Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Život, smysl

Od: suicide odpovědí: 8 změna:
Dobrý den, jsem student střední školy a již od 6. Třídy mám sen, myslím si ze není třeba specifikovat, ale když mi rodice zakázali se tomu věnovat dostal jsem deprese, žijeme pro to abychom v životě něco dokázali,nebo snad proto abychom jen studovali a stali se tím co se na dané škole učíme? Prostě tím chci říct ze jsem chtěl v životě něco dokázat, a rodiče mi v tom brání, nevím co mám dělat jsem smutný mám deprese. Jakoby mi vymizel smysl života.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

0x

Pokud mám sen,tak se na to podívám racionálně,ne jako na sen.Musím posoudit všechny možnosti,které mi dávají moje schopnosti.Pokud uvidím šanci,pak je škoda ji nevyužít.Dospělému člověku nemůžou ani rodiče něco zakazovat.Já se tím v životě řídil vždy.A nesplnil jsem si sen,ale chuť něco dokázat.Bylo mi 13 let a miloval jsem fotografování.Ale máma mi foťák koupit nemohla.Vyměnil jsem něco za malý bakelitový Pionýr a první fotky udělal s ním.Radost z díla je odměnou.Vyhlídl jsem si v krámě tehdy šlágr z NDR FOTO EXA a šetřil-.Dokonce jsem chodil se sběrem,sbíral lahve a postupně na něj ušetřil.Výsledek uspokojil vše,co jsem očekával.Dokonce mi nahrála i tehdy z nebe spadlá peněžní reforma.Umožnila mi získat peníze z vkladní knížky za výhodný směnný kurz a cena v krámě byla zase výhodnější a EXA byla moje.Rozhodně to nikdy nebyl nějaký mlhavý sen,ale konkrétní skutečnost.Kdybych jen snil,pak bych nic nedokázal,.V dospělém životě jsem dále svůj fotoservis rozšiřoval a uspokojoval svoje cíle.

JABRAKA

JABRAKA

hodnocení

0x

Proč vám "rodice zakázali"? Jejich důvody - byť se vám třeba nelíbí nebo zdají malicherné - mohou být naopak velmi racionální.

Mimochodem - já si svůj sen začala plnit až na prahu důchodu :)

al
hodnocení

0x