímo volá po tom, aby byli jeho oponenti rozzuřený doběla. A jemu to vlastně přidává politický body, tak proč by to nedělal...a na jeho spokojeným úsměvu je vidět, že si to i vnitřně užívá, občas takhle někoho s*át...pak dá medaile svým podporovatelům a odpůrce ani nepozve na Hrad a to ho asi hodně hřeje u srdce.

lucie*

tak potom nevím, kdo je hloupější? jestli ten co schválně popichuje nebo ti co skočí na lep.

Pořád mám v hlavě nedávný rozhovor s českým podnikatelem v Las Vegas a říkal : "v začátcích mi tady lidi pomáhali, přišli podali ruku,dohazovali zakázky a přáli hodně štěstí,i když jsem byl už několikátej autoservis v ulici"..." v ČR se mi tohle nikdy nestalo, tam mají lidé naprosto opačné pocity, když vidí novou konkurenci"

Takže beru, že nenávist, zloba a závist je lidská vlastnost, ale když jí budeme v sobě živit, bude jen silnější. Raději se naučit žít s jinými pocity.

klera*
@lucie Jediný řešení asi je začít sám u sebe...ono se to pak i trochu šíří do okolí.

 

hodnocení

4x
avatar ferax

Vidíš svět černobíle a proto tvé uvažování. Nejde jen o politiku.

 

hodnocení

4x
avatar bimbam

Emoce typu hrdost dávám na nějakou vedlejší kolej. Ale emoce vůči této zemi citím po celý život. Možná to bude pro někoho patetické, ale nevyjádřila bych to lépe než kdysi Karel Hynek Mácha:

Ach zemi krásnou, zemi milovanou,kolébku mou i hrob můj, matku mou,vlast jedinou i v dědictví mi danou,šírou tu zemi, zemi jedinou!

Tazateli, tvůj dotaz je přízemní. Hrdost i láska jsou natolik silné, že se dovedou vypořádat i s něčím dočasně nepříznivým, negativním, špatným. Pokud ne, nejde o lásku. S hrdostí je to o maličko složitější. Ta se opravdu může aktuálně měnit. Ale proč dávat velké mínius všemu kvůli vlastnímu momentálnímu dojmu?

 

hodnocení

4x
avatar aja1946

to že naši politicí stojí za..., nevyloučuje, že spousta Čechů dokázalo hodně je slavných po celém světě

lucie*

můžu jen souhlasit a za sebe bych do vaší odpovědi přidala "dříve i ted politici stáli za prd..." jinak souhlas, nevím proč bych měla být hrdá na jakékoli politiky, když jsou ve výsledku všichni stejní a to jak se chová jeden nevylučuje, že by se druhý choval stejně, kdyby byl v jeho situaci. Ted přemýšlím, jestli byl nějaký politik na koho bychom mohli být hrdí:-D

 

marcela1*
hodnocení

3x

hrdá na tuto zemi moc nejsem - ale jestli můžu být dnes alespoň na něco hrdější - je to právě Babiš a Zeman a bez ohledu na to, co v minulosti pochybyl - i V. Klaus starší, který je schopen se ze svých chyb poučit. Pomineme-li osobnosti politické, jsem hrdá např. na K.Gotta, nebo J.Jágra... - na co už by měl být národ hrdější, když ne na své velké osobnosti, které utvářely a ovlivňují nejen dějiny, ale i pověst a význam svého státu ve světě ! :)

Myslíte třeba na p. Mináře a přitroublé zmanipulované "umělce" , kteří umí jenom zesměšňovat a pohrdat svůj národ? a nejraději by znovu poníženě "hajlovali" ve službách "velkého bratra"? - chudáci "buditelé" 19. století musí ve svých hrobech rotovat a vířit jako diví ! *bum*- ti by koukali...

Pan "jezevec" půjde sice "blejt" - jako vždy, když se někdo odváží pochválit něco, čím on pohrdá - ale to je jeho problém !


doplněno 14.11.19 10:23:

mimochodem - připadá mi dost divná tolerance určité části společnosti vůči p. Minářovi, který se stylizuje do podoby Hitlera ... člověk se fakt neubrání určitým "konspiracím" ... protože jeho demonstrace v zájmu Česka nejsou, ať na to koukám z kterékoliv strany :(

tarapaka
to si napred musite vytahnout hlavu z p*ele, jinak uvidite porad jen ho*no...
marcela1*

jste si jistej, že nespadnu do sr... ještě větších? *smich*

prestik*

Za Minářem vidím Bakalovy peníze. Poněvadž je Minář figurka na jedno použití, bude zajímavé pozorovat jeho další osud, až ho Bakala kopne do zadelky.

 

hodnocení

3x
avatar jethro

btw je jedna věc, kvůli které nejsem hrdý na tuto zemi:

- že bolševici můžou mluvit, aniž by se styděli,
- a že hodně lidí jim naslouchá, aniž by jimi pohrdali.

Ale to musíte žehrat těm, co od začátku hlásali, že nejsme, jako oni! Potom se to táhne už 30 let, že členství v KSČ není škraloupem! Stačí se podívat, kolik je bývalých stbáků v MP Praha, ale jsou to odborníci na svých místech!:-D Velkým plusem je i půlroční školení na konci 80. let v KGB v Rusku! Dnes se to stává pomalu předností...*bzum*

lucie*

- že se lidé arogantně urážejí a odvolávají se na demokracii

-že se vždy najde skupina lidí, která "hlása dobro" a ostaní jsou uráženi

-že někteří nic 30let nedělali a ted jim vadí vše (nezrušení komunistické strany apod.)

-že lidem vadí jen dva čelní představitelé a na ostatní problémy jsou slepí

prestik*

4 lucie: Pořád nerozumím tomu jalovému strachu. Ať si chlívky kvičí, jak chtějí. Maximálně dosáhnou předčasných voleb a v nich zase dostanou na frak. Nebo se snad obáváte, že zrzavý chlívek vyvolá ozbrojený převrat? Většina havlistů viděla zbraň nanejvýš v TV. *vtip*

 

sano
hodnocení

2x

Nikde nejsou zadrátované hranice ani se nic takového nechystá. Ani neexistují komise, co kde zakázat protikomunistického. Nikdo nikoho nevěší. Zeman, kterého pronásledovali komunisti, občas něco zablábolá, nebo někoho urazí, ale rozhodně nepřipravuje ani neřeší uzavření hranic ani návrat socialismu.

