Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kontrola zdravotního stavu zdarma

Od: ringo® odpovědí: 24 změna:

Takže pokud jsem tomu správně z médií rozuměl.

Aféra s rakovinou pana prezidenta:

Přítelkyni nechtějí poslat na CT.

Takže o ní na facebooku napíšu, že má rakovinu. Ona na mě podá trestní oznámení. Policie požádá o CT vyšetření a kompletní screening.

Policie trestní oznámení odloží, protože se přítelkyni žádná újma nestala /kdyby neodložila, přítelkyně oznámení stáhne sama/.

A máme zadarmo vyšetření zdravotního stavu.

A nebo si nejsme všichni rovni a bylo by to jinak?

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

rv*
hodnocení

4x

Všichni si nejsme rovni. A ani jsme si nebyli. U vrcholných státních představitelů je i zdravotní stav sledován důkladněji, než u ostatních. Ani do "práce" nejezdí za své, ale mají řidiče, popřípadě služební auto. Atd.

ct
hodnocení

3x

Po komlikované 5ti měsíční nemoci také mě odmítli udělat CT. Až jsem lékaře poždala, ať mi napíše papír s cenou za vyšetření ( nevím co to stojí), stavím se na pojišťovně, zda mi to proplatí a nebo si klidně vezmu úvěr.

Do 5 minut jsem odcházela s poukazem na CT. Po vyšetření konečně ze mne nedělali hypochondra a začli konkrétně léčit.

hodnocení

1x

Ale z toho nevyplývá, že by policie o jakékoli vyšetření žádala - "Vyšetřovatelé v něm uvádějí, že týden po zmíněném Bartíkově výroku se prezident podrobil vyšetření."

Jediné, co požadovala byla žádost PČR na znalecké prostudování zdravotní dokumentace a vyjádření se k ní.

hodnocení

Pokud by nebylo vyšetření, nebylo by prostudování...

Jenže to vyšetření policie nepožadovala, podle toho, co je uvedeno.

Podle mě se pan inženýr nechal vyšetřit dobrovolně, aby měl podklad pro trestní oznámení. Jak prosté.

hodnocení

Jenže policie vyšetření požadovala.

Možná nechápu psaný text, možná jsem něco přehlédla, ale kde se to v tom odkazu píše?

hodnocení