Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vadí vám rozsudek?

Od: babu odpovědí: 84 změna:

Vadí vám zrušení trestního stíhání Babiše nebo naopak souhlasíte a dokonce máte radost s ukončením té "válečné trapnosti"? Vzdá to opozice?

 

 

84 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

14x
avatar ferax

Nevadí, zdá se, že zdravý rozum vítězí. Úspěch se u nás neodpouští, oni si ti šmejdi vymyslí něco jiného. Sami republiku zadlužili a rozkradli a mají strach, že to někdo odhalí. Tak stále útočí.

Pořád ještě máme jakýs-takýs hospodářský růst, ale v Babišově návrhu rozpočtu jsou omezené výdaje na vědu a výzkum, omezené investiční výdaje a sekera 40 miliard. To jen na margo toho zadlužování...

skeptic

Kdyby měl zvítězit zdravý rozum, skončí Babiš s Kalouskem na jedné větvi, ale ono by to nijak zvlášť nepomohlo...na pozici podobných šmejdů se v kádrových rezervách třese sto jiných gaunerů, možná ještě horších. Neporušil jsem nějakou eurodirektivu? *nevi*

 

lidus*
hodnocení

6x

Mám radost a to zrovna Babiše nemusím. Jsem přesvědčená, že vše bylo na objednávku, jedna kauza co se o ní mluví aby další probíhaly klidně. Tak se to tu dělá. Bene když odejdou všechny ty osoby co se na ně něco má a zdržují vládu, nebude tam ani noha.

Já jsem napopak přesvědčený, že na objednávku bylo zastavení stíhání.

lucie*

Aspon se ukázalo jak na tom ta justice byla a je (s Babišem i bez něj) Trestní stíhání lze objednat i zastavit. Konečně se jako národ můžeme spojit*smich* všichni máme pravdu.

culdabulda1*

@lucie

- to je hezky řečeno :-D - akorát, že každý vidí tu "pravdu" trochu jinak, až opačně. Ale docela by mne zajímalo, jaká pravda je ta skutečná - ale to se - možná - dozvíme až s odstupem let, pokud se toho dožijeme - já asi určitě ne:( - škoda - možná bych se "popásla" ! :-P

lucie*

Ať si teď křičí kdo chce co chce, já myslím, že jednou i Zemanův přístup bude hodnocený pozitivně. Všechno chce svůj čas, aby mohly vyplout na povrch všechny skutečnosti...a někdy se toho ani nemusíme dožít.

Dějiny píšou vítězové, vždycky to tak bylo a bude, historie je zkreslená a nebude tomu jinak. A v dnešní době celoplošného lhaní a manipulování s informacemi (v rámci konání dobra) jsem zvědavá co se jednou dočtu v učebnicích mých dětí:-D

 

jofa*
hodnocení

5x

Není z čeho se radovat. Zastavení stíhání je jen důsledkem zákonů a paragrafů šité v minulosti na míru podvodníkům, spekulantům, ... Kdo se v tom uměl pohybovat, jen využil různých mezer, nejasností, nejednoznačnosti a dalších kliček v případě "pochybení", zlodějině. Nejsmutnější na tom je, že u mnoha a mnoha obyvatel této země mají tito "šikulové" zastání a jsou na nejvyšších postech naší země. Bohužel.

lucie*

určitě souhlasím a smutné je, že se lidé probudili až ted a zajímá je jen Babiš. Nevím co to vypovídá o společnosti? že vidíme jen to co nám media předhodí? pokud se o něčem nemluví v mediich, tak tiše přihlížíme i větším problémům, nezajímájí nás? snad ti všichni nespokojení budou tak pečlivě hlídat i jiné kauzy, kde uniklo-unikná daleko více jak 50mil. na dotacích.