 

vocomur
hodnocení

2x

Vy holt budete mladé ucho,které komunismus nezažilo a teď věří všem novinářům a jiné sebrance třeba z televize.Já jsem KSČ zažil a nikdy jsem komouš nebyl,ale co dneska slyším za pitomosti a bláboly v novinách a hlavně v tv je často překroucení kokotina.Člověk nesmí věřit naplno televizi ani novinám,protože často slouží k nenápadnému a postupněmu ovlivnování lidí a nenápadnému oblbování.At už z neznalosti a hlouposti,aby měli o čem psát a kecat v televizi,nebo záměrně.Např.to že za komoušů se nesmělo studovat na školách,když rodiče nebyli v KSČ je pěkná blbost.To platilo dříve ale alespon po roce 1980. se na to už nehledělo.A spousta jiných krávovin,aby drškomlelové a redaktoři v tv a novinách měli o čem kecat a a dělali z lidí hlupáky.Stejně tak podnikat se už postupně mohlo a postupně by komouši ztráceli moc.A že namají rádi Pražáci Zemana?Není to proto,že v Praze se nikdy moc nedělalo ale jen kecalo a šamonilo?A když jim ted někdo šlape na paty tak to se milostpánům z Prahy nelíbí a kují podrazy

jezevec*
hodnocení

Nejsem z Prahy a za tu lichotku děkuji! Čtyřicítku mám už pár let za sebou. A o tom, jak se nemohlo studovat bych Vám mohl vyprávět. Mým blízkým příbuzným se v roce 1978 podařilo uprchnout do SRN. Asi si umíte představit, jak idylicky tu zbytek naší rodiny žil a jak jsem měl dveře dokořán na všechny střední školy. Taky bych Vám mohl vyprávět o tom, co všechno napsala do mého školního posudku tehdejší školní výchovná poradkyně (zavilá komunistka)...

Když se kámoš hlásil na FEL, tak se ho při přijímačkách soudruh zeptal, proč že jeho otec po osmašedesátém vystoupil z KSČ. Odpověděl - to se budete muset zeptat jeho.

No, a vzali ho ..

etana*

V Praze se nikdy moc nedělalo? Tak tyhle názory jsou přesně to, proč na tuhle zemi moc hrdá nejsem. Bez ohledu na politiku, spíš kvůli mentalitě Čechů, velmi často závistivých, nepřejících, uvažujících o tom, jak co očůrat (napsala bych to vhodněji, ale musím být slušná) a jak využít i to, co je původně určeno pro ty opravdu potřebné.

vocomur

Etana,já jen konstatoval skutečnost.A žádnou závistí netrpím,to spíše trpí závistí a mamonem kariérístí z Prahy,kteří jsou všeho schopni a slejzají se právě nejvíce do hlavního města.Už o tom byla napsaná seriozní studie,že nejvíce psychopatů se nachází mezi vysokým menežmentem,vládnoucími kruhy a podobně*blee*

Ale ti kariéristi v Praze, jsou většinou naplaveniny, kteří jsou tím menežmentem, vládnoucími kruhy apod. Obyčejní Pepíci, jsou už ohrožený druh, bohužel.

Obyčejní Pepíci makali v Kolbence, Waltrovce nebo Mitasce. Dnes se v Praze nevyrábí už vůbec nic.

Jen se počítají peníze ..

vocomur

právě,jen počítají peníze.A kdo většinou jen počítá peníze a moc?Ta největší verbež všehoschopná.A proto nemohou přijít na jméno Zemanovi a Soukupovi,který ryje do zmetků,většinou pražských a podobným.Což mnoho blbounů není schopno pochopit

prestik*

ra/etana: Docela by mě zajímal výsledek (bohužel neuskutečnitelného) pokusu, kdyby Praha a zbytek republiky hospodařili po nějaký čas na svém a za své. Kdo by dříve zašel na úbytě.

vocomur

za své nebo za nakradeném? Myslím,že o tom není pochybnosti,kde bude nakradeno a nashromážděno nejvíce.Ať už nelegálně nebo legálně *smich*

 

junkers*
hodnocení

2x

Jezevec: ty tomu říkáš pád totalitního režimu, já tomu říkám vpád totalitního režimu .. ;)

 

nox®
hodnocení

2x
avatar nox

Jsem hrdý na naši zemi a úspěchy, nejsem příliš hrdý na naši politiku, nakládání s naším bohatstvím a vůbec nejsem hrdý, možná se až stydím za charakter mnohých lidí, kteří žijí v naší zemi.

 

maxipes
hodnocení

2x

Vidíte a někdo nám naší krásnou zemi a prezidenta závidí. Aspon není nikým zaplacený a spoléhá na svou hlavu a myslí mu to oproti jiným světovým politikům dobře. Věřte, že lidi nejsou hloupí a zvolili z toho co se nabízelo to nejlepší. Jestli jste příznivec nějakých mlhavých nových pořádků a případně půjdete taky demonstrovat na Letnou, tak nevím čeho ti lidé chtějí dosáhnout? Jen velkého chaosu a zase převzetí moci nějakým diletantem? Co by nás čekalo, nové volby? Kdo myslíte, že by je vyhrál? Škoda té energie,která by mohla být využita k něčemu smysluplnějšímu.

 

danys*
hodnocení

2x
Jezevčíku, ty ses už z toho dočista zbláznil..

 

jarmilek
hodnocení

2x

ne, nejsem hrdý, ale nemyslím si že to jinde bude lepší,za 30 let od změny politického zřízení jsme morálně naprosto degradovali, přijali bez výhrad západní americký styl se všemi jeho zvrácenostmi, hlavním cílem života většiny lidí je bezbřehé hromadění majetku,který často ani nepotřebujeme, žijeme v době demokratické totality, zatímco ve středověku ovlivňovala mysl člověka především církev, v současnosti to jsou kapitalisté, miliardáři, kdo zotročují naši mysl aniž si to uvědomujeme, za hodnotného člověka je dnes pokládán ten, kdo má peníze,úspěch a podává patřičný výkon, svoboda je jen prázdný pojem , dnes, kdy je monitorováno,sledováno prakticky všechno, každý váš krok, takovou svobodu jsme opravdu chtěli? vše se takzvaně zrychluje, každý chce mít všechno teď hned., ještě neopadalo listí a už se prodávají vánoční stromky, proč jsou 20. listopadu ve výlohách vánoční světélka...opravdu nevím, na co bych měl být hrdý, když vidím, že se stav naši společnosti stále zhoršuje,c o nám opravdu chybí, jsou skutečné morální autority, dále se nebudu rozepisovat, ale tohle je můj názor

 

id
hodnocení

1x

Ano, jsem hrdá na tutuo zem a jsem šťastná, že zde mohu žít s celou rodinou (což dříve nebylo možné). A jsem hrdá proto, protože jsem měla možnost poznat život v jiných zemích.

