Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Po roce mi nezvedli plat

Od: strojaricek odpovědí: 25 změna:
Dobrý den.
Ptám se na toto téma tady už po několikáté, ale nyní je to pro mě velmi aktuální.
Na konci října mi končí pracovní smlouva. Jsem v práci první rok po škole. Stále jsem nedostal přidáno mám 100+5 Kč na hod.+ když mi jedou dvě mašiny mám dalších 20kc/hod víc, jestli mi přidají sem se byl ptát. Řekli mi, že do konce prázdnin vyhodnotí naše hodnocení a podle toho mi zvednou plat. A navýšení pořád nikde. Měl jsem pár možnosti jít dělat jinam, ale přišlo mi to nějak nefér. (přišly nám nové mašiny, zaúčovali jsme se na nich přišlo mi to vůči firmě nefér odcházet) a práce to není nejhorší.
Pracuji jako obsluha cnc elektroerozivni drátové řezačky. Musím umět číst vykr. dokumentaci, umět pracovat s měřidlama, programovat STROJ (programy si děláme sami), nastavit stroj a upnout obrobek. Práce to není úplně jednoduchá, je to docela zodpovědná práce jelikož bývám často poslední operace a zmetek by mohl vyjít hodně draho.
Dnes mi došla výplata a není mi z toho moc dobře 15790kč. Měl jsem i vyšší, ale to bylo díky tomu že jsem dělal přesčasy. Myslím, že mi práce docela jde, nejsem problémový, zmetky nedělám často. Mám v plánu jim dát "ultimátum", jestli mi s novou smlouvou nezvednou plat tak valím pryč. Mám představu 150kc/h, myslím že to by mohlo odpovídat te práci co dělám.
Jak byste se v moji situaci zachovali vy? Popřípadě jaký plat byste vyžadovali?
Děkuji

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vilik*
hodnocení

1x
Dneska bych došel za vedoucím, ať mi řekne, jestli a za jakých podmínek mi bude nabídnuto prodloužení smlouvy. To už zřejmě musí vědět. Důvod bych uvedl takový, že mám jiné nabídky odjinud, ale chtěl bych být loajální, když mi dali po škole důvěru. Oni to pochopí, když ne, poptal bych se přespříští týden jinde.

mopet*
hodnocení

0x
Poptej se jinde a když ti nabídnou víc tak jdi.105 na hodinu je na obsluhu CNC málo. To mají skladnici.