 

ben®
hodnocení

5x
avatar ben

Dobrý den, myslím si, že "voda na pana Babiše se stále vaří, i když plamen pod ní byl nepatrně zmírněn". Pan premiér toho má k vysvětlování více, ale zároveň si jsem jistý, že "do tepláků" se nikdy nedostane (dokud bude servilní vůči Hradu). Jinak, já nejsem krvelačný a byl bych spokojen, kdyby takto kontroverzní osoba nebyla v čele naší vlády (je to ostudné a zdržuje to činnost vlády). Zdravím!


doplněno 17.09.19 15:19:

Podle toho, co vím z médií, tak státní zástupce zastavil stíhání, protože po čtyřech letech nazdal, že farma Čapí hnízdo byla v době čerpání dotace z EU malým či středním podnikem a měla na dotaci nárok. Asi první "zajímavost" je možná v tom, jestli kongresové centrum (tak je snad tato farma prezentována) splňuje definici a význam slova podnik (ten by snad měl něco hmatatelného produkovat a k tomu dotaci použít). Dále jsem se jako laik domníval, že by mohlo být trestné, když někdo účelově vyčlení z velkého podniku část, na tu pobere dotaci a následně tuto část zase začlení zpět pod svůj velký podnik (a to celé v rámci jedné rodiny). No, trestné to zřejmě není, ale je to neetické (tu vyčerpanou dotaci mohl využít skutečný malý podnik) a návodné pro ostatní "vyčůránky". Pan Babiš tvrdí, že vše bylo OK, dotace byla vrácena (proč, když bylo vše OK?) a kdyby nebyl v politice, tak by to nikdo neřešil. Připomíná to tvrzení zloděje alkoholu, který by v obchodě vrátil po odhalení láhev a říkal, že když ji vrátil, tak je vše OK a on je čistý (případně tvrzení skladníka v nějakém podniku, že kdyby nepřišla kontrolní inventura, tak by nikdo nezjistil a neřešil, že tam krade). A mimochodem - oněch šest kontrol z MF na farmě pana Babiše, které rád zmiňuje, že dopadlo dobře, neřešilo oprávněnost čerpání dotace, ale jen "má dati - dal" (a to zřejmě sedělo).

 

hodnocení

5x
avatar jethro

Kdyby to byl osvobozující rozsudek, mělo by to větší váhu. Tohle ale zrušil státní zástupce. A nelze se zbavit dojmu, že to nebylo zadarmo.

Soudce je méně úplatný než žalobce?

Není to celé o tom, že bylo potřeba něco ušít a nějak to holt nešlo?

Nebyla to od počátku jen šikanózní žaloba a každý soudný neviděl její nesmyslnost?

A to nikoho nenapadlo už před čtyřmi roky? Čtyři roky usilovného vyšetřování, pak perzonální vítr v justici a najednou to žádný TČ není.

Ale napadlo a taky to říkali. Mimochodem, o jakém větru je řeč?

 

etana*
hodnocení

4x

Když si tu čtu, jak lidi, co se ptají ostatních, jak požádat o sociální dávky, vyhnout se práci nebo zda jim vyroste penis, kterak s klidem a suverenitou prohlašují své soudy o dotační politice, politice jako takové, ekonomice a zákonech, tak nevím, zda se smát či plakat.

 

sebod*
hodnocení

3x

Ano, vadí mi Babiš. Vadí mi jeho "Chyťte zloděje". Vadí mi "nejasnosti" kolem něho. No, je to kolem něho vše křišťálově čisté, že?

nox®

No, který z předchozích premiéru byl křištál, že... Kdyby se tak řešilo, co je třeba, ne jen Babiš po milionté první.

 

hodnocení

3x
avatar jethro

Pro neprávníky: SZ řeší přibližně 60 tisíc případů ročně. Z nich zhruba sto skončí zastavením věci. 1,6 desetiny promile. Důvody jsou většinou to, že obviněný zemřel, promlčení, dřívější odsouzení. Aby státní zástupce zastavil proto, že nejde o TČ, se stane v jednotkách případů.

Neuvěřitelné štěstí.

jendad

Toto přesně ilustruje problém kontinentálního práva z dob rakouska uherska . Máme systém padajícího hovna kdy přece pacholek nemuže vyšetřovat svého šéfa.

Vcelku rozumě to vyřešily amíci , kdy jsou nejen starostové a šerifové přímo voleni , ale i soudci a státní zástupci . V našem systému bude vždy pachut podezírání kdy policie i zástupci se bojí o své živobytí , protože přece nemužete žalovat šéfa.

