Dobry vecer, jsem holka (16 let). Studuji na SŠ. Je to velmi jednoduché. Me proste uz nic nebavi. Nejsem lína, me bud neco nejde nebo to proste nejde. Uz je to nejakou dobu co jsem se opravdu zasmala. Vsechno se pomalu hrouti. Babicka nedavno mela mozkovou prihodu, pejsem mi po 11 letech umrel na srdicko, nemam naladu na nic, i vstava z postele je pro me neco tezkeho. Nedokazu se naucit. Nedokazu se ve skole soustredit. Ja mam.vlastne furt v hlave jen otazky. Neni to jen tydenni zalezitost, takhle podpsa se citim uz cca pul roku. Vsechno je to stejne k nicemu. A kdyz se snazim tak je to taky k prdu. Kazdy den je to furt to same. Vstanu, skola, cesta domu, sezeni na zadku, spanek. I ten spanek mi dava docela zabrat. Bud jsem furt jen unavena nebo jdu spat kolem 2-3 rano. Ne,.nejsem na mobilu. Ja proste furt jen premyslim. Zbytecne si zatezuji hlavu otazkami snad na uolne vsechno. Mam to tak 24/7. Nedokazu ale nahlas rict oc presne jde. Snazila jsem se nejak zapojit hlavu, napadli mne nejaky krouzky, ale.nakonec to nevyslo. Holky ze tridy si ze me.delaj srandu. "Koukejte zase je depresich" nebo "ty posloichas jenom depr. Pisnicky" blabla. Uz sr ani nemuzu na nikoho kouknout bez toho.aniz by mi rekl, jestli jsem v poradku nebo ne. Zpatky ke skole, je to k hovnu. Ranní hodiny pocitacu me strasne unavuji a nasiraji... uz 2x jsem se na to proste vykaslala a chodila jsem po meste a az k druhe hodine jsem se vratila domu. Mamka zjisti na tr. Schuzkach, ze jsem byla za skolou. A ze dostanu nejakou dutku. Ale me to ani starosti nejak nedela... je to proste spatny. Obcad si rikam,.jestli nejsem blazen nebo tak. Chci mit nekdy hezky pocit ze sebe. Ani doma moc nemluvim. Rodice se rotvedli uz davno takze bydlim s mamkou a neblasrnim tatou. Sestra se uz odstehovala na kolej pryc. A je to tu zase. Rano se obcas uvidime tak si riknem.ahoj. odpoledne prijdou z prave kba kolem 6. Reknem si ahoj a to je vlastne vsechno. Ja jim nemam co rict. Ani mamce. Vim, ze.neni chyba u nich. Ja uz