Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Piercing do bradavky - váš názor?

Od: vladnapichovac odpovědí: 31 změna:

Ahoj, chtěl bych piercing. Uvažuju o bradavce, je to dobrá volba, vypadal by tam drsně? Díky.

Sorry, v nadpisu má být - bradavky - ale nejde to opravit.

31 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

17x

Drsně? Určitě ne... vypadal bys jako debil.

liska5
hodnocení

9x

Mně je špatně, jen si to představím. A ještě s tím někde zachytit... Brrr... Znala jsem studentku, co si nechala přidělat kroužek do pupíku. Nehojilo se, hnisalo. A to jí prosím instaloval její otec- chirurg, když si to tak moc přála.

Také je mi špatně, stačilo přečíst si nadpis. *blee*

hodnocení

6x

Rozumný člověk na takové hlouposti ani nepomyslí.

mot
hodnocení

5x
urcite, jdete do toho!

nesk
hodnocení

4x

Takový zásah vás nezkrášlí, ale zohaví.

zena*
hodnocení

3x

S jistotou mohu potvrdit, že většinu normálních žen to odpuzuje, zdravě sebevědomé muže taky, avšak potřeba zviditelnit se aspoň tímto, když na víc není šance, je sice politováníhodná, ale celkem pochopitelná bída nedostatku mentální vyspělosti. Jestli se tady ptáte na názor díky svým pochybnostem, je poradna správná volba k vytříbení soudnosti, pokud si teda dáte poradit *jasne*

Máš pravdu, jedině slaboch potřebuje něčím takovým zaujmout, protože na nic jiného nemá. A obdivují to stejně založení.

hodnocení

1x

@vladnapichovac - Tak právě každý by to asi "nedal"

Jestliže "drsnost" dotyčného posuzujete podle toho, zda unese propíchnutí bradavky, pak jsou "drsné" všechny kojící matky *smich*

vladnapichovac
hodnocení

A jé, jste to nepochopili...

Ale pochopili, synku... ;)

vladnapichovac
hodnocení

Nepochopili.*stop*

Tak ne, Țepeș, když na tom trváte *ticho*

hodnocení

1x