S politiky to nemá nic společného. I v dobách minulých byste jistě vyjmenoval dost politiků kteří vám nejsou ( nebyli) vhod.

 

vilik*
hodnocení

1x
Já to tady mám rád. Babišovi a jeho voličům a Zemanovi a jeho voličům navzdory. A i s nimi se dá vyjít, jen musíme upřednostnit společné zájmy a nesmíme se bavit moc o politice.
Pořád také zbývá pěkná krajina, infrastruktura, relativně slušná kultura včetně té politické, možnost vyžití i realizace. Můžu jezdit u nás i po světě, cítím se víceméně bezpečně, příjmy a hmotné zabezpečení mám mnohem lepší než většina lidí na planetě. Nejsem příliš svázán konvencemi a když, tak převážně těmi pochopitelnými.
Mám povědomí o mých předcích a společně se známými historickými souvislostmi dovedu pochopit většinu jejich rozhodnutí. Třeba s dědou jsem se aktivně bavil o válce a poválečné době, a přestože byl také režimem postižen, dovedl mi bez hořkosti spoustu věcí vysvětlit.
Nezapomeňte také, že chování lidí se dá velmi zjednodušeně označit jako stádní, ty vzorce jsou antropologicky dobře popsány. Lidé potřebují vedoucího, chtějí napodobovat, chtějí mít pocit zabezpečení a také existuje něco jako vytěsnění nepříjemných pocitů a vzpomínky jen na to dobré. A společně s vědomím, že bližší košile než kabát a konečně to někdo těm úspěšnějším natřel, volí tak, jak volí.
Nemůžu říct, že jsem vyloženě hrdý na národ, ale jsem v souladu s hodnotami, které vyznává většina obyvatel této země. Není to totéž, je to ale hodně podobné.

 

lidus*
hodnocení

1x

Ano, ale od r. 89 mám spoustu výhrad. Rozebírat to nebudu, myslím, že můj postoj je tu znám, jen nevím jak jste počítal ty oběti.

Nevím jestli jste někdo sledoval pořad jak se vymývají mozky dětem na prvním stupni ZŠ, děti měly týden školy jako před 89, fakt mě to pobavilo ale nic z toho si ze školy nepamatuji a dokonce i dcera řekla, že takovou školu ani ona nezná.

 

skeptic
hodnocení

1x

Mám stejný názor jako většina přede mnou: Země a momentální politická reprezentace není totéž. Slovo hrdý mně zní trochu pateticky, ale mám rád tuto zemi, její krajinný ráz, přírodu i proměnlivé podnebí. Vynadat vám nehodlám, to je prostě váš názor, na který máte plné právo; také jsem lezl po zdi, když tady vládl k®etén pěstovanej estébákama a nebylo mně to nic platné. *nevi*

 

marcela1*
hodnocení

1x

Otázka by měla znít - PROČ mám být hrdá na svoji zemi? - protože jsem se zde narodila? tzv. "romové" jsou taky hrdí na svoji kulturu - a kdo je bere vážně - i když má jejich hrdost své opodstatnění, stejně jako ta naše ! ... hrdí na svoji zemi jsou hlavně ti, jejichž země vládne ostatnímu světu, bez ohledu na kulturu národa.

sc
Marcelo, když už jste zmínila Romy -jste hrdá na vstřícnost naší země k nepřizpůsobivím občanům, kteří se už léta v pohodě přiživují na našich daních a jsou v podstatě "hájení" už od soc.éry komunistů?
marcela1*

to s tím nesouvisí - jenom jsem chtěla říct, že každý může být na svoji kulturu nebo zemi hrdý i když nemá žádný jiný důvod, nežli ten, že se tak narodil ... - kdyby se zdejší vlastenci narodili jako "hotentoti" - byli by zřejmě taky hrdí...

marcela1*

abych upřesnila - nemám důvod být na svou zemi hrdá jenom proto, že jsem se tam narodila. Skoro bych to definovala tak, že si moje země musí hrdost svých občanů nějak zasloužit ! ...

klera*

Romové mají svoji hudbu, umění, tanec, víru, příběhy, tradice...mají být na co hrdý. To, že dneska například u nás spousta z nich žije prázdnej život jenom o dávkách bez hrdosti sami v sebe je taky důsledek toho "hájení" za komunistů, kteří se je snažili přetvořit k obrazu svému.

S Romy se poněkud pletete. Romové nemají kulturu ani tradice. Vznikli asi před 30 lety.

Jó cikáni, to je jiná ..

A to, co je z nich dnes nemají na svědomí komunisté, ale kapitalisté. Za komunistů normálně pracovali a žili jako lidé.

Dnes jsou z nich sociálně zdegenerovaní povaleči na dávkách.

sc
Marcela -souvislost je podobná jako když přirovnáváte krásy země k lidem v ní žijících. Je mezi námi spousta jedinců, kteří si pletou kvality a nerozeznávají "vinu". Jistě sama uznáte, že opěvovný "zemský ráj to na pohled" nemůže za různé spolky, které ho plení, ani za politiku a jiné "špinavosti". Nejste zřejmě hrdá na současnou veřejnost, ale země jako taková je bez viny a nemusí nic dokazovat, zaslouží si ochranu *jasne*
klera*

@ra252 Ono nestačí všechny hezky srovnat do lajny, zakázat jim žít podle jejich tradic, strčit je do zvláštní školy a pak rovnou do fabriky. Btw. kdy myslíte, že vzniklo sídliště Chánov? Je to idyla, že.

Sídliště Chanov vzniklo za socialismu. Cikáni dostali možnost bydlet jako lidi. A také tak bydleli. Jenže pokud právo na práci nahradíte právem na dávky, výsledek se dostaví.

Mimochodem - co míníte tím životem podle tradic? Trestnou činnost?

klero - dost často jezdím přes slavnou Matiční ulici - už je to dvacet let od bourání zdi.