Cituji:

Stát loni odškodnil kvůli nezákonné vazbě nebo trestnímu stíhání přes 1200 lidí. Ministerstvo spravedlnosti jim odeslalo více než 77 milionů korun - to je nejvyšší částka za posledních šest let. Resort peníze vyplácí na základě soudních rozhodnutí i v rámci mimosoudních dohod. Justiční omyly, v rámci kterých se dostanou za mříže nevinní, stát neeviduje.

.. takhle je to lepší?

007cz

77 milionu korun? to nebude stačit ani na odškodnění ,,zakleknutých,,firem. Cituji..

Některé z postižených firem, které na to měly čas a peníze, se s finanční správou soudí. A v posledních dvou letech začaly padat rozsudky. Celkem se k soudu zatím dostalo 122 případů, pravomocná rozhodnutí už padla v 89 z nich.

Statistiky ukazují, že finanční správa nedokázala u soudu obhájit skoro 40 procent sporů o zajišťovací příkazy.

Ministerstvo financí vedené Alenou Schillerovou ale odmítá uznat, že praxe zajišťovacích příkazů "poněkud zvrhla”...není to lepší.

 

rv*
hodnocení

2x

Nejspokojenější musí být opozice, protože ta se bála, že máme premiéra, který bude odsouzen. A báli se tak, že nepřišli ani s žádným jiným programem, než antibabiš.

 

hodnocení

2x
avatar promon

Mě osobně daleko víc vadí třeba tento rozsudek :

idnes.cz/...

vymaštěnec dostane za loupežný přepadení podmínku? To si snad dělají srandu, pak se diví, že se to rozmáhá a občas to i někoho stojí život .

 

bibi
hodnocení

2x

Babiš "prý" ukradl 50 milionů, ale kdy se bude vařit voda i na ty, co "prý" rozkradli miliardy. To už asi nikdy.

etana*

A proč by měla? Copak je někdo obžaloval a byla jim dokázána vina? Mimochodem, o kom konkrétně hovoříte?

 

culdabulda1*
hodnocení

2x

Konečně snad ta trapnost skončí ! - takže se raduju, kdyby už jen proto, že si nedovedu představit někoho z minulé vládní mafie zase u moci. Babiš si zatím nevede špatně a pokud si to nepokazí nějakým vyloženým skandálem, bude mít zase svých 30 %.

Ne, že bych mu nějak důvěřovala - politikovi se věřit nedá - ale nevidím zde zatím žádný lepší výběr a když vezmu v úvahu dosavadní hysterické "dovádění"tzv. demokratické opozice, myslím, že mu ještě nějaké hlasy přihraje, zvláště když se ještě vynoří pan Ivan Havel s úvahou, že není dobré, aby chodili k volbám všichni občané, ale jenom ti vybraní ... a jedním dechem odsuzuje "komunistickou"totalitu - to je fakt síla ! *ee*

parlamentnilisty.cz/...

etana*

Mohu se jen zeptat, co konkrétně máte na mysli ve větě : "nevede si špatně", tedy v čem je rozdím mezi ním a jeho předchůdci?

culdabulda1*

no a v čem si tedy vede hůř?

mot
zeptam se, co se mu povedlo?
Premyslim, co by tak mohl byt ten vylozeny skandal, co by ho polozil.
bibi

Povedlo-nepovedlo, jedno je jisté. Lidé jsou politikou docela otráveni. Tak zkusili Babiše. Od toho vy volby jsou. Když je Babiš nasere, půjdou zase zpátky k TOP, ODS nebo k ČSSD, nebo se utvoří další nové strany. Věčný kolotoč. To je všechno.

babu
hodnocení

Povedlo se mu přece vyhrát volby a nikoliv s odřenýma ušima, má a bude mít zase velký náskok :)
culdabulda1*

@mot

- no, když sleduju hysterické reakce tzv. demobloku, který vesměs vystupuje proti zájmům občanů této země, ponižuje je a de facto jimi pohrdá (o 30. letých rozkrádačkách ani nemluvě) - tak se Babišovi přece jenom asi něco povedlo, ne?

