Nejste přihlášen/a.
Datum: 28. 12. 2018 9:12:07
Předmět: Fwd: Kalouskův slušný člověk, pravda přímo ze seznamu ...
T-mobile:737986905
O2:601376333
Předmět: Kalouskův slušný člověk, pravda přímo ze seznamu ...
Kalousek doporučil slušného člověka. Drahoš se neštítil vzít na volební kampaň 1 milion kč od nadace pro děti. Zeman dává 30 procent ze svého platu na děti, Babiš celý plat. Obyčejní lide přispívají penězi a ten zmrd obere děti. Takové hovado chce být prezidentem. V Třinci na hokeji byl fanoušky vypískan a hned večer prohlásil,že pískali dementi a hloupí lidé. Je to slušný člověk po Kalouskovi. Ti dva se hledali dlouho . Posílat všude ať se to dostane k poslancům co nadace dělá z penězi,místo děti to dostane takový hajzlík,aby mohl živit 15 poradců
HANBA
barnysi: Nesmíte se rozčilovat kvůli každému hloupému mailu, který dostanete. Nebo Vás klepne.
Stojí Vám za to odejit na onen svět kvůli výmyslům nějakého magora?
Všechno nejlepší v novém roce!
danysi, že ten mail psal nějaký magor, poznám podle toho, že si vymýšlí nesmysly jenom proto, aby někoho očernil, aniž uvedl zdroj nebo bližší údaje, podle kterých by šlo dohledat, jak to doopravdy bylo.
A také proto, že jako správňáky uvádí Zemana s Babišem, protože údajně posílají peníze na charitu. I zde mi chybí informace, na jakou charitu údajně přispívají.
A i kdyby to náhodou byla pravda, tak proč pisatel neuvede např. že AB okrádá náš stát (náš všechny) např. tím, že obchází zákony kde může, např. neplatí daně ze svých "korunových" dluhopisů (tedy z dluhopisů s nominální hodnotou 1 Kč). Když na tom vydělává miliardy, tak klidně může dávat celý svůj premiérský plat na charitu a stejně nikdy nemůže splatit to, co státu takto ukradl. To ale autorovi mailu očividně nevadí.
@culdabulda1 - no jak tady už někde jednou zaznělo : - ale "mohla by to být pravda" !
In dubio pro reo - nebo s touto zásadou nesouhlasíte?
- ale souhlasím, jenže nejde o soudní proces (natož spravedlivý), ale o politické hrátky a manipulace - a tam je, jak vidíme u politiků, médií a různých zájmových "mafií" možné všechno, takže bych na nějakém "slovíčku" nebazírovala. A kdybychom věděli, co všechno je v tomto "marastu" taky pravda, tak by nám vstávaly vlasy hrůzou na hlavě. Navíc mne to ani zvlášť nezajímá, rozhoduju se stejně podle svého rozumu, pozorování a zkušeností .
Dobrý den, také bych chtěl dostávat podobné, veselé a hlavně přeposílané e-maily - je to vtipné a stačí se tomu zasmát, nešířit to dál a smazat. Mimochodem, proč dává na děti pan Zeman tak málo? To budou asi nějaké (zatím) tajné fondy z Ruska nebo z Číny
. Zdravím!
Dobrý den, také bych chtěl dostávat podobné, veselé a hlavně přeposílané e-maily,,,ben,,,, odpoledne a už nalitej jak DÁDA
007cz - jo jo, a mám docela chuť začít vymýšlet podobné "kokotiny" (alkohol je na podobné ptákoviny dobrý a hezky vede ruku) .
007cz - nebude. Nápady mám, ale nemám na rozesílání těchto podpásovek náturu. Na to musí být člověk opravdu velké "pako" (a já jsem jenom malé ).
Já toho slizouna nemohu ani cítit. Že by to zrovna ukradl, to nevěřím. ale je fakt, že se po volbách psalo, co bude se zbylými penězi, které kandidáti neuratili za volby, později jsem četla, co kdo am poslal, ale nikde jsem se nedočetla, co Drahoš udělal s 10 mi. 100, které údajně slíbil rozdělit charitám.
007cz, pokud čtete parlamentní listy, vydávané králem herních automatů panem Ivo Valentou, tak to není co dodat...
OO7cz, elane, etc.