Jaké z akce Matiční plyne poučení?

klera*

@ra252 Jestli "možnosti" říkáte trestu vězení 3 roky...Ano, oni tam pracovali. Museli. Ale když naženete obrovský množství lidí z jednoho etnika do jednoho sídliště, začlenění se jaksi moc nepovede.

prestik*

ra252: Mezi námi, céčka byla zvýhodňována už za komárů, i když zdaleka ne tolik, jako dnes. Většinou stačilo, když se do práce alespoň dostavili. Jinak Mostem bych nepohrdal, občas tam jezdím a nevypadá tak špatně. Je to sice Panelákov, ale žádná Petržalka. Spousta místa, zeleně i budov s nejrůznějšími službami. Komáří architekti se tam vcelku vyhráli, v rámci tehdejších možností, jistěže.

sc
Je velká škoda, že si zatím nikdo s romskou otázkou neporadil, snad by to z dnešních politiků zvládl Okamura, pokud by měl volnou ruku. Jenže to on mít nikdy nebude, i když odvahu by měl :)

klero - v Matiční nebyli nahnáni na jedno místo - a jak to dopadlo?

klera*
@ra252 Oni tam ale byli nahnáni- v tomhle případě až po revoluci. Že by z toho plynulo, že i po revoluci se dělají chyby?
marcela1*

@sc - včera 15.56

- samozřejmě, že chudák příroda za lidskou blbost a chamtivost nemůže - a to nejen tady, ale na celé planetě ! Kolik krásných míst a lokalit bylo díky lidské bezohlednosti už zničeno ! *plac* - a kolik jich ještě bude ... blbý je, že tvor, povyšující se nad Boha, dovede - když se mu to hodí - hájit tzv. "lidská práva" - ale právům přírody se posmívá a zvysoka na ně s... ! - a přitom bez přírody zhyne, jako ten nejposlednější červ.

Ale klero - nikdo je nikam nahnal, slézali se sami. Mimochodem, proč jiní mohou žít se svým etnikem, jenom cikáni ne? Že by jejich destruktivita koncentrována vedla ke katastrofě? Čili je řešením obtížné parazity rozptýlit, aby škodili rovnoměrně?

klera*
@ra252 Budete si to muset lépe nastudovat. Tak, co byste s těmi "obtížnými parazity" rád udělal, svěřte se, nestyďte se.
lucie*

...kdyby se Vám lidé otevřeně svěřili, mohlo by to být i trestné.

klero - jejich problém je neexistenci řádu v jejich životě a nadbytek času. Nemají žádný denní režim, kulturu, tradice ani jazyk. Dnešní malí cikáni, když jdou do školy, neumějí česky ani cikánsky, nemají základní civilizační návyky. A velcí cikáni mají 24 hodin denně volno. Pro začátek bych jim omezil ten volný čas. Pokud někdo nechce osm hodin denně pracovat, nemusí. To si levičáčtí povaleči uzákonili. Ale zavedl bych, že pokud chce celoživotní povaleč dávky, musí osm hodin denně třeba jen stát v ohradě a opírat se o lopatu. Ale v 8:00 nastoupí, v 16:30 dostane denní dávku a půjde domů. Parazity to zklidní. Nebudou se tak raketově množit a ubude rušení nočního klidu.

Nebo by pan Kňýže mohl zase zřídit tábor pro "osoby práce se štítící", jako jeho tatík v Letech. A Kocáb s Uhlem by je tam mohli učit držet krumpáč.

 

prestik*
hodnocení

1x

...si do svého čela zvolili dva bývalé členy zločinecké organizace...

Dokonce tři, soudruh Kubera (šéf Senátu) tam byl také, i když o tom sdělovací prostředky málo a tuze nerady mluví a soudruh Kubera ještě méně. ;)

 

rebeka*
hodnocení

1x

Já už se vůbec v ničem nevyznám. Máme vnoučata,několik středoškoláků,několik vysokoškoláků a všichni proti něčemu protestují,chodí na demonstrace atd.Ale i syn,kterého zastihl 17.listopad v 16.letech, také demonstroval a ještě ho to nepustilo a je stále v opozici. Vůbec se s našimi mladými o politice nebavíme,protože to vždy dopadne tak,že se pohádáme. A když odejdou, manžel se chytá za srdce a pak si musíme dát panáka,abychom se vzpamatovali. My se narodili do války,zažili komunisty,ale oni to už neznají a stejně budou nespokojení a budou někde vyřvávat. Nezažili co můj tchán, když byl malý nesl si do školy boty přes rameno,aby si je neochodil a nazul si je před školou. Už nechci ani číst noviny a dívat se na telku. Ach jo!

klera*
Máme v rodině taky různé názory...je to o tom se nad to dokázat povznést a zbytečně se nehádat. Já mám teda štěstí, že s rodiči máme stejný názor na minulý režim, i naši vládní garnituru, ale třeba sestra je úplně někde jinde. Když se začneme bavit o politice radši si z toho udělám srandu, pozornost se odvede jinam a je to. Není důvod si kvůli politice kazit pouta v rodině.
sc
To víte, nespokojenost je hybnou silou pokroku, aby svět nezakrněl a lidé neusnuli na vavřínech *ua*
lucie*

rebeca - raději doma mlčte, třeba by Vám potom chtěli vzít nejen hlasovací právo:-D

jinak souhlas - mí rodiče to vidí stejně, plno lidí co demonstruje ani nevím jak může být těžký život (i bez Babiše.-))

No, soudružka Hrzánová chce vybírat, kdo smí volit a kdo ne ..

parlamentnilisty.cz/...

Ševče, drž se svého kopyta! To platí nejen pro Hrzánovou, ale i další...

007cz


youtu.be/...

Lidi toho kolikrát nažvaní.

 

hodnocení

1x

Kdo bude chtít, může si přečíst pěkně napsaný článek(glosu), který sem spadá:

Superelity sdílí filosofii, téměř náboženství. Mamon!

Době, v níž žijeme, rozumí málokdo, což je zásadní problém. Veřejnost, která nechápe realitu, není schopna patřičně ovlivňovat politiku a kontrolovat mocenskou vrstvu. Pak je ovšem politická svoboda jako aktivní pozitivní síla na nic. Ekonomický liberalismus se stal novým náboženstvím. Dokonce se předstírá, že liberalismus je demokracie, což je podvod. Mocenská vrstva navázaná na globalismus ani nepotřebuje nějaké spiknutí. Ona sdílí určitou filosofii, v jejím případě jde o téměř náboženství. Jejím posvátným teletem je zisk, bohatství, nákladný život na úkor ostatních, na úkor přírody. Nejhorší je, že mocní vnímají ty "ostatní", ne tak úspěšné, jako méněcenné. V očích globální superelity si nic jiného než živoření nezaslouží. Jsou považováni většinou jen jako prostředek k dosažení soukromých cílů "vyvolených".Vlastenectví je nutnou součástí demokracieMy bychom si měli alespoň kolektivně uvědomit, že nám momentálně nezbývá nic jiného, než si všemi silami chránit vše pozitivní, co máme, čeho jsme prací generací dosáhli, včetně všeho kulturního a myšlenkového, na což se dnes dupe. Mělo by se vysvětlit, proč je vlastenectví v širokém smyslu legitimní. Mělo by se zdůraznit, že je nutnou součástí demokracie. Chtělo by to kontrolu výuky škol, aby tam bylo vlastenectví v různých rovinách zastoupeno co nejvíce. Potřebujeme relevantní kvalitní pořady v médiích a odvahu, strašně moc odvahy na straně inteligence. Náš národ toho v historii tolik dokázal! Nesmíme dopustit, aby byl kulturně a morálně zcela zničen, pak by následovalo fyzické zničení.