007cz

culda, srovnej si celej rozhovor a několik vět vytržených Parlamentní hromadou hnoje. Nechápu proč se necháváte obelhávat takovými ubožáky, ale už rozumím těm h... co tu píšeš. reflex.cz/...

mot
dobre, povedlo se mu vyhrat volby, marketing mel dobry a vi jak nalakt lidi.
Ale me zajima, co se mu jako povedlo realne. Uz tady nejaky patek vladne, tak jake konkretni veci pro lidi udelal... jako treba ze se postavily desitky km novych dalnic, zeleznic, mame nizsi dane, kvalitu potravin jako na zapade, digitani stat, vyborne skolstvi a tak... proste takove ty pecky, proc ho voli 30% národa.
diky predem
babu
hodnocení

Třeba slušný nárůst duchodu a možná se dalšího posunu dočkáte teď, opozici asi hubu nezavře ani slib "abolice" od prezidenta, ale nebude mít svázané ruce kvůli trestnímu stíhání a může bez obav rozjet své podnikavé vize hospodaření státu *smich*

mot
opravdu slusny narust?
penize.cz/...
culdabulda1*

@mot

- problém je v tom, že opozice nemůže nabídnout nikoho lepšího - jako lepší alternativu bych viděla KSČM a SPD - ale to dnes nemá šanci, proto volím Babiše. Ovšem nejsem podnikatel- takže nemohu posoudit všechny aspekty - sorry...

Ovšem i jako nevzdělaný a hloupý důchodce jsem schopna - alespoň myslím - rozeznat chytrého a schopného lídra od hloupého a nenávistného žvanila. A proto se "demoblok" asi snaží odstřihnot seniory a důchodce od voleb a preferuje volební právo už od 16 let věku.

A pokud jde o "kradení" p. Babiše - to si snad děláte srandu ! - co jiného se tady asi a na nejvyšších vládních postech od 89. asi dělá? *ee* a to i pod záštitou tzv. "nezávislých" soudů *ua*

007cz

mot,,,jestli přesvědčíš jednu koblihu že jim vudce lže, jsi buh...

culdabulda1*

@007

- pokud si myslíš, že ti tvoji "guruové" říkají pravdu, tak jsi ještě "hloupější, nežli jsme doufali" Zdar !

007cz

Cituji: ,,nevzdělaný a hloupý důchodce,,. Doplním. který se v dnešní světě, který je přeplněný nejruznějšími informacemi nedokáže orientovat a proto sedá na lep nejruznějším žvanilum a podvodníkum. nazdar

culdabulda1*

no jo - no :)

A neplatí to i o dnešní mládeži?

babu
hodnocení

Tak o mládeži to platí tuplem - bohužel- budoucnost národa ! O důchodcích je to spíš o minulosti a to už budoucí prosperitu tolik neovlivní .

007cz

babu,,právě naopak, duchodci jsou dnes ti, ktreří rozhodují o výsledku voleb tím i o prosperitě. O mládež se nebojte, to co tvrdíte, tvrdí starší generace o mládeži staletí.;)

babu
hodnocení

No nevím koho je víc u voleb- mladých nad 18 let nebo důchodců?
007cz

Častější ochotu jít k volbám přitom nalezneme u věkové skupiny nad 65 let (70 % určitě půjde), než u lidí mladších 35 let (určitě půjde jen 52 %)...je to rok 2017.

Takže mladej k volbám nepujde ale nadávat na internetu nebo náměstích, jak ti staří špatně volí to jo.

Divná to doba*sok*

mot
ja nemam ambice premlouvat koblihare, jen pořád cekam na ty priklady, co tak skveleho udelal. a zatim nic, no.. :)
bibi

A když nepracující - důchodci volili před pár lety dvě volební období Odeésáky, tak také podlehli a byli neorientovatelní? Také mívaly 30%.

007cz

juraja,,kterej mladej tu nadává? proč sem pletete ODS a vkládáte mi do ust co jsem neřekl. Jen tvrdím že duchodci vyznamně ovlivní výsledky voleb, at už dopadnou jakkoliv, jen se nechají snáze ovlivnit tím kdo jim slibí nejvice.