Kdyby jste nebyli nadutí ignoranti, zpracovaní jiným "svobodným" médiem, a občas do nich nahlédli, věděli byste, že články na PL, jsou většinou články lidi všech pol. a jiných přesvědčení. Bez jakéhokoliv omezení. Ukažte mi jediné noviny, s tak velkou základnou čtenářů, kde může jednotlivec takto svobodně zveřejňovat své názory. Domnívám se, že budete hóódně hledat. Proč myslíte, že mají takovou čtenost? Protože nejsou omezeni jedním jediným, tím "pravým" názorem. Moc dobře vědí, co je to pluralita. A čtenáři to oceňují.
Proto taky takové frontální ůtoku na PL. Někomu se pluralita nehodí, a nejradši by ji zadupal. Proto pomluvy, ostouzení, novin i čtenářů. Jen se snažte. Ale kdo si jednou čuchnul k pluralitě názorů, k možnosti porovnávat názory z obou stran, tomu jste pro smích.
Mrzí mě, že jsem to sem musel napsat. Ale vaše bezuzdné urážení čtenářů PL, urážení bez argumentů, je už neúnosné.
A divím se, že to admin dovolí.
nikdo.. přesně tak! co se nám nelíbí a nehodí do krámu pluralitně a demokraticky zakázat a smazat, také se adminovi divím.
- nedivte se - na "Parlamentních listech" občas zaznívají rozumné a nezaujaté názory, či analýzy, k jejichž pochopení scházejí holt některým jedincům příslušné mozkové schopnosti.
@007
- no na dnešní společnost, jak kulturní, tak politickou a mediální to "sedí" ! - pokud jde o "žumpoidní" vyjadřování, máme se od koho učit ! - ta inkluze se nám nějak vymkla, ne?
Neprovokujte žumpou apod. a nebudete nazýván nadutýn ignorantem.
Vytočil jste mě, přiznávám.
Vaše "pokusy o humor" jsou nepodařené, já bych to nazval spíš provokací. A slovo žumpa ve spojeni s PL jste použil jako první.
Nikdo..nevim jak elane a. Etc ale pro mne jsou tvoje urážky k smichu, Ty vidíš provokaci a nějaké spiknutí i v tom že je v noci tma, žádná debata s tebou není možná, nedokazes připustit ze má někdo jiný názor než ty.
007cz, zdravím a na vaší otázku odpovídám, že diskutovat s určitými lidmi (např. s nikdo) je pro mě ztráta času. Jsou zabednění, takže nemá cenu jim cokoli vysvětlovat. Diskutovat vlastně ani neumí, hned útočí a jsou agresivní. Jejich odpovědi vlastně ani nečtu, je to pro mě ztráta času.
elane & OO7cz: Opět podle svého zvyky lžeš. Nikde nemluvím o spiknutí o nějaké tmě. Ale stojím si za tím, že ty jsi označil čtenáře PL za žumpu. viz:
"007cz 2.1.2018 12:05 elane to byl pokus o humor,,,,,na studium oné ,,žumpy,, jsou zde jiní odborníci".
Já to považuji za provokaci, a za cílený pokus vyvolat flame. A proto moje poznámka o adminovi. A za tím si stojím. Proč provokace? Zveřejnil jsi odkaz na PL, na titulní stranu, a poté v reakci na Elane jsi napadl čtenáře PL, tím, že jsi označil PL za žumpu. Bez jakéhokoliv argumentu, bez odkazu na konkrétní článek, bez jakéhokoliv zhodnocení nějakého faktu, a vysvětlení, proč ten fakt je podle tebe "žumpa". Prostě jen tak naprázdno. Lze si to vyložit jinak než jako hloupou provokace? Lze, jak vidíš. Místo abys obhájil své tvrzení, útočíš dál ad hominem. Zase provokace? Baviš se dobře? No tak se bav dál. Jak malej, nezralej kluk, kterej na víc asi nemá.
Rád bych ti odpověděl po tvém, ale úroveň poradny mi to nedovolí. Takže si tu provokuj dál. Beze mě. Dokud nebudeš umět reagovat věcně a slušně, nebudu ti odpovídat.
nikdo - podle citace, kterou jste vložil, byl za žumpu označen ten web PL, ale nikoliv jeho čtenáři. Jinak se domnívám, že výraz žumpa, resp. novinářská žumpa pochází z Hradu nebo od pana Babiše (nevím, kdo byl první). A nevšiml jsem si Vaši rozčílené reakce, když je (i zde) používán např. s ČT (která prý jen lže, jak zde tvrdíte bez argumentů i Vy) nebo Seznamem TV. Tak doufám, že se polepšíte a budete proti tomuto nálepkování protestovat i v souvislosti např. s ČT.
@ben: 3.1. 2018 07:47
ad citace: Myslím, že jsem to vysvětlil dost jasně. Jestli a komu byl určen výraz žumpa je slovíčkaření. Celkové vyznění těch třech příspěvků, je rozhodně dehonestující, protože nevěřím na hlupáky, domnívám se že záměrné, a skoro bych se i vsadil, že OO7cz a elane je jedna osoba. Takový z toho mám dojem. Nemůžu to nikterak dokázat, ale.
ad výraz žumpa, Píšete "domnívám se". Myslím, že dohledat použití tohoto výrazu Zemanem, u Babiše si nejsem jistý, no, možná by jste měl stejný problém to dokázat, jako Zeman s tím Peroutkou.
ad ČT Aby jsme se bavili konkrétně. Navrhuji: Budeme spolu sledovat, dejme tomu týden až 14 dní, Události Komentáře, chtěl jsem navrhnout ještě v neděli pořad NewsRoom, ale tento týden není, tak nevím, jestli ho nezrušili.
Bohužel nelze jakkoliv pracovat s obrazovým záznamem. ČT si ho zatím dost dobře pojistila, aby nešel stahovat a ukládat videodůkazy. Takže jde pouze dávat odkazy na konkrétní datum a čas.
A po Té době ho tady veřejně zepsujeme nebo pochválíme. S odkazy na konkrétní čas, kdy se ČT zpronevěřila svému veřejnoprávnímu poslání. Berete? Pokud ano, založím na to novou otázku.
@nikdo - dohledat použití tohoto výrazu Zemanem...
... není až tak složité
Novináři jsou žumpa, řekl Zeman a oznámil, že Babiš bude premiérem napořád
dokonce i v archivnějším článku
Na adresu novinářů pak ještě z úst nynějšího prezidenta zazněla slova jako blbečci, žumpa, pitomci, hnůj a fekálie.
- prosím Vás - dneska je takové vyjadřování znakem příslušnosti k lepší společnosti ! - koukněte na umělce - "elitu národa" ! - a národ český je holt učenlivý, no - nesmíte se pro nějaké slovíčko hned urážet - vymyslete lepší !
@culdabulda1 - Aha - takže pan prezident je "elita" a patří k "lepší společnosti". To jsem ráda, že v tom mám konečně jasno
nikdo - na Váš návrh přistoupit nehodlám, protože by to nemělo žádný význam. Každý máme zcela jiný světonázor a vyhledáváme jiné zdroje informací. Vy dáváte přednost informacím neveřejným, konspiračním, alternativním, neověřeným, nepodepsaným a nekontrolovaným. Já si vystačím s informacemi podepsanými, ověřenými, v přímém přenosu, kontrolovanými a veřejnými. Zkrátka, ponecháme si své zdroje - Vy tu svou žumpu a já zase tu svou.
Elane..Máš pravdu, je to marný...ten člověk je sprosty blázen...prosim nereagovat.píši si sám se sebou.
jedubabička 3.1.2018 19:01
Dík za odkazy. Zdá se že sledujete Zemana víc než já. Nicméně mi to nedalo, a našel jsem si ten rozhovor a porovnal s tím, co o něm píše ten váš odkaz. Můžete porovnávat. Co skutečně řekl, a jak o tom píše F24. Ne zrovna korektně.
*******
F24: Prezident, evidentně v dobrém rozmaru, opět rozhazoval urážky na všechny strany
JÁ: Nikoliv na všechny strany. Zcela cíleně na některé novináře, kteří si to podle něj zaslouží. A opravdu použil(jednou) i slovo žumpa. Je zajímavé, že MZ mířil na seznam a vzal si to za své a zobecnil F24.
***********
F24: ..až se dostali ke zhodnocení zdravotního stavu premiérova syna. Zeman okem zkušeného psychiatra..
MZ: No a teď se musíte ptát, jestli ten člověk je skutečně duševně nemocný, nebo není. Podle mého názoru i ten záznam toho rozhovoru nasvědčuje o duševní nemoci, konkrétně jak říkají lékaři o schizofrenii, já nejsem psychiatr, takže do detailu se pouštět nebudu,
**********
F24:Reportáž, která přinesla dílčí zvrat v kauze Čapí hnízdo, tedy, že Andrej Babiš mladší mohl být unesen na Krym, aby nemohl vypovídat, je pro Zemana hyenismus
MZ:Víte, v mém vidění světa, které nikomu nevnucuji, se stalo stručně řečeno to, že pár revolverových novinářů, přepadl v jeho švýcarském bytě, duševně nemocného muže, a zveřejnil záznam tohoto rozhovoru. Nu, a v podstatě by se nestalo nic, protože ten záznam není příliš zajímavý, kdyby ten muž nebyl synem ministerského předsedy.
JA: už dnes je jasné, že žádný zvrat nepřinesla
**********
F24:Stejně jako třeba Richard Brabec tak Zeman ukázal, že máme tak erudované politiky, že se bez problémů vyrovnají i bezchybnému diagnostikovi ze seriálu Dr.House.
***********
Můžete si porovnat jednotlivá tvrzení. Je div, že takové novináře nazývá, tak jak je nazývá? Tedy částečně hyeny, částečně idioti, žumpa, pavlačová žurnalistika? Ono platí, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Tady stoprocentně. Dokud budou novináři informovat takovým způsobem, tak Zemanovi fandím. Při tak soustavném tlaku ze strany médií, přestává platit i křesťanské "kdo do mě kamenem, já do něj chlebem".
A tak jen na závěr jedna citace:
MZ: V této zemi novináři nejsou vyšetřovatelé, nejsou prokurátoři, a tím méně soudci. Pokud jim svěříme tuto roli, stávají se z nás otroci médií.
@nikdo - Abychom si to ujasnili - nesleduji, nevyhledávám, jen jsem reagovala na váš předpoklad, že se spojení "Zeman - žumpa" bude těžko hledat. No, nehledalo
Ostatní - kdy, jak, proč a komu - mě nezajímá a nějaké porovnávání považuji za ztrátu času.
Tak jsem se na tu stránku podíval. Celé bych to nazval: "Vybrané problematické skutečnosti, aneb jak znectít cokoliv demagogií". Celá ta stránka jen ukazuje nesnášenlivost k jiným formám zveřejňování informací, neštítí se používat zkreslování a zavádějících tvrzení. Co např. dokazuje celý odstavec Socidemo? Jaký má vliv složení čtenářů na kvalitu zpráv v PL?
Tak jen pár poznámek k jednotlivým bodům:
ad1) Co je špatného na předvolební placené inzerci v okamžiku, kdy veškeré náklady pol. stran na volby jsou evidovány a pod kontrolou? Je důležité aby propagační text strany před volbami, byl označen jako propagační? Jaký má takový neoznačený text vliv na kvalitu ostatních textů?
ad2) Každý, kdo se jen trochu zajímá o politiku ví, kdo je senátor Valenta, a co mu patří.
ad3) Každý, kdo se jen trochu zajímá o světové a domácí dění, si dokáže ověřit a odfiltrovat smyšlené články. Ostatně oba články jsou tak nesmyslné, že je snad nikdo nemůže vzít vážně. A navíc to jen dokazuje, že redakce opravdu nezasahuje do zveřejňovaných textů. Každý si tam píše pod svým jménem, co pokládá za vhodné. To, že tuto svobodu někdo dokáže zneužít, se dá vykládat i jako cílený útok na svobodu v PL.
ad4) Každý, kdo se jen trochu zajímá o politiku ví, že všechny uvedené instituce jsou ideologicky na "stejné lodi". A co je nejdůležitější, tvůrcům textu "uniklo" že MV nepovažuje PL za dezinformační web. Nikdy to nepotvrdilo, protože by muselo zdůvodnit proč.
ad5) Má pan Panenka jakýkoliv vliv na obsah PL, směrem k rasismu atd? Nemá.
ad6) Báječný argument, když se v článku o PL argumentuje jinými stránkami. To už snad je i nedůstojné autorů.
ad7) Zase snaha natlačit PL do šedi obsahů těch "správných" webů. Aneb: Kdo to nedělá podle nás, je zločinec.
ad8) Je to špatně? Proč. Inteligentní čtenář si s tím poradí. Hlupákovi by nestačily ani holé věty.
ad9) Šokující titulky? Normální ve většině novin a na většině webů.
Socidemografické charakteristiky čtenářů PL:
70 % návštěvníků tvoří muži.
- to je pochopitelné, muži se o politiku zajímají více než ženy.
55 % čtenářů se nachází ve věku 35–64 let.
- Souhlasí. Mladí jsou spíš na sociálních sítích
Střední vzdělání zakončené s maturitou má 40 % návštěvníků webu, 23 % vysokoškolské vzdělání, zbylých 37 % tedy patrně tvoří návštěvníci se vzděláním základním a středním vzdělání bez maturity.
- neodpovídá to, čistě náhodou, složení obyvatelstva? A je to důležité?
50 % čtenářů pochází z větších měst (nad 200 000 obyvatel).
- Nejsem expert na statistiku, ale není to zase odraz složení obyvatel ČR? Nevím. A zase, je to důležité?
A máte konkrétní odkaz, od které nadace pro děti Drahoš vzal ty peníze? Já pana Drahoše vůbec nemusím, ale dala jsem si tu práci a hledala na internetu a nikde jsem nenašla, kterou nadaci by pan Drahoš takto "okradl". Naopak je tam podrobný seznam všech, kteří mu přispěli a jakou částkou. Je to docela dlouhé. Někteří přispívali i pěti stovkami, ale také jedním milionem a více.
@iz-
- no jak tady už někde jednou zaznělo : - ale "mohla by to být pravda" ! - on ten "slavný" p. Drahoš byl tak až nestoudně protlačován jistou ne příliš náviděnou skupinou lidí, kterým nic podlého není cizí, že se člověk už ničemu nediví ! a zrovna tato spekulace k němu docela "sedí" ! - mimochodem na "svatého" Havla pomalu také vyplouvají na světlo informace, kterým by v jeho době řada lidí nevěřila !
culdabulda1 - přesně takovým lidem, jako jste Vy, jsou tyto přeposílky určeny. Tito lidé reagují na slovo pravda (a to slovo tam je vždy) citlivěji, než by reagoval pan Hus . Věřím, že i Vy jste ochotná přeposílačka podobných e-mailů a možná je i sama tvoříte.
Co když chudáček Drahoš vůbec neví, od koho všechny sponzorské dary přišly, vždyť ta evidence je administrace jeho asistentů a on za nic nemůže, je jen nastrčný kůň a takové manipulované nemehlo v politice, je spíš k politování, tak mu dejte pokoj
@ben
- jó - přeposílala bych, ale nemám celkem komu ani od koho - leda sem na Poradnu, ale tady bych se "neuchytila" !
jinak - p. Drahoše bych nevolila, ani kdyby měl svatozář a Nobelovu cenu za poctivost. U některých lidí totiž docela platí, že jejich vizáž odráží charakter a vnitřní hodnotu - i když p. Zeman už teď taky není žádná sláva, to je fakt - ale já jsem fanda p. Klause st. a nezbylo mi, nežli volit menší zlo. Ale ukazuje se, že to zase tak špatná volba nebyla. Neodvažuju si vůbec představit, jak by to tady vypadalo, kdyby se na post prezidenta dostal p. Drahoš - patrně bychom dopadli jako Ukrajina.
ono stačí zkouknout tu politickou agitku pražských "lepšolidí" dnes u příležitosti novoročního ohňostroje v Praze, aby se mi (a nejenom mi !) chtělo bl... ! - a když si ještě představím p. Drahoše na Hradě ...
@culdabulda1 - To je přesně váš způsob uvažování - zeptám se, o čem mluvíte a jsem "obviněna", že se mi to, o čem nemám ponětí, určitě líbilo. Vám holt "na nějakém tom slovíčku nezáleží", co?
Takže jak to je ve skutečnosti.
Drahoš dostal 1 mil kč od nadace BLÍŽKSOBĚ. Tu si založil a 100% financuje pouze Marin Voháňka. Jsou to jeho peníze. Není tam ani jedna koruna nikoho jiného či dokonce podpora státu. Stačí si přečíst výroční zprávy BLÍŽKSOBĚ a transparentní účet Drahoše.
Pro kritiky "parlamentních listů "a pro zajímavost : dnes jsem na PL našla např. tento článek - myslíte, že je opravdu tak "žumpoidní"? Pokud opravdu myslíte, tak s chutí přijímám titul "hlupáka a burana z venkova", který nemá právo chodit k volbám - a jsem na to patřičně pyšná, neboť se nemám za co stydět - jen doufám, že nás bude stále víc !
Tak jsem se přemohl a tu snůšku hnoje, lží a polopravd přelouskal a můžete spát v klidu. Ten titul si opravdu zasloužíte. Hrabat se v tom ale víc nebudu, co kdybych načichl, že? Mějte hezký den.
- děkuju alespoň za snahu - ale "pravda" se stejně ukáže až v realitě dalšího politického a společenského vývoje světa, který postupuje v současné době neúprosně rychle. Tak uvidíme, jestli, jak a kdo bude hájit stejné hodnoty i koncem roku příštího. Zatím mne o nesmyslnosti a stupiditě mého "buranského" vidění světa nic (kromě nadávek a urážek) nepřesvědčuje !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.