(Autorka článku, Marie L. Neudorflová, je česká historička)

 

vocomur
hodnocení

1x

zajímalo by mě,kde byl kašpar Minář zalezlý,když tu vládla slavná ODS a její vykutálenci,včetně jejich ministra vnitra,a jeho zlaté kohoutky v koupelně vnitrakteří kradli jako straky.To je zajímavé že mu to nevadilo a držel hubu.To je jen důkaz,že tihle kašpaři nehrají čistou hru,ale něco tady velice smrdí.Těm lemplům a loutkám na Letné to ale nedochází

klera*

Minář byl "zalezlej" někde v lavici, jelikož mu bylo 17 a chodil na střední školu.

A kde jste byl zalezlý vy, vocomure?

 

hodnocení

1x
avatar ingbratwurst

No zrovna na celne predstavitele strany moc hrdy nejsem, ale oni tam nejsou na veky, cili pro zbytek sveta jsou snadno prehlednutelni. Jsem ale hrdy na napr. lekare, techniky a vedce, kteri nam delaji dobre jmeno bez ohledu na to, kdo je u kormidla...

 

heisenberg
hodnocení

0x
Všechno není o politice. Co třeba se na to podívat z vědecké stránky? Máme být pyšný na jediného českého/československého držitele Nobelovky za vědu - Jaroslava Heyrovského. A přestože máme jenom jednoho nobelistu, českých geniálních vědců je nesmírně mnoho. A ani je zde nemůžu vyjmenovat, protože bych musel vybrat jenom část a to by byla neúcta k dalším. Navíc máme největší výrobu metamfetaminu v Evropě. A to nemyslím na obyvatele, ale celkově! Takže já na tuto zemi hrdý jsem!
jofa*

A první ve světě v chlastu, litrů piva na osobu.

vilik*
S tím chlastem jsme prej polevili, málo chlastáte, tak jsme prej už až čtvrtí.

 

007cz
hodnocení

0x

Může být někdo hrdý na to, že žije v zemi, jejíž prezident se neštítí...Ano může, podle mého odhadu to může být až 30% oprávněných "voličů". I když nerozumím tomu proč.

 

hodnocení

0x

Na svou zem byl hrdý i můj děda, který byl za války v odboji (i když viděl Václavák plný hajlujících domorodců) a po válce za odboj zavřený ..

 

pavelpavel*
hodnocení

0x

Nech si ty blbé kecy bolševiku to sem nepatří.

007cz

pavle, proč tak silná slova? Je sice pravda že slíbila, že o politice už psát nebude. Ale nakonec je to pěkná procházka historickou tvorbou Rudého práva.

 

lucie*
hodnocení

0x

Nelíbí se mi fyzický projev hlavy stávu (ale dlouhodobě přepínám tv, tak už ani o tom nevím), vadí mi ty žabomyší politické války a neřeší se skutečné problémy, trochu se stydím za současné, veškeré demonstranty, protože problémy vidím fakt jinde a také bych ráda větší nezávislost ČT, aby mi necpali jednostranné informace, proto ji zapínám jen o něco déle než Barandov, takže málo. Také mi vadí novodobé "elity"(Geislerová, Fridrichová, Hrušínský...) které se budou snažit v tomto čase ukazovat správnou cestu...jo a vadí mi političtí umělci dříve i dnes, protože podle mě do škol a umění nepatří politika. Takže celkově mi vadí, když se mi někdo snaží vnutit svou cestu a svůj názor. Ráda si názory vytvářím sama pomocí informací všeho druhu, takže hrdost spojovat s politikou je pro mě nemožné.

Hrdost můžu cítít jen v tom, že jako národ jsme celiství (bez agresivních menšin), převážně bez vyznání, že naši předkové dokázali udržet a bojovat za tuhle zemi, což je skoro zázrak. Bojím se že dnes tolik vlastenců, co by nasadili své životy, už není. A hlavně ... že z tak malého národa vzešlo spousta celosvětově uznávaných osobností (i když kolikrát opomíjených)

maxipes

Taky jsem si myslela a bylo nám nadhazováno, že jsme národ poserů, kteří se bojí bojovat za svou zem. Není to pravda, to jsem poznala na vlastní oči. V 68. roce jsme to dokázali a s holýma rukama jsme běželi bojovat celá Praha se vzbouřila proti samozvancům, ale jak chcete bojovat proti vycvičené armádě s tanky? Přesto hodně mladých lidí u rozhlasu zahynulo, málem a byla jsem mezi nimi. Vždy se najdou i zrádci, kteří jdou proti vlastnímu národu jako třeba nyní, ale ti jsou všude. Proto, našim lidem věřím, ve vypjatých chvílích vždy vědí kde je jejich místo a bojují o svůj národ jako lvi do roztrhání těla.

prestik*

Nelíbí se mi fyzický projev hlavy stávu...

O. K., chápu a snad bych i souhlasil, ale s tím úzce souvisí volba slovenské hlavy státu: Bratia volili Čaputovou výhradně kvůli fasádě. Ať mně nikdo netvrdí, že někoho (mimo omezený okruh bohatých "Blavanů") zajímaly její názory a politické záměry.

lucie*

...tak určitě ten vzhled byl u ní priorota a myslím,že mladší zaujala ta její ekologická kauza v Pezinoku a asi většina volila tak jako my Češi - věděli co nechtějí a podle toho zvolii tu jinou variantu.

 

marcela1*
hodnocení

0x

no včera i dnes se - bez ohledu na počasí a přírodní krásy - například za svou zemi hluboce stydím ! *cert*

klera*
A já jsem na ni zase hrdá. To je ta krása demokracie...různí lidé, různé názory a všichni žijeme tak nějak vedle sebe a víme o sobě. A ideálně spolu dokážeme o tom mluvit.
jezevec*
hodnocení

Já taky. Ožrala vyspává opici v LDN Lány a pošle někoho s kytkou, bývalý estébák a komouš se tajně připlíží položit věnec v půl osmé ráno. To je jak kdyby bývalí esesáci jeli položit věnce do Osvětimi.
A nejvíc se stydím za tu sebranku, která si myslí, že svoboda je zadarmo. Za sebranku, které nevadily zadrátované hranice, kulturní komise, kádrováci, pronásledování, věznění a z počátku i popravování názorových odpůrců, kteří se provinili tím, že se jim nelíbila vláda jedné strany. Hlavně že měli lahváče za dvě padesát a Helenku s Bohdalkou v televizi.