Řikám něco o tomhle tom foru?

Tady ve vláknu se sešlo tak cca.10 lidí (je jedno jestli staří nebo mladí) a ti se mezi sebou hádaj kdo má pravdu.

No to je jedno.

Ale co mě baví, je jak se nadává že důchodci špatně volí, ale víš ona je sranda že průměrný věk ve vládě je 49 let.

To znamená že tito poslanci ať volení mladejma nebo starejma vyrostli většinu svého života v té naší takzvané demokracii.(vlastně takoví komunismem nepolíbení). no někteří tam už sedí od školy.

A právě tito poslanci, schválili veškeré zákony které tu máme.

A my se teď divíme,že nějakej podnikatel jel přesně podle těchto zákonů.

Tak prosím neházejte to všechno na důchodce

O ODS psal(a) bibi ale má pravdu, když důchodci volili Ods nebo Top9 tak bylo vše v pořádku že?

Prosím nevztahuj to na sebe.

a prosím nechtěj odpovědět hned, taky mám svoji práci a furt nesedím u pc.

007cz

Duchodci špatně volí? To říká kdo? Co psala bibi vím a jen potvrzuje co říkám, proč se najednou otočili o 180º /pode vás/ protože jim někdo slibuje nesplnitelné, druhý je straší bubáky z afriky a třetí slibuje bohatství z Číny. Z internetu se na všechny řítí nepřeberné množství ruzných dezinformací a lží, vubec se nedivím že spouta lidí v tom má zmatek a uvěří krásným slovum třeba nějakého oligarchi. Ale i to patří k demokracii.

juraja2

Bohužel už nesmím odpovídat tak aspoň takhle.snad mne nedaj ban.

Váš počet odpovědí v jedné otázce převýšil povolený počet 4. Pokud budete mít 10 a více % ohodnocených odpovědí, počet odpovědí nebude limitován(a). Snažíme se eliminovat příliš mnoho odpovědí, které nepřináší radu.

Proč se najednou otočili o 180º?

Ale vždyť sis na to odpověděl sám " protože jim někdo něco slibil"

Volili ODS,TOP09,ČSSD, atd... ti jim taky naslibovali a jak lidi dopadli.

Tak teď volí někoho jiného a doufají.

Nesplní/nebudou volit. Jednoduchá rovnice

007cz

Ale vždyt jsi napsal to samé co já jen trochu jinak. Jen nerozumím tomuhle ,,ti jim taky naslibovali a jak lidi dopadli,, jak lidi dopadli? Že u nás proběhla krize bez větších problému je špatně? Že za Kalouska byl vyšší realný duchod než dnes je špatně? Jen se nesmí věřit kecum typu ,,máme se dobře, tady na to mám papír a čísla,, nebo za fšetko muže Kalusek,,

juraja2

Ke krizi se nemůžu vyjadřovat,nic o ní nevím a ta prošla kolem mě. Sice v mém okolí přišlo plno lidí o práci a tam kde dělali čtyři, dělají do dnes dva. No ale to je na jinší povídání. (a do toho se mi nechce a nemám chuť)

No jestli byl vyšší reálný důchod?

Nejsem ekonom.

Tak to vezmu podle sebe, za minulé vlády byl můj ČID něco přes XXX kč a po nástupu této vlády a zvedání důchodů je něco přes XXX kč

Takže mám vic jak o 2000Kč víc.

Můj plat byl cca. 8000kč a teď je 13350kč, suma sumárum mám teda o cca. 7500kč víc ,jak za předešlé vlády.

"Jen se nesmí věřit kecům typu ,,máme se dobře". No vidíš, nemůžu mluvit za ostatní , ale já třeba

"ANO mám se líp."

