Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je normální, že se mi tak nechce do práce?

Od: pmaja odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, strašně se mi nechce do práce. Měli jsme celozávodní dovolenou a v práci jsem byla naposledy v pátek 21.12. Strašně jsem se na dovolenou těšila a moc si ji s rodinou užila. Popadala mě ale depka jen při pomyšlení, jak dovolená utíká a teď už je to tady - zítra musím do práce. Jsem nervózní, jako kdybych tam šla prvně a strašně, ale strašně se mi tam nechce.

Pracuji jako účetní 10 let v jedné firmě. S kolegy problém nemám žádný - jsme skvělý kolektiv, ale to vedení... Dříve byli ve vedení takoví "normální" lidé - většinou místní lidé nebo z blízkého okolí (měli k podřízeným a k firmě nějaký vztah), ale teď je to tam samý mladý manažér odpryč se vzletnými řečmi - přijdou - všechno zkritizujou, změněj, rozďoubou to, co fungovalo, nic nerozhodnou a za půl roku odejdou. Bohužel je téměř vždy nahradí ještě horší exemplář.

Chjo, mně se tak nechce.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

@jentak - Tyhle mladý kádry, to je dílo.

Můj oblíbený ;)

Mladý a starý zaměstnanec jdou spolu do zaměstnání. Mladý - kupa prezentací, notebook, dva mobily, iPod, tři čipové karty na krku, kufřík plný DVD, CD, USB atd. Starý - uvolněný, jen igelitka s jablkem a jogurtem... Mladý říká s obdivem: "No, po tolika letech práce to máte všechno v hlavě, že?”
"Ne, pane kolego, u pr*ele.”

jentak*
hodnocení

2x

Tyhle mladý kádry, to je dílo. Mají titul MBA. Víte co to znamená? Mladý Blbý Asertivní. Ti jsou všude. Najděte si na Dfensovi povídání které se jmenuje "Zmrdi a vohnouti". To jsou přesně oni a jejich postupy.

hodnocení

0x

Je to víc, než normální. :-D

hodnocení

0x
Je to úplně normální, já si dovoluju už od 17.12, do práce jdu naštěstí až v pondělí, ale táák se mi nechce *smich*
pmaja
hodnocení

V podstatě jsme teda všichni normální! *smich*

hodnocení

0x