Všem, kterým se stýská po době, kdy komouši nařizovali, jaké informace se k nim mají dostat, jakou hudbu mají poslouchat a jaké knihy číst, po době, kdy stačily dlouhé vlasy k tomu, aby veřejná bezpečnost dotyčného šikanovala, kdy se za politický postoj rodičů zavíraly studentům dveře do škol, bych chtěl vzkázat jediné.

Táhněte do Ruska, nebo lépe do p**ele!

marcela1*

@jezevec

- no - jenom jestli do té pr... pomalu zase nesměřujeme ! - pokud Mináře a jeho bandu považujete za bojovníky o demokracii - tak těbůh ...

@klera

- řvaní a vypískávání politiků považujete za diskuzi? - ještě jednou těbůh !

sano

Jezevec-vám už z toho hrabe. Pořád tady dokola omíláte, že se lidem stýská po komouších, atd. atd. atd. atd. Nikomu se po nich nestýská, kde jste to proboha vyhrabal. *plac*

Jezevče - co má Rusko společného s komunisty?

etana*

Přečetl si Marcelku:)

marcela1*

ha - ha - navíc komunismus ani v tom Rusku nevznikl - ti to jenom "odskákali" jako první !:-D

Když by moji kytku někdo hodil do koše, tak se na to další rok také vykašlu a pošlu ji tam třeba kurýrem. To není demokracie, ale hulvátsví, ale kdo chce kam,... tam!Johan Wolfgang von Goethe: "Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří falešně věří, že jsou svobodní." Že není svoboda zadarmo, tak má se dít co? Má téct krev, abychom se té vaší svobody dočkali?Dlouhé vlasy, džíny a somračku jsme nosili a nikdo nám tady v Praze nikdy nic neudělal, to musíte vyprávět mladším blbcům, kteří tu dobu nepamatují! Poslouchali jsme nejen Plastiky (ještě mám kazetu), ale i v té době největši hity ze Západu.Styďte se za koho chcete, to je váš problém, ale házet včechny do jednoho pytle, to je ta svoboda a demokracie? Pro mne jsou mnohem větší frajeři všichni disidenti mimo Prahu, ti to odnášeli mnohem více, než ty dnešní televizní hvězdy! Chtělo by to trochu slušnosti zde na poradně, dříve se říkalo, to chce klid a nohy v teple. Vy to znáte jen z vyprávění, když jste ročník 1975 (odhaduji), ale naše starší generace ještě nevychcípala (slova jedné notoričky), tak si nechte tu propagandu na Letnou v lednu, pan Minář takové krmiče svobody shání o106.On ten dnešní program( nejen dnes, ale i filmy) v bedně, také stojí za dvě věci, jediné plus je, že to mohu přepnout jinam, než koukat na tu každodenní masírku. Nesmíte svět vidět jen v jedné barvě! Dříve to bývala rudá...
klera*
@marcela1 S tím mluvením jsem to myslela obecně. Jinak dneska ani včera to fakt nebylo o vypískávání nebo řvaní. Bylo to hodně pohodový. Ale to většinou ve zprávách neuvidíte, protože by to nikoho nebavilo.
lucie*

no, mě stačilo vidět jak řvali na Klause ml. ,...na člověka, který tam tenkrát byl, který ctí demokratické hodnoty tam řvala skupina lidí sprostoty. Jestli tohle někomu přijde jako správné. Možná máme demokracii, ale slušnost je v čudu...a takoví lidé demonstrují za to, že máme špatnou vládu. Fakt smutné.

klera*
@lucie To jsem zrovna neviděla. Klause mladšího mám za gaunera, ale neřvala bych na něj.
007cz

Klaus ml. umí být také hulvát. Jak se do lesa volá...

jirik50*

jezevče, pokud nechceš vyvolávat spory, nepiš, že někdo vylahává v LDN, obzvláště když to není pravda

lucie*

klera- to já jej považuju za vzdělaného člověka co přispěl k revoluci a ted mu partička lidí brání na místě zavzpomínat s dcerou? jestli je gauner, at podají trestní oznámení za to co provedl a jestli je hulvát, tak at si vyříkají hned...byl důvod dnes?

007- jestli se útočilo na hulváty, tak tam asi řvou dotěď. Ta vaše odpověď je teda fat myšlenka*alene*

klera*
@lucie Já ho hlavně nemám ráda za jeho manipulativní řeči, co předvádí. Nic, co by se dalo žalovat. Mám na něj zřejmě stejnej názor jako ti, co ho vypískali. Narozdíl od vás v něm vidím manipulátora a gaunera. A symbol 17. listopadu je naděje, že můžeme proti takovým lidem bojovat...pak se holt lidi naštvou, když se tam promenáduje a získává na tý události politický body.

Opoziční úderka si tam včera nehodila své politické body? Ty si tam honili všichni a nejen body! Ale uplakánci z opozice to uměli nejlépe.

lucie*

klera-vidíte a mě jeho argumety přijdou vždy trefné, přesné a výstižné, mám ráda, když se mluví jasně k věci...nikdy jsem nic manipulativního a hodné gaunera nezaznamenala.

sano

Klaus ml. - také nevím, proč zrovna na něho bylo pokřikováno v den výročí. Patřil tam, ale když to bylo ještě v rámci politiky, no budiž, který politik má své odpůrce. Ale když se potom někdo do něj opřel ohledně jeho zdraví, to už jsme si ani nepřipadali, že jsme v ČR.

sano

oprava: nemá své odpůrce.

klera*
@lucie Já to chápu. Ale taky chápu tu frustraci, když mají lidi jiný názor a pak se objeví na akci k 17.11. Ale to, že na něj řvali byla chyba...protože mu to akorát přihraje politický body. Jinak myslím, že on není blbej a dobře věděl že to přijde.
klera*
@sano No, jestli se trefovali do jeho zdraví, tak jsou to fakt idioti.
lucie*

...to je český zvyk...na Klause budou útočit na jeho zjev, na Xavera Čt "vtipně" vytáhla ,že je obezní...ještě se neumíme jako lidé chovat a media také ne.

klera*
@lucie Koukám že parlamentní listy jsou plný Klause ml. Jako by to byl hlavní bod víkendu. Ale on nebyl. Několikaminutová skvrnka na úžasný atmosféře dvou/tří dnů.
lucie*

asi jo parlamentní listy nejsou můj žánr...asi prima dny, ale mohly být i lepší, lidé měli šanci ukázat svou zralost...no nestalo se tak u všech. Někteří si 17.Listopad přisvojili jen pro sebe, ale budu doufat, že za další 30let už bude společnost moudřejší.

sano

To bychom měli být jenom rádi, že vznikají nové politické strany, po tom se nám přece celá desetiletí stýskalo, když tu rozhodovala jenom jedna strana. A teď když se objeví někdo nový, jako ml. Klaus, ještě se ani nestihl pořádně představit, už je s ním pomalu amen. Je vypískán, a co horší, urážen.

