Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak z ´´destilky´´ udělat znova H2O

Od: potky odpovědí: 10 změna:

dobrý den, napadl mě pokus. Chtěl bych z vody...ze které ´´vyprchá´´ jakýkoliv život a energie...získám znovu vodu užitkovou nebo pitnou... jak bych měl postupovat...nějaký elektromagnet + nějaké přidat nějaké prvky? jsem v tomto začátečník..díky za tip:)

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

destilka je taky H2O :-D

potky
hodnocení

jsem psal, že jsem začátečník...:) No dobře...pokud tedy voda bude prostě ´´vycucaná´´ ...třeba přepolovaná...

kapkavody

Ikdyž jsi začátečník, tak si napřed ujasni co vlastně chceš. Začátečník nemusí být pitomec.

Destilka je H2O.

Co je to "vycucaná" voda?

Co je to "přepolovaná" voda?

hodnocení

0x

Pitnou nevím,ale jestli chceš užitkovou,tak přimíchej dešťovku.

rv*
hodnocení

0x

V pitné vodě není žádoucí, aby byl jakýkoliv život. A energie ve vodě taky žádná není. "Destilka" je třeba to, co je v mracích. Cestou dolů jako déšť to nachytá nějaký prach, cestou po zemi a v zemi se v tom rozpustí všechno možné a když se odstraní mechanické nečistoty a zabije chlórem veškerý život, tak máš pitnou vodu.

Napodobit to můžeš tak, že pitnou vodu necháš v nádobě s rozdrcenou vhodnou horninou (třeba dolomitický vápenec), tak to dělají třeba reverzní úpravy vody.

berger*
hodnocení

0x

Nehledáte diamantovou vodu? Před několika lety to celkem frčelo.. diamantovavoda.cz/... Já to považuji za blbinu

nikdo*
hodnocení

0x