Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

2 roky nemám obvodního lékaře

Od: hahaman odpovědí: 5 změna:
Od devatenácti let jsem už nemohl být u obvodního lékaře, kteří se specializovali na děti a dorost. Nyní mi je 21 a doposud jsem si nehledal lékaře, protože jsem byl líný a ani jsem ty dva roky doktora nepotřeboval. Byl jsem líný a nespolehlivý, no.
Moje otázka je, že když se k nějaké přihlásim, bude to problém, že jsem dva roky nebyl u žádné? Nebude to nějak komplikovat? Nebo ještě hůř - neudělám jsem si tím nějaký problém, jen o tom nevím?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Ne, problém to nebude žádný. Asi budete mít problém najít lékaře, který vás vezme. Když se nebude dařit, spojte se se svou zdravotní pojišťovnou, pomůže vám. I podobné otázky vám fundovaně odpoví.

yjefifujy
hodnocení

0x

Já jsem si našel praktického lékaře až ve 34letech. A žádný problém. Očkování jsem měl ještě z vojny a další problémy jsem neměl.

rv*
hodnocení

0x

Zajdi k tomu, který ti vyhovuje, jestli tě vezme. No a pak je vhodné u dětského sehnat tvou dokumentaci, abys mu jí předal.

ondraa*
hodnocení

0x

Kámo já neměl 10 let - nemocný nebývám - dokud jsem nepotřeboval lejstro. Problém to není, nějakou si vyber a zajdi tam, ale jen pokud něco potřebuješ jinak na to vesele kašli.

hodnocení

0x

Nikomu to vadit nebude, mají jiné starosti, než se zabývat vašimi dvěma roky. Jak vám tu radí, at to nemáte moc daleko a také sledujte, jestli nejsou na dotyčnou nejaké velké stížnosti. Přeji vám štastnou volbu.:)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.