007cz

Za nárust mezd muže celosvětový rust ekonomiky, ( vláda či A. Babiš na tom nemá sebemenší zásluhu, jen si přivlastnuje ,,úspěchy,, a těží ve volbách) rust ekonomiky přináší i rust cen. Do nekonečna to nepujde a recese přijde, jenže tyto vlády vše ,,prožraly,, v honbě za vol. hlasy. No a pak se těch 30% voliču sebere a pujde hledat nového mecenáše. Z duchodem osobní zkušenost nemám ale stači si pročist pár diskuzí duchodců. Cituji např,,Platy rostou po deseti procentech... Ceny o desítky procent... Ceny bytů o sta procent... Jen důchodcům, kteří na to vše vydělali o 00 prd

juraja2

No asi máš pravdu s tím, že za zvyšováním mezd v celém světě, muže celosvětový rust ekonomiky.

Ale na druhou stranu, vyděl sem ty hádky v parlamentu,a odborech když chtěly zvednout lidem plat aspoň o pár korun ,"To né všichni budou krachovat". Tak kde je pravda?

Říkáš pár "diskuzí duchodců" tak jestli to jsou diskuze tak jako tady." tak to jo".

Pár lidí se sejde a budou nadávat na to jak je ten svět zlej

Všude se najde někdo nespokojenej, i ten co má měsíčně 150 tic. bude řvát že má málo.

"Ceny bytů o sta procent... " Kde prosím? No asi myslíš Práhu.

ale na to zvyšování si lidi přistoupili samy.

Nenažraný developer nebo realitka zvedne ceny a lidi buď koupí nebo né,když koupí zvedne víc a tak furt dokola.

Ctrl-c Ctrl-v

Vytváří se zacyklená spirála – rostou nájmy a ceny bytů, zvedá se zájem investorů o investiční byty, s rostoucí poptávkou roste cena těchto bytů. Investor, který koupí drahý byt, očekává určité procento výnosů, podle toho nastavuje cenu prodeje a pronájmu. Tento efekt se zastaví v momentě, kdy nájem a ceny bytů, bude natolik vysoký, že už za něj nájemníci nebo kupci nebudou ochotní platit.

Tak samo to je z potravinami a se vším dokola (když byla nad ůroda tak se potraviny pálili nebo likvidovali, nebo nechali na poli, jen ať nemusí zlevnit)

Říkáš : "tyto vlády vše prožraly v honbě za vol. Hlasy".(Kdybys napsal že všechny vlády,v té naší slavné demokracii)

Tak to jo.

Pokud vím tak státní rozpočet dělá min.financí a vláda schvaluje.

a p.Babiš byl min.financí od 2014 do 2017 za vlády čssd - teda 3. roky.
A jako vládni stran je ANO teprve rok a něco

No ti toho teda stačily prožrat.

A věř tomu že pokud se najde nějaká strana která bude mit rozumný volební program, (né pouze antibabiš)

Tak jí lidi budou volit všemi deseti.

 

007cz
hodnocení

0x

ROZSUDEK? jaký rozsudek, který soud ho vynesl?

babu
hodnocení

No tak definitivní Ámen to není, ale takové světlo na konci tunelu...:)

mathew

To není světlo na konci tunelu, ale lokomotiva

babu
hodnocení

Chápu to tak, že máte obavy a patříte k neradujícím se ...

007cz

,,světlo na konci tunelu,,*smich**smich*,,,,,,kam ten tunel vede?

mathew

babu: nevidím žádný důvod k tomu abych se radoval. Já bych se neradoval ani, kdyby ho osvobodil soud v tom případě by mi to bylo jedno, ale k tomu ani nedošlo, protože trestní stíhání si lze objednat jak řekl sám Babiš.

A Jourová a Vitásková , ...

 

iz*
hodnocení

0x

@Babu, zrušení trestního stíhání není rozsudek.


doplněno 15.09.19 17:54:

Ne, @Babu, není to rozsudek ani "jako rozsudek, který se nikdo neodhodlal vyslovit". Zastavení trestního stíhání je zastavení trestního stíhání.


doplněno 15.09.19 20:03:

@Babu, ano, je to ukončení stíhání, nikoliv rozsudek.

babu
hodnocení

Zrušení znamená, že nebyly důkazy, takže odsouzení zřejmě nehrozí. To je jako rozsudek, který se nikdo neodhodlal vyslovit.
babu
hodnocení

@iz - když je stíhání zastaveno, není jen pozastaveno a dá se tedy říct, že je ukončeno. Šlus *bum*
007cz

Ano ,,šlus,, a čekal někdo že to dopadne jinak? Vždyt prezident panu A.B. gratuloval k zastavení t. stíhání už před 14 dny. Klasické V.I.P právo.

babu
hodnocení

Ono vlastně když se nesoudilo není potřeba klasický "rozsudek" :)

 

jardaa*
hodnocení

0x

Žádný rozsudek není! Svého práva využil "prokurátor". Vadit to může kdekomu a to je tak vše, co s tím může dělat, pokud nemá k tomu důkazy. A co s těmi, kteří mu ty dotace odsouhlasili?

Agent, StB obhospodařovala dle postavení, takže takoví jako on byli navštěvováni. A koho potopil?
Popište vy, co jste jeli na západ, jak s vámi Pasy a víza, tedy příslušníci StB jednali, instruovali, vytěžovali.
Nevím, co udělá opozice, ptejte se jí.

 

skeptic
hodnocení

0x

Mně je to úplně jedno. Legrace nastane, až Babišovo kšeftaření začne kolidovat se kšefty Petra Kellnera. Což je pouze otázkou času.

babu
hodnocení

@skeptic - co se stane? Pustí se do sebe dva predátoři a ukážou kdo je silnější? Kdo by asi vyhrál...

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

@007

- poněkud zapomínáš, že dnešním seniorům bylo ukradeno to, na čem 40 let po válce až do 89. pracovali a z čeho žili ! - tak čemu se furt divíš?! - ta antikomunistická propaganda dnes je ještě blbější, nežli propaganda komoušů - ti za sebou měli alespoň nějaké hmotné výsledky ! - co máme my dnes? - jenom plné kaufíky "sr... " ! - padající mosty a nefungující dálnice - za které si kmotři účtuují stále více peněz ! *ua*

mot
Boze vy si nevidite do huby, az je to k placi.
bylo ukradeno? a kdo to tak asi ukradl? porad ti stejni komunisti, jenom se dokazali sikovne zorientovat v nove dobe. Takze ste si to rozkradli sami, opravdu se v 89 neobjevil mimozemstan a nerozkradl republiku.
culdabulda1*

@mot

- a co myslíte, že jim ty rozkrádačky umožnilo? nebyl to náhodou ten "pokrokový a svobodný" systém? - o tom je zde přece pořád řeč, ne?

007cz

Pokud si dobře pamatuji tak v r. 1989 už tu nebylo co ukrást.

babu
hodnocení

Jéje tady toho ještě bylo k obohacení hafo, však se taky mnozí hezky napakovali a třeba s tím utekli do teplych krajů..*ua*
mot
jasne a ty zakony, ktere to umoznily zase vymyslel ten mimozemšťan :)

 

culdabulda1*

no - tragedie tohoto národa je, že tomu takoví, jako je "007" věří ! - ale zase na druhou stranu to jen dokazuje, že myšlenky "buditelů" i nadšenců, zakládajících samostatný český stát byly pomýlené, protože se závislosti na Německu zbavit ani nechceme. Měli pravdu Rakušani, že si vládnout neumíme a jsme užiteční jenom jako slouhové ! Škoda - kdybychom se připojili k Německu rovnou, mohli jsme být ekonomicky i ideologicky dnes úplně jinde - jak po tom pořád naši "ideologové" touží ! ... ale nikdy nebudeme hrdý a suverénní národ. :(- na to zapomeňme ... tak k čemu tedy furt ty kecy ...?

007cz

Kolik hloupostí napovídají lidé jen proto, že chtějí říct něco chytrého!

Voltaire. pro Nikdo použil jsem CTRL C.

 

hodnocení

0x

Je mi to úplně šumafuk. O politice a politicích si už dávno myslím své a proto to sleduji spíše jako zábavní pořad. Nic více, nic méně. A jsem moc ráda, že už jsem ve takovém věku, který mi tuto osobní rezignaci dovoluje.

lucie*

...děláte dobře ... mě už to delší dobu unavuje, ale stále sleduju (ovšem nevzrušuje se:-D). Žádná fakta, jen doměnky a trapnost... jako by někteří neměli co dělat. Na to se fakt nedá koukat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]