Jsem studentka průmyslové školy, chodím dk druhéko ročníku a co nevidět mi je 17 a já se nad něčím zamyslela. Nemám žádné hobby, doma jsem většinou sama (rodiče se vracejí kolem 6 a pak jiné pracovní záležitosti... Řekla bych, že jsem společenská. Ráda chodím mezi lidi a rada se bavím. Ale teď, poslední půl rok se to zhoršuje. Začínám se zaobývat cizími životy. Někdy si řikám, jestli tohle už není divny chování. Jednoduše: dělám si rozvrhy učitelů ve škole a učim se na zpamět kde, kdy, kdo je. Je to jen z nudy? Nebo jak? Vím, že nejsem dobrá v poznání svých pocitů. S tím mám problém už od jakživa. Ale stejně. Tohle přece není normální. Né že bych někoho sledovala a šla za 1 osobou furt. To ne. Prostě. Co mi na to řeknete?
Neučíte se "na zpaměť", ale nazpaměť. Tak co třeba se učit trochu češtinu, když se nudíte, studujete a jste, jak zde píšete, už ve druhém ročníku průmyslové školy. To už byste měla vědět, že slovo "zaobývat" neexistuje, zrovna tak není správné "od jakživa". Myslím si, že pokud se tak nudíte, měla byste se spíše soustředit sama na sebe a své vzdělání, než sledovat kde který učitel je a co dělá. To bude pro Váš budoucí osud daleko prospěšnější, než "furt" sledovat kdo je.
No, jakožto otec puberťáků to vidím celkem v pohodě. Nikomu tím neškodíte, sobě taky ne, takže nevidím důvod to jakkoliv hrotit. Puboši dokáží daleko horší věci a berou je jako standard.
Takže - pokud Vám to připadá divný, tak to nedělejte. Koníčky bych neřešil, v 17 jsou mnozí v hormonálních bouřích a své zájmy krystalizují až později
řekla bych, že Vás to za chvíli přejde - to Vás přece nemůže dlouho bavit. Leda byste potřebovala inspiraci třeba pro nějakou povídku, nebo román ... anebo se jenom nudíte. Pokud je to nějaká nutkavá potřeba, zajděte za psychologem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.