 

nikdo*
hodnocení

0x

Chcete konstruktivní debatu, ale do vínku ji dáváte své vidění postav, o kterých chcete debatu vést, a to nejde.
Nelze vést debatu na téma proč, když se ji snažíte dopředu ovlivnit.

 

lucie*
hodnocení

0x

Na tohle má být člověk hrdý? to je hrůza...co provedl tak strašného, že se ho nemá týkat svátek "svobody"? to ted budou určovat křiklouni na ulici kdo je hoden tady žít?


skeptic

0.28 Ten dědoušek s koženou kšiltovkou...moc by mě zajímalo, čím se zabýval před listopadem 89. Odhaduji, že někde s Halíkem připravovali na Institutu Ministerstva průmyslu vedoucí kádry.

lipanek

Táhni do Ruska - fakt to sedí. Dědek důchodce tady nemusel být a ani my ostatní. Dávno bychom pošli na Sibiři, nebo vyletěli komínem, kdyby Němci vyhráli válku. Čest miliónům vojáků Sovětské armády, padlým za druhé světové války. Za druhé světové války padlo, bylo umučeno, zahynulo přes 50 000 000 vojáků i civilistů. Tragédie, tohle vidět na videu.

voconur

Bohužel dnešní mladí troubové se Germána ještě zastávají a tehdy hajlujícím Sudeťákům by se ještě omluvili,že jsme je po zásluze odsunuli zpátky do Raichu

 

marcela1*
hodnocení

0x

@dvd99 - dnes 11:02

- dobře řečeno - jen bych ještě dodala jako bonbónek - k potlačení a posléze zničení národní identity už se dnes přistupuje i v oblasti sportu, kdy jsou národní barvy dresu fotbalistů nahrazeny bezpohlavní zelenou ! - a ještě hnusnou !

A ať se pan "jezevec" čertí a nadává jak chce - fašizace českého národa tolerovaná :( naší tzv. "demokratickou" společností povede k její zkáze. V nějaké diskuzi jsem někde četla, že Český národ, bude-li vedený současnou elitou, reprezentující ony "pokrokové" a moderní tendence, pravděpodobně zanikne a stane se jen takovým česky mluvícím teritoriem, čemuž nadšeně tleskají davy "umělců", podporujících našeho českého führera, který se svou nákloností k Hitlerovi vůbec netají - spíše se do jeho role záměrně a programově stylizuje !

V této souvislosti je dost zajímavé, že naši moudří pražští radní zrušili nájemní smlouvu nějakému "chudákovi" obchodníkovi, který prodával gumové masky Hitlera, zatímco se demonstrací "milionů chvilek" usilujících o rozvrat celkem prosperující společnosti beze studu účastní přední politici tzv. "opobloku" - jako např. pan Kalousek, anebo "satanáš a jezuita" Halík a ostatní "studentští vůdci" 90. let.

Bohužel dnešní studenti, kteří se snaží reformovat společnost - nejsou schopni na rozdíl od těch tehdejších, ani složit maturitu z matematiky ! Tím legračněji vyznívá jejich představa, že mohou být nositelem vzdělanosti českého "venkova" jako za dob F.L.Věka. :-P - omlouvám se, ale v této souvislosti si nemohu vyplazujícího smajlíka odpustit *smich*

No je fakt, že se panu "jezevci" ani nedivím, že se uchyluje k vulgárním příspěvkům - já bych se jich taky nevyvarovala (neboť jsem po svých předcích zdědila bojovnou povahu) - jenže z té opačné strany. Ale oproti němu mám nespornou výhodu, že se toho "pokroku", který nás čeká - nedožiju. *smich* na rozdíl ode mne je on v těch nejlepších letech ... - ostatně - lidské civilizaci více než 100 let stejně "nedávám" - při tom tempu, jakým planetu ničíme ...

klera*
Stylizuje se do Hitlera a netají se nákloností k němu? Viděla jsem projev Mináře i Hitlera, názory obou, ale podobností tam moc nevidím. Potom, co Minář vytáhl svoje desky s Maxipsem Fíkem už vůbec ne. :-D
sc
Marcela, čumím jak rázně jste tu opozici "profackovala" *smich*, ale kdo to je ten jejich "vůdce"? Myslíte Mináře?
marcela1*

@sc

- no jenom aby to nedopadlo jako v Německu 30. let - tam si taky z Hitlera dělali zpočátku "srandu" - a společnost je dnes čím dál agresivnější a bezohlednější ! - prostě mi vadí hnědá barva ( v jakémkoliv odstínu) a agresivní rétorika - divíte se a myslíte, že je to jenom náhoda?

sc
Já tu politiku zas tak "nežeru", tak jsem toho Mináře zatím úplně ignoroval, ale polepším se :)
marcela1*

@klera

- Vy si tu podobnost ( i přes tu hnědou košili ) fakt neuvědomujete? ... - to je tragedie těch mladých, moderních a pokrokových, že jim stačí maxipes Fík, aby se bez přemýšlení přidali na tu "správnou" stranu... Hitler byl taky mladý, nevypadal vždy jako diktátor a řečnit se naučil taky až postupně... můžete mi tedy vysvětlit co vlastně pan Minář a jeho klaka chce? - Ale asi je marné na toto téma diskutovat ... uvidíme.

@marcela1 jako milovnici a propagátorce socialismu by vám měl být socialista Hitler sympatický.

marcela1*

@jethro

- ať si myslíte, co chcete - ale když už tady máme ten kapitalismus bez možnosti návratu k jakémukoliv minulému režimu, myslím, že náš stát - aby měl vůbec nějaký význam jako samostatný stát - potřebuje silné a bohaté české kapitalisty a podnikatele, kteří budou podnikat v Česku ! a posilovat českou ekonomiku, nikoliv cizí ! Proto nechápu ten odpor a řev vůči Babišovi, který mi - i přes jeho "kradení" - připadá jako schopný podnikatel. Anebo co tedy jiného? - myslíte, že lidé typu p. Mináře zajistí této zemi blahobyt? :-D - leda možná jako na Ukrajině.

marcela1*

z toho mám tedy strach největší ! ... Vy ne?

marcela1*

blbý - že nelze doplňovat komentáře :

- navíc všechny "opostrany", které nyní protestují "rukama nohama" s ústy plnými demokracie a svobody se tady po 89. už postupně všechny vystřídaly ! - takže svobody měly až až - a lidé jim věřili ! - takže, kde udělali "soudruzi" chybu, že už je lidi jaksi nevolí? že by najednou naletěli zrovna na "koblihy"? když jim minulí vládci slibovali modré z nebe a pečené holuby? *smich*

jezevec*
hodnocení

Babiš je schopný podnikatel? Ten by bez dotací zkrachoval i kdyby měl exkluzivitu na prodej vody v Africe. Podívejte se někdy na data, kolik jeho firmy dostávají dotací a kolik odvádí daní, než začnete psát další takový nesmysl. Kdybyste dostávala tolik dotací co on, nemohla byste prodělat ani na kinu pro slepce! Babiš není schopný podnikatel. Babiš je vysavač dotací...
marcela1*

@jezevec

- děkuju za odpověď - ale dejme tomu, že Babiš skončí - kdo tedy dnes na jeho místo? - ptám se docela vážně, protože v současnosti na naší politické scéně žádnou adekvátní osobnost nevidím ! - a to si fakt nedělám srandu ! - a je mi líto, že mne všichni považují za provokatéra a trolla - ale ono je to asi pohodlnější, nežli jen nadávat na komunisty - to dnes dovede už každej "lojza" ! - a navíc, jak už jsem psala - všichni opozičníci už přece svoji příležitost dostali a lidi jim fakt věřili ! - nic si nenalhávejme.

klera*
@marcela1 Vy jste mi ještě neřekla, kde vidíte tu podobnost. Viděla jste vůbec tu demonstraci? Kdyby jo, všimla byste si, že Minář tam vystupoval minimálně. Ani v médiích se moc neprezentuje...kult osobnosti bych si představovala trochu jinak.
To jenom bulvár (třeba parlamentní listy) se ho snaží cpát všude, lidi se toho chytnou (že?) a vydělávají jim prachy.
prestik*

Marcelo, zbytečně se znepokojujete a přikládáte význam učiněným podružnostem. Národ je možná (kavárnou) rozdělen, ovšem o polovinách nemůže být ani řeči. Na Letnou přišlo necelých 250 000 kašparů, což nedosahuje ani výsledku Hávovy partaje z voleb 17. Kvůli tomu ztrácet slova? Mě zlobí jen 1620 korun, které nedobrovolně každý rok vynakládám na Kalouskovu propagandu. S tím by se rozhodně mělo něco udělat.

jezevče - kdo vymyslel a zavedl dotace?

marcela1*

zajímalo by mne, proč se mlčí o dotacích, které byly zneužity a vyplýtvány na nesmyslné projekty ! Např. zrovna o dotaci pro projekt p. Polívky (jakkoliv ho mám ráda), který si najednou ausgerechnet zrovna teď uvědomil, jaký je vlastně "demokrat", takže nemohl jinak, nežli podpořit p. Mináře a jeho rozvracečskou bandu !

@prestik- kéž byste měl pravdu ! - doufám, že Češi přece jenom nejsou tak hloupý národ, aby podpořili další ze smutně proslulých "barevných" revolucí v méně inteligentních zemích. I když - rétorika p. Babiše v těchto chvílích mne poněkud překvapuje... no do voleb je ještě daleko, tak uvidíme.

marcela1*

@klera - dnes 1:15

- No pan Minář a jeho loutkovodiči si moc dobře uvědomují, že nemohou na lidi v dnešní době rovnou "vytasit" Hitlera - takže na to jdou holt přes chudáka maxipsa Fíka ! *smich* - a je vidět, že to zabírá ...

prestik*

Marcela: Viděl jsem na ČT část propagandistického pořadu DW - Focus on Europe. Jakýsi žid žijící v GB tam přirovnával brexit k holocaustu, stejné hrůzy...co k tomu dodat. *blee*

marcela1*

no já k tomu můžu dodat jenom to - že nechápu a nikdy jsem nepochopila tak fatální nenávist vůči Židům - a zvláště dnes, kdy je ze všech stran hlásána idea multikulturalismu a odpor k rasové nenávisti. - a navíc, když jsou dnes tolerováni spíše islámští teroristé, nežli Židé. Holt - největší čas "vychcípat" *smich*

marcela1*

@jethro - včera 19:19

- děkuju za "postřeh" - ale mýlíte se - svým vnímáním života a jeho zákonitostí jsem spíše nihilista ! - neboť žádná z idejí, které si lidstvo vymyslelo pro své "blaho" v podstatě neuspěla - jediné, co nikdy nezklame je tzv. "zákon silnějšího" *zed* - ať ho nazveme, jak chceme. Lidi jsou dravci a predátoři, nikoli "andělé" - a pokud dojde na "lámání chleba" - onen zákon silnějšího zvítězí vždy ! - to je jediná jistota.

klera*
@marcela1 Nechte toho s Maxipsem Fíkem. Příště k tomu do závorky napíšu "vtip".
marcela1*

ten maxipes Fík ale žádnej vtip bohužel není ...

nikdo*

Marcelo, ta nenávist k židům jen zapadá do plánů na ovládnutí Evropy (?Islámem?fašisty?). Oni jsou pravděpodobně jediná síla, která je schopna to zastavit. Protože je to jediná síla schopna semknout lidi kolem sebe. My to už asi nedokážeme. Nechali jsme se rozdělit, a zaplatíme za to. A mocní to dobře vědí. Proto ta nenávist.
A pokud by někoho napadla otázka, kdo jsou TI mocní, přečtěte si knížku Petra Hampla, Prolomení hradeb. Leccos, vám to vysvětlí. Máme je kolem sebe.

marcela1*

@nikdo

- to je vlastně fakt, takové vysvětlení mi smysl dává - navíc v hodnocení ras podle IQ jsou židé myslím na 2. místě hned po asiatech (Japonci, Číňané ... )

 

nikdo*

Možná, a záměrně píšu možná, toto poznal M.Zeman už daleko dříve než já, On je velký přítel Izraele. A netají se s tím. A možná, právě proto ta ohromná nenávist části naší společnosti vůči němu.

klera*
Vidíte...Prolomení Hradeb od Hampla tu mám. Dostala jsem ji k přečtení od člověka, co fandil Konvičkovi, pak Okamurovi a teď přesedlal na Klause mladšího. Že by to výjimečně nebyly nelogický pitomosti, co většinou u Hampla čtu?
nikdo*

Jestli to jsou pitomosti, to si musíte rozhodnout sama. Ale chce to čas. Nejen opravdu dočíst do konce, možná i víckrát. Ona ta kniha má zajímavý závěr, na který nejsem odjinud zvyklý. Autor tam polemizuje sám se sebou... No uvidíte.

klera*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]