Nejste přihlášen/a.
Zkusil někdo elektronicky kontaktovat pojišťovnu AXA? Tak já zde sdělím svoji zkušenost. Pokud kliknete na webu na "kontakt", tak se vám otevře formulář, do kterého musíte vepsdat číslo smlouvy, e-mailovou adresu a pak nemůžete nic napsat, ale musíte přiložit soubor, který nemůže být ve WORDu, ale musí být ve formátu PDF nebo jako obrázek. Takže pro některé občany je komunikace s touto pojišťovnou možná jen osobně na ponočce, kde už nejsou vlastní zaměstnanci pojišťovny, ale smluvní OSVČ, kteří ovšem podávají nesprávné informace. Nám například řekli, že pojistné placené inkasem (SIPO) se dá v souvislosti s ukončením smlouvy zrušit jedině na poště. Tam nám ovšem zase řekli, že Česká pošta může strušit v SIPO pouze položky týkající se ČRo nebo ČT. Takže nevíme zase nic.
Ještě poznámka k těm smluvním OSVČ. Jaké to máme kocourkovské zákony, které dovolují, aby si takový velký podnik jako AXA objednávala kancelářskou práci u OSVČ? Copak by si nemohla vzít úředníky do pracovního poměru?
A tohle jste zkoušel? axa.cz/...
Je tam, že Vás budou oni sami kontaktovat a dále tam je i okénko-poznámka, kde můžete napsat svůj požadavek.
Vámi zadaná otázka je asi z jejich stránek =komunikujte s námi moderně - tedy E-podatelna. online.axa.cz/...
Klídek, dělá to běžně i státní správa, zdravotnictví a viz výčet na odkazu. Tedy vše je s požehnáním. A je to již docela stará